Husk meg
Brukernavn
Passord

Leeds United

Flat Trådet Nøstet
Totalt 12 sider Alle

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 10 jan 08, 11:11

Siden så mange andre oppretter tråder om sine lag, så kan ikke vi være dårligere. Med unntak av "-15 poeng" tråden kan jeg ikke se at vi har noen andre tråder som omhandler the mighty whites.

Det har faktisk vært gøy å følge laget i League 1, lenge siden jeg har følt denne entusiasmen for laget som akkurat nå. Morsomt også at stemningen på stadion ser ut til å være tilbake på 80 talls nivå og at Elland Road igjen fremstår som en uhyggelig arena for motstanderlagene.

Synes også at Wise har gjort en del interresante signinger hittil i overgangsvinduet. Kilkenny gjorde en meget god debut mot Northampton og ble kåret til banens beste. I tillegg har Bradley Johnson og Peter Sweeney fra henholdsvis Northampton og Stoke kommet. Akkurat som FFK så mangler vi nå en skikkelig venstre back før laget ser meget godt ut og vi kan ta opp kampen om direkte opprykk.

Crewe - Leeds går forresten direkte på SportN førstkommende mandag. Gleder meg som en unge!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 jan 08, 11:39
Gleder meg som en ung til den kampen jeg også. Blir tv kamp nr to denne sesongen med Leeds. Blir kanskje toppet av en fotball tur i mars med dama. Hun var ikke vansklig å overtale når man nevnte ordet shopping hehe

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jan 08, 12:18
Dere har flere tråder om dette laget.... let og dere vil finne!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 jan 08, 13:40

Leeds kjøper Sweeney

Han har vært en stor skuffelse i Stoke. Får håpe han får en ny vår i Leeds da. Lykke til!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 10 jan 08, 14:10

Glory Leeds!!!

Som go gammæl Leeds supporter gledes jeg stort av at nå er vi på rektig vei igjen.

Liten intern poll : Når er Leeds tilbake i PM?

 

Jeg er optimist og tror 2010/2011 sesongen


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 jan 08, 14:26

United har utrolig trøkk hjemme på Elland i år. Morro!

Skal ikke ta noe på forskudd, men om klubben klarer å motivere seg videre vil United spille i Championship neste sesong. Tror at det vil ta noen sesonger før opprykk til P.L., men for all del. Det blir jo et privilegium for de andre klubbene der oppe å møte oss igjen. Savner ikke spesielt å se kamper mot klubber som Ma#&&&%/%¤ U¤#&%&, og Arsenal, Everton, o.l.Har ikke noe til overs for klubbene og deres fans. Leeds fansen er vel ikke spesielt velkomne på de respektive arenaene de heller.

P.L om 4 år er realistisk!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jan 08, 15:04

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Dere har flere tråder om dette laget.... let og dere vil finne!

Blir aldri nok tråder om The mighty whites......

Ikke bare er Leeds på TV på mandag, men også 14 dager senere mot Southend borte. Men aller mest gleder jeg meg til 23 Feb, da drar vi over for å se Leeds- Crewe på elland Road......


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 10 jan 08, 22:10
Opprinnelig postet av SpaceBob

Liten intern poll : Når er Leeds tilbake i PM?

 

Tror nok at PL kan være et realistisk mål iløpet av 4-6 år. Med skikkelig flyt og fornuftige innkjøp så kan alt skje. 


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 11 jan 08, 12:29

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1212249,00.html

Svarte F! Southend kampen går ikke på TV allikevel. Kampen er flyttet 1 dag frem etter ønske fra Southend så da blir det ikke noe sending på Sky, regner da med at kampen også kanselleres på SportN.

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 jan 08, 23:28
Det var vel Crewe - leeds kampen som skulle gå på SportN nå førstkommende mandag (14.januar). Og den går vel som plalagt. Kampen 28/29.januar mot Southend var vel ikke planlagt å sende på SportN? I hvertfall finner jeg ingen oversikt over det.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 13 jan 08, 10:28

Det kan nok stemme at Southend kampen ikke var på sendeplanen til SportN, men Sky skulle sende matchen så da kunne vi ihvertfall ha sett den der. Med Sky på plass så kanskje også SportN hadde satt den opp live. SportN forandrer vel sendeplanen hele tiden? Uansett er jo kampen flyttet og vises mest sannsynlig ikke på TV. Vi har ihvertfall Crewe matchen på mandag :-)

Skal selv over i slutten av mars (Walsall eller Brighton), blir vel neppe noen mulighet til å se dem på TV før den tid.

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jan 08, 14:30
Dennis Wise aktuell som assistent for Keegan i Newcastle

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 28 jan 08, 15:11
Ass manager Dave Basset er vistnok ikke favoritt til å ta over etter Wise. Rykter skal ha det til at han muligens forsvinner ut døra han også. Ryktemakerenses favoritt til å overta er Gianluca Vialli!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jan 08, 22:36
i såfall blir det etterhvert mange ex-chelsea`ere innom Leeds.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 28 jan 08, 22:44

Og dermed var Wise sin sorti bekreftet fra Leeds` offisielle hjemmeside.

McAllister er favoritt til å ta over ifølge Sky Bets.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 28 jan 08, 22:45
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Og dermed var Wise sin sorti bekreftet fra Leeds` offisielle hjemmeside.

MacAllister er favoritt til å ta over ifølge Sky Bets.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 29 jan 08, 18:12
Og da var det klart. Gary McAllister er manager ut sesongen. Gary Speed skal være aktuell som assistent da Basset også forsvinner.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 29 jan 08, 18:26

Gary Mac har en høy stjerne hos meg ihvertfall, men er allikevel litt usikker mtp hans manager ferdigheter. Gjorde det vel ikke noe oppsikstvekkende bra med Coventry før han gav seg?  Men! Nå skal det bli spennende å se hvem som blir hans #2, Gary Speed har vel uttalt at han ønsker å spille fotball i et par år til så han er kanskje uaktuell. Eddie Gray svarte igår "Ja" på spørsmål om han ville takket ja til en forspørsel fra klubben (på Radio Leeds).

Southend borte idag, vil manager skiftet skape uro i spillergruppa eller kan det slå positivt ut tro? Leeds United har vært nede i en downperiode de siste ukene.

På tide å børste støv av den gamle "Ohhhh Gary, Gary! Gary Gary Gary MCallister!!" :-)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 feb 08, 00:10
Litt pauseunderholdning - Leeds så langt i sesongen; Vi vil gi dere 15 poengs forsprang....

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 01 feb 08, 13:42
Som ung gutt var Leeds mitt lag. Jeg har fortsatt sterke følelser for den klubben. Håper vi en gang i nærmeste fremtid kan se dem spille på øverste nivå i England, det ville gjort meg til en glad mann.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 feb 08, 00:43
Hva skjer med Leeds om dagen da? Jeg hadde så høye forhåpninger om at vi skulle rykke direkte opp, men akkurat nå ser det mørkt ut..
Og det gjør meg trist, på tross av - 15 var vi lenge helt i toppen.. Er det trenerskifte som har gjort det? Vil ikke gutta rykke opp..?

---------------------------

FFK for alltid!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 feb 08, 13:50
Det begynte å stagnere før jul, fortsatt mens Wise var trener. De ligger pr idag 10 poeng bak opprykk, og det ser stygt ut mht direkte opprykk i år. Hvis ikke de da får tilbake de 15 poengene de mistet. Det er fortsatt teoretiske muligheter til direkte opprykk, da det er mange poeng å spille om fortsatt, men da må de vinne kampene samt at de over må tape. Så enkelt er det

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 feb 08, 23:05
1-1 mot Crewe holder ikke hvis man tar sikte på direkte opprykk dessverre...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 feb 08, 08:14
Satt ringside mot Crewe, og dette lover overhodet ikke godt. Savnet FFK spillere på samtlige plasser, og laget skapte ikke en eneste sjanse og var heldig som fikk 1 poeng. Som en fra Stavanger som har sett over 100 hjemmekamper sa etter kampen. Det her har kostet meg 80000 kr i året og to ekteskap, nå vet jeg ikke om jeg orker mer......

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 28 feb 08, 09:04

Ai ai ai, det var jo ente bra da.

Leste oppsummeringen på Leeds sidene,  og fikk ente ett slikt inntrykk da.

Får håpe the whites våkner litt med Thommo tilbake.

Ender nok på playoff, så får vi se


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 28 feb 08, 09:48
Er det ikke dette det handler om da? Å følge en klubb gjennom opp- og nedturer og oppleve glede og lidelse gjennom et sterkt engasjement. De som ikke har vært litt nedpå er nok ikke i stand til å oppleve den samme gleden over at laget gjør det bra. Det er ingen grunn til å gi seg nå. Det kan tross alt bare gå en vei.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 feb 08, 10:27
Endret: 28 feb 08, 10:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er det ikke dette det handler om da? Å følge en klubb gjennom opp- og nedturer og oppleve glede og lidelse gjennom et sterkt engasjement. De som ikke har vært litt nedpå er nok ikke i stand til å oppleve den samme gleden over at laget gjør det bra. Det er ingen grunn til å gi seg nå. Det kan tross alt bare gå en vei.

Kan love deg at denne personen nok er på andre tanker allerede, og garantert vil bruke sitt liv på LEEDS UNITED...... også i fremtiden


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 mar 08, 15:40
Da blir det Leeds kamp på meg til tirsdag. nettopp bestilt biletter til kampen mot Cheltenham. Gleder meg som en unge første gang jeg skal til Elland Road

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 mar 08, 02:49
Opprinnelig postet av mysthical
Da blir det Leeds kamp på meg til tirsdag. nettopp bestilt biletter til kampen mot Cheltenham. Gleder meg som en unge første gang jeg skal til Elland Road

Det er kult på Elland Road! Var der våren 2002, da de ennå var i det gode selskap..

