Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan ønsker seg til Stockholm og Hammarby

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 14 4

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 jan 08, 16:25
Jeg tipper Rami spiller ut 2008 sesongen, så går han gratis til en annen klubb og soper inn en stor sign on fee.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 jan 08, 17:54

Det sa jeg for 2 mnd siden, men mulig han går i baret. Som han selv var inne på så ser det ut for at han forstår han kan havne på en benk yil fordel for et nasjonelt talent, sist for en engelsk U 21 spiller. Dette kan fort skje her også tror jeg, om unguttene utvikler seg i år.

Dette er i hvertfall noe jeg håper en av de skal greie, om ikke er en eller begge tapt er jeg redd for..


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 jan 08, 23:43

Krever snarlig Rami-avklaring

Såpeopraen fortsetter

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 04 jan 08, 14:03
Ser nå ut til at Hammarby må droppe Rami. De har tydligvis ikke råd til han

Rami hadde jo fint klart å få til denne overgangen selv hvis han hadde droppet en skyhøy sign-on fee slik det går rykter om

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jan 08, 14:19
Da håper jeg Rami blir benka i denne sesongen... Han har lenge signalisert at han ikke vil være her, og våre unge keepere vil forsvinne om de blir benka i ett år til... Så får vi heller la han gå et halvt år tidligere eller noe

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jan 08, 14:25

Opprinnelig postet av Rey
Ser nå ut til at Hammarby må droppe Rami. De har tydligvis ikke råd til han

Forhandlingstaktikk? Gå ut i media og flagge at summen er for høy? Som Odd - bare omvendt - når de solgte Jarstein...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 jan 08, 14:29

Hvis mannen KUN er interessert i å komme hjem til sin sønn i Stockholm synes jeg det er merksnodig at han er villig til å ødelegge hele overgangen ved å kreve en skyhøy sum for å skrive under.

I mine øyne er han da først og fremst interessert i penger, og deretter familiesituasjonen.

Er helt enig med denialsander som påpeker at dette er taktikkeri fra Hammarbys side (sikkert også fra Rami), men synes nå det stinker litt av stormanngalskap fra vår kjære keeper.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 04 jan 08, 15:30
Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis mannen KUN er interessert i å komme hjem til sin sønn i Stockholm synes jeg det er merksnodig at han er villig til å ødelegge hele overgangen ved å kreve en skyhøy sum for å skrive under.

I mine øyne er han da først og fremst interessert i penger, og deretter familiesituasjonen.

Er helt enig med denialsander som påpeker at dette er taktikkeri fra Hammarbys side (sikkert også fra Rami), men synes nå det stinker litt av stormanngalskap fra vår kjære keeper.

Det er da ikke Shabaan som krever noen høy sum? Han er enig med Hammarby om den personlige kontrakten. Det er prisen som FFK setter for å selge som Hammarby finner for høy. Her bommet du stygt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jan 08, 15:32
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis mannen KUN er interessert i å komme hjem til sin sønn i Stockholm synes jeg det er merksnodig at han er villig til å ødelegge hele overgangen ved å kreve en skyhøy sum for å skrive under.

I mine øyne er han da først og fremst interessert i penger, og deretter familiesituasjonen.

Er helt enig med denialsander som påpeker at dette er taktikkeri fra Hammarbys side (sikkert også fra Rami), men synes nå det stinker litt av stormanngalskap fra vår kjære keeper.

Det er da ikke Shabaan som krever noen høy sum? Han er enig med Hammarby om den personlige kontrakten. Det er prisen som FFK setter for å selge som Hammarby finner for høy. Her bommet du stygt.

Feil, det er du som bommer. Rami skal vist kreve 5-6 mill i signon-fee i tillegg til lønna...

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 04 jan 08, 15:40
Opprinnelig postet av Bob Page

Feil, det er du som bommer. Rami skal vist kreve 5-6 mill i signon-fee i tillegg til lønna...

"Rami er enig med hammarby om de personlige betingelsene". Dette er bekreftet av flere ledere i Hammarby samt spilleren selv. FFK krever 5 mill(NOK), noe Hammarby sier de synes er for mye.

Sign on fee er noe bosman spillere ofte får, da klubbene slipper å bla opp noen overgangssum.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 jan 08, 15:42
Mja, det er vel slettes ikke uvanlig at spillere under kontrakt også får sign on fee, for å lokke dem til klubben.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 04 jan 08, 15:49

Opprinnelig postet av Snæbbis
Mja, det er vel slettes ikke uvanlig at spillere under kontrakt også får sign on fee, for å lokke dem til klubben.

Jeg sier ikke at det ikke skjer, men det er høyst uvanlig.

