Husk meg
Brukernavn
Passord

Boikott?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 nov 03, 23:55
hva med å kjøre en boikott i serieåpningen som protest mot prisene og behandlingen av plankehaugen? ingen møter opp.. da må de arrogante herrer i styret gjøre noe hvertfall...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 nov 03, 23:59
Det blir for drastisk og dumt. Vil heller ikke straffe spillerne. Dessuten umulig å gjennomføre.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 nov 03, 01:36
det må jo gå utover spillerne.. det gjør det jo uansett.. for slik styret nå opptrer, vildet automatisk bli dårligere stemning på stadion til året...

det er umulig å gjennomføre det 100%, det vet jeg... men hvis f.eks plankehaugen og en god del andre streiker, merker man fort forskjellen på 9000 og 4000...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 24 nov 03, 07:12
Har ikke trua på noen felles boikott. Men er temmelig sikker på at tilskuertalla vil gå drastisk ned om det går dårlig for Fredrikstad. Boikotten vil da ligge i at folk ikke har lyst til å betale så mye for å se et bånnlag. Og med bånnlag mener jeg under midtstreken. Jeg mener de gambler alt for mye med disse prisene!

---------------------------

Sjefskodærn


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 24 nov 03, 09:59
å boikotte blir for dumt. det må jeg være enig i. å være stille hele kampen ville også bare gå utover spillerne.

en "sit-down protest" kunne kanskje være et alternativ. alle venter lenge med å forlate stadion etter kampslutt. dette er noe riksdekkende media garantert vil gi oppmerksomhet og det kan bli en flau affære for de rette personene uten at det går utover spillerne og det sportslige.

---------------------------

med ffk til champions league!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 24 nov 03, 12:09
Hva med en kold kjeft under hele kampen. Dette bør være en perfekt måte å boikotte. Dette har vi jo erfaring fra før av på. Om ingen sier noe i 90 minutter blir det trivelig å være FFK tenker jeg. overfylt stadion men ingen sa noe.. fin overskrift i vg og det tenker jeg..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 24 nov 03, 12:35
For noe utrolig sprøyt dere kommer med her!! Har ikke sett på maken på smålighet. Synes 210 kr. for ett sete på hovedtribunen er passe jeg.

Vi som stadion gjengere må ta steget opp også, og forstå at vi kan ikke betale breddebilletter for å se toppfotball.

Dette er rett og slett smålig. Ta to halvlitere mindre på byen og så kan du se tippeligafotball istedenfor 1. divisjon.. Snakk om å lage storm i vannglass.

Jeg er skikkelig skuffet over dere! Jeg synes det var latterlig billig i fjor i forhold til hva jeg fikk av underholdning. En ffk serier kan jeg leve på en uke...noe annet enn en dårlig hollywood film på kino!

Skjerp dere!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ArEd

Knøttespiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 24 nov 03, 17:09
:pEn ffk serier kan jeg leve på en uke...noe annet enn en dårlig hollywood film på kino!
Enig med deg, Frode.
Boikott, holde munn eller bli igjen etter kampen,:ffk: er forsåvidt greie ideer, men hvorfor ødelegge gleden og stemningen ved det vi har venta på i 20 år ?

---------------------------

Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 nov 03, 17:23
men hvorfor skal da "de høye herrer" ødelegge gleden og stemningen ved det vi har venta på i 20 år??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 nov 03, 17:36
Synes det er ett dumt forslag, skal vi boikotte noe vi har ventet på i så mange år. Greit nok at prisene er dyre, hvis man ikke har råd til sesongkort, kan man velkjøpe enkelt billett, 210 kroner er vel ikke all verden, alle har vel råd til 210 kroner uka. Vil dere heller betale 100 kroner for 1. divisjon og være fornøyd med det. Hvor gamle er egentlig dere som støtter ett slikt forslag, skjerp dere.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 24 nov 03, 17:51
Boikott er bare tull, det støtter jeg overhodet ikke.
Det må være lov å klage på prisene, men å dra det så langt som å bli hjemme bare for å protestere, det er for drøyt andre veien.
Kommer til å følge FFK uansett, men stående, hvis man skal få noe positivt ut av dette bør alle som ikke har råd/lyst til å kjøpe sesongkort eller betale 210,- for å sitte stå sammen med plankehaugen og synge!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 nov 03, 17:57
En boikott etter seriestart har vel ingenting for seg. Tror ikke akkurat at klubben gir tilbake 500 kr til alle som allerede har betalt inn sesongkortet. Tull og tøys, et alternativ måtte være en underskriftskampanje, eller liknende før innbetalinger har begynt.

Jeg er veldig enig i at prisene er hårreisende, men Robert lovte idag bra priser til medlemmer i Plankehaugen, dvs syngende supportere som står på langsiden. Om de høye prisene fører til at 50 personer ekstra står og gir lyd fra seg, så har det iallefall kommet noe godt ut av den flaue situasjonen klubben har satt seg i.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340