---------------------------

FFK for alltid!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 mar 08, 09:49

En stund siden jeg var der sist også; Våren 2004 så jeg storkampen mellom Leeds - Liverpool på Elland Road. Kampen endte 2-2, og var meget underholdende. Bl.a Erik Bakke scoret. Kewell scora for Liverpool mot gamle lagkamerater. Det var ikke så populært på Elland Road.

Mimre mimre....


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 10 mar 08, 12:01
Endret: 10 mar 08, 12:02

God tur og forhåpentligvis blir kampen et godt minne og 3 nye poeng til The Mighty Whites. Blir vel knapt 20 000 på Elland Road imorgen kveld tenker jeg.

 

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 mar 08, 22:10
Ingen hyggelig kveld for Leedsfansen i dag. Ligger under 0-2 hjemme for Cheltenham.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 12 mar 08, 17:54
Jeg nøler ikke med å si at gårdagens resultat er tidenes verste for klubben. Visst har vi hatt pinlige cup tap, men dette ligatapet kan ikke beskrives som annet enn flaut, pinlig og lite verdig for de 20 000 som møtte opp til kampen. Jeg trodde bunnen var nådd tidligere, men tydeligvis ikke. De spillerne som ble hentet inn i januar, som jeg hadde en del forhåpninger til, har falt helt igjennom og laget fremstår pr idag som ett av de svakeste i L1 (og det sier ikke så rent lite!!). Jeg er redd et lag som taper fortjent for CHELTENHAM på hjemmebane har en lang vei å gå før en kan håpe om playoff finaler og opprykk. NÅ ER DET TUNGT Å VÆRE LEEDS FAN!!

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 mar 08, 09:19
Da var jeg kommet hjem fra Elland road og det må sies at det var en tung kveld på nord tribunen sammen resten av den harde kjærnen. Skal faktisk gi all honør til Cheltenham som spilte klokt og gjorde vel det meste riktig i og med at de lå konstant med 11 mann i forsvar. De spilte kompakt og gjorde det vansklig for Leeds. Det blir ikke da bedre når Leeds bare triller ball i forsvars rekka og ingen prøver å starte noen løp. Først de sist 20 prøve de å få til noe men det var for sent og Cheltenham hadde full kontroll i forsvar egentlig. Det var rett og slett en begredlig forestilling hvor personlige feil førte til baklengsmål.

Cheltenham hadde 3 baller i mål men 1 ble annulert. Cheltenham hadde også tidenses bom på åpent mål klarte ene spilleren å tråkke på ballen på en eller annen måte slik at han la ballen død på 5 meter i stede for å trille den inn, dette førte til at Leeds fikk klarert med et nødskrik, så må vel sies at Cheltenham vant fult fortjent dessverre.

Trist at de taper når jeg for første gang er på stadion men det ga mersmak både for meg og dama så skal nok tilbake en dag. Og som den evige opptimisten jeg er så tror jeg fortsatt på opprykk gjennom playoff.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 mar 08, 14:49

Hvordan er kvaliteten til Leeds i forhold til FFK og norsk fotball nå?

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 mar 08, 15:02
Opprinnelig postet av Shadar

Hvordan er kvaliteten til Leeds i forhold til FFK og norsk fotball nå?

Hva har det med noe som helst å gjøre?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 mar 08, 16:33
Utrolig vansklig å si sett ut fra kun den ene kampen hvor Leeds ikke fikk til noe som helst og cheltenham spilte mye forsvar, men tror vel generelt at den norske tippeligane holder et litt høyere nivå en L1. Men det var en del gode spillere på Leeds og er nok også en del gode lag i toppen av L1 som hadde slått mange TL lag. Skulle gjærne sett Beckford og Howson i FFK de hadde nok gjort det meget bra

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 mar 08, 18:44
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Shadar

Hvordan er kvaliteten til Leeds i forhold til FFK og norsk fotball nå?

Hva har det med noe som helst å gjøre?

cut me some slack please...... det finnes noe som heter nysgjerrighet

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 mar 08, 00:11
Leeds tilbake på vinnersporet igjen? De slo Walsall 2-0 hjemme på Elland Road i dag. En kamp som forøvrig ble sendt på Sport N direkte. (hadde flaks og fikk med meg den). Beckford scora begge to. 19 seriemål har han puttet så langt denne sesongen. Leeds klarer nok ikke å beholde ham dersom de ikke klarer å rykke opp - noe som fortsatt ser vanskelig ut.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 23 mar 08, 20:26
Deilig å se gutta vinne igjen. De spilte jo også bra, synd de ikke spilte slik når jeg var der da hehe.

Det som er litt synd er at det blir mindre og mindre på vest, øst og ikke minst sør tribunen. vest og øst synger jo ikke så mye men sør sang mye og at det blir tomt der er synd for stemningen på kampene. er jo fantastisk med full nord tribune men skulle gjærne sett fler på sør også. Husker jeg ikke feil er det vel sør tribunen de som er mot styre holder til. Får satse på at de kommer tilbake nå som vi vinner igjen og at det er fult til play off finalen

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 mar 08, 23:24
Jeg mener å ha hørt at en av tribunene på Elland Road har vært holdt avstengt denne sesongen, og at derfor max antall tilskuere bare har vært 30.000 istedetfor normalt over 40.000? Men du som nylig har vært der (mystichal); er alle seksjonene åpne for publikum nå?

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 mar 08, 10:45
Det stemmer, de har stengt deler av tribunen for å få lavere forsikring, men det er da kun andre etasje av øst tribunen. Altså den største av de tribunene de har og eneste med to etasjer. Der er altså øvre del stengt. Like greit egentlig siden de ikke klarer å fylle opp resten

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 apr 08, 23:51
Leeds tilbake på en 6.plass på tabellen i dag etter at de slo Leyton Orient 0-2 borte i London. Beckford scora igjen.

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 06 apr 08, 08:54

Ser ut til formen er stigende, og det lover godt før play-off.

 

---------------------------

Marching on together!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 apr 08, 08:32
Dette går veien. Championship neste år

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 07 apr 08, 15:27
Opprinnelig postet av JonAG

Ser ut til formen er stigende, og det lover godt før play-off.

 


Jeg tror og håper på Play Off! Men da må de fortsette å levere varene som de har gjort de siste kampene!
Leeds til Championship!

---------------------------

FFK for alltid!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 apr 08, 23:56
FFK vant i dag og det gjorde Leeds også. Slo Carlisle 3-2. Virker som de har funnet tilbake på vinnersporet nå.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 13 apr 08, 01:08

igjen en fullkommen helg, både Leeds og FFK tok 3 poeng :-)

 


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 13 apr 08, 08:54

Hvilke plasser gir opprykk, og hvilke gir play-off fra League One? Har lite kjennnskap til ordningene så langt nede i divisjonene

Men moro at et lag med så mye sjel som Leeds ser ut til å komme litt mer opp og fram igjen.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 13 apr 08, 10:02
De to første rykker direkte opp, plass 3 til 6 spiller play-off om den siste opprykksplassen. Lag 3 og 6 møter hverandre og lag 4 og 5. Vinnerne spiller så finale, og vinneren (les; Leeds United) rykker opp.

---------------------------

Marching on together!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 apr 08, 17:15
Vant igjen og i morgen er det ny høring om de 15 poengene. Endelig vedtak skal tas før 1 mai. Kanskje vi får tilbake de 15 poengene. Noe som da vil føre oss til direkte opprykk på andre plass, et poeng bak første plassen

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 apr 08, 15:48
Noen som vet hvor man kan kjøpe billetter til en evt play-off finale på Wembley? Jeg og noen kompiser ha planer om å reise over dersom Leeds når finalen. Men sjekket med en reisearrangør og de skulle ha 4300,- bare for hotell og kamp-billett. Fly har vi allerede booket. Så London-tur blir det uansett om Leeds kommer til Wembley. Men nye Wembley tar vel over 80.000 tilskuere (og har 688 stk kiosker og serveringsteder !!!) så det burde vel bli mulighet for å skaffe seg billett et eller annet sted. Fly er booket billig og hotell kan vi også ordne billig. Men kampbillett?

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 02 mai 08, 01:06
Dommen er falt og Leeds fikk dessverre ikke tilbake de 15 poengene som ble tatt fra dem før sesongen startet. Så nå må de satse på play-off`en for å kunne rykke opp.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 02 mai 08, 10:05
Begrunnelsen for at de ikke fikk tilbake poengene var litt rar da. De mente at Leeds hadde vært sene med å klage. Hmmm Leeds har klaget hele tiden og som de sier hadde de ikke godtatt trekk på 15 poeng hadde de blitt nektet start og da vært ferdige. Men skjønner også litt at de ikke vil endre helt på en tabell nå rett før slutt.

Men FA burde her fått en stor smekk. De har virkelig dummet seg ut. Men men vi rykker opp uansett

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 mai 08, 01:12

Siste kamp spilt og Leeds vant 2-1 over Gillingham hjemme på Elland Road foran 38.000 tilskuere. Ikke dårlig til å være i nivå tre i England.

 Det ble også i dag klart at Nottingham Forest klarte å kapre opprykksplass nr 2, så da slipper vi dem i play-off`en. Leeds møter Carlisle i semi`n 12 og 15 mai. I den andre Semi`n blir det Doncaster mot Southend. Playoff finalen går på Wembley 25 mai. Satser på at Leeds er et av de to lagene der. Skal da prøve å få meg en tur dit. Vil være moro å oppleve nye Wembley også med 90.000 plasser. Leste også at Wembley har  688 kiosker og serveringsteder :-) Litt større forhold enn på Fredrikstad Stadion


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 08, 22:43
Gratulerer med playoff-finale alle Leeds-fans! :D

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 mai 08, 23:19
Det var deilig: -)  Da blir det å prøve å få tak i billetter til Wembley den 25.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 mai 08, 23:24
hvor deilig var ikke dette!? One Johnny Howson!

Søknad om playoff billetter sendt... :-)

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 mai 08, 08:29
Dette var så JÆVELIG deilig. Herregud jeg ble glad når målet kom på overtid, men i pokker tror ikke legen min er helt likte kampen, var tøft for kropp og sinn dette hehe.

