Husk meg
Brukernavn
Passord

Rødhvitelite 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 jan 08, 15:14

Opprinnelig postet av Silje Stenmoe
At femti mennesker skal fungere som forsangere tror jeg kan bli vanskelig.. Jeg synes det er kult når 1500 mennesker starter på samme sang på èn gang (sikkert bare en våt drøm og fantasi, men dog) Da er vi avhengige av en eller to som kan telle ned slik at dette faktisk skjer.. Det blir vanskeligere med 50 kæll.
!

 

Jeg tror ikke det blir vanskeligere, altså, nå er ikke jeg noen stor "klanen" fan, men de har ett eget felt (gml konge tribune) som drar igang alt av sanger og det er ganske mange som står på gml konge på ullevål under VIF kamper asså!

Jo flere som starter sangen sammen, jo bedre høres det ut, og enda fler kommer med å synger. Så at det skulle vært noe stort problem tviler jeg egentlig på.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 14 jan 08, 15:45
Rett meg gjerne hvis det er noe jeg ikke har fått med meg men er det ikke her snakk om RHE og ikke BRH? Er ikke det to forkjellige grupper?

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 jan 08, 15:55
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Jonek

Du må lese innlegget mitt i sin helhet, ikke bare klippe en setning, slik at du kan hoste opp noe annet.

 Fortsatt så er det sånn at vi er inne på en tråd hvor trådstarter blant annet skriver at Rødhvitelite får egen plass for 50 personer på PH-feltet og at de skal fungere som forsangere for hele PH-feltet. Dette går jeg ut ifra er klarert med Plankehaugen.... ?

Jeg har forøvrig ingen spesiell mening om hvordan en forsanger skal oppføre seg, men det er jo tydelig at PH-styret har en klar mening om hvordan en forsanger IKKE skal oppføre seg... Ser du poenget mitt nå? Antagelig ikke, men da får det være siste "host" fra meg i denne omgang.

Det første du skrev henger ikke på grep.

Det neste er det at 50 skal fungere istede for forsangere er ikke vedtatt, og er urealistisk. Det må være forsangere på RHE sangfeltet som drar i gang dem først.

Se Silje sitt innlegg.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 jan 08, 16:05

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Rett meg gjerne hvis det er noe jeg ikke har fått med meg men er det ikke her snakk om RHE og ikke BRH? Er ikke det to forkjellige grupper?

Kanskje disse grupperingene kunne ha forskjellige drakter, eller forskjellig farger på Lacoste trøyene sine?

Ikke det at jeg nødvendigvis må forstå dette med de forskjellige grupperingene, men er det noen som kan redegjøre for en enkel forklaring på hva som er hva? Lover å ikke harselere med svaret(!)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 08, 17:12

Opprinnelig postet av Jonek

Bla bla bla osv...

Greit det. Registrerer at du velger å la være å svare på resten av innlegget mitt..... Kan du ikke heretter sjekke fakta i det du skriver før du beskylder folk for å skrive/gjøre ting de ikke har skrevet/gjort? Da slipper jeg og andre og forsvare oss mot løse påstander. Takk.

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 08, 17:12

Skal bli interessant å se hvordan samarbeidet med RHE og PH går. Sånn det ser ut for meg er det bare PH-feltet som har blitt delt i et "sangfelt" med plass til 50 sangere og resten av Plankehaugen. At de 50 kaller seg noe annet enn Plankehaugen er jo uten betydning da disse uansett må være PH-medlemmer for å komme inn på feltet. Lykke til.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 jan 08, 18:32
Opprinnelig postet av Lars 29

Er vel ikke mange ukene siden talsmannen/mennene for BRH nektet all samarbeid med PH, de skulle ikke være på PH tribunen, de skulle ha eget felt et annet sted en PH feltet, få til noe på hovedtribunen, klubben måtte rette seg etter de, frihet for ultras, etc etc..

