Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan-rettssaken

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 feb 08, 15:40
Opprinnelig postet av Lars 29

Men FlightOfTheRat, det med NISO er faktisk ikke en skjev fremstilling i mediene, det var bevisst juksing med reiseregninger etc, det har jo kommet beviselig frem. Dessuten var NISO under M.A dårlig driftet, slik at de var nær skifteretten, det har jo også kommet frem. LO måtte inn å gi de en garanti/lån. Regnskapene til NISO var også et salig rot. Så blir feil å legge dette på mediene og deres fremstilling. Synes det er litt typisk oss Fredrikstad folk, at vi legger skylden på alle andre.

Jeg mener M.A kan skylde seg litt selv for sin rolle i mediene, han har vært stor i kjeften i flere saker, og det er klart at når det da kommer frem rot/diffuse saker som M.A har håndtert, så er det en selvfølge at det blir store oppslag. Norge er ikke et større land en som så 

Jeg kjenner ikke M.A, men kjenner folk som har hatt med M.A og gjøre, og de mener alle at han er en hyggelig fyr. Men er en lang vei fra det å være hyggelig, til å opptre ryddig i en jobb som leder. Og det mener jeg ikke M.A alltid har gjort

Shittu er nærmest Nigeriansk mafia, er ikke uenig i det. Er et stort problem med mafia i Nigeria i og rundt Nigerianske spillere, da disse er mye verdt. Men fortsatt så er det papirer som er sendt fra Lyn sine kontorer til NFF som er problemet i saken, og hva som har skjedd underveis.M.A skylder på Hoff i Lyn, Lyn som klubb mener M.A har gjort det. Hvem som har rett kommer frem i retten. Igjen, M.A blir ikke dømt dersom det ikke foreligger håndfaste bevis i saken   

 

Jeg synes det meste av beskrivelsene av Morgan inneholder en stor porsjon generalisering. Jobben Morgan gjorde i NISO var kanskje ikke den beste, og bar i enkelte tilfeller kanskje i bestefall preg av rot, men så blir det liksom til at "Alt Morgan gjør blir det bråk ut av". En annen fiffig bemerkning fra tidligere i fjor var: "Morgan behandler mennesker slik han spilte hockey; takler hardt inn i rundvantet og sjekker om det kommer noe godt ut av det". I tillegg til media, som elsker klovner med mindre gode utsagn, som benytter enhver anledning til å blåse dette stort opp. Dette har over tid fått lov til å sette seg som et ganske sterkt bilde hos folk om hvordan Morgan er.

På den andre siden har man de som Lars29 skriver; forherliger ham, som sikkert mener at alt han tar i blir til gull. Støtter ham for enhver pris, og som sikkert mener at han burde få fortsette uansett selvom han blir dømt og må jobbe i fra fengselet.

Jeg har hørt både det ene og det andre om Morgan, på godt og vondt, fra veldig mange ulike folk. Intrykket jeg sitter igjen med er at han er en kontroversiell fyr, et idealistisk rivjern som liker å gjøre ting på sin måte, og mange har sikkert følt seg tråkket på mange underveis. Jeg tror ikke han er en perfekt leder, og er tvilsom til mye av det jeg har hørt om. Det jeg imidlertid ikke er i tvil om er den gode jobben han har gjort for klubben til nå. Med og uten er to vidt forskjellige ting.

De som ikke liker Morgan sier at hvem som helst kunne gjort jobben hans med de pengene fra Høili. De som digger Morgan krediterer ham for omtrent alt bra som skjer med/i klubben.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 feb 08, 15:55
Nå må vi faktisk ikke glemme at tiltalte er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Og det er det for faen ikke           enda!!!!!

---------------------------

signatur


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 11 feb 08, 16:16
Endret: 11 feb 08, 16:17
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Per Egil
- Morgan fikk supporterstøtte

Jammen ikke sikker på om dette styrker Morgans sak .

He..he.. nei

"ingen andre" vil ikke uttale seg om saken før den er ferdig,..UNTATT en gjeng Morgan-ultras.

Sitter med er rar følelse av at vi kommer til å få svi, når tifo-sesongen starter.


