Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy - for en idiot!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 jan 08, 20:05

Opprinnelig postet av HotDream
Undrer på hvem som blir neste mobbe-offer her inne om/når Jonna forsvinner ut dørene i FFK????

Vi har jo Kvisvik, da. Han har jo fått en del pepper tidligere og vil sikkert få masse pepper igjen.  Fofana? Har fått sine meldinger han også. Ramberg? PAC har vel fått høre det noen ganger. Stadheim? Vuorinen? Gardar?  Oioioi, det er mer enn nok å velge i her.

En ting er sikkert. Så lenge det finnes fotballspillere som vil spille for FFK er det hakkekyllinger nok  å ta av...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jan 08, 20:10
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av HotDream
Undrer på hvem som blir neste mobbe-offer her inne om/når Jonna forsvinner ut dørene i FFK????

Vi har jo Kvisvik, da. Han har jo fått en del pepper tidligere og vil sikkert få masse pepper igjen.  Fofana? Har fått sine meldinger han også. Ramberg? PAC har vel fått høre det noen ganger. Stadheim? Vuorinen? Gardar?  Oioioi, det er mer enn nok å velge i her.

En ting er sikkert. Så lenge det finnes fotballspillere som vil spille for FFK er det hakkekyllinger nok  å ta av...

 

Ja, du har rett. Dessverre..


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 jan 08, 20:08

Opprinnelig postet av HotDream
Undrer på hvem som blir neste mobbe-offer her inne om/når Jonna forsvinner ut dørene i FFK????

Nå må du gi deg da. Å kalle Bjørkøy et offer blir jo bare tull. Gutten er en reflektert fyr som tjener fett på å underholde oss enkle sjeler på tribunen, og når han ikke gidder å levere varene så har vi ikke så mange andre sanksjonsmuligheter enn å rope fra tribunene. Det vet han, og hva vi synes driter han en lang mars i, så lenge han føler han gjør det rette for seg.

Du må ikke tro han sitter å leser her inne og gråter seg i søvn. Han sitter sikkert rød i kjakene, fornøyd med en cafe-latte i hånda og myser på den fete bilen sin som står parkert utafor mens han gruer seg litt for å måtte reise til Fredrikstad i morra for å gjøre unna en hard kondisøkt.

 

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 jan 08, 09:01

Opprinnelig postet av HotDream
Definisjonen har du sikkert funnet på Wikipedia. Dermed er det meste sagt om det.

Wikipedia? Er ikke det et sted man selv skriver inn det man mener er passende?

Er det ingen som har lest ex-phil her da? "Idiot" betydde opprinnelig en person som ikke bryr seg om politikk, dvs bare bryr seg om seg selv og sine egne snevre interesser, altså en som ikke forstår (eller bryr seg om) at han er en del av et samfunn, en større helhet, og at denne helheten må fungere godt hvis han selv skal kunne ha det godt.

Har inntrykk av at det ikke er noen manko på folk som tenker kun på seg og sitt i dag, som slett ikke forstår at de selv må ta et visst ansvar for det samfunnet og det miljøet de lever i om det skal være et trivelig sted for dem selv å være. En som f.eks slenger søppel fra seg hvor som helst og overalt, og deretter klager over alt søppelet som ligger og flyter overalt.

En idiot av en fotballspiller blir således en som ikke forstår at laget som helhet må fungere hvis det skal bli seier, men som heller bare løper og sparker ballen som han selv har lyst til, uten tanke på laget. Omtrent slik Drillo var som spiller. Klassisk idiot.

Jeg kan ikke se at Jonna kvalifiserer til idiot når han veier betydningen av å delta i enkelte treningskamper mot risikoen for å ikke være 100% fit ved sesongstart. Det er da ganske klart at Jonna hadde vel så mye laget som sine egne interesser for øyet her, selv om han og trener Grønhagen kanskje ikke vurderte situasjonen helt likt.

 

Opprinnelig postet av HotDream
Undrer på hvem som blir neste mobbe-offer her inne om/når Jonna forsvinner ut dørene i FFK???? 

Godt spørsmål. Jeg tror lokale spillere som ennå ikke har vist fram legendetakter ligger svett an. En av de to unge keeperne våre, kanskje. Det er vel bare å vente til en av dem gjør en middels kamp, så er vi i gang...

