Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 19 feb 08, 11:58
"litt" tidlig?               ok da venter vi med denne.... (kjeder meg)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 feb 08, 12:13
Bestilte tur i dag .

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 feb 08, 12:23
Vil PH arrangere tur til denne kampen? Jeg er veldig sugen på en tur til Bergen!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 feb 08, 13:15
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 feb 08, 13:26
Med det lavprisopplegget til NSB kan man få billetter til 199,- en vei (fra Oslo vel og merke). Det var det jeg bestilte i stad.

Kan noen forklare meg logikken i at en billett Fredrikstad - Oslo koster 172,- og Oslo - Bergen (som er sånn ca. 6 timer lenger) koster 199,-? Blir vi straffet for at byen vår ligger nærme Oslo?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 feb 08, 13:49

Opprinnelig postet av aavdst
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?

Noen i PH som kan bekrefte/avkrefte om det blir satt opp sponset tur til Bergen?

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 19 feb 08, 14:11
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av aavdst
Fly tur/retur fra Rygge til Bergen koster ca 1200 kr. Så bør du vel ha hotell eller tilgang på overnatting i tillegg. Tog tur/retur ca 1100 kr. Da er det nattoget hjem som gjelder. Mulig Plankehaugen setter opp sponset tur også?

Noen i PH som kan bekrefte/avkrefte om det blir satt opp sponset tur til Bergen?

Det blir satt opp tur til Bergen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 feb 08, 15:10

Og startelveren blir:

                                      Staw

Bjørkøy         Gerrbrand           Piroja           Wallace

Barsom        Gashi       Wehrmann            Raymond

                        Tarik      Gardar

     


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 feb 08, 15:40
Begynner å se bra ut her nå ja.

                                     _________
_____________   _|  Braathen  |_______________
|                                                                                           |
|  Bjørkøy    -    Gerrbrand    -    Piiroja    -     Wallace  |
|                                                                                           |
|  Barsom   -      Gashi         -     Kasey    -     Kvisvik    |
|                                                                                           |
|                               Tarik       -      Gardar                        |
|                                                                                           |

Benken:
Staw
Czwartek
Shabani
Ramberg
Tegström
Kouadio

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 feb 08, 18:56
Opprinnelig postet av Per Egil
Med det lavprisopplegget til NSB kan man få billetter til 199,- en vei (fra Oslo vel og merke). Det var det jeg bestilte i stad.

Kan noen forklare meg logikken i at en billett Fredrikstad - Oslo koster 172,- og Oslo - Bergen (som er sånn ca. 6 timer lenger) koster 199,-? Blir vi straffet for at byen vår ligger nærme Oslo?

Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 19 feb 08, 19:31
Opprinnelig postet av endre
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen?


Det stemmer.

Det er ekstremt få billetter til 199,- men du får en hel haug billetter til 299,-.

Anbefaler å legge til 75 kroner for plass på en komfortvogn! Togturene tvers over landet blir et helvete uten FM eller noe annet gøy å fikle med på PCen..

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 feb 08, 19:52

Kan man forhåndsbestille komfortvogn også?  Mener jeg ikke har fått til det tidligere? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 19 feb 08, 19:53
Du kan bestille det på nettet og hente ut billetten på en automat hvertfall.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 feb 08, 20:25
Opprinnelig postet av endre
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!

Joa, er med på den. Poenget mitt er at vi som bor i Oslo og tar toget hjem annenhver helg for å se kamper betaler (nesten) det samme som en bergenser eller trønder gjør for å å komme seg til sine hjembyer. Det er flott at NSB har tilbud på langturene sine, men jeg savner litt mer logikk i prisingen. 199,- fra Oslo til Bergen er rasende billig. 172,- fra Oslo til Fredrikstad er bikkjedyrt. Hadde det ikke vært en idé med et knippe billigbilletter til Østfoldbanen også?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 feb 08, 23:53
Det skal jeg være veldig enig i! Alltid kjekt å være student :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 20 feb 08, 07:55

Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av endre
Det skal vel være mulig å bestille Fredrikstad-Bergen for den samme prisen? Har ihvertfall vært sånn før! Men det går jo på eks antall billetter på den måten. Så kanskje Fredrikstad-Bergen var solgt ut på den prisen?!

Joa, er med på den. Poenget mitt er at vi som bor i Oslo og tar toget hjem annenhver helg for å se kamper betaler (nesten) det samme som en bergenser eller trønder gjør for å å komme seg til sine hjembyer. Det er flott at NSB har tilbud på langturene sine, men jeg savner litt mer logikk i prisingen. 199,- fra Oslo til Bergen er rasende billig. 172,- fra Oslo til Fredrikstad er bikkjedyrt. Hadde det ikke vært en idé med et knippe billigbilletter til Østfoldbanen også?

Nå er det minipris som koster 199.

Kan få minipris Oslo - Fredikstad også. Koster da 99. Eneste du må gjøre er å bestille i forveien på nsb.no. Det er bare et visst antall minipris pr. avgang, så kan være lurt å bestille en uke i forveien.

Hvis du betaler Oslo S - Trondheim på toget koster det 813!!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 feb 08, 18:59
Blir militæruniform og 90 % rabatt for meg. Gleder meg skikkelig til denne kampen.

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 28 feb 08, 00:59
Det blir ikke 2-2 denne gangen. Nå skal dere smekkes hardt!! Jaja, ikke alle...Super-Ray får nok litt applaus, men resten må nok finne seg i å være "in the receiving end". OG - ingen Piiroja som får stå alene og heade inn 2 mål!

Velkommen forresten!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 feb 08, 08:54

Opprinnelig postet av dalen
Det blir ikke 2-2 denne gangen. Nå skal dere smekkes hardt!! Jaja, ikke alle...Super-Ray får nok litt applaus, men resten må nok finne seg i å være "in the receiving end". OG - ingen Piiroja som får stå alene og heade inn 2 mål!

Velkommen forresten!

 

Kun ett av målene var heading..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 mar 08, 17:13
Synd for Brann, men postivt for oss!
www.tv2.no/sporten/fotball/article1681070.ece

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340