Var sykt bra liv på puben i oslo også, bare leeds folk og de sang masse hehe

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 19 mai 08, 16:17
Opprinnelig postet av mysthical
Dette var så JÆVELIG deilig. Herregud jeg ble glad når målet kom på overtid, men i pokker tror ikke legen min er helt likte kampen, var tøft for kropp og sinn dette hehe.

Var sykt bra liv på puben i oslo også, bare leeds folk og de sang masse hehe

Hvilken pub er det Leeds-folket samles på under finalen på søndag? I Oslo altså.

---------------------------

FFK for alltid!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 mai 08, 08:13
Det var ganske så mange på Oslo sportsbar, men tviler på at de viser FFK kampen etterpå. Så må prøve å finne en pub som viser begge kampene. Vet at Scotsman viser FFK kampen men vet ikke om de viser Leeds kampen

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 21 mai 08, 09:20

Deilig, fikk endelig bekreftelsen fra billettkontoret til Leeds igår om at playoff billettene var i boks. Bestilte reise og hotell på søndag så var litt nervøs om billettene gikk i havn eller ikke, så da blir det Wembley tur på meg og sønn min på 10 år  Noen fler som skal over?

-15 points who gives a fuck! We`re Super LEEDS and we`re going up!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 mai 08, 11:24
og da har jeg fått svar fra Scotsman i oslo. De viser både Leeds kampen og FFK kampen. Konge

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 mai 08, 09:53
Opprinnelig postet av GelderdEnd

Deilig, fikk endelig bekreftelsen fra billettkontoret til Leeds igår om at playoff billettene var i boks. Bestilte reise og hotell på søndag så var litt nervøs om billettene gikk i havn eller ikke, så da blir det Wembley tur på meg og sønn min på 10 år  Noen fler som skal over?

-15 points who gives a fuck! We`re Super LEEDS and we`re going up!

Fikk du kjøpt 2 billetter? Trodde internasjonale medlemmer kun fikk kjøpt 1 stk?

Jeg og to kompiser skal bortover men har ikke kampbilletter ennå. Venter på svar fra noen der borte som kanskje kunne fikse oss billetter, men hvis ikke satser vi på å kjøpe ved Wembley. Fly og hotell er booket.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 mai 08, 12:09
Så på hjemmesidene til Leeds nå, de bekrefter nå at alle billetter leeds har fått tildelt er utsolgt dessverre, men burde være store muligheter til å få nøytrale billetter-

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 22 mai 08, 20:45
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av GelderdEnd

Deilig, fikk endelig bekreftelsen fra billettkontoret til Leeds igår om at playoff billettene var i boks. Bestilte reise og hotell på søndag så var litt nervøs om billettene gikk i havn eller ikke, så da blir det Wembley tur på meg og sønn min på 10 år  Noen fler som skal over?

-15 points who gives a fuck! We`re Super LEEDS and we`re going up!

Fikk du kjøpt 2 billetter? Trodde internasjonale medlemmer kun fikk kjøpt 1 stk?

Jeg og to kompiser skal bortover men har ikke kampbilletter ennå. Venter på svar fra noen der borte som kanskje kunne fikse oss billetter, men hvis ikke satser vi på å kjøpe ved Wembley. Fly og hotell er booket.



For å gjøre en kort historie lang: Ja, jeg fikk 2 billetter, men den ene fikk jeg av en kompis med sesongkort. En av dem som sitter ved siden av ham på Elland Road kunne ikke dra, derfor fikk jeg også hans billett. Vi søkte om billetter på samme søknadsskjema slik at vi fikk billetter ved siden av hverandre Så nå er det bare å glede seg.

Leeds sin allokering er utsolgt og Doncaster har måtte stoppe sitt billett salg ved stadion siden mange Leeds fans møtte opp der for å kjøpe billetter.  :-)

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 22 mai 08, 20:51
Opprinnelig postet av mysthical
Så på hjemmesidene til Leeds nå, de bekrefter nå at alle billetter leeds har fått tildelt er utsolgt dessverre, men burde være store muligheter til å få nøytrale billetter-


Ta en kikk på denne artikkelen: http://www.leedsunited.no/har-du-ikke-fatt-billetten-bekreftet/

Til dere som ennå ikke har fått billetter forsøk å sende en mail til svend@leedsunited.no (som det også står i artikkelen). Kan hende han kan klare å ordne en billett eller to. Husker jeg reiste uten billett til ligacup finalen i `96. Fikk kjøpt en billett et par timer før kamp for blodpris, og møtte tilfedigvis en nordmann etter kampen som hadde flere ubrukte billetter i lomma. Bittert!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 mai 08, 00:40
Kampen går også på SportN kl 1555 på søndag. Bare til opplysning.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 mai 08, 08:16

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 mai 08, 10:54
Opprinnelig postet av mysthical

Det er trist trist trist, men på en måte så er det greit. De spilte ikke bra nok, og Doncaster trakk det lengste strået. De var hakket bedre, hadde flere sjanser og satt en av flere store sjanser i mål.
Beckford var en stor skuffelse, og den eneste positive på laget var Ankergren. Men dessverre var også tidligere Leeds-kjempe Sullivan også god på den andre siden..

Det positive er at Leeds har en gyllen mulighet til å rykke direkte opp neste sesong, da starter de med blanke ark og kan fullt og helt konsentrere seg om det sportslige!
Neste år er det opprykk!

---------------------------

FFK for alltid!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 mai 08, 12:08

Med tanke på hvor mange minuspoeng Leeds startet med,så står det uansett stor respekt av det de klarte å oppnå!!

Neste sesong så er jeg ganske så sikker på at de rykker opp!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 mai 08, 22:53

Var på Wembley og så det forsmedelige tapet mot Doncaster. Leeds var dessverre tannløse i dette oppgjøret. Doncaster ville mer hele tiden. Leeds ble for omstendelige. Og tapte fortjent.

Men for en stemning det var på Wembley før og under kampen. sikkert 50.000 Leeds fans og 25.000 Donacaster fans. 15.000 ledige plasser i Doncaster svingen. Det var synd det ikke ble fullt  med 90.000 - men 75.000 er ikke så verst det heller da.  Leeds supporterne må være blant de beste supporterne i England. Vi snakker jo tross alt om nivå tre i England, og likevel mobilisere så mange etter skuffelse på skuffelse de senere år. Kampen var dessverre middelmådig, men livet på tribunen var det klasse over. Håper de unngår play-off neste år og istedet rykker direkte opp.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 mai 08, 10:37
Endret: 27 mai 08, 10:41

Trist! Veldig trist...

Nei, egentlig ikke...

 

Men leeds har gjort en kjempe sesong med tanke på å begynne sesongen med 15 minus poeng! Det står det respekt av!

 

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 mai 08, 13:25

 

Det store spørsmålet er hvordan den økonomiske situasjonen er for klubben.

Kan det være rom for å kjøpe inn spillere som kan dempe en ball, ha retningsbestemt mottak, være med på overlap, være først på ballen og vinne dueller og bruke kantene for å skape rom og bradde i spillet.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 27 mai 08, 22:15
Opprinnelig postet av aavdst

Var på Wembley og så det forsmedelige tapet mot Doncaster. Leeds var dessverre tannløse i dette oppgjøret. Doncaster ville mer hele tiden. Leeds ble for omstendelige. Og tapte fortjent.

Men for en stemning det var på Wembley før og under kampen. sikkert 50.000 Leeds fans og 25.000 Donacaster fans. 15.000 ledige plasser i Doncaster svingen. Det var synd det ikke ble fullt  med 90.000 - men 75.000 er ikke så verst det heller da.  Leeds supporterne må være blant de beste supporterne i England. Vi snakker jo tross alt om nivå tre i England, og likevel mobilisere så mange etter skuffelse på skuffelse de senere år. Kampen var dessverre middelmådig, men livet på tribunen var det klasse over. Håper de unngår play-off neste år og istedet rykker direkte opp.



Kom tilbake fra London inatt etter 11 timers venting på Stanstead siden vi misset vårt opprinnelige fly på morgenen og måtte booke nye billetter til Oslo.. Kampen var som du er inne på igjen svært tannløst fra Leeds side, jeg kan vel egentlig ikke erindre en eneste skikkelig målsjanse bortsett fra Howsons skudd i første omgang og kanskje Douglas i 2. Doncaster vant fortjent og skapte flere store sjanser selvom Leeds hadde ballen mye så gikk det mye på tvers og i støtte. Vi eier ikke bredde i spillet og kantspillerne våre søker inn i banen hele tiden og backene er all over the shop og blir overspilt gang på gang. Her er det ikke mye å bygge videre på! Synes også at Beckford var en stor skuffelse med sin innsats. Deprimerende igjen, og nok et finaletap for Englands mest trofaste supportere.  Noen av dere som la merke til alle Leeds supporterne som satt i doncaster svingen og som utover i kampen ble flyttet høyere opp på tribunen? Måtte vært flere tusen da det var ganske fullt der oppe etter hvert :-)

Om noen måneder er en ny sesong igang. :-)

MOT

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 mai 08, 23:04

Opprinnelig postet av GelderdEnd

Kom tilbake fra London inatt etter 11 timers venting på Stanstead siden vi misset vårt opprinnelige fly på morgenen og måtte booke nye billetter til Oslo.. 

  Noen av dere som la merke til alle Leeds supporterne som satt i doncaster svingen og som utover i kampen ble flyttet høyere opp på tribunen? Måtte vært flere tusen da det var ganske fullt der oppe etter hvert :-)



Kjedelig å misse flyet ja...vi tok 10.50 flyet fra Stanstead til Torp og rakk det fint. Selv om t-banen ikke gikk, og flytoget ikke gikk (pga vedlikeholdsarbeid) og måtte ta buss istedet - så vi kom fram senere enn opprinnelig tenkt.Men pga Bank Holiday var det lite folk på Stanstead så vi kom kjapt gjennom sikkerhetskontrollen.

