Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan ønsker seg til Stockholm og Hammarby

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 07, 12:43

Opprinnelig postet av Bob Page
"Sila" til FFK ? , men for å være seriøs, tror jeg ikke keeper er på lista dems, De har jo utalt at de vil satse på Lasse Staw som førstekeeper til året...

For håpe at det bare det er noe de uttaler til media.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 des 07, 12:53
Endret: 29 des 07, 12:53

Nei, det får vi ikke!!! Mener at Staw holder Tippeliganivå, og at han og Bråthen bør utvikles.

FFK har uansett, spesielt med de omrokkeringene de har gjort med Per Morten Haugen osv, nok med å skaffe en kant og en sideback. Barsom og en annen??

Håper ikke Hirschfeld kommer til FFK!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 07, 13:35
Opprinnelig postet av Lemmy

Nei, det får vi ikke!!! Mener at Staw holder Tippeliganivå, og at han og Bråthen bør utvikles.

FFK har uansett, spesielt med de omrokkeringene de har gjort med Per Morten Haugen osv, nok med å skaffe en kant og en sideback. Barsom og en annen??

Håper ikke Hirschfeld kommer til FFK!

Tror nok Lasse og Erik er for veike for Tippeligaen enda, de trenger nok mer kjøtt på kroppen.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 des 07, 13:51
Endret: 29 des 07, 13:53
Du har vært negativ til Lasse hele veien Patrioten og det kommer nok aldri til å gå over ;)

Hvis vi ikke gir de sjansen snart forsvinner de ...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 des 07, 14:13
Opprinnelig postet av Patrioten

Her burde FFK gjøre fremstøt for å sikre seg erstatteren til Rami.

- Hirschfeld på vei vekk fra RBK

www.vg.no/pub/vgart.hbs

Han koster vel 4-5 mill.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 des 07, 14:18
Nok en tulling her på forumet som maser om ny keeper...   Tåpelig. Du drar ikke til Kiwi og kjøper tomater om du har en fin urtehage med egendyrkede tomater vettu!!

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 des 07, 14:38

Opprinnelig postet av Husgutt
Du drar ikke til Kiwi og kjøper tomater om du har en fin urtehage med egendyrkede tomater vettu!!

 

... men hva om dine egendyrkede  tomater ikke er helt modne enda da??

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 des 07, 14:55
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av Husgutt
Du drar ikke til Kiwi og kjøper tomater om du har en fin urtehage med egendyrkede tomater vettu!!

 

... men hva om dine egendyrkede  tomater ikke er helt modne enda da??


Da lar du de modnes! Og for å få til det, er å la de spille på høyt nivå!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 des 07, 16:07

FFK bør satse på og utvikle Lase og Erik  videre.

Se hva Brann har skapt med Opdal: 

Han var ikke bedre enn Lasse og/eller Erik på deres alder, men tillitt fra ledelse og spilletid i Tk har gitt han den nødvendige utvikla.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 07, 06:31

Opprinnelig postet av Husgutt
Nok en tulling her på forumet som maser om ny keeper...   Tåpelig. Du drar ikke til Kiwi og kjøper tomater om du har en fin urtehage med egendyrkede tomater vettu!!

Den største tullingen på forumet må jo være deg, så den diskusjonen gidder jeg ikke ta med deg. Når det gjelder Lasse og Erik så har de kun spilt fem kamper til sammen i Tippeligaen i år, uten å imponere på noen måte, i følge VGs-spillerbørs fikk Erik en femer, mens Lasse fikk et snitt på under fem. På de fem kampene Lasse har spilt har han sluppet inn 10 mål, mens Erik har sluppet inn tre på en kamp, så utifra dette mener jeg de ikke holder mål enda.

Men, jeg er postiv til å la de prøve seg i treningskampene neste år, slik at de kan få mer erfaring og bevise om de gode nok eller ikke.

Jeg håper at Erik vinner duellen de i mellom, synes han er den beste av de.

 


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 des 07, 09:08
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Husgutt
Nok en tulling her på forumet som maser om ny keeper...   Tåpelig. Du drar ikke til Kiwi og kjøper tomater om du har en fin urtehage med egendyrkede tomater vettu!!