Men i dette tilfellet bekreftes det at det er enighet mellom ny klubb og spiller, og da er det vel ikke noe som tyder på at dette er kilde til noen konflikt. Hammarby sier rett ut at det er FFK sitt krav som er for høyt for dem. Da mener jeg det er skivebom å hevde at Shabaan skal ha kommet med noen tilleggskrav og at det er dette som eventuelt hindrer overgang. Særlig når man bruker dette til å trekke spillerens motiv om å bo nærmere barn i tvil.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 04 jan 08, 16:01
Endret: 04 jan 08, 16:02
Poenget var vel at det er rykter (sanne eller usanne) som sier at Rami skal få en ganske god sign-on fee hvis han drar til Hammarby. Poenget mitt var at han kan senke kravet (det han og Hammarby er blitt enig om) slik at Hammarby har råd til å betale det FFK vil ha. Det er ingen som har sagt at det er Ramis krav til sign-on fee som gjør at en eventuell overgang strander, men at han kan hjelpe til å få i sand en overgang ved og fire litt på sine personlige krav. Det ville vel være i hans interesse det?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 jan 08, 13:11

Opprinnelig postet av Rey
Poenget var vel at det er rykter (sanne eller usanne) som sier at Rami skal få en ganske god sign-on fee hvis han drar til Hammarby. Poenget mitt var at han kan senke kravet (det han og Hammarby er blitt enig om) slik at Hammarby har råd til å betale det FFK vil ha. Det er ingen som har sagt at det er Ramis krav til sign-on fee som gjør at en eventuell overgang strander, men at han kan hjelpe til å få i sand en overgang ved og fire litt på sine personlige krav. Det ville vel være i hans interesse det?

 

Det kan jo også være slik at disse sign-on fee ryktene ikke stemmer da?Ikke vet jeg, hva tror du?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 08, 17:18

Hammarby: ``Shaaban fortfarande huvudspåret``

Tidningsuppgifter gör gällande att han är för dyr. Men Hammarby har långt ifrån gett upp hoppet om att köpa Rami Shaaban till nästa säsong. Målet är fortfarande att värva landslagsmålvakten under det nuvarande transferfönstret.

Blir spennende å se hva FFK gjør, de ønsker jo en rask avklareing, men Hammarby har god tid.

Men för Hammarby är det inte heller någon brådska. I truppen finns redan två målvakter som Eriksson ser som fullgoda alternativ.
- Vi har ``Poppen`` (Kristoffer Björklund) och George Moussan, som är två bra målvakter. Så vi har ingen anledning att skynda på någonting, säger han.

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 17:33
Tipper de kjører på som om Shaaban hadde vært solgt og satser på Lasse Staw.

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 jan 08, 15:59
grønnis satser på unggutta og det er bra.. hadet shaban..kos deg på cafe !!!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 08, 16:18

Begynner ung gutta å merke presset allerede?

Dette sier de til FB i dag.

Både Bråthen og Staw innrømmer at det er spesielt press man bli satt under som målvakt.
– Det er klart det er en påkjenning. En feil kan sette deg helt ut av spill. Det er for eksempel fryktelig tungt å slippe inn et tidlig baklengs, sier han.

Dette sprer ikke akkurat trygghet til resten av laget.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 jan 08, 16:26

Enig at det er en vanskelig jobb å være keeper. Imidlertid er både Bråthen og Staw gode og jeg er enig med Grønnhagen i at de bør satses på. Mulig en av de utvikler seg til å bli en toppkeeper :-) Hvis de begge driter seg helt ut bør vi kjøpe en rutinert keeper til sommeren.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 06 jan 08, 16:57
Opprinnelig postet av Patrioten

Begynner ung gutta å merke presset allerede?

Dette sier de til FB i dag.

Både Bråthen og Staw innrømmer at det er spesielt press man bli satt under som målvakt.
– Det er klart det er en påkjenning. En feil kan sette deg helt ut av spill. Det er for eksempel fryktelig tungt å slippe inn et tidlig baklengs, sier han.

Dette sprer ikke akkurat trygghet til resten av laget.

 

Merk deg, det står han i entall,  men om du ser resten av stykket med spørsmål om de er nervøse så er svaret et annet..

Disse guttene er ikke redd for å feile, det vet jeg etter det jeg har sett av de tidligere..

Men hvem keeper, spesielt en ung en vil sette pris på og slippe inn et mål tidlig, ikke ta alt du leser som god fisk..

Det gjelder flere her, når det gjelder utalelser etter presse skriveri, de fleste gangene har utøveren sagt noe helt annet en de som står, ref Bjørkøy, rami, etc....... Har selv stått ved siden av enkelte under intervjuer, og det som blir gjenngitt er noe helt annet en det som er sagt. Eller en bisettning blir hovedoverskrift....så tenk før dere dømmer



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 14 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f