La også merke til folkeforflytningen øverst oppe i Doncatser svingen. Trodde kanskje det først var sent ankomne supportere eller at de solgte rest-plasser på utsiden.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 mai 08, 08:21
Opprinnelig postet av Jonek

 

Det store spørsmålet er hvordan den økonomiske situasjonen er for klubben.

Kan det være rom for å kjøpe inn spillere som kan dempe en ball, ha retningsbestemt mottak, være med på overlap, være først på ballen og vinne dueller og bruke kantene for å skape rom og bradde i spillet.

 



http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1319143,00.html

jepp kan se ut som de har penger ja. Ikke mye men nok for L1. Spent på å se hvor mange som forsvinner og hvor mange som kommer inn.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 jun 08, 08:49
hmmm Kevin Phillips til Leeds kanskje. Meget god spiller men kanskje en smule gammel. Men takker ikke nei for å si det sann. Kevin Phillips og beckford på topp sammen. Blir garantert mye mål :)

www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1323316,00.html

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jun 08, 23:54
Philips ble  toppscorer i Premier League i 1999/2000 for Sunderland med 30 mål. Noen år siden det.. men har scoret en del for West Bromwich de siste årene også....tror han kan fortsatt banke inn en del mål i league one

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 08 jun 08, 20:29
Som treneren vår sier trenger vi en erfaren mann til å ta litt tak på banen, samtidig som han fortsatt er i god form og holder absolutt League One nivå :) Ja takk til Kevin Phillips!
Gleder meg til sesongen starter igjen og vi kan starte med blanke ark og banke oss vei til toppen! Woho!

---------------------------

FFK og Leeds her og!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 jun 08, 22:34

Opprinnelig postet av RuneT
Gleder meg til sesongen starter igjen og vi kan starte med blanke ark og banke oss vei til toppen! Woho!

...og uten minus femten i baken, burde det  bli enklere i 2008/2009 sesongen..... 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 jun 08, 08:24
mulig spiller nr -15 forsvinner denne sesongen da. Blir litt trist det likte den spilleren, var meget god

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 jun 08, 23:51

Mye skjer i Leeds om dagen, og 9. august starter atter en gang morroa i League One (Embarassed) med bortekamp mot Scunthorpe! LaughingJeg gleder meg som en unge! Jeg nærmest forventer direkte opprykk nå som gutta har nullstilt seg og ser framover mot en spennende ny sesong!

We are Leeds!

Leeds

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 24 jun 08, 00:17

haha, sorry men må bare skadefryde meg litt over det bilde :) Men, lykke til da, hadde vært skøy om dere hadde kommet dere opp igjen. Hatkamp for alle penga


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 01 aug 08, 11:34

Mye skjer i Leeds om dagen, noen spillere ut, fornyinger av kontrakter og noen nye inn; blant annet Luciano Becchio og Robert Snodgrass for å nevne to.
Som sagt, jeg gleder meg sesongen starter! Laughing

 

Leeds United

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 aug 08, 23:55

Da var League One sesongen i gang igjen, og Leeds åpnet ballet med å slå Scunthorpe borte 1-2. Og denne sesongen starter vi på null, og ikke minus 15, så forhåpentligvis blir det opprykk i år. Noe annet kan man ikke forvente (selv om det er lenge til mai ennå)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 aug 08, 11:49

Da gikk vi lekende lett videre til neste runde av Carling cupen. Helt fantastisk 1 omgang med hele 5-1 Andre ble litt mer kjedelig av naturlige grunner.

 

Tror Leeds Kommer til å gjøre det bra i år selv om motstanden i går ikke var all verdens.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 aug 08, 08:16
Endret: 27 aug 08, 08:19
Endret av: aavdst

Noen flying start på sesongen - har det ikke vært for Leeds. 4 poeng og 12. plass etter tre kamper. Men de knuste Crystal Palace ettertrykkelig med 4-0 i 2. runde i Carling Cup i går (Palace er et Championship-lag)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 29 aug 08, 15:48

Jeg må ærlig si at jeg er skuffa over Leeds så langt! Det eneste de virkelig har gjort bra er å slå Crystal Palace 4-0, men det var jo i cupen..

Ellers har Leeds fått ny draktsponsor:
Ny sponsor

Og blitt tiltalt av FA for å ha brukt en ikke-lisensiert agent i forbindelse med en overgang i januar.. Så nå starter det igjen! At ikke Leeds klarer å holde seg unna slike ting!

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 sep 08, 18:07

5-2 seier over Crewe smakte godt. 5 kamper spilt og 6. plass på tabellen. Håper høstformen er funnet nå.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 14 sep 08, 11:06

3-1 seier borte over Swindon - og det med kun 10 mann, var sterkt. Leeds nå på 4. plass på tabellen


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 sep 08, 22:45

Leeds slo Carlisle borte 0-2 lørdag. Nå på 3. plass og 14 poeng. Ser ut til at Leeds er bedre borte enn hjemme denne sesongen. 3 seire og 1 uavgjort borte så langt. Ingen tap borte. Til gjengjeld kun 1 seier hjemme.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 okt 08, 16:19

2 seiere på rad nå og klatret opp til 2 plass. Blir vel ny seier igjen mot soutend som er i  til tirsdag. Dette går rette veien etter en litt trå start på sesongen


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 25 nov 08, 14:37

Jeg må si at jeg er litt skuffa over Leeds så langt. Jeg hadde regnet med total overkjøring, men så langt har Leeds tapt 5 kamper, 2 uavgjort og 10 seire, og det holder bare til 6. plass pr dags dato. Det er bare 3 poeng opp til førsteplassen, men det er veldig jevnt i toppen og Leeds må fortsette å vinne for å komme på sikker plass.

Både Leicester (uttales "lester" for de uinnvidde) og MK Dons (!) spiller bra og blir vanskelig å matche dersom Leeds ikke fortsetter å vinne utover sesongen.
Mitt håp er at Leeds skal gå til "juleferie" på toppen av tabellen, gjerne et par poeng foran de andre. Laughing

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
He estado utilizando Google traductor para traducir algo de Inglés a Español. Estoy tan cool!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 nov 08, 15:13

Opprinnelig postet av RuneT


Både Leicester (uttales "lester" for de uinnvidde) og MK Dons (!) spiller bra og blir vanskelig å matche dersom Leeds ikke fortsetter å vinne utover sesongen.

Leeds uttales Liiiiiiids... Evt Super-Liiiiiids.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 nov 08, 20:00

se Oadby Town mot Leeds United u18.

http://www.thefa.com/fatv/microsite.aspx?http://del.interoute.com/?id=699865c8-3ea5-46eb-a630-d614031e311a&delivery=stream#

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 des 08, 13:24

Da har Gary fått sparken kanskje like greit for 9 plass er uaksetabelt og ikke minst 5 tap på rad. Så hvem blir da den nye Leeds sjefen?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 des 08, 14:13

det blir meg det.. har vunnet tippeligaen fler ganger på fm og rykket opp med leeds på fm.. så det klarer jeg glatt... Wink heheh.. neida, tenkte på han som søkte jobb på AAFK for litt siden se..

men tilbake til topic, blir spennende å se hvem som tar over skuta nå.. og om Leeds kommer tilbake snart.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 21 des 08, 15:20

Nå er det bare vondt. Veldig vondt. Er redd det ikke blir opprykk denne sesongen heller, og kanskje er de ikke 100% klare enda.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 des 08, 15:20

hvis det blir deg FFKgutt, gidder du annsette meg som assistent eller? har gjort det bra selv på fm hehe. Bare det ikke blir hareide er jeg fornøyd egentlig :)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 des 08, 19:13

Souness er ledig har jeg hørt. Løp og signér!


sarpelesterII

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 apr 06
Innlegg: 4

Lagt til: 21 des 08, 21:28

De kan ansette hvem som helst.  Det blir tap for Leicester uansett.  Stortap.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 des 08, 21:57

Opprinnelig postet av mysthical

hvis det blir deg FFKgutt, gidder du annsette meg som assistent eller? har gjort det bra selv på fm hehe. Bare det ikke blir hareide er jeg fornøyd egentlig :)

Det kan jeg gjøre.. Vi får leeds opp å gå ;) Hareide vil ikke jeg ha heller gitt

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 des 08, 22:31

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Det kan jeg gjøre.. Vi får leeds opp å gå ;) Hareide vil ikke jeg ha heller gitt

 

Da har vi en plan. men lov å ikke selge beckford da. han er favoritten min i laget hehe har drakta hans


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 feb 09, 22:49

Får ta frem denne tråden igjen :-) Leeds med en viktig 2-0 seier over Millwall i kveld. Beckford scora begge. (en goalgetter jeg godt kunne tenkt meg i Fredrikstad). Ennå et stykke opp til opprykksplass, men vi kan jo håpe det går bedre i år enn i fjor. Var på Wembley i fjor og så play-off. Tar gjerne en tur i år igjen :-)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 feb 09, 11:00

Leeds på sporet igjen nå, konge, men beckford i FFK tja kunne vært noe det. Da hadde vi fått en mann som virkelig kan avgjøre kamper og som gjør ting på egenhand.

Men det er vel bare en drøm å se han i FFK drakta hehe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 feb 09, 22:04

Opprinnelig postet av mysthical

Leeds på sporet igjen nå, konge, men beckford i FFK tja kunne vært noe det. Da hadde vi fått en mann som virkelig kan avgjøre kamper og som gjør ting på egenhand.

Men det er vel bare en drøm å se han i FFK drakta hehe

Nå vil jeg vel tro at engelsk League One holder enda lavere nivå enn norsk Tippeliga. Visst kunne han slått til i FFK, men det kunne gått dårlig også. Vi så vel alle hvor fantastisk Luton Shelton feks gjorde det for Vålerenga? Eller Besart Berisha i RBK? Begge disse kom fra klubber i England som ligger en divisjon høyere enn Leeds.