Den største tullingen på forumet må jo være deg, så den diskusjonen gidder jeg ikke ta med deg. Når det gjelder Lasse og Erik så har de kun spilt fem kamper til sammen i Tippeligaen i år, uten å imponere på noen måte, i følge VGs-spillerbørs fikk Erik en femer, mens Lasse fikk et snitt på under fem. På de fem kampene Lasse har spilt har han sluppet inn 10 mål, mens Erik har sluppet inn tre på en kamp, så utifra dette mener jeg de ikke holder mål enda.

Men, jeg er postiv til å la de prøve seg i treningskampene neste år, slik at de kan få mer erfaring og bevise om de gode nok eller ikke.

Jeg håper at Erik vinner duellen de i mellom, synes han er den beste av de.

 

Noen få fakta feil her.

Erik har 45 min mot Ålesund og slapp ikke inn noen mål,  mener han fikk en 6 for en kannonredning

Lasse spilte mot godset, tap 2-1 dette var en kamp han fikk etter skade fra i september året føer, og med en ukes trening bak seg, burde ikke spilt denne kampen i det hele tatt (4 på vg).innhopp mot vålerenga, holdt nullen ( 5 på vg), seier mot rosenborg 4-3 (5på vg), tap mot start 3-0 der hele leget pilte elendig (5 på vg).

Mot både vålerenga og start fikk han den høyeset scoren av FFK spilerne,

Stiller også spørsmålstegn ved hvor mye du har sett de spille, eller sett de under trening.

I tillegg til dette vil min påstand vere at Rami fikk en lovlig høy score på grunn av navnet sitt i enkelte av de kampene han spilte.

Hvem som er best av de vil vinteren vise, mener klubben gjør det riktige med å satse på de nå.

Men tror faktisk ikke du har den ringeste anelse om hvem av de som er best, men vinteren vil vise dette


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 07, 10:05
Endret: 30 des 07, 17:07
Opprinnelig postet av Anne
Noen få fakta feil her.

Erik har 45 min mot Ålesund og slapp ikke inn noen mål,  mener han fikk en 6 for en kannonredning

Lasse spilte mot godset, tap 2-1 dette var en kamp han fikk etter skade fra i september året føer, og med en ukes trening bak seg, burde ikke spilt denne kampen i det hele tatt (4 på vg).innhopp mot vålerenga, holdt nullen ( 5 på vg), seier mot rosenborg 4-3 (5på vg), tap mot start 3-0 der hele leget pilte elendig (5 på vg).

Mot både vålerenga og start fikk han den høyeset scoren av FFK spilerne,

Stiller også spørsmålstegn ved hvor mye du har sett de spille, eller sett de under trening.

I tillegg til dette vil min påstand vere at Rami fikk en lovlig høy score på grunn av navnet sitt i enkelte av de kampene han spilte.

Hvem som er best av de vil vinteren vise, mener klubben gjør det riktige med å satse på de nå.

Men tror faktisk ikke du har den ringeste anelse om hvem av de som er best, men vinteren vil vise dette

Det er sant, Erik slapp ikke noen mål mot Aalesund, så bare at det sto 3-3 i kampreferatet.

Føler vel at de fleste her inne, ønsker at vi satser på Lasse og Erik, etter og tenkt meg om, så kan jeg også være enig, men da må vise til gode prestasjoner i vinter.

Har ikke sett de så mye, men det jeg har sett av de, synes jeg er Erik er best.

Men, vet jo at du synes Lasse er best av de 

Ellers har jeg hørt rykter om at de ikke står på nok på treningene, men det kommer vel at Rami står samme hvor bra de gjør det på treningene.

Likevel burde vel motivasjonen være der for å være 2. keeper


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 07, 11:00
Det du har hørt stemmer ikke etter det jeg har hørt igjen. Jeg mener at det beste vi kan gjøre er å vise dem tiliten som dem begge fortjener. Ingen av dem kan få erfaring ved og sitte på benk. Både Lasse og Erik er Landslagspillere og jeg tror begge er i nærheten av Rami. Det eneste som skiller dem er erfaring der har Rami ett forsprang.  I enkelt kamper har jeg sett Lasse bedre en Rami spessielt i felt arbeid der Rami har gjort en del blemmer i FFK tiden

---------------------------

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 des 07, 12:57
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Patrioten
 Masse feil 

Masse riktig

 

Hehe, noen ble eid her gitt :-)

 

For å diskutere emnet, så kan jeg ikke fatt at FFK skal bruke penger på en ny 1.keeper.

