Husk meg
Brukernavn
Passord

Leeds United

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 des 09, 12:36

Opprinnelig postet av Magnum

Og et siste apropos.

Sultans of Ping FC var et fantastisk undervurdert band. Smile Bare tenk på klassikere som Veronica...

And you think that you're not good enough for me,
And it's true,
But I like you anyway.
You think I'm clever,
Clever as can be,
That might be true,
But I like you anyway.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 des 09, 13:31
Endret: 31 des 09, 13:33
Endret av: aavdst

Opprinnelig postet av aavdst

Om vi klarer å knuse Man U på Old Trafford med to divisjoners forskjell er vel litt usikkert - men spennende blir det. Kanskje et håp om å få se denne kampen på TV? hvilken kanal sender den? betalingskanal?

Viasat on Demand sender denne kampen (både på TV og web). Koster kr 49 på web-tv (kan ikke ses på Mac dessverre). Søndag 3. januar klokken 13.40.  Kanskje den nye Plankehaugen puben viser denne kampen? Evt andre puber i Fredrikstad? Noen som vet? Det er vel ikke mange andre kamper å konkurrere mot på det tidspunktet. Kanskje for tidlig for at pubene i det hele tatt er åpnet?

There`s only one United...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 jan 10, 13:54

Puben på Selbak viser kampen. Bruker å komme en del Leeds folk dit. Ferguson tror vi snart er tilbake. fifa.com.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 10, 11:08


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 jan 10, 15:57

Gratulerer Leeds.  Merker at dette blir en god dag :o)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 jan 10, 15:57

Fantastisk resultat  :-)

Jeg vil grattulere og gleder meg veldig med denne oppturen som dere virkelig fortjener.

 

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 jan 10, 16:06

There's only one United!!! Utrolig deilig med denne seieren og for en fantastisk dag! Klasseforskjell. Og ikke den veien de fleste ville ha trodd.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 jan 10, 19:46

Glory glory leeds united, glory glory leeds united, glory glory leeds united and the withs go marching on on on.

Dette var sykt deilig og det værste var at det var 110% fortjent også


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jan 10, 19:59

Det blir ikke bedre enn dette!

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 jan 10, 15:51

Tar av meg hatten for leeds og gratulerer! 

Ser med skam på Sir Alex's oppførsel etter kamp!

 

Uansett, United lever videre, selv med tap mot leeds Cool

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of ADECCO!

*14.05.08 - Bethina* :)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 jan 10, 15:55

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Uansett, United lever videre, selv med tap mot leeds Cool

 

Finnes kun et United og det er Leeds Wink

---------------------------

It's only one united. Leeds United


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 jan 10, 16:11

Bare å gratulere Leeds fans, utrolig prestasjonSmile Rovers!!

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 06 jan 10, 18:55

Pila peker en vei!

Spill med hjertet utenpå drakta, slik vil jeg også se FFK!

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 10, 15:05

Da er det pån igjen. Spurs skal til pers, også dem borte. Skal vi vinne må vi jo slå alle. Etter Liverpool kampen fikk vi noen dårlige kamper, etter United kampen har det vært helmørkt. Det viktigste er uten tvil serien og skal disse kremkampene gå utover seriespillet, ja da er det like greit å gå ut. Men det beste er jo selvsagt seier idag, og starte en seiersmarsj mot opprykk.....


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jan 10, 15:38

Flere gamle Leeds-helter i Tottenham; Woodgate, Lennon og Keane. Mot Manchester hentet de frem vinnervilje og motivasjon. Samt at Manchester undervurderte Leeds. Tottenham går nok ikke i den samme fellen, og som påpekt tidligere her; Leeds har tre strake tap siden seieren over United. Tror derfor ikke vi får samme festen idag. Men serien er tross alt det viktigste. FA-cupen er ren bonus.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 jan 10, 20:35

Er vel liten tvil om at dette laget spiller i "feil liga".

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 10, 21:13

Vet kanskje ikke åssen jeg skal forklare det. Men jeg er nesten mer stolt av å være Leeds supporter idag enn etter Man U kampen. Måten Leeds spilte på i forhold til det å holde på ballen og ha ett eget spill har jeg ikke sett siden vi rykket ned fra Premier League, vi møtte ett fulltalig Spurs som ikke undervurderte ett lag 2 divisjoner under på bortebane. Simon Grayson må være ett scoop. Så får vi håpe at dette var en spore til gode seriekamper, og at ikke all energi går til omkampen og at vi ikke glemmer at vi spiller i League1, og at serien er viktigst. Norwich og Charlton går godt om dagen..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 10, 09:52

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vet kanskje ikke åssen jeg skal forklare det. Men jeg er nesten mer stolt av å være Leeds supporter idag enn etter Man U kampen. Måten Leeds spilte på i forhold til det å holde på ballen og ha ett eget spill har jeg ikke sett siden vi rykket ned fra Premier League, vi møtte ett fulltalig Spurs som ikke undervurderte ett lag 2 divisjoner under på bortebane. Simon Grayson må være ett scoop. Så får vi håpe at dette var en spore til gode seriekamper, og at ikke all energi går til omkampen og at vi ikke glemmer at vi spiller i League1, og at serien er viktigst. Norwich og Charlton går godt om dagen..

Ble mye og at? Drita igår?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 10, 09:53

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vet kanskje ikke åssen jeg skal forklare det. Men jeg er nesten mer stolt av å være Leeds supporter idag enn etter Man U kampen. Måten Leeds spilte på i forhold til det å holde på ballen og ha ett eget spill har jeg ikke sett siden vi rykket ned fra Premier League, vi møtte ett fulltalig Spurs som ikke undervurderte ett lag 2 divisjoner under på bortebane. Simon Grayson må være ett scoop. Så får vi håpe at dette var en spore til gode seriekamper, og at ikke all energi går til omkampen og at vi ikke glemmer at vi spiller i League1, og at serien er viktigst. Norwich og Charlton går godt om dagen..

Ble mye og at? Drita igår?

Ja..


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 jan 10, 12:55

Grrr. hadde akkurat bestilt to billetter til Leeds - Tottenham onsdag 03. februar, så dukket det opp et jobbmøte den dagen jeg ikke kunne komme meg unna.. Så frem til en Yorkshire tur nå. Fikk heldigvis avbestilt billettene før de gikk i posten. Ja ja...men kampen går vel på ViaSat Sport?



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24