Når det er sagt, så ønsker jeg som Arsenalsupporter at Leeds rykker opp igjen til Premier League. Det er der klubben hører hjemme.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 02 mar 09, 11:16
Endret: 02 mar 09, 11:17
Endret av: Lars 29

Nå tviler jeg vel sterkt på at Beckford noen gang vil havne i Fredrikstad da flere Premier league klubber har lagt ut agnet etter han.Beckford på sitt beste er en klassespiller som er bedre enn alle spissene som FFK har.Det må det ikke være noen tvil om.Beckford ville utvilsomt hevdet seg i norsk tippeliga.Leeds har også flere lovende ung gutter som nok dessverre vil bli solgt på grunn av Leeds sin anstrengte økonomi..

Når det gjelder nivået på league one, så er nok det litt undervurdert..De beste lagene spiller meget bra fotball til tider og tror nok ikke at alle tippeligalagene ville hevdet seg på topp i den serien, Fredrikstad inkludert..

Leeds har spilt bra fotball i det siste, men har vært alt for ujevne sesongen sett under et..Men i og med at de nå har vist en stabilitet i det siste..Så er ikke direkte opprykk helt utenfor rekkevidde.

Var selv å så play off,en på Wembley i mai i fjor..og en større nedtur skal man vel se lenge etter..Måtte være opprykket som glapp for FFK mot Gjøvik Lyn..

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 mar 09, 13:32

uavgjort og 1-1 mot Oldham i går, men klatret en plass oppover tabellen og ligger nå på 5.plass. Direkte opprykk tror jeg dessverre de ikke klarer (men håper selvsagt). Men playoff ligger de jo godt an til. Mulig ny Wembley-tur i år?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 mar 09, 14:20

Leeds er i siget nå, ny seier i går. En sterk 3-2 sier borte. Så trygger playoff plassen nå, Direkte opprykk er nok litt langt unna.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 20 apr 09, 08:45

Super Leeds klarte 3-1 mot Tranmere, og er med det klare for Play-off.

 

Krysser alt som krysses kan for at det skal gå iår.

 

Gooo Leeds, super Leeds Smile

 

Gratulerer til meg sjøl, innlegg nr. 100!!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 apr 09, 10:03

De er ikke helt klare ennå, men mye skal gå feil. Leeds må tape de to siste og Tranmere må vinne begge sine og ta inn 11 mål. Oddsen for at Leeds klarer play-off er 13/2 på det betting selskapet leeds har et sammerbeide med.

Så nå lukter det championship, satser på at de klarer det i år Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 mai 09, 18:32

3 kamper igjen! Dette må bare gå bra.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 mai 09, 19:00

Supersøndag 24 Mai.....Cool


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 mai 09, 11:35

Leeds tapte første kamp i play-off borte. var en tett kamp og håper på seier hjemme. Håper også den kampen går på sporten


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 09, 08:20

Leeds = fail.  men jeg vet om andre lag som har kommet sterkt tilbake etter lang tid i mørket jeg.hehe

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 mai 09, 08:44

Opprinnelig postet av Husgutt

Leeds = fail.  men jeg vet om andre lag som har kommet sterkt tilbake etter lang tid i mørket jeg.hehe

Noen viktige opplysning om UNITED Husgutt:

1) Leeds United er ikke = Fail

2) Lang tid i mørket???? Leeds er alltid lys og varme.

3) Mørke er det å ikke ha den store gleden av å LEVE MED LEEDS UNITED.

4) Mørke er å feks holde med Red devils dvs Scum.

5) Takk for at jeg er Leeds!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 09, 09:22

Hvorfor er det feil å holde med Man u??  Skal jeg slutte å holde med Man u fordi de er gode?   Jeg ble man u supporter i 1987 . da hadde de vel ikke vunnet en dritt på haugevis av år og kom på 11 plass på tabellen... Ikke min skyld at de har vunnet "alt" i etterkant...

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 mai 09, 11:25

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvorfor er det feil å holde med Man u??  Skal jeg slutte å holde med Man u fordi de er gode?   Jeg ble man u supporter i 1987 . da hadde de vel ikke vunnet en dritt på haugevis av år og kom på 11 plass på tabellen... Ikke min skyld at de har vunnet "alt" i etterkant...

Kos deg, jeg er glad det ikke er meg:-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 mai 09, 13:16

Finnes bare et united, Leeds United. Man sier jo at man skal støtte laget sitt i med og motgang. Leeds har virkelig gode supportere. 37 000 på kampen i går og etter det jo forsto på BBC var det stinn brakke pga at de har stengt øverste etasjen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 mai 09, 13:29

Opprinnelig postet av Jonek

5) Takk for at jeg er Leeds!

Jeg og, men må inrømme at det gjør litt vondt noen ganger

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 mai 09, 17:49

Da er det klart for en ny sesong i League One. Trist, men ikke overraskende. Leeds har det med å svikte når det gjelder, og derfor håper jeg at laget kan plassere seg i topp 2 neste gang.

Takk og god ferie.

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 23 aug 09, 18:58

Knallstart på årests sesong. 4 av 4 seiere. I år må det vel bli opprykk Laughing


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 aug 09, 01:02

5.seieren i går mot Colchester. 2. plass og ubeseiret så langt.  Men lenge igjen til mai ennå. Neste kamp er mot Stockport hjemme på Elland Road. Stockport har ennå til gode å vinne denne sesongen :-) 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 aug 09, 15:28

Beckford har vel scoret i alle seriekampene og den ene ligacup kampen han har spilt. Apropo Ligacup, skal bli moro og slå Liverpool ut av den cupen hjemme i lekegrinda...


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 12 sep 09, 23:35

I dag ble det dessverre "bare" uavgjort, noe som ikke ga oss det lille forspranget på Charlton.

Blir artig med Leeds - Liverpool i cupen! Smile

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 sep 09, 22:42

Opprinnelig postet av RuneT

I dag ble det dessverre "bare" uavgjort, noe som ikke ga oss det lille forspranget på Charlton.

Blir artig med Leeds - Liverpool i cupen! Smile

Er noen  år siden Leeds - Liverpool møtte hverandre nå. Det var vel våren 2004 i premier league. Og da var jeg på Elland Road og så det ble 2-2. En meget bra kamp kan jeg huske. Fartsfylt og mye flott spill. Den gang hadde jo Leeds fortsatt sine store stjerner. Blir vel tøffere høsten 2009. Men Leeds er jo i støtet for tiden, og cup er cup Wink


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 sep 09, 01:07

Leeds på toppen. Endelig etter 8 serieomganger Knusende 4-1 seier over Gillingham.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 sep 09, 09:02

I kveld dere. I kveld!!

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 22 sep 09, 09:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

I kveld dere. I kveld!!

tonight - sold out - one night only

mickey mouse cup is coming to town

---------------------------

med ffk til champions league!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 sep 09, 20:14
Endret: 22 sep 09, 21:40
Endret av: Knuty

Nå har jeg ikke noe forhold til Leeds, men likevel:

Gi Liverpool deng nå, det hadde vært ufattelig gøy!

Edit. God første omgang av Leeds, slår absolutt fra seg.. Blir vel mer nivåforskjell i 2. omgang tenker jeg.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 20 okt 09, 09:30

Leeds er fortsatt på topp! Dette lover bra! Laughing
Har tro på direkte opprykk til sommeren!

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 20 okt 09, 09:36

Beckfords scoring på overtid sørger for at vi er 2 poeng foran Charlton med en kamp mindre spilt. Dette lover godt!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 okt 09, 00:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Beckfords scoring på overtid sørger for at vi er 2 poeng foran Charlton med en kamp mindre spilt. Dette lover godt!

Men det skal sies at det var en forferdelig kamp av Leeds og vi fikk 3 poeng mer enn vi fortjente. Beckford scoringen kom på en keepertabbe. Spillemessig har det vært svakt etter den gode Liverpool kampen. Håper vi hever nivået litt nå igjen eller så kommer det snart noen tap..


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 des 09, 13:39

Etter noen bedrøvlige første 105 min med en super målvakt hos gjestene løsnet det de siste 15 i gårsdagens cup kamp.

Det betyr at søndag 3 januar kl 2, så skal vi knuse man u på old trafford. Ser frem til å endelig knuse lillebror Wink


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 09 des 09, 15:14

Opprinnelig postet av mysthical

Etter noen bedrøvlige første 105 min med en super målvakt hos gjestene løsnet det de siste 15 i gårsdagens cup kamp.

Det betyr at søndag 3 januar kl 2, så skal vi knuse man u på old trafford. Ser frem til å endelig knuse lillebror Wink

Det ble unødig spennende igår ihvertfall. Etter å ha dominert kraftig de første 55 min kom vi skikkelig bakpå og slapp inn et møkkamål, Elding atpåtil, og da var det noen nervepirrende minutter etter utligningen. Leeds må ha hatt rundt 50 avslutninger mot mål igår, hadde vel 4 eller 5 i stolpen? Utrolig at det stod 1-1 til full tid ihvertfall.

Vi får håpe at Aidy White, Kisnorbo og Naylor er klare til neste runde, forsvaret vi stilte med igår virket veldig usikkert.

Siste seier på Old Trafford var i 1981, Brian Flynn og 1-0 seier, jeg har en følelse av at vi må vente noen år til før vi kan feire neste borteseier på OT... :-)  

 

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 des 09, 22:00

Om vi klarer å knuse Man U på Old Trafford med to divisjoners forskjell er vel litt usikkert - men spennende blir det. Kanskje et håp om å få se denne kampen på TV? hvilken kanal sender den? betalingskanal?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 des 09, 19:40

Nå har jeg aldri egentlig hatt sansen for Leeds, så jeg kaster vel en brannfakkel her inne nå - siden mitt lag er Derby County.

Til min bursdag i september fikk jeg en bok av en kompis. Jeg har ikke fått lest boka før nå, men til alle Leeds fans: Denne boka må leses - selv om det vil ta dere et års tid og blir den eneste boka dere noensinne vil lese (jada, jeg er fortsatt Derby County fan - og selv om Derby suger balle om dagen kan jeg fortsatt trøste meg med hvor Leeds ligger...).

