Husk meg
Brukernavn
Passord

Liverpool FC

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 22 19

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 apr 10, 13:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Rafa kan suge meg.

Hardt og lenge.

Hvor mye selger du den videoen for? Laughing


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 jun 10, 17:20

Not for sale ;-)

Nå har forresten Liverpool bekreftet på sine hjemmesider at Rafa forlater klubben.

Takk for alt, og lykke til videre?

Hvem mener dere bør bli den neste treneren? Selv må jeg innrømme at jeg ikke egentlig har noen kandidater. Jeg håper bare vi får en med en noe mer attraktiv spillestil.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 jun 10, 17:36
Endret: 03 jun 10, 17:37
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Lemmy

Takk for alt, og lykke til videre?

Som jeg skulle sagt det selv. Tiden var inne for å gi seg nå. Han vil alltid bli husket for Istanbul-bragden, men det ble etter hvert klart at Benitez ikke var mannen som kunne ta Liverpool et steg videre.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 jun 10, 17:41

Jeg har egentlig vært veldig pro-Benitez, men har etter denne sesongen stilt krav om at han MÅ ha en sportsdirektør som har ansvar for spillerkjøp sammen med seg.

Taktisk er han en av verdens aller beste trenere. Jeg har sansen for trenertypen, og ser for meg at han er flink på treningsfeltet og med spillerne.

Grunnen til at det har gått så dårlig med Pool under ham, er imidlertid alle bomkjøpene. Vi har rett og slett ikke hatt gode nok spillere! Det hele toppet seg med Aquilani, som både var skadet og feil spillertype.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 10, 15:07

Joe Cole er klar for Liverpool

I år blir det gull! Eller i hvert fall fjerdeplass.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 jul 10, 16:09

Utrolig deilig signering. Ikke noe dårlig "bytte. Benayoun + 5.5m £ i utbytte mot Joe Cole. Cool


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 10, 20:56

Bra signering, det.

Men jeg er sjokkert over at vi solgte Insua for latterlige 50 millioner. Tviler på at vi får inn en bedre forsterkning for mindre penger.

Liverpool.no meldte jo også i går at vi hadde en speider på Marienlyst, muligens for å se på Pedersen og Riddez. Regner med at det bare var spekulasjoner. Pedersen er det greit at man kartlegger (selv om han ikke er god nok), Riddez er i såfall bare patetisk.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 jul 10, 21:12

Riddez er ikke Premier League-materiale, så det kan du nok utelukke Lemmy.

Men kjære Liverpool, dere kan godt kjøpe vår Wallace for 35 millioner kroner. Laughing


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jul 10, 13:17

Enig i det, Plankekæll. Men det er for eksempel ikke Kyrgiakos heller, etter min mening... Så man vet aldri ;-) Wallace er heller ikke Premier League-materiale.

Men hvem bryr seg om det akkurat nå?!?

Stevie G bekrefter nemlig at han fortsetter i Liverpool. Fantastisk! Laughing

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 jul 10, 13:28

Topp!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jul 10, 14:33

Ønsketropp før neste ses (realistisk sådan):

                                   Reina/Gulacsi/Hansen

Johnson/Kelly  Carragher/Skrtel  Agger/Kyrgiakos  NY/NY

                                     Mascherano/Lucas         

Kuyt/Rodriguez                Aqua/Shelvey                 Cole/Jovanovic

                                              Gerrard/NY

                                               Torres/NY

Spillere jeg ønsker solgt: Cavalieri, Degen, Riera, Plessis, El Zhar, Babel, Nemeth, N'gog.

4 spillere til trengs, en erstatter for Torres som er langt bedre enn N'gog, en anvendelig midtbanespiller som kan bekle flere posisjoner, 2 venstrebacker. Stopperplass burde også forsterkes, men er ikke førsteprioritet akkurat nå, det samme gjelder høyrebacken.

Cavalieri er marginalt bedre enn unggutta og mye dyrere i drift. Samme gjelder Degen, Riera og "mannen som aldri slår igjennom" Babel. Nemeth er ikke det talentet vi trodde han var, N'gog er grei men ikke Lpool kvalitet, Plessis er søppel, El zhar langt ifra ønsket nivå. Disse spillerne bør kunne genere en del kroner. Pluss salget av Insua skulle bety at Hodgson har minimum £20m å handle for, pluss det han eventuelt får av styret ved siden av.

Remy er spennende, kan spille både spiss og kant. Rundt £10m for ham sier jeg ja takk til. På venstreback må noe gjøres snarest, vi behøver Agger på stopperplass!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jul 10, 15:37
Endret: 20 jul 10, 15:38
Endret av: Lemmy

Riera selges mest sannsynlig til Olympiakos. Klubbene er enige om en overgangssum på 40 millioner, og Liverpool får 20 millioner ekstra dersom den greske klubben vinner ligaen i år. LFC får også 50% av et eventuelt videresalg.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jul 10, 17:06

Opprinnelig postet av Lemmy

Riera selges mest sannsynlig til Olympiakos. Klubbene er enige om en overgangssum på 40 millioner, og Liverpool får 20 millioner ekstra dersom den greske klubben vinner ligaen i år. LFC får også 50% av et eventuelt videresalg.

Greit nok for en mann som opplagt ikke har en fremtid i klubben, selv med ny manager ved roret. Vi kjøpte ham for £7m, men skal være fornøyd hvis vi får igjen godt over halvparten. Hadde en glimrende debut mot Scum tilbake i tid, men ble aldri noe klart førstevalg. En av flere som var på kollisjonskurs med Rafa.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 aug 10, 08:28
Ting begynner så smått å se lysere ut...;) Gerrard og Torres blir, Cole er på plass og mulig salg av klubben som forhåpentligvis frigjør kapital til å forsterke ytterligere. For vi trenger 2-3 spillere til fra øverste hylle for å kjempe om gullet ! Hvilke spillere kan passe inn/ønsker vi ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 aug 10, 11:19
Nå ser det vel ut til at begge venstrebackene fra forrige sesong blir, så da har vi kanskje behov for realistisk 3 nye spillere som går rett inn på laget: - Høyrekant - Sentral Midtbane - Spiss Liverpool 2010-2011: Reina Johnson Carragher Agger Aurelio Ny Høyrekant Gerrard Ny Sentralmidtbane Cole Torres Ny Spiss Reserver: Cavalieri Aquilani Jovanovic Kuyt Lucas Skrtel Insua N`Gog Maxi Ut: Kyrgiakos Babel Mascherano Degen Riera Itandje El Zhar Plessis Fokuset nå blir vel at klubben blir solgt, gjelden slettet, og nytt stadium blir satt igang og bygd

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 aug 10, 14:16

Ønskeliste :

 Midtforsvar : Diego Lugano ( Uruguay )

 Def.midtbane : Demy de Zeeuw ( Nederland )

 Angrep : Lukas Podolski ( Tyskland )

---------------------------

You`ll never walk alone...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 aug 10, 13:54

Trabzonspor og Alanzinho i neste runde av Europa League. Det kan bli tøft nok.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 sep 10, 21:41

Dæla mæ. Liverpool er virkelig et trist skue om dagen. Nå er uavgjort borte i Europa greit nok, men når det dreier seg om et heldig 0-0 mot Utrecht er det jaggu ikke mye å glede seg over.

N'Gog fra start mot Blackpool, takk.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 okt 10, 22:35

Jeg ble nesten rørt av denne

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 okt 10, 09:06

Yanks out, yanks in, kan jeg lese både her og der. Hva mener så Per Egil om siste vending i såpeoperaen?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 22 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3