Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 23 11

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 feb 08, 13:41

selvom hoff hadde vært en glimrende signering. så mener jeg det er feil tidspunkt for oss nå. nå har vi kvisvik,barsom.thomassen å kouadio som kan spille på den plassen. blir litt mye med en til syns jeg.

få inn en venstre å høyreback. da har vi et komplett lag.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 feb 08, 13:47
Opprinnelig postet av Lemmy

Forsto jeg artikkelen jeg leste riktig(orker ikke dobbeltsjekke) er vel Hoff bosmanspiller etter neste sesong. Kommer de ikke til enighet, er det vel naturlig å selge ham til sommeren(med mindre Lyn ligger laaaangt nede på tabellen og trenger ham ut året).

Hvis FFK allerede nå ymter seg forsiktig innpå, kanskje med en antydning om hva de er villige til å gi i lønn/evt sum de vil betale til sommeren, så vet Hoff, hans agent og Lyn at det er interesse, og om det økonomiske passer i forhold til hva de har tenkt seg.


Lyn har vel allerede uttalt ved Torgeir Bjarmann at de heller velger å beholde Espen Hoff ut hele sesongen og stå i fare for å miste ham gratis som bosmanspiller enn å selge ham til en annen Tippeliga-klubb. Dessuten tror jeg nok LSK, som har vist stor interesse og allerede hatt et bud inne, vil stå foran oss i køen når den tid kommer.

Tror nok også klubben har fokus kun på forsterkninger i forsvar nå. Først og fremst venstreback, men håper også de vurderer en høyreback.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 feb 08, 09:49

Siden , det ikke ser ut til å være så lett å finne en ny forsvarer som er anvendelig, så kan kanskje

Dan  Anton Johansen, LSK være ett alternativ.

Primært h.back, men  som er en "potet" i en forsvarsfirer.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 feb 08, 09:53
Opprinnelig postet av dracula

Siden , det ikke ser ut til å være så lett å finne en ny forsvarer som er anvendelig, så kan kanskje

Dan  Anton Johansen, LSK være ett alternativ.

Primært h.back, men  som er en "potet" i en forsvarsfirer.

Han har vært diskutert tidligere i vinter også, uten den helt store entusiasmen. Det største problemet er imidlertid kanskje statsborgerskapet. Siden venstreback er førsteprioritet, og det ikke finnes noen god norsk kandidat i den posisjonen, er vi trolig nødt for å hente en utenlandsk spiller i den posisjonen. Siden vi per i dag allerede har fylt opp utlendingskvota, så kan vi hvert fall ikke begynne å handle utenlandsk i andre posisjoner enn der vi MÅ handle.

Derfor er det ekstra synd at Jan Tore Ophaug glapp. En habil norsk spiller som kunne spilt både høyreback og midtstopper. Tror også han er bedre enn Danton som var en av fjorårets største flopper i Tippeligaen.

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 feb 08, 09:54
Da foretrekker jeg høyrebacken vi allerede har istedet.. Jeg må si at jeg er glad i fart på backplass. Danton er vel ganske treig er han ikke? Lenge siden jeg har sett ham i aksjon for LSK.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 feb 08, 10:09

Opprinnelig postet av Shadar
Danton er vel ganske treig er han ikke?

Det er ingen overdrivelse å si han er ganske treg nei...

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 feb 08, 11:37
Nå blir han ikke satset på i LSK heller.... Sammen med Pål Strand
www.vg.no/pub/vgart.hbs

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 feb 08, 13:18

Jeg stilte spørsmålet , med ett kanskje. ( ikke som noe ønske, men evt i nøden)

Er ergentlig helt enig med dere som har svart, mao Danton - ballen bør legges død, og vi får håpe på noe bedre.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 feb 08, 14:04

En annen kanskje spiller.

Chris Gbandi, prøvespilte for Start i fjor og var en spiller S-I B, ønsket, men den medisinske testet da stoppet overgangen til Start.

Er nå aktuell for HFH, og spilte i treningskamp for de nylig mot LSK.

Vil gjerne høre hva andre mener, sjøl ?????

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 feb 08, 14:59
Endret: 05 feb 08, 15:00

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Gbandi

29 år, landslagsback. Har vært aktuell for Norge tidligere. Tja, hva er motargumentene? Skader?

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 feb 08, 15:20

Har lest gjennom denne 9 sider lange forumtråden om spilleren fra på samme tid i fjor da han var aktuell for Start. Der kommer det frem både en god del negative, men også noen positive sider ved ham. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal mene...

Og ja, han har visst hatt en ganske alvorlig kneskade for noen år siden. FKH har allerede lagt inn bud på spilleren.