Fordømte Leeds heter boka. Og den er et godt, veldig godt, stykke litteratur om fotballen, Leeds og om Brian Cloughs famøse 44 dager i Leeds etter at han ledet Derby i storhetsperioden på tidlig syttitall.

Fantastisk bra er den.

 

PS! Les noen av de sleivsparka over med glimt i øyet.Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 des 09, 00:30

Opprinnelig postet av denialsander

 

Fordømte Leeds heter boka. Og den er et godt, veldig godt, stykke litteratur om fotballen, Leeds og om Brian Cloughs famøse 44 dager i Leeds etter at han ledet Derby i storhetsperioden på tidlig syttitall.

Fantastisk bra er den.

 

Endelig noe fornuftig fra deg Wink Leste den boka i våres en gang og den er meget interessant. En del av den skal vel tas med en klype salt, da det tross alt er en skjønnlitterær bok og ikke en ren biografi. Men viser vel likevel nok om Brian Cloughs hat-forhold til Leeds og Don Revie. Anbefales

NB! Jeg har også sett filmen basert på denne boka; Damn United. Med glitrende skuespillerprestasjoner av Michael sheen som Brian Clough. Don Revie blir spilt av Colm Meaney som er forbløffende lik Revie i denne filmen. Morsom film. Billy Bremner er dog en parodi i denne filmen.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 des 09, 10:33
Endret: 16 des 09, 11:08
Endret av: Magnum

Det er skjønnlitteratur, ja, og det er kunstneriske friheter, og ikke alle involverte er like happy for boka (eller filmen). Og det er godt mulig å ha andre meninger om Leeds sjøl om en mener at boka er brillefin.

Hyggelig at du likte'n. Wink

(Den andre boka du fikk er fin den òg).

P.S. Hjemmesida til filmen (som jeg ikke har fått sett ennå). Og et siste apropos.

---------------------------

Hater hat!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 des 09, 12:36

Opprinnelig postet av Magnum

Og et siste apropos.

Sultans of Ping FC var et fantastisk undervurdert band. Smile Bare tenk på klassikere som Veronica...

And you think that you're not good enough for me,
And it's true,
But I like you anyway.
You think I'm clever,
Clever as can be,
That might be true,
But I like you anyway.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 des 09, 13:31
Endret: 31 des 09, 13:33
Endret av: aavdst

Opprinnelig postet av aavdst

Om vi klarer å knuse Man U på Old Trafford med to divisjoners forskjell er vel litt usikkert - men spennende blir det. Kanskje et håp om å få se denne kampen på TV? hvilken kanal sender den? betalingskanal?

Viasat on Demand sender denne kampen (både på TV og web). Koster kr 49 på web-tv (kan ikke ses på Mac dessverre). Søndag 3. januar klokken 13.40.  Kanskje den nye Plankehaugen puben viser denne kampen? Evt andre puber i Fredrikstad? Noen som vet? Det er vel ikke mange andre kamper å konkurrere mot på det tidspunktet. Kanskje for tidlig for at pubene i det hele tatt er åpnet?

There`s only one United...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 jan 10, 13:54

Puben på Selbak viser kampen. Bruker å komme en del Leeds folk dit. Ferguson tror vi snart er tilbake. fifa.com.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 10, 11:08


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 jan 10, 15:57

Gratulerer Leeds.  Merker at dette blir en god dag :o)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 jan 10, 15:57

Fantastisk resultat  :-)

Jeg vil grattulere og gleder meg veldig med denne oppturen som dere virkelig fortjener.

 

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 jan 10, 16:06

There's only one United!!! Utrolig deilig med denne seieren og for en fantastisk dag! Klasseforskjell. Og ikke den veien de fleste ville ha trodd.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 jan 10, 19:46

Glory glory leeds united, glory glory leeds united, glory glory leeds united and the withs go marching on on on.

Dette var sykt deilig og det værste var at det var 110% fortjent også


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 03 jan 10, 19:59

Det blir ikke bedre enn dette!

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 jan 10, 15:51

Tar av meg hatten for leeds og gratulerer! 

Ser med skam på Sir Alex's oppførsel etter kamp!

 

Uansett, United lever videre, selv med tap mot leeds Cool

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of ADECCO!

*14.05.08 - Bethina* :)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 jan 10, 15:55

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Uansett, United lever videre, selv med tap mot leeds Cool

 

Finnes kun et United og det er Leeds Wink

---------------------------

It's only one united. Leeds United


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 jan 10, 16:11

Bare å gratulere Leeds fans, utrolig prestasjonSmile Rovers!!

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 06 jan 10, 18:55

Pila peker en vei!

Spill med hjertet utenpå drakta, slik vil jeg også se FFK!

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 10, 15:05

Da er det pån igjen. Spurs skal til pers, også dem borte. Skal vi vinne må vi jo slå alle. Etter Liverpool kampen fikk vi noen dårlige kamper, etter United kampen har det vært helmørkt. Det viktigste er uten tvil serien og skal disse kremkampene gå utover seriespillet, ja da er det like greit å gå ut. Men det beste er jo selvsagt seier idag, og starte en seiersmarsj mot opprykk.....


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jan 10, 15:38

Flere gamle Leeds-helter i Tottenham; Woodgate, Lennon og Keane. Mot Manchester hentet de frem vinnervilje og motivasjon. Samt at Manchester undervurderte Leeds. Tottenham går nok ikke i den samme fellen, og som påpekt tidligere her; Leeds har tre strake tap siden seieren over United. Tror derfor ikke vi får samme festen idag. Men serien er tross alt det viktigste. FA-cupen er ren bonus.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 23 jan 10, 20:35

Er vel liten tvil om at dette laget spiller i "feil liga".

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 10, 21:13

Vet kanskje ikke åssen jeg skal forklare det. Men jeg er nesten mer stolt av å være Leeds supporter idag enn etter Man U kampen. Måten Leeds spilte på i forhold til det å holde på ballen og ha ett eget spill har jeg ikke sett siden vi rykket ned fra Premier League, vi møtte ett fulltalig Spurs som ikke undervurderte ett lag 2 divisjoner under på bortebane. Simon Grayson må være ett scoop. Så får vi håpe at dette var en spore til gode seriekamper, og at ikke all energi går til omkampen og at vi ikke glemmer at vi spiller i League1, og at serien er viktigst. Norwich og Charlton går godt om dagen..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 10, 09:52

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vet kanskje ikke åssen jeg skal forklare det. Men jeg er nesten mer stolt av å være Leeds supporter idag enn etter Man U kampen. Måten Leeds spilte på i forhold til det å holde på ballen og ha ett eget spill har jeg ikke sett siden vi rykket ned fra Premier League, vi møtte ett fulltalig Spurs som ikke undervurderte ett lag 2 divisjoner under på bortebane. Simon Grayson må være ett scoop. Så får vi håpe at dette var en spore til gode seriekamper, og at ikke all energi går til omkampen og at vi ikke glemmer at vi spiller i League1, og at serien er viktigst. Norwich og Charlton går godt om dagen..

Ble mye og at? Drita igår?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 10, 09:53

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vet kanskje ikke åssen jeg skal forklare det. Men jeg er nesten mer stolt av å være Leeds supporter idag enn etter Man U kampen. Måten Leeds spilte på i forhold til det å holde på ballen og ha ett eget spill har jeg ikke sett siden vi rykket ned fra Premier League, vi møtte ett fulltalig Spurs som ikke undervurderte ett lag 2 divisjoner under på bortebane. Simon Grayson må være ett scoop. Så får vi håpe at dette var en spore til gode seriekamper, og at ikke all energi går til omkampen og at vi ikke glemmer at vi spiller i League1, og at serien er viktigst. Norwich og Charlton går godt om dagen..

Ble mye og at? Drita igår?

Ja..


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 jan 10, 12:55

Grrr. hadde akkurat bestilt to billetter til Leeds - Tottenham onsdag 03. februar, så dukket det opp et jobbmøte den dagen jeg ikke kunne komme meg unna.. Så frem til en Yorkshire tur nå. Fikk heldigvis avbestilt billettene før de gikk i posten. Ja ja...men kampen går vel på ViaSat Sport?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 jan 10, 20:53

Sterk 2-0 seier hjemme i dag. Gutta er på rett spor igjen. Gleder meg stort til onsdag Laughing

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 feb 10, 21:46

GO LEEDS

1-1 til pause. Leeds har ballen mest men spurs er farlige på kontringer. Hatt noen kjempe sjanser spurs pga kontringer

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 feb 10, 23:11

Jaja, nå er det snart full kons om serien, foruten en borteseier mot Carlisle da som sørger for en Wembley tur i år da..


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 mar 10, 16:30

Har vært mye stang ut og uavgjort i det siste, så det som tidligere syntes som en parademars mot championship, begynner nå å bli fryktelig nervepirrende. Jeg drar over til Leeds og ser dem spille mot Millwall den 22.mars. Og den kampen blir mye mer spennende enn jeg først antok da jeg bestilte billetter. De har fortsatt en hengekamp til gode, men tre poeng er ikke all verden hvis de fortsetter å bare spille uavgjort. Går det mot kvallik i år igjen?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 mar 10, 10:15

Tipper du fikk svaret ditt nå ;) 4-1 seier må vel sies å være ok på bortebane

 

5 poeng ned til 3 plassen og 4 opp til første. blir tøft å vinne serien en blir nr to

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 mar 10, 11:23
Endret: 10 mar 10, 11:24
Endret av: aavdst

Er kjempefornøyd hvis Leeds blir nr 2, - da det er direkte opprykk som gjelder. Spiller ingen rolle om de ikke vinner serien. Håper bare vi unngår kvallik i år igjen, da Leeds tydeligvis ikke fikser den biten Frown

Men en sterk borteseier i går ja, og nå har de ikke lenger noen hengekamp å gå på. Så en borteseier til mot Southampton og en ettrlengtet hjemmeseier mot Millwall, så tror jeg det går veien. Smile


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 mai 10, 14:02

Lykke til i dag Leeds venner. Kan vi makte ett opprykk idag? Trenger sårt en opptur . Vi som følger Leeds og FFK fortjener det nå.....


