Husk meg
Brukernavn
Passord

Joacim Jonsson vender tilbake!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 07, 12:57
En gammel helt fra 2. divisjon vender tilbake, nå som assistenttrener!

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 des 07, 13:05

Herlig Joacim!

GIFarna er samlet i FFK.

Velkommen tilbake til Plankebyen og håper og tror du får oppleve Fredrikstad stadion på en annen måte enn sist gang, da jeg så ditt ansikt i garderoben etter kampen mellom FFK og KVIK i 2. div.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 des 07, 13:10
Det skal bli morsomt å få Joacim Jonsson tilbake til Fredrikstad. Har utelukkende positive minner om han fra tiden her som spiller. En personlig favoritt fra tiden i 2. divisjon.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 12 des 07, 13:54

Dette var overraskende og ikke minst hyggelige nyheter!

Jocke er en av mine absolutte FFK-favoritter fra årene i 2.div - en av de får profilene som virkelig presterte jevnt over bra. Håper hans herlige engasjement og ærlighet kan smitte over på flere av spillerne i troppen. 

Dette var morsomt - velkommen tilbake Jocke!

---------------------------

Pontus


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 des 07, 14:13

Hmmm. Skeptisk. Mannen eier jo ikke fotballfaglig forståelse:- Tror vi slår FFK!

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 des 07, 16:09
Han var en av mine favoritter i "gamle dager" også. Etter dette har han vært  trener i Kvik Halden som i perioder har satset ganske hardt men for å si det pent ikke lykkes. Vet dere om han har god utdannelse eller andre kvalifikasjoner?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 des 07, 19:36
Tror FFK kan ha godt av en slik analyserolle. En trener skal lede laget, være tilstede i kampens hete og ta avgjørelser underveis i kampene. Da kan det være godt å ha en analysetrener som snapper opp småting spillerne må forbedre osv. For det er ofte små feil som er forskjellen på suksess og nederlag.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 des 07, 21:00
Endret: 12 des 07, 21:01
Opprinnelig postet av Lemmy
Tror FFK kan ha godt av en slik analyserolle. En trener skal lede laget, være tilstede i kampens hete og ta avgjørelser underveis i kampene. Da kan det være godt å ha en analysetrener som snapper opp småting spillerne må forbedre osv. For det er ofte små feil som er forskjellen på suksess og nederlag.

Det er ikke analysebiten som er det nye ved denne ansettelsen. Per Morten Haugen har til nå hatt ansvaret for kampanalysene. Det som er det interessante og nye i Joacim Jonssons arbeidsoppgaver er at han også skal fungere som speider, spesielt ut mot det skandinaviske markedet. Det har ikke FFK hatt før. Jeg skulle riktignok ønsket at FFK ansetta en person som 100 % speider, men dette er i hvert fall bedre enn ingenting og en god begynnelse.

Etter å ha hørt Joacim Jonsson beskrive eget ansvarsområde, så synes jeg også tittelen "assistenttrener" kanskje er litt misvisende. Men han går jo inn i et større team. For meg så er det Tom Freddy Aune som først og fremst er assistenttreneren.

Håper Jonsson har så bra med kontakter og oversikt over det svenske og danske markedet som han hevder... Forhåpentligvis kan dette være med å redusere antall bomkjøp, og gjennom det føre til at antall utenlandskjøp samlet sett synker (fordi vi får en bedre kvalitetskontroll og slipper å hele tiden erstatte tidligere feilkjøp med nye utenlandske investeringer).

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 07, 07:04

Jonsson fikk drømmejobben

www.ha-halden.no/artikkel.asp



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3