Det jeg mente med mitt innlegg som jeg visste ville provosere ,er at det er veldig dumt å gå så tøft og lite ydmykt ut, når de i realiteten ikke kunne plasseres noe annet sted på Fredrikstad stadion enn på PH tribunen. Da stadion ikke er større enn det den er.

Derfor må det være et paradoks for BRH, da PH etter hundrevis av innlegg etter BRH mening, ikke innehar de "verdiene" som BRH ønsker(et) seg. Du kan da ikke ikke glemme så fort eller? Kanskje du er lite utviklet, hva vet jeg? Poenget mitt at BRH skal nå samarbeide med noe som de egentlig til nå har vært 100 % imot, derfor stilte jeg et spørsmåltegn om plasseringen høyt oppe var smart, med tanke på forsangerne.Funker det, er det bra.

Er så morsomt å følge endel her inne, først så står dere for en ting, så vingler man litt, og så plutselig så endrer man helt standpunkt. Mye man sikkert kan si om meg, men jeg står ihvertfall for det jeg skriver og sier.

 

Vel, de nektet vel ikke uansett grunn, de nektet å samarbeide hvis ikke de utestengte personene ble tatt inn i varmen igjen...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 jan 08, 18:34
Opprinnelig postet av HotDream

Skal bli interessant å se hvordan samarbeidet med RHE og PH går. Sånn det ser ut for meg er det bare PH-feltet som har blitt delt i et "sangfelt" med plass til 50 sangere og resten av Plankehaugen. At de 50 kaller seg noe annet enn Plankehaugen er jo uten betydning da disse uansett må være PH-medlemmer for å komme inn på feltet. Lykke til.

 

Du har helt rett i det du skrver, men saken er vel at de 50 kan være med på å dra igang resten av feltet ( eller mange fler)...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 08, 19:37
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av HotDream

Skal bli interessant å se hvordan samarbeidet med RHE og PH går. Sånn det ser ut for meg er det bare PH-feltet som har blitt delt i et "sangfelt" med plass til 50 sangere og resten av Plankehaugen. At de 50 kaller seg noe annet enn Plankehaugen er jo uten betydning da disse uansett må være PH-medlemmer for å komme inn på feltet. Lykke til.

 

Du har helt rett i det du skrver, men saken er vel at de 50 kan være med på å dra igang resten av feltet ( eller mange fler)...

Ja, jeg forstår. Ønsker alle lykke til


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 jan 08, 22:35
Opprinnelig postet av Lars 29

Er vel ikke mange ukene siden talsmannen/mennene for BRH nektet all samarbeid med PH, de skulle ikke være på PH tribunen, de skulle ha eget felt et annet sted en PH feltet, få til noe på hovedtribunen, klubben måtte rette seg etter de, frihet for ultras, etc etc..

Det jeg mente med mitt innlegg som jeg visste ville provosere ,er at det er veldig dumt å gå så tøft og lite ydmykt ut, når de i realiteten ikke kunne plasseres noe annet sted på Fredrikstad stadion enn på PH tribunen. Da stadion ikke er større enn det den er.

Derfor må det være et paradoks for BRH, da PH etter hundrevis av innlegg etter BRH mening, ikke innehar de "verdiene" som BRH ønsker(et) seg. Du kan da ikke ikke glemme så fort eller? Kanskje du er lite utviklet, hva vet jeg? Poenget mitt at BRH skal nå samarbeide med noe som de egentlig til nå har vært 100 % imot, derfor stilte jeg et spørsmåltegn om plasseringen høyt oppe var smart, med tanke på forsangerne.Funker det, er det bra.

Er så morsomt å følge endel her inne, først så står dere for en ting, så vingler man litt, og så plutselig så endrer man helt standpunkt. Mye man sikkert kan si om meg, men jeg står ihvertfall for det jeg skriver og sier.


Men jeg skjønner bare ikke hvorfor du tar opp denne diskusjonen i denne tråden, når den ikke har med BRH eller dems utmelding eller noenting av det!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 jan 08, 23:41
Endret: 15 jan 08, 00:01

Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av Lars 29
(...) 