1. Det koster mange penger

2. Det ødelegger verdien på Staw og Braaten

3. Det kommer til å demotivere mange unggutter i stallen.

4. Det kan skremme andre unggutter fra å komme til FFK.

5. Det kan gjøre at vi ikke får råd til sårt tiltrengte backer og kantspillere


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 des 07, 17:03
Endret: 30 des 07, 17:06

RBK-målene kan ikke Lasse lastes for....

Første målet var en suser fra ca 17-18 meter rett opp i krysset. Tror ikke Shabaan hadde tatt den heller. Desuten var forsvaret altfor passiv med å gå opp i ballfører.

Andre målet var straffe etter at Traore kaster seg i en duell med Whermann

Tredje målet, kaster Lasse seg etter ballen som går i tverrleggeren og spretter ut rett forran Iversen. Spillet burde vært imidletidig avblåst da Agim Shabani blir nedsparket like før.

For å oppsummere så scora RBK kun et mål i denne kampen. Resten fikk de av dommeren.

Desuten blir det for lett å skylde på en keeper hele tiden. Det er tross alt en forsvars 4er om ikke vi skal regne en 8er som skal hindre at ballen faktsik kommer så langt...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 des 07, 17:06
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

 

For å diskutere emnet, så kan jeg ikke fatt at FFK skal bruke penger på en ny 1.keeper.

1. Det koster mange penger

2. Det ødelegger verdien på Staw og Braaten

3. Det kommer til å demotivere mange unggutter i stallen.

4. Det kan skremme andre unggutter fra å komme til FFK.

5. Det kan gjøre at vi ikke får råd til sårt tiltrengte backer og kantspillere

Helt enig.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 des 07, 17:53

Om Shaaban går og FFK velger å kjøpe en ny keeper, vil det være ren idioti. Men, jeg tror de som jobber i FFK er lure nok til å la være. Forhåpentligvis er de det.

FFK trenger virkelig en venstreback og en kantspiller. Vi snuser veldig på Barsom, men det virker som om han ikke får bestemt seg. I verste fall har FFK blitt for skråsikre på at han signerer, ikke vurdert andre alternativer og hvis han da ikke skriver under sliter vi. Vi får håpe dette ikke er tilfelle. En ny venstreback jaktes det på, men det er surt at Stefanutto, Lustig og Riddez glapp.

Skal vi i tillegg fokusere på en ny keeper, er det meget rart. Det vil koste tid og unødvendige krefter. Og penger!! I tillegg vil det gi ut et helt feil signal til spesielt Lasse og Erik, men også til unge keepere i distriktet. Viking har satset på Austbø, Brann har gitt Opdal tid. Har disse lagene mislyktes? Nei.

Derfor mener jeg at om Shaaban selges, bør FFK være tidlig ute og signalisere at det vil bli satset  på Lasse og Erik. For de er absolutt gode nok for Tippeligaen, og jeg tror tiden er inne for å gi dem ansvar som de to eneste keeperne i klubben.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 31 des 07, 07:27
Opprinnelig postet av Lemmy

Derfor mener jeg at om Shaaban selges, bør FFK være tidlig ute og signalisere at det vil bli satset  på Lasse og Erik. For de er absolutt gode nok for Tippeligaen, og jeg tror tiden er inne for å gi dem ansvar som de to eneste keeperne i klubben.




Hør, hør!!      

---------------------------

Svaberget for alltid!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jan 08, 15:40
Siste nytt i sagaen om Rami Shaaban:

Shaaban ger inget löfte till Hammarby

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 jan 08, 16:13
Endret: 02 jan 08, 16:18

Opprinnelig postet av Costanza
Siste nytt i sagaen om Rami Shaaban:

Shaaban ger inget löfte till Hammarby

Ryktene om 10-15 mill i sign on fee + lønn og 5 mill til FFK er jo helt ville

 Virker som Shabaan i virkeligheten håper på en stor klubb i utlandet. Men er åpen for Hammarby, hvis de er villig å betale.

Redigert: OBS! Det er visst snakk om 10 mill i sign on fee og 5 mill i lønn. Høres ille ut, hvis dette stemmer.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f