 

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 feb 08, 17:56
Hva med denne karen hvis ikke han får den lønnen han mener han fortjener? Jeg mener han er stødig og god spiller.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 feb 08, 18:44

Opprinnelig postet av Shadar
Hva med denne karen hvis ikke han får den lønnen han mener han fortjener? Jeg mener han er stødig og god spiller.

Helt enig med deg.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 08, 10:33

Opprinnelig postet av Shadar
Hva med denne karen hvis ikke han får den lønnen han mener han fortjener? Jeg mener han er stødig og god spiller.

Prestasjonssvik

Er vel kanskje en grunn til at Skjønsberg ikke står først i køen på lønningsdagen. Gode prestasjoner gir god økonomi, mens dårlige prestasjoner gir økonomi deretter..

Jeg synes dette er svar nok.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 feb 08, 10:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg synes dette er svar nok.

Jaaaaah, for en debattants innlegg i et avisforum er selvsagt nok?  Du har sett innlegga etter FFKs kamper? Det er ikke mange spillere vi skulle beholdt hvis vi skulle lagt debattinnlegga til grunn for lønnsforhandlinger eller kontrakter... 

Nå har vel ikke Skjønsberg utmerket seg spesielt på noen av de spillerbørsene jeg sjekket, men vi vet jo fra FFK at en spiller som Totte ikke utmerker seg med de store karakterene/terningkasta selv om ganske mange her inne mener han i mange kamper er bedre enn Raio - som får høye karakterer fordi han synes mer.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 feb 08, 11:18
Endret: 13 feb 08, 11:19
Jeg tror Skjønsberg går for å være en veldig habil back. Det er vel på venstre back at vi helst vil ha noen som er litt gamle slik at Halvorsen kan overta om ikke for lenge. Høyrebacken kunne vi godt trengt en relativt ung spiller med mange år igjen av karrieren. En annen ting er jo seff om han vil flytte fra Oslo, og om vi har råd. Selv med ett år igjen av kontrakten bare så går han nok ikke på billigsalg.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 08, 11:24
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg synes dette er svar nok.

Jaaaaah, for en debattants innlegg i et avisforum er selvsagt nok?  Du har sett innlegga etter FFKs kamper? Det er ikke mange spillere vi skulle beholdt hvis vi skulle lagt debattinnlegga til grunn for lønnsforhandlinger eller kontrakter... 

Nå har vel ikke Skjønsberg utmerket seg spesielt på noen av de spillerbørsene jeg sjekket, men vi vet jo fra FFK at en spiller som Totte ikke utmerker seg med de store karakterene/terningkasta selv om ganske mange her inne mener han i mange kamper er bedre enn Raio - som får høye karakterer fordi han synes mer.

Nei, men han svarer nogenlunde slik jeg ville ha gjort. Denne spilleren virker som en Pål André Czwartek som ikke gjør noe stort vesen av seg. Jeg regner med at Pål heller ikke er av vår klubbs best betalte .


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 feb 08, 11:38
Det er vel i de mer offensive rollene at det passer å gjøre et stort vesen av seg, mener nå jeg da. Det er ikke så sannsynlig at vi får tak i Higuita i mål og Roberto Carlos på backplass Jeg blir strålende fornøyd om FFK klarer å få tak i en stabilt god og safe spiller på backplass, om enn ikke Espen Skjønsberg.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 08, 11:47

Opprinnelig postet av Shadar
Det er vel i de mer offensive rollene at det passer å gjøre et stort vesen av seg, mener nå jeg da. Det er ikke så sannsynlig at vi får tak i Higuita i mål og Roberto Carlos på backplass Jeg blir strålende fornøyd om FFK klarer å få tak i en stabilt god og safe spiller på backplass, om enn ikke Espen Skjønsberg.

Men denne Skjønsberg skriker opp om bedre lønn p.g.a. lang og tro tjeneste. Den henger ikke jeg videre med på. Det er det samme som at Pål skulle gjort det samme.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 feb 08, 12:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men denne Skjønsberg skriker opp om bedre lønn p.g.a. lang og tro tjeneste. Den henger ikke jeg videre med på. Det er det samme som at Pål skulle gjort det samme.

En spiller som spiller samtlige kamper med unntak av en eller to per år på grunn av karantene fortjener bra lønn! Dette er spillere som har hatt en lang og tro tjeneste fordi de har vært gode nok over tid. Kanskje ikke de brilliante superspillerne som kanskje heller ikke klarer mer enn en bra sesong innimellom - eller som f.eks. Brenne som hadde en halv bra sesong hvert år...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 23 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340