Husk meg
Brukernavn
Passord

Venstrebacken ER på plass

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 21 feb 08, 18:12
Var det jeg tenkte meg se.....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 feb 08, 18:17
Opprinnelig postet av Rey
Vidar spilte med nr 4 i dag

4 er et flott stoppernummer. Burde ha gitt det til Raio, som spiller med tåpelige nummer 9. Gardar kunne ha tatt over nummer 9. Sært at han, som er så å si fast i startelleveren, spiller med 27 (!).

Dessuten bør noen rive i stykker halve drakta til Barsom.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 feb 08, 20:31

prøve å få tråden tilbake jeg da. hehe. syns wallace virket bra idag. spesielt med tanke på at han bare har hatt en trening med ffk.

veldig gode frispark. villig til å komme fremover. bra samspill med barsom. litt slurvete klareringer.

viste seg mer offensivt enn defansivt idag. hadde ikke så alt for mye å gjøre på siden sin i det defansive. så jeg skal ikke forgude han før jeg ser hva han kan gjøre bakover på banen også. men det ser ut til at vi kan ha gjort et gost kjøp.

noen som har noen formening om hvor mye han kostet oss? var noen mill etter det jeg har skjønt. var det klubben eller poolen som kjøpte han?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 feb 08, 21:02
Opprinnelig postet av scheien

prøve å få tråden tilbake jeg da. hehe. syns wallace virket bra idag. spesielt med tanke på at han bare har hatt en trening med ffk.

veldig gode frispark. villig til å komme fremover. bra samspill med barsom. litt slurvete klareringer.

viste seg mer offensivt enn defansivt idag. hadde ikke så alt for mye å gjøre på siden sin i det defansive. så jeg skal ikke forgude han før jeg ser hva han kan gjøre bakover på banen også. men det ser ut til at vi kan ha gjort et gost kjøp.

noen som har noen formening om hvor mye han kostet oss? var noen mill etter det jeg har skjønt. var det klubben eller poolen som kjøpte han?


Tipper det ble brukt av Shaaban-pengene... (men forhåpentligvis ikke alt).

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder vurderingen av Wallace. Skal bli svært spennende å se hvordan han klarer seg defensivt når han blir satt under mer aggressivt press.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 feb 08, 21:44

Opprinnelig postet av Costanza
Tipper det ble brukt av Shaaban-pengene... (men forhåpentligvis ikke alt).

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder vurderingen av Wallace. Skal bli svært spennende å se hvordan han klarer seg defensivt når han blir satt under mer aggressivt press.

Sitter med en følelse av at det er motstaderens høyreback som kommer til å bli satt under det største aggresive presset

Er`n ikke god nok defensiv, så tror jeg uansett vi har en meget god venstrekant

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 25 feb 08, 18:39

Søkte litt rundt og prøvde å finne litt mer på FC sherifs sine sider, særlig på forumet. Tungvint, men om flere har lyst til å titte litt der så skrives navnet slik på Kyrillisk: Фернандо Перейра УОЛЛАС.

De skal til å legge inn FC Sherif på FIFA 08, og de gir Wallace karakter 75 der. 3 stk har bedre karakter på laget, og 2 samme karakter. Babelfish har mulighet for oversetting russisk til engelsk.

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f