Enig med Per Egil. Så vidt jeg vet har ikke Plankehaugens styre forankret denne aksjonen i medlemsorganisasjonen. Her opptrer Plankehaugens styre egenrådig og muligens i strid med hva supporterklubbens medlemsflertall ønsker. Uavhengig av om en liker eller ikke liker Morgan Andersen så mener jeg det ligger langt, langt utenfor Plankehaugens mandat å utale seg om MA sitt skyldspørsmål. Vi er en supporterklubb for FFK, ikke en supporterklubb for Morgan Andersen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 feb 08, 16:37
Opprinnelig postet av Funk1
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Per Egil
- Morgan fikk supporterstøtte

Jammen ikke sikker på om dette styrker Morgans sak .

He..he.. nei

"ingen andre" vil ikke uttale seg om saken før den er ferdig,..UNTATT en gjeng Morgan-ultras.

Sitter med er rar følelse av at vi kommer til å få svi, når tifo-sesongen starter.



Enig med Per Egil. Så vidt jeg vet har ikke Plankehaugens styre forankret denne aksjonen i medlemsorganisasjonen. Her opptrer Plankehaugens styre egenrådig og muligens i strid med hva supporterklubbens medlemsflertall ønsker. Uavhengig av om en liker eller ikke liker Morgan Andersen så mener jeg det ligger langt, langt utenfor Plankehaugens mandat å utale seg om MA sitt skyldspørsmål. Vi er en supporterklubb for FFK, ikke en supporterklubb for Morgan Andersen.

 

Det er vel Ulf Berg som fronter dette? Trodde han hadde gitt seg i Plankehaugen. Virker som Plankehaugen tar saken i egne hender, når det er noe de ønsker.

Dette synes jeg de burde informert medlemene sine om, kanskje på medlemsmøtet?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 feb 08, 16:40

Opprinnelig postet av Liraren
Nå må vi faktisk ikke glemme at tiltalte er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Og det er det for faen ikke           enda!!!!!

 

Så enig!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 feb 08, 17:05
Opprinnelig postet av Funk1
Enig med Per Egil. Så vidt jeg vet har ikke Plankehaugens styre forankret denne aksjonen i medlemsorganisasjonen. Her opptrer Plankehaugens styre egenrådig og muligens i strid med hva supporterklubbens medlemsflertall ønsker. Uavhengig av om en liker eller ikke liker Morgan Andersen så mener jeg det ligger langt, langt utenfor Plankehaugens mandat å utale seg om MA sitt skyldspørsmål. Vi er en supporterklubb for FFK, ikke en supporterklubb for Morgan Andersen.


Tja, det er vel ikke rettferdig å dra inn Plankehaugens styre i denne støtteaksjonen. Som det kommer frem av denne artikkelen:

Det var viktig for de 12 fremmøtte supporterne å presisere at de gjorde dette som enkeltpersoner - ikke som medlemmer av Plankehaugen.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 11 feb 08, 17:09
Hvor i allverden har dere det fra at det er styret som er innblandet i det her?
Er ihvertfall ingen fra styret jeg kunne kjenne igjen på den videoen her

Og jeg ser ingenting i de artiklene jeg har sett som tyder på at dette er et påfunn fra Ulf Berg heller
De sier jo også tydelig at dette ikke er noe de har funnet på i Plankehaugen regi, så hvorfor skulle det vært informert om dette på medlemsmøtet? Må alle medlemmer møte opp på medlemsmøter for å fortelle hva de har planer om å gjøre?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 11 feb 08, 18:32
Endret: 11 feb 08, 18:43
Opprinnelig postet av Rey
Hvor i allverden har dere det fra at det er styret som er innblandet i det her?
Er ihvertfall ingen fra styret jeg kunne kjenne igjen på den videoen her

Og jeg ser ingenting i de artiklene jeg har sett som tyder på at dette er et påfunn fra Ulf Berg heller


Enhver utenforstående vil jo oppfatte dette som en Plankehaugen-aksjon. Jeg hørte nettopp et NRK-innslag der de intervjuet supporterne og refererte til at "FFK-supporterne demonstrerte til støtte for MA utenfor rettsalen". Dersom TV2-Sporten viser bilder fra aksjonen i kveld kommer de med høy sannsynlighet til å framstille det på samme måten. Det påvirker den nasjonale oppfatningen av FFK-supportere, noe som også er et styreansvar. Min oppfatning er at Styret til Plankehaugen stilltiende har godtatt aksjonen.

Dette føyer seg dessuten inn i et vedvarende mønster der Plankehaiugen gang på gang har