Men jeg skjønner bare ikke hvorfor du tar opp denne diskusjonen i denne tråden, når den ikke har med BRH eller dems utmelding eller noenting av det!

Innskrenkninger av ytringsfriheten vil være et nederlag. Lars 29 har således full rett til å ytre sin mening.

Dårskap er dog vanskeligere å skjule enn klokskap. 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

The White Star Division


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 jan 08, 03:18

Vil bare gi en kort redegjørelse, for nå var det mye piss her igjen. Nå er ikke jeg noen talsperson for verken BRH eller RHE, men jeg er medlem.

1) BRH og RHE er to enkeltstående ultras-grupper. Viktig å være klar over dette, da det er mange som blander de sammen her.

2) RHE har tatt initiativ til å samarbeide med PH for og samle folk med mentalitet på et eget felt på PH-tribunen.

3) BRH har sagt at de ikke vil samarbeide med eller være medlemmer av PH før de 4 utestengte kommer inn igjen.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 jan 08, 09:43
Endret: 15 jan 08, 10:55
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Jonek

Bla bla bla osv...

Greit det. Registrerer at du velger å la være å svare på resten av innlegget mitt..... Kan du ikke heretter sjekke fakta i det du skriver før du beskylder folk for å skrive/gjøre ting de ikke har skrevet/gjort? Da slipper jeg og andre og forsvare oss mot løse påstander. Takk.

 

Det var et klargjørende innlegg, HotDream. Takk for innsatsen!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 jan 08, 09:45
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av HotDream

Skal bli interessant å se hvordan samarbeidet med RHE og PH går. Sånn det ser ut for meg er det bare PH-feltet som har blitt delt i et "sangfelt" med plass til 50 sangere og resten av Plankehaugen. At de 50 kaller seg noe annet enn Plankehaugen er jo uten betydning da disse uansett må være PH-medlemmer for å komme inn på feltet. Lykke til.

 

Du har helt rett i det du skrver, men saken er vel at de 50 kan være med på å dra igang resten av feltet ( eller mange fler)...

Ja, jeg forstår. Ønsker alle lykke til

Glimrende!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 23 jan 08, 00:12
Priceless den forumgjengen her ass

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 24 jan 08, 20:08
Endret: 24 jan 08, 20:10
Radoslaw]

[Innskrenkninger av ytringsfriheten vil være et nederlag. Lars 29 har således full rett til å ytre sin mening.

Dårskap er dog vanskeligere å skjule enn klokskap. 

Lars 29]

Morsomt at du kommenterer klokskap Utifra dine innlegg å bedømme, så kan det sammenlignes som om Lene Alexandra kommenterer utenrikspolitikk...

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jan 08, 20:36

Nå er ihvertfall designet av medlemskortene klare..Jeg må si at det er skuffende få som har sendt bekreftende mail til oss. Vi har fått mange positive tilbakemeldinger og mange som vil være med. NÅ er på tide å få fart i sakene!.

De av dere med mentalitet, som vil synge i 90 minutter og vil stå med oss i RHE, må altså :

 

1. Sende mail til rodhvitelite@gmail.com

2. Overføre 50 kr til konto (for medlemskortene) 97221859492

Det er ikke verre

 

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 feb 08, 22:45
Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg må si at det er skuffende få som har sendt bekreftende mail til oss. Vi har fått mange positive tilbakemeldinger og mange som vil være med. NÅ er på tide å få fart i sakene!.

Har du fått flere mailer nå Husgutt ??


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 feb 08, 16:04
Endret: 17 feb 08, 16:05
Skulle gjerne fått flere.. Vet ikke hva det går av folk jeg.... Har ikke fått mail fra deg for eksempel..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 feb 08, 18:22

Opprinnelig postet av Husgutt
Skulle gjerne fått flere.. Vet ikke hva det går av folk jeg.... Har ikke fått mail fra deg for eksempel..

Jeg vil ikke binde meg til noe, men jeg kan godt stå sammen med dere å synge.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24