Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond på Radio Fredrikstad.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 30 jan 08, 20:20

Jeg hørte akkuratt inervjuet med Super- Ray på nettet. Lenge siden jeg har hørt ham så positiv og motivert som i dette intevjuet. Han trener tydligvis som en Gud og satser hardt på at FFK skal forlenge med ham. Kjempe innstilling fra Raymond sin side. Synes han har taklet situasjonen vedrørende forlengelse av kontrakten på en måte det står respekt av. Raymond i superform er noe jeg gleder meg vanvittig til. Verdt hele sesongkorten alene spør du meg...

 

---------------------------

jorhan


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 30 jan 08, 20:26
All ære til Kvisvik som har valgt å ta seg selv i nakken og ta opp kampen med kiloene fremfor å sutre seg til kontrakt. En Kvisvik i superform ville samtlige lag i Tippeligaen hatt mye glede av. Dersom Kvisvik klarer å opptrettholde treningsintensiteten igjennom hele sesongen, så vil han garantert bli en viktig bidragsyter i år.

Trolig vil han da også bli belønnet med en ny kontrakt, så la oss håpe han fortsetter treningen etter det.

Kudos til Raymond!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 30 jan 08, 23:21
Det som er synd at han sier akkurat det som vi supportere vil høre da!! kjøper seg tid vil jeg si.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jan 08, 00:20

Opprinnelig postet av benjamin
Det som er synd at han sier akkurat det som vi supportere vil høre da!! kjøper seg tid vil jeg si.

Du ville heller at han hadde sagt ting vi ikke ville høre, så vi kunne kritisert han for det?  Djiiz...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 jan 08, 00:23
Synes liksom vi har hørt dette før, men for all del... håper på en match-fit kvisvik til vinteren... d.v.s. IKKE slik han var i fjor...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jan 08, 00:31

Opprinnelig postet av Olavesen
Synes liksom vi har hørt dette før, men for all del... håper på en match-fit kvisvik til vinteren... d.v.s. IKKE slik han var i fjor...

Vet du hvorfor Kvisvik ikke var matchfit ifjor? Han ble jo skadet under sesongoppkjøringa.... Går du glipp av kondisjonstreninga, grunnlagstreninga, mengdetreninga (hva du enn måtte kalle det) er det ikke så lett å ta igjen det utover når sesongen har begynt.

Du blir tung i beina av slik trening og det vil man ikke være når man skal spille kamp.

Men han burde kanskje vært litt bedre form etter sommerpausa... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 jan 08, 07:46
Gleder oss til å se Kvisvik på La Manga.

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 31 jan 08, 08:00
Opprinnelig postet av benjamin
Det som er synd at han sier akkurat det som vi supportere vil høre da!! kjøper seg tid vil jeg si.
Du misforstår totalt. Det Kvisvik sier i intervjuet, er at for han er dette en jobb, og som 32-åring må han tenke på å sikre seg jobb fremover. Det var det han forsøkte før jul. Når den planen slo feil, må han trene hardt for å overbevise FFK-ledelsen om at han er en mann også for fremtiden. For meg ser det ut som Kvisvik prøvde å være litt sleipt, men FFK-ledelsen så bløffen. Nå må han overbevise på banen, som alle andre.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 08, 09:34
Veldig bra Raymond!! Gleder meg til å se deg i sesongen!!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 31 jan 08, 09:36

Raymond har innsett at trening gjør han attraktiv for FFK. Skal han ha en jobb må han jobbe. Utelukkende positivt det her.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 31 jan 08, 10:08
Merkelig at dette skal kunne tolkes som noe negativt. Skjønner ikke det jeg. det Raymond sier er jo akkuratt det vi vil høre fra alle spillere på FFK. At de trener hardt og satser hardt og i tillegg at de ønsker sterkt å være med  i fremtidsplanene til klubben i våre hjerter. Kun positivt...

---------------------------

jorhan


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jan 08, 11:21

Håper på en Raymond Kvisvik i form.

Da plutselig er v breddeholderplassen topp sikra.

Raymond, Barsom og Kouakio.

Kan dete ha betydning for hvordan FFK vil spille iht v.b plassen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 31 jan 08, 17:04

er bra at han har skjønt at han må trene. må forresten si at for en gangs skyld gjorde klubben noe riktig med å ikke gi han kontrakt. hadde det her skjedd for noen år siden. så hadde han fått ny kontrakt på dagen.

 håper det ikke har noe å si med v.backen. håper for all del at ikke abgar barsom blir satt på en plass han ikke liker. nå er jeg lei av spillere som spiller på feil plass. greit i nødtilfelle. men kan ikke starte sesongen uten en habil v.back


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jan 08, 22:57

Opprinnelig postet av jorhan
Merkelig at dette skal kunne tolkes som noe negativt. Skjønner ikke det jeg. det Raymond sier er jo akkuratt det vi vil høre fra alle spillere på FFK. At de trener hardt og satser hardt og i tillegg at de ønsker sterkt å være med  i fremtidsplanene til klubben i våre hjerter. Kun positivt...

 

Enig. Vi finner jo fort ut hvis ikke dette stemmer og desuten får han ikke noe ny kontrakt av klubben hvis det bare er i kjeften han har det og ikke i bena...

Kudos til Super-Ray for den instillningen , hadde han bare hatt den fjor, så tror jeg 4.plassen eller høyere hadde vært vår...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 feb 08, 13:15
Opprinnelig postet av scheien

er bra at han har skjønt at han må trene.

Er ikke det passe arrogant å si? Tror du Kvisvik hadde blitt så god som han har vært og er uten å trene for det?

Det har aldri vært noen hemmelighet når Kvisvik har vært skadet. Forventer du at Kvisvik, ulikt alle andre idrettsututøvere, skal komme tilbake i fullgod kampform den dagen han er friskmeldt for skaden?

Innstillingen til Kvisvik  - på banen - har jeg aldri hatt problemer med. Hva jeg håper, og håper inderlig, er at han kan få en hel sesong uten forstyrrende skadeavbrekk, for en gangs skyld.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 01 feb 08, 13:34
Slapp av nå, gutter.

Gleder meg til å se Kvisvik i aksjon når tippeligaen sparkes i gang! Det er en ren fryd å se på mannen, riktig så morsom er han også. Gi nå Kvisvik en kontrakt som gjelder frem til han legger opp, FFK!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 feb 08, 09:36

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Slapp av nå, gutter.

Gleder meg til å se Kvisvik i aksjon når tippeligaen sparkes i gang! Det er en ren fryd å se på mannen, riktig så morsom er han også. Gi nå Kvisvik en kontrakt som gjelder frem til han legger opp, FFK!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340