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 08 jan 08, 09:52

Nå har jeg ikke lest igjennom alle de siste postene, så det er en viss fare for at jeg gjentar noe som allerede er sagt. Sjekk hva vår nye Barsom sier om innstilling til trening og kamp:

"Seriøs og ambisiøs

– Det er alltid kamp om plassene. Hvis noen er bedre enn meg på et lag, så forutsetter jeg at den blir valgt. Anders Grönhagen er så klok at han lar de beste spillerne spille. Det så vi flere eksempler på i fjor.
Barsom legger ikke skjul på at han tar fotballen seriøst. Og samtidig forventer at lagkameratene gjør det samme.
– Du kan være så god du bare vil, men du når ikke toppen hvis ikke innstillingen er rett.
Er man ikke god nok må man trene mer enn de andre, kanskje spise annerledes og kanskje rett og slett sove mer, understreker han, og legger til at press og glede må gå hånd i hånd.
– Jeg spør meg selv om hva jeg vil med min fotball. Det bør alle gjøre. Det handler om en 100 prosent innstilling."

 

 

Her har vår kjære Bjørkøy noe å lære ser det ut til. Nå skal jo Barsom ta seg av de unge sier han, så får vi bare håpe at Bjørkøy er ung nok.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jan 08, 10:25

Bjørkøy var vel også vel veldig positiv da han kom..

Han har gått mere lei etter hvert og sånn som han driver nå, er han ikke verdig kapteinsbindet i klubben! Håper vi får solgt han før seriestart, men tviler på det og regner med at han starter serien som høyreback noe som er det beste for laget sånn som det ser ut nå!


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 05 jan 08, 20:21
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Bob Page
Uansett er det mer i den artikkelen som folk reagerer på enn akuratt det med turnerningen.

Skyldes det at folk her inne nærmest MÅ ha en eller annen i troppen å slenge dritt om eller er det helt reelle ting å kritisere Bjørkøy for? Som sagt tidligere : Jeg synes Bjørkøy og Rami får ekstremt mye dritt fra folk her inne - på et ganske så syltynt grunnlag. Det virker som at det går sport i å tolke alt som enkelte spillere sier på verst mulig måte og at "den tiltalte" fortjener minst mulig forståelse.

Rekka av spillere som har blitt flådd her inne begynner å bli lang.

Jeg forstår virkelig at Bjørkøy reagerer på ALT han tar opp. Han er kaptein og klubben kjøper inn først to spillere til å ta "hans" posisjon sentralt. Deretter, etter at han har blitt plassert på kant, en rolle vi vet han ikke ønsker å spille i, kjøper klubben inn enda en spiller i "hans" posisjon. Det er da helt naturlig at han vil tolke det slik at han kanskje ikke akkurat er spesielt satset på...  Å si noe annet er piss.

Det jeg dog ikke liker er at han sier det til media.

Men igjen: Jeg tror ikke Bjørkøy har kontaktet media først, men at han har blitt spurt om ting og deretter svart - kanskje ikke på den lureste måten.



Ærlig talt. Er en spiller misfornøyd så tar han det internt med lederne. Har du noengang hørt Solskjær klage fordi United kjøpte inn den ene verdensstjerna etter den andre?? ALDRI...!! Det han gjentok gang etter gang, var at han måtte trene hardere enn noengang, samt at han ALLTID såg ting hos disse nye spilleren som han tok til seg og lærte av. Og hva skjedde? Han dunket ut den ene stjerna etter den andrenår han var frisk. Det er slik vi vil at spillerne skal opptrå, ikke som Bjørkøy å syte og klage ved hver en bidige anledning. Buhu han er bedre enn meg da blir jeg sur og vil til en annen klubb. Hva med å ta deg sjøl i nakken og gjøre en innsats?? Får jaggu håpe PÅl Andrè får beholde høyreback plassen. Selv om han måtte være noe dårligere enn Bjørkøy. Han har iallefall ALDRI klaget i media.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jan 08, 18:17
Opprinnelig postet av MA

Hvem kommer til å få kapteins rollen om Bjørkøy forsvinner?

Om han forsvinner eller ikke. Bjørkøy blir ikke kaptein uansett.......


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 18:38
Vet du noe eller bare syns du det ?

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jan 08, 19:21

Opprinnelig postet av Bob Page
Vet du noe eller bare syns du det ?

1+1 er fortsatt 2......


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 19:53
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Bob Page
Vet du noe eller bare syns du det ?

1+1 er fortsatt 2......

Dvs ja takk begge deler ?

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340