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 mai 10, 19:41

Da ble det tap i dag, men er fortsatt muligheter for direkte opprykk. Men det skulle ikke forundre meg om det blir kvalikk i år også.

---------------------------

Fredd


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 07 mai 10, 11:50
Endret: 07 mai 10, 11:51
Endret av: Lars 29

Blir en utrolig spennende kamp på lørdag. Kun seier er godt nok. Leeds har bevist tidligere at de ikke takler play off. Så nå får de bevise at de takler presset på hjemmebane.

Venter på en endelig avklaring vedrørende å få tak i to billetter i siste liten. Er egentlig totalt umulig å oppdrive billetter, men er en liten mulighet for å fremskaffe noe gjennom gode kontakter. Vært en utrolig opplevelse å vært på en fullsatt Elland Road på lørdag, med 40000 entusiastiske Leeds fans som synger marching on together.åhh..er frysninger på ryggen det....Beklager FFK, men da ryker Strømmen kampen...

Time will show...begynner å haste nå...

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 07 mai 10, 12:05

Ja dette blir spennede. Er redd jeg blir skuffet igjen, men gleden om mitt kjære Leeds lykkes vil være formidabel. Klarer ikke helt å ha fokus på kampen på stadion på søndag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 mai 10, 12:43
La oss håpe at det endelig skal lykkes for Leeds, jeg er redd Leeds og FFK kan sammenlignes på mange måter desverre.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 mai 10, 13:31

Nå gjelder det, Leeds! Vis Bristol Rovers hvem som er best. Det er helt opp til dere selv. med seier i dag er det opp i Championship. Kvallik klarer dere ikke. Dårlig erfaring med det. Var på opprykksfinalen for to år siden på Wembley, og det var en heller trist affære. Ikke stemningen og rammen rundt kampen...den var formidabel. Men når Leeds ikke klarte å slå Doncaster med nærmere 70.000 Leeds supportere på tribunen, ble det en skuffelse. Derfor håper jeg Leeds unngår kvallik i år men rykker rett opp.  Noen som vet om denne kan ses på nettet et eller annet sted?


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 08 mai 10, 15:02

Kampen går på Viasat Fotball. Marching on...

---------------------------

Marching on together!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 mai 10, 17:49

Nå kommer jeg vel til å bli halshugd her inne, men men.

Personlig er jeg ManU supporter, men det er et eller annet med Leeds, en sjarm jeg ikke klarer å forklare. Har alltid hatt sansen for laget, derfor håper jeg at de vinner i dag og klarer å rykke opp. 5 min igjen nå, spennende

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 mai 10, 17:58

Gratulerer alle sammen! Dette er fantastisk!

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 08 mai 10, 17:59

Cool

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 mai 10, 18:03

Moro Grattis til alle Leeds supportere, Keep of the pitchWink

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 mai 10, 18:08

Endelig! Gratulerer alle Leeds-venner. Dramatisk og spennende. Puh...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 mai 10, 19:01

Grattulerer, med opprykk tipper det blir full fest i kveld/natt. Endelig er Leeds tilbake i en av Europas besta ligaer, kansklje det blir nytt opprykk til den beste neste år?


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 08 mai 10, 22:27

Glory, glory!

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my second best moment of 2010! We are going up!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 mai 10, 11:16

Det er helt fantastisk! Jeg trodde at Leeds skulle måtte gjennom kvalik i år igjen da de lå under med ett mål og manglet en spiller, men så klarer de å gjøre jobben allikevel!

Blir morro med Championship nå etter flere år i mørkelandet! Laughing

"There's only one United!"

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 12 mai 10, 08:21

Gratulerer alle Leeds supportere. Ble en skikkelig feiring ute i Fredrikstad for min del..

Dette var utrolig viktig for klubben. Blir de riktige grepene gjort nå og sponsorene kommer på banen..Premier League..here we come...

Marching on together, we gonna see you win, la la la la la la

We are so proud, we shouting all loud. We love you Leeds, Leeds, Leeds   

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 27 mai 10, 20:53

Leeds kommer til Bislett 27. juli! Laughing

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 mai 10, 22:59

Opprinnelig postet av RuneT

Leeds kommer til Bislett 27. juli! Laughing

For oss som ikke gidder å sjekke sjøl, hvem skal de spille mot?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 mai 10, 08:50
Lyn

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 mai 10, 15:34
Leeds har signert Kasper Schmeichel. Sterk signering, ung og lovende spiller. Gjorde det greit de kampene han fikk for City i PL, men etter det har han stagnert noe i lavere divisjoner. Tok turen innom Notts County (med en ukelønn på £8,000) i League 2, rykket opp til League 1. Håper Leeds kommer tilbake i det gode selskap etterhvert, og de gjør lurt i å bygge laget bakfra. Noen solide forsvarsspillere bør være neste inn nå. Fikk dere Beckford på ny kontrakt? Eller er han på "free transfer" nå? Aune har forsovet bygget FFK opp defensivt først og fremst i år. Det skal han ha, selvom vi har manglet offensiv struktur, har vi flere kamper med null baklengs enn 1 eller fler baklengs.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 10, 17:02

Jermaine Beckford er vel klar for Everton?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 mai 10, 17:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jermaine Beckford er vel klar for Everton?

Er linket dit, men ikke klar.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 29 mai 10, 15:36
Opprinnelig postet av RuneT

Leeds kommer til Bislett 27. juli! Laughing

Er det endelig avklart?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 29 mai 10, 15:45

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av RuneT

Leeds kommer til Bislett 27. juli! Laughing

Er det endelig avklart?

I følge hjemmesiden til Leeds, så er det det.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 mai 10, 12:20
Endret: 30 mai 10, 12:21
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er det endelig avklart?

Lyn også bekreftet det på sine nettsider. Klokkeslett blir fastsatt i løpet av kort tid, og billetter i salg fra mandag.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 mai 10, 16:08
Endret: 01 jun 10, 23:57
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jermaine Beckford er vel klar for Everton?

Er linket dit, men ikke klar.

Nå er han klar. Han har skrevet under en 4-års kontrakt med Everton.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jul 10, 00:14

Noen fler som tok en kjapp tur over fjellet? Var digg å se gutta leke med brann selv etter en tur på byn kvelden før. Manageren var blank i øya i allefall hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jul 10, 11:29

Du mener Brann 2/LøvHam? Skjønner egentlig ikke hvorfor Brann sa ja takk til denne treningskampen, når de uansett ville spare alt av førstelagsspillere.

Men de trakk jo 5000 mann. Ikke verst når de møtte et publag fra Yorkshire Tongue out

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jul 10, 11:55

var litt dumt at de ikke prøvde flere førstelagsspillere. Men var utrolig gøy å se gutta herje da. Kan bli utrolig gøy på venstrekanten i år tror jeg med nysigneringen Lloyd Sam. Han var ganske god. Mulig han blir litt lett å lese i championship men får se når han blir litt mer varm i trøya.

 

 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jul 10, 12:32

Som fan av et rivaliserende lag er jeg litt nysgjerrig på - hva er ambisjonene til klubben nå? Tar de sikte på å kjempe om opprykk allerede i 2010/2011-sesongen, eller er det snakk om å akseptere et par sesonger i The Wankership? Jeg regner jo med at en klubb med Leeds' historie har ambisjoner om å komme tilbake til Premier League, men med den nyere historien friskt i minne vil man vel neppe satse hals over hode for å få det til?

Og hva mener fansen?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jul 10, 14:26

De har allerede nå et lag som er godt nok til å kjempe på øvre halvdel. Men de bør ok kommer nok til å ta et par sesonger i wankership før de rykker opp og vinner hele PL ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 jul 10, 09:09

Sist dere rykka opp og vant serien på direkten hadde dere Cantona. Ham har dere ikke nå Cool

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 jul 10, 11:10

Opprinnelig postet av Tøfflus

Sist dere rykka opp og vant serien på direkten hadde dere Cantona. Ham har dere ikke nå Cool

 

Men nå har vi Lloyd sam og han lever opp til sine gule sko Wink Min nye favoritt på leeds etter bergensturen.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 06 aug 10, 09:03

Jeg håper at Leeds vil gjøre det bra i ligaen, og da mener jeg topp 5. Og om de skulle rykke direkte opp, er det bare et pluss! Wink Blir spennende å se om laget holder mål når de møter Derby på lørdag. Fingers crossed!

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 aug 10, 21:45
Gutta vant 0-1 i dag borte. Meget bra må jeg si og han Mcgormac eller hva han heter fikk sin deby i dag. Henger med i teten etter fire kamper. Ikke så dårlig det må jeg si

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 sep 10, 11:17

En sterk opphenting igår etter å ha ligget under 0-1 så vant til slutt Leeds 2-1 over Swansea og ligger nå på en 6. plass på tabellen, kun tre poeng bak QPR som leder Championship. Synes Leeds har fått en bra start på seseongen med tre seire og en uavgjort på de 5 første kampene.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 okt 10, 22:42
Endret: 25 okt 10, 22:44
Endret av: Knuty

Hvordan er ståa i klubben egentlig? Jeg er ingen supporter av leeds, men hadde vært gøy å få de opp i toppen igjen.

Registrerer at resultatene ikke går veien for tiden.Tapet i dag er vel ikke så uventet, Cardiff kan meget gjerne rykke opp i år tror jeg.

