Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan ønsker seg til Stockholm og Hammarby

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 feb 08, 01:07
Jeg nekter å tro på 8 mill til Shaban, det ville jo vært skandinavias største sign-on fee.  Hvis det stremmer, så skulle bare FFK holdt på`n og fått han til å fire krava til sommeren. Evnt kjørt chicken-race og sett om han holdt ut til 31.mars.

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 feb 08, 07:21
Opprinnelig postet av freud

FFK får ca 4 mill, Shaaban får 8 mill i sign on fee. Flere enn meg som synes det skurrer?

Det skurrer såpass mye at jeg ikke akkurat har fått mer tillit til svenske tabloider, for å si det slik. Jeg har veldig vanskelig for å tro at Hammarby betaler samlet 12 mill for Rami - det er alldeles for mye (selv i svenske monopolpenger ;).  Hvorfor ikke kjøpe en annen keeper for 8-10 da?

Jeg tror altså ikke noe på at Rami har fått 8 mill for å sette kråketæra sine på en kontrakt.

Kanskje journalisten er like flink med tall som enkelte norske journalister? F.eks. at Hammarby skal betale Rami 8 mill samlet i 4 år? Da snakker vi om 3,2 mill for sign on fee (pluss 100.000 x 12 i lønn) fo r å nå 8 milloner.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 18 feb 08, 08:38
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg nekter å tro på 8 mill til Shaban, det ville jo vært skandinavias største sign-on fee.  Hvis det stremmer, så skulle bare FFK holdt på`n og fått han til å fire krava til sommeren. Evnt kjørt chicken-race og sett om han holdt ut til 31.mars.


Rik onkel fiksa overgangen:

fotball.aftenposten.no/eliteserien/article100563.ece

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 08, 10:58

Shaaban höll nollan när Bajen vann

Rami Shaaban höll nollan i sin första match för Hammarby.
Laget besegrade Cal State University Dominguez Hills med 3-0.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 feb 08, 13:07
Opprinnelig postet av Patrioten

Shaaban höll nollan när Bajen vann

Rami Shaaban höll nollan i sin första match för Hammarby.
Laget besegrade Cal State University Dominguez Hills med 3-0.

 

Sånn, nå er hvertfall JEG rimelig lei av å lese/høre om Shaaban. Han spiller heller ikke for FFK lenger. Da må det vel kunne gå an å stenge denne tråden?? Folk som vil prate om/diskutere denne målvakten kan vel ta det på "Fotball Generellt" og ikke på "Fredrikstad Fotballklubb"?

Lykke til videre Rami, men nå er det bra synes jeg.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mar 08, 08:38
Endret: 09 mar 08, 13:28
I følge  www.expressen.se/ står det at Rami kostet 3.mill svenske, var det ikke 4? Da fikk vi ikke mer enn 2, 5 for han.


Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f