Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 23 15

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mar 08, 16:55
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av dracula

Dersom de "nye" gutta er like flinke til å plukke ut spiller, som de hittil har vært ( Barsom & Fernando), lover det godt.

Synes ikke Wallace har imponert noe særlig. I kampen mot TIL var han ganske anonym offensivt men rotet en del bakover.

Han har vel imponert i hver kamp bortsett i fra denne kampen ?? Alle kan ha en dårlig dag.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 mar 08, 23:58
har tro på wallace jeg også. men jeg trur ikke han kommer til å bli en av favorittene våre denne sesongen. neste sesong trur jeg han stiller sterkere. syns han har slitt defansivt. noen merkelige klareringer. men når han får et år på seg så blir det nok bra. får håpe jeg tar feil, å at han spiller glimrenfde allerede i år. trur nok vi kan få det mye morro med den gutten der.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 mar 08, 00:20

for de som vil ha ny spiss, så virker det som om hannes sigurdson er ferdig i viking. vet ikke hvor mye han vil koste. men hvis vi skal ha inn en spiss så er han den spiss typen jeg vil ha ihvertfall. en som er stor å sterk. vinner de fleste dueller.

selv så mener jeg at vi bør satse på de vi har. men hadde ikke hatt noe imot om vi hadde fått hannes sigurdson til byen heller.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 mar 08, 00:28
Enda en spiss som ikke scorer mål? Nei takk!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 mar 08, 09:39
Nå får vi satse på Gardar... Han er like bra som Hannes, eller han er nok bedre

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 09 mar 08, 10:40

Synes vi skal satse på det laget vi har nå, eneste bør vel være en evt. høyreback. Jeg mener vi har et solid lag og en bredde i stallen som vi ikke har hatt på lenge. La Gardar og Tarik få lov til å leke med forsvaret til motstanderne i år, så går det nok bra;)


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 11 mar 08, 11:35
Noen som har hørt noe mer om en ny høyreback? Per dags dato er vi ikke godt nok dekket på høyrebacken. Greit nok at både Vidar, og evnt. Gerrbrand kan spille høyreback, men de er jo stoppere. Men en ny høyreback ville vært det optimale på det nåværende tidspunkt. Czwartek er vel strengt tatt ikke god nok. Han er en bra backup, men ikke så veldig mye mer om vi skal kjempe litt høyere på tabellen.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 mar 08, 15:57

Czwartek er vel ikke no dårligere enn vidar som h.back. tror forresten vidar blir ærklært idretts innvalid innen kort tid.

 

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 mar 08, 16:27
Etter hva jeg kan se er Czwartek en fin fyr og lojal spiller som har vært bra for oss i mange år. Er alikevel i tvil om det er fornuftig at han skal være eneste rene høyreback i troppen. Men vet dere hvor god Geirbrand vile vært som høyreback?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mar 08, 16:49
Opprinnelig postet av Lex

Czwartek er vel ikke no dårligere enn vidar som h.back. tror forresten vidar blir ærklært idretts innvalid innen kort tid.

 

Pål er mye  bedre h.back enn Vidar spør du meg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 mar 08, 17:10

Gerrbrand kunne klart seg greit på høyrebacken, han. Men hvem skal vi da bruke i stedenfor ham vedsiden av Piiroja som midtstopper? Vidar Martinsen og Agim Shabani er to gode spillere, men det virker ikke som om kommunikasjonen stemmer helt når en av de to er midstoppere.

Og personlig syns jeg det er noe tull å omskolere spillere hele tiden. Det er større forskjell på å spille høyreback og midstopper enn de fleste tror. Som høyreback skal du helst være mer involvert i det offensive spillet, og der vet jeg vel ikke hvor godt Gerrbrand ville klart seg.

Min mening er at enten får vi bruke Pål Andrè, eller så får vi kjøpe en skikkelig høyreback. Ikke en stopper eller midtbanespiller, som kan omskoleres..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 11 mar 08, 17:15
Hva med Agim som høyreback? Mener å huske at han spilte litt overalt i forsvar forrige sesong. Mulig jeg tar feil, men det kunne vel kanskje gått an....

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 mar 08, 17:22

Personlig mener jeg ikke Agim er noen god høyreback. Mange lag har raske vinger, og da kommer det fram at han sliter litt med tempoet. Dessuten får han ikke brukt duellstyrken sin så mye på backplass. Når han i tillegg ikke er særlig god i oppspillsfasen.

Tror ikke det er så mange som virkelig skjønner hvilket talent Shabani har. Og det er forsåvidt naturlig, han har prestert dårlig i de fleste kampene han har spilt. Og når tilgivelse er et ord de færreste som heier på FFK har hørt om, blir han fort omtalt som "Røde-Agim". Gleder meg til den dagen Agim slår til og tar en plass i førsteelleveren!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 mar 08, 17:28
Men da som stopper og ikke back

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 mar 08, 19:06
Opprinnelig postet av Lex

tror forresten vidar blir ærklært idretts innvalid innen kort tid. 

Hvor har du det fra?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 mar 08, 20:04

Har ikke dette fra noen, men jeg leste det i et intervju at hen hadde kjenninger i kneet etter trening/kamp.

Tyder i kke særlig godt, så har jeg opplevd dette nært  i familien selv. Men for all del, håper jeg tar feil.

Men anng. Pål Andrè så er han den eneste høyre back vi har. Vi har ingen ingen backup etter at Jonna dro, dessverre.

 

---------------------------

Heia FFK


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 12 mar 08, 07:08
Håper at Vidar klarer å holde seg skadefri, håper det som blir nevt her ikke stemmer.. Han har kjempet hardt for å komme tilbake etter at fjorårs sesongen ble ødelagt.  Synes Vidar har visst imponerende form med tanke på det lange skadefraværet..

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 mar 08, 07:22
Endret: 12 mar 08, 07:25
Opprinnelig postet av Lex

Men anng. Pål Andrè så er han den eneste høyre back vi har. Vi har ingen ingen backup etter at Jonna dro, dessverre.

FFK tar grep med tanke på det nå.

http://www.f-b.no/article/20080312/FFK/749991096/1009/AKTUELT

 

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 12 mar 08, 07:28

FFK håper at spilleren skal være klar innen Lørdag. Dette skal bli spennende! Noen som har no inside info her? hehe


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 mar 08, 09:58
en ny hback et absolutt must etter salget av jonna. ikke bare er PAC for svak, men også eneste virkelige alternativ på plassen. hvis vidar må kaste inn håndkle kan behovet for stopper også oppstå, men ikke per dags dato da vi allerede har 4stk(vidar,raio,gerrbrand,agim).

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 23 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24