Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK på jagt etter Dansk Keeper

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 09 jan 08, 20:51

Danske Jimmy Nielsen i FFK`s søkelys

Han skulle have været i fredrikstad i kveld for at forhandle

http://www.bt.dk/article/20080109/sport01/80109065/

Tror at han hadde passet bra for os

 

Hilsen en danske i fredrikstad


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 08, 20:55

Herre. Hvis FFK bruker penger på en ny Keeper når vi har to av norges kanskje største keepertalenter og mangler spillere i andre kritiske posisjoner  - da vil jeg vurdere å finne en annen klubb å bruke tida mi på...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jan 08, 20:57
Man bør ha tre keepere i a-stallen, så greit at de sonderer terrenget når Shaaban er på vei ut. Eventuelt har de muligens planer om å leie ut Staw eller Bråthen til en 1. divisjonsklubb? Jeg vet ikke. Men vi har jo tidligere brent oss på bare å ha to keepere.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 08, 20:58

Opprinnelig postet av Costanza
Man bør ha tre keepere i a-stallen, så greit at de sonderer terrenget når Shaaban er på vei ut. Eventuelt har de muligens planer om å leie ut Staw eller Bråthen til en 1. divisjonsklubb? Jeg vet ikke. Men vi har jo tidligere brent oss på bare å ha to keepere.

Bør vi virkelig det? Keepere er vel det eneste det er mulig å få dispensasjon for iløpet av sesongen? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jan 08, 21:01
Er enig at vi bør det, men vi bør først skaffe venstre bekk før vi ser på andre posisjoner nå (så sant de ikke forhalnder om Ijei da.. )

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 08, 21:01
Opprinnelig postet av denialsander
Bør vi virkelig det? Keepere er vel det eneste det er mulig å få dispensasjon for iløpet av sesongen? 

Synes likevel det er umoralsk å kalkulere inn en dispensasjon hvert bidige år. Vi drev med det greiene der FLERE ÅR på rad, så synes vi skal holde oss for god for det. Vi hentet jo inn både Lars-Jørgen Myhrvold, Anders Rotevatn og André Andersen etter dispensasjon på bakgrunn av skader, og da er det jaggu på tide at vi har lært.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 09 jan 08, 21:02

Jimmy nielsen er heller ikke nogen dårlig keeper at have...   Har fult ham i mange sæsonger mens jeg bodde i Aalborg og fulgte AaB meget tæt

Han har ikke mistet mange kampe de sæsonger han spilte for AaB i tillegg til dette er han god i feltet og den fødte kaptain... Og helt fantastisk til at tage straffespark..

 

Litt om hans meritter  http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Nielsen#Football_career

Hilsen Dansken


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 jan 08, 21:03
Vi har 2 urutinerte unge keepere som har vært meget skadeutsatte så langt, så FFK trenger helt klart en ny keeper når Shabaan har forlatt oss.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jan 08, 21:05
Opprinnelig postet av kallimalli

Jimmy nielsen er heller ikke nogen dårlig keeper at have...   Har fult ham i mange sæsonger mens jeg bodde i Aalborg og fulgte AaB meget tæt

Han har ikke mistet mange kampe de sæsonger han spilte for AaB i tillegg til dette er han god i feltet og den fødte kaptain... Og helt fantastisk til at tage straffespark..

 

Litt om hans meritter  http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Nielsen#Football_career

Hilsen Dansken

Keeper som tar straffe. Hm. Merkelig, jojo, Jarstein tok jo straffe mot Bryne i kvaliken i fjor da så hvorfor ikke..

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 09 jan 08, 21:07

Står at han har spilt alle AaB`s kampe i superligaen fra 1997 til og med juni 2007 ... men jeg mener nu nok at han har misset 2 eller 3 i den tid


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 09 jan 08, 21:08

[/quote]

Keeper som tar straffe. Hm. Merkelig, jojo, Jarstein tok jo straffe mot Bryne i kvaliken i fjor da så hvorfor ikke..

[/quote]

 

Nu er mitt norske skriftlige ikke så godt enda....

 

Men jeg mente at han var fantastisk at redde straffe !!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jan 08, 21:12

Skjønte hva du skrev, var ment som en spøk...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 08, 21:22

Opprinnelig postet av Holters
Synes likevel det er umoralsk å kalkulere inn en dispensasjon hvert bidige år. Vi drev med det greiene der FLERE ÅR på rad, så synes vi skal holde oss for god for det. Vi hentet jo inn både Lars-Jørgen Myhrvold, Anders Rotevatn og André Andersen etter dispensasjon på bakgrunn av skader, og da er det jaggu på tide at vi har lært.

Jeg kjøper det argumentet der. Men jeg oppfattet han dansken som såpass god at jeg ikke kan forstå han kommer som 3. valg... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 08, 21:25
Endret: 09 jan 08, 21:56
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg kjøper det argumentet der. Men jeg oppfattet han dansken som såpass god at jeg ikke kan forstå han kommer som 3. valg... 

Akkurat dét  kan jeg være enig i at er litt motsigende med tanke på diverse uttalelser FFK har kommet med om å satse på våre egne keepertalenter, men som Costanza påpekte: Kanskje de vurderer å leie ut en av keeperne?

Og til kallimalli; Takk for tipset. "Norsken" din er mer enn god nok, stå på! Velkommen til forumet!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 09 jan 08, 21:41

Tak for det Holters !

der er en god dansk side som hedder www.forza.dk der kommer mange gode tips og nyheder derinde

ellers kan nevnes

www.bold.dk som en av dem som jeg tjekker flere gange dagligt


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 jan 08, 21:44

Mener det bir helt feil av FFK å bruke penger på en ny keeper. Ja, kepeerne har hatt mye skader og er urutinerte, men hva med å ta en sjanse? Sjansen for at vi blir det ene laget som rykker ned neste sesong er svært liten. Hva med å ta et hvileår hvor vi gir Staw og Bråthen sjansen til å vise seg gode nok?

Å leie en ut til en 1.divisjonsklubb er selvfølgelig et alternativ, men der vil de ikke få like bra trening og oppfølging som de får i FFK. Det er tross alt stor forskjell på trenere og budsjettene til en tippeligaklubb og en Adeccoligaklubb.

Jeg mener FFK bør konsentrere seg om å få kjøpt en god venstreback. Det er helt klart et mye større problem å spille med en spiller som er uvant med posisjonen der, enn at vi kanskje får to keepere som blir skadet/presterer dårlig.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jan 08, 21:46
Det går an å jobbe med to ting samtidig...

Og historien har vist at det er en klar fordel å ha 3 keepere i a-stallen.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 jan 08, 21:48
arni gautur arnasson er vel bosman ???

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 jan 08, 21:53
Endret: 09 jan 08, 21:58
Uansett om dansken skulle glippe er det positivt å registrere at klubben ikke bare ser til Sverige etter nye spillere. Jeg har sans for at vi henter spillere med erfaring fra britisk fotball. Det føles på mange måter tryggere og mer hjemmekjært enn spillere fra øst-europeiske ligaer.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 jan 08, 00:42
Hvis FFK skal hente inn en keeper til så bør dette være en som tåler å sitte benk. Vi skal ha frem våre lokale kjempetalenter nå, tiden er moden.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24