Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp 15/2: FFK-Strømsgodset

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 feb 08, 01:52

Opprinnelig postet av Rey
Hvis du ser på målet til Godset en gang til, så tror jeg nok du kommer frem til at Sørum skulle blitt dekket opp av Barsom i en normal situasjon.

Syms derfor det blir feil å indirekte gi Czwartek skylden for innlegget :)

.

Mulig du har rett i det :-) Jeg har ikke sett kampen på TV ennå (hvis den ligger ute noe sted) . Fra der jeg satt å så kampen så jeg bare Barsom løpe ved siden av  Godset spilleren som fikk lagt inn uten at Barsom prøvde å takle eller stoppe ham. Men så er han heller ingen back. En rendyrket forsvarspiller har nok mer naturlig for å tale.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 feb 08, 02:20
Synes det kunne se ut som at Bjørkøy skulle tatt ut Sørum ved baklengsmålet jeg..........(har ikke sett tv bildene)

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 feb 08, 03:22
Opprinnelig postet av aavdst
(...) Vet ikke hvor høy han er, men max 1, 70 tipper jeg (...)

172.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 feb 08, 11:04
Bra med en sterk seier og at flere fikk vist seg frem. Moro at Gardar scorer. Har virker langt bedre enn Tegstrøm nå, håper Tegstrøm også kommer i gang utover.. Bra at Barsom virka god og at Ramberg hadde en god kamp. Får vi en skikkelig venstreback nå så kan detta bli veldig bra..

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 feb 08, 19:18

Fikk kun sett siste to minuttene av 1.omgang og hele 2. omgang. Men det jeg så var veldig, veldig positivt av FFK! Til tross for tøffe treninger i vinter, virket de fleste av guttene meget pigge.

Kouadio viser vel at han ikke er noen utpreget sentral midtbanespiller, og at han sliter litt med posisjoneringa defensivt. Men han spilte et veldig god kamp. Lærer han seg å slippe ballen litt tidligere i enkelte situasjoner, tror jeg han kan bli en hit i 2008.

Barsom fikk jeg bare sett litt av siden han byttet ut, men det er ingen tvil om at han er en klassespiller. Innlegget på målet til Gardar er det klasse over, teknikken på åssen han slår til ballen er veldig presist og bra. I tillegg virker han klok i sine valg, både med og uten ball. Jobber også veldig bra hjem. Gardar Johansson spilte en bra kamp. Har faktisk troa på at han kan bli en goalgetter til neste år. Virker mer målfarlig enn i fjor, men sliter kanskje litt med tempoet innimellom.

Piiroja er som vanlig oppofrende i duellene, og er sammen med Sigurdsson i Brann den beste midtstopperen i tippeligaen. Men er litt bekymret for Tarik. Savner den offensive spilleren med gnisten. I går syns jeg han var altfor delaktig i det defensive arbeidet. Det er jo på en måte positivt, men jeg skulle heller sett at det var noen andre som tok seg av den jobben for ham. En litt mer fri Tarik tror jeg vi kan dra mer nytte av.

Etter denne kampen gleder jeg meg til sesongstart. Vi sliter noe defensivt, men det kommer vel av at vi ikke stiller med den beste forsvarsrekka. Offensivt har vi masse bra kombinasjoner, og det lover godt når vi også kan sette innpå spillere som har noe å bidra med, eksempelvis Kouadio, West, Tegström og Kvisvik.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 feb 08, 23:46
Rart at ikke Thomassen har vært med på de to siste treningskampene etter det gode spillet han presterte mot KIL? Er han skadet? Noen som vet?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 feb 08, 23:59

Opprinnelig postet av benksliter`n
Rart at ikke Thomassen har vært med på de to siste treningskampene etter det gode spillet han presterte mot KIL? Er han skadet? Noen som vet?

Han spilte da på en uvant plass ( v.back ). Det har Grønis fått svar på. På kant ligger han nok lenger bak i leksa. Der er han nok kun et 3-4-5 valg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 feb 08, 10:36
På trening for ca. to uker siden så jeg han hadde lett restitusjonstrening(dvs. ballbehandling) sammen med Elvestad som har benhinnebetennelse. Etter det vet jeg ikke om han er frisk...

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 feb 08, 14:13
Thomassen er skadet ja.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 feb 08, 14:21

Opprinnelig postet av solano2
Thomassen er skadet ja.

Det var synd for han og FFK. Er det en alvorlig skade?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 feb 08, 15:10
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av solano2
Thomassen er skadet ja.

Det var synd for han og FFK. Er det en alvorlig skade?


Er ikke sikker. Var Christian Halvorsen som fortalte meg det bare...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 feb 08, 15:31
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av solano2
Thomassen er skadet ja.

Det var synd for han og FFK. Er det en alvorlig skade?


Er ikke sikker. Var Christian Halvorsen som fortalte meg det bare...

Han er jo ikke helt i form han heller.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340