Hva slags målsetninger har folk egentlig? Laget er jo nyopprykket, så jeg regner med folk flest er fornøyd med å havne komfortabelt midt på tabellen i år?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 okt 10, 12:01

Denne sesongen er jeg fornøyd bare de unngår nedrykk. De begynte relativt OK denne sesongen, men de har et håpløst forsvar og slipper inn gjerne 4 mål om gangen. Fremover har de spilt ganske bra, men det hjelper ikke når det defensive ikke sitter. Har et ganske likt forhold til både FFK og Leeds. Begge lag er tidligere storklubber med stort potensiale og et stort (kravstort) publikum - men som ikke klarer å forløse det potensiale som ligger der. Begge lag har så smått begynt å få orden på økonomien (fortsatt ikke friskmeldt) men har fortsatt små ressurser og sliter etter tidligere års feildisponeringer. Troen er ikke så sterk, men håpet ligger der. År etter år :-)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 okt 10, 22:08

Tror plass midt på tabellen er målet og realistisk. Har de flaks og ungår skader på sentrale spillere kan de kanskje havne på kval. Var jo litt uheldig at kasper ble skadet i 8 kamper og at Lloyd nå er skadet.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 13 nov 10, 17:49
Kom inn i det 60. minutt og scoreer hatric. Ikke dårlig :-)

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 des 10, 18:42

Leeds er i dytten om dagen. Slo topplaget QPR 2-0 i dag og klatret opp på en foreløpig 2. plass i Championship. Lenge igjen til mai, men det er jo lov å drømme litt i vinterkulda Smile


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 jan 11, 09:19

Lørdag 08. januar møtes Arsenal - Leeds i FA cupen. Kan vi håpe på samme type cup-bombe som da Leeds slo Man U i fjor?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jan 11, 11:05

Opprinnelig postet av aavdst

Lørdag 08. januar møtes Arsenal - Leeds i FA cupen. Kan vi håpe på samme type cup-bombe som da Leeds slo Man U i fjor?

Vinner 3-0 i dag, gutta skal hevne sitt første tap siden oktober ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 jan 11, 11:11
Endret: 08 jan 11, 11:16
Endret av: Knuty

Arsenal sparer noen nøkkelspillere til denne kampen, så det forundrer meg ikke hvis Leeds har en bra mulighet her..


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jan 11, 13:47

Leeds på bortebane lager i allefall utrolig bra trøkk på tribunen. Gøy å høre

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jan 11, 14:46

0-1 så langt :D

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jan 11, 15:28

1-1 Mål mot i det 89 min å da :(

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 jan 11, 16:13
Endret: 08 jan 11, 17:08
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Knuty

Arsenal sparer noen nøkkelspillere til denne kampen, så det forundrer meg ikke hvis Leeds har en bra mulighet her..

Ja..

Ni spillere ut av førsteelleveren fra start, i forhold til det jeg anser som førstelaget (laget brukt i kampene mot Chelsea og Birmingham). Kun Djorou og Song med fra start, men likevel nok av kvalitet til at Leeds bør slås. Dog ingen bra kamp av Arsenal dette. Synes Arsenal kom seg betydelig etter et par sterke innbyttere, og Leeds ble voldsomt baktunge og forsiktige.

Utligningen kom sent - men var riktig nok. Hvordan straffesituasjonen rett i forkant kan bli avblåst for offsiden som skjer ETTER forseelsen er forøvrig for meg en gåte.

Leeds viser seg likevel nok en gang som et vanskelig lag å slå, selv om de spille- og sjansemessig var klart underlegne i dag. (Kun 29% ballinnehav, og tre avslutninger på mål i hele kampen, i følge SkySports' statistikk). Synd arsenal ikke avgjør denne, mulighetene var det nok av.

Omkampen kan fort bli vanskelig nok den - og den passer dårlig i et fra før tett kamprogram. Hvordan er poengfordelingen til Leeds på hjemme og bortebane i serien i år?

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jan 11, 23:16

Uten at jeg kan reglene så kan det jo være at situasjonen var offside.  Han spilte jo ballen til en som sto i offside når han helt klart ble felt. Så ja han ble felt men igjen han spiller jo ballen til en i offside. Sikkert folk som kan reglene bedre der, bare synd Leeds ikke fikk 2-0 på noen av sjangsene rett etter 1-0 skåringen

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 jan 11, 10:07
Endret: 09 jan 11, 10:09
Endret av: Tøfflus

Hvis det hadde vært den offside-plasserte spilleren som ble felt, hadde det vært feil å gi straffe. Men siden det var han som slo pasningen (og således ikke hadde gjort noe regelbrudd) som ble felt, ville det riktige vært å dømme straffe.

Hvis derimot fellingen hadde skjedd etter at spillet allerede var avblåst for offside, ville det ikke vært straffe - med mindre fellingen ble ansett som så grov at dommeren anser det som straffbart - i det tilfellet dømmes det jo straffe selv om ballen ikke er i spill. (Jevnfør da RBK fikk straffe mot Viking i 2010-sesongen etter at Jarstein dyttet overende en RBK-spiller inne i straffefeltet etter at ballen hadde gått ut av spill)

Men her var det altså snakk om felling før en offside-plassert spiller fikk ballen, og da skulle det vært straffe.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 jan 11, 13:01

Både Man U og Tottenham undervurderte Leeds i FA cupen i fjor - samme som Arsenal gjorde i går. De stilte ikke sitt beste mannskap og trodde de ville få en lett match. Tottenham fikk også omkamp på Elland Road i fjor etter uavgjort i første kampen, og det var vel først da de brukte sin antatt sterkeste første 11er. Man skal ikke undervurdere sultne lag som kommer fra divisjonen under (eller to divisjoner under) som vil gi alt i et møte med de store lagene. Rart at de drevne managere som Wenger og Ferguson ikke skjønner dette. Var først når Walcott og Fabregas kom innpå at Arsenal dominerte banespillet.

Vedr straffesituasjonen i går (som ikke ble straffe) så innrømmet Walcott at han kastet seg for å få straffe. Var i hvertfall voksent nok å innrømme det etterpå.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 jan 11, 15:24

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis det hadde vært den offside-plasserte spilleren som ble felt, hadde det vært feil å gi straffe. Men siden det var han som slo pasningen (og således ikke hadde gjort noe regelbrudd) som ble felt, ville det riktige vært å dømme straffe.

Hvis derimot fellingen hadde skjedd etter at spillet allerede var avblåst for offside, ville det ikke vært straffe - med mindre fellingen ble ansett som så grov at dommeren anser det som straffbart - i det tilfellet dømmes det jo straffe selv om ballen ikke er i spill. (Jevnfør da RBK fikk straffe mot Viking i 2010-sesongen etter at Jarstein dyttet overende en RBK-spiller inne i straffefeltet etter at ballen hadde gått ut av spill)

Men her var det altså snakk om felling før en offside-plassert spiller fikk ballen, og da skulle det vært straffe.

Her blir det jo mye pirk og hvordan man tolker situasjonen. Det du sier er jo korrekt. Men ballen hadde forlatt beinet til han som ble felt akkurat i det han blir felt, altså har jo da offside situasjonen skjedd noen få tideler før han felles. Er vel egentlig en sann situasjon hvor det er riktig å blåse straffe samt ikke blås. Irritere meg den holdinge rett etter for den hadde veggen kaster tatt uansett fra den vinkelen

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 19 jan 11, 14:19
Er det noe sted i by'n som viser kampen mellom Leeds - Arsenal ikveld?

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 jan 11, 16:20

Opprinnelig postet av SpaceBob
Er det noe sted i by'n som viser kampen mellom Leeds - Arsenal ikveld?

 

Den sendes her i allefall

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 jan 11, 16:28
og puben på selbak..

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 11, 22:32
Endret: 19 jan 11, 22:35
Endret av: Knuty

Innsatsen til Arsenal var en helt annen i dag. Laget var også styrket, selv om de største profilene startet på benken. Arsenal ble da som forventet et par hakk for store,  og vant alt i alt ganske så komfortabelt. I store perioder ble Leeds bare løpende etter.

Må likevel berømme arbeidsinnsatsen Leeds har lagt ned i disse to kampene - virkelig imponerende. Fantastisk "gammeldags" stemning på Elland Road også.

Registrerer at dere henger godt med i opprykkskampen fortsatt. Ønsker dere opprykk allerede, eller er det litt for tidlig? Jeg ser gjerne Leeds gå opp, gode supportere, og relativt attraktiv fotball.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 apr 11, 11:39

Sterk 4-1 seier av Leeds i går. Bør klare å få kval plass i år men direkte opprykk er nok ikke helt utenfor rekkevidde :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 apr 11, 15:57

Blir nok ikke noe kval på gutta i år etter en enorm svak periode. Vi må ta inn 6 mål på forest hvis de skulle gå på en smell i siste runde. Noe som trolig ikke skjer.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 30 apr 11, 16:26

Veldig synd. Hadde faktisk ikke trodd dette for en stund siden, var helt sikker på minimum kval. Vi kommer tilbake. MOT

---------------------------

Marching on together!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 mai 11, 12:11

Ja triste greier. Hadde vel ikke trodd det var realistisk i starten av denne sesongen uansett, men slik det har utviklet seg hadde de jo en stor mulighet. Jeg var også heldig og ble trukket ut til å være garantert å få billett til Wembley dersom de kom så langt. Men det blir det nok ikke noe av denne gang, dessverre


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 aug 11, 21:03

Skuffende åpning av Leeds i år. To tap på to kamper. Så ikke kampen men merket at det florerte av kort til begge lag. Tre røde totalt hvor leeds hadde 2 av disse. Håper det løsner for united snart

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 aug 11, 09:10

Sterk 4-1 seier til Leeds i går mot Hull hjemme. Leeds putta faktisk alle fem måla :P

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 sep 11, 22:27

Virker som det har løsna litt for Leeds nå etter at de fikk tilbake en del nøkkelspillere. I morgen skal United GRUSE man u. Som jeg gleder meg :D

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 mar 12, 10:53


Ufattelig tragisk av Leeds i går. Tapa 3-7.... Humøret svingte mye i løpet av kampen kan man si og så jo brått lyst ut når de snudde 1-3 til 3-3.

tror vel at play off glapp i går :(

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 jul 12, 10:55

I dag er dagen hvor de ny eierne til Leeds muligens blir presentert. Spennende å se hva som skjer der nå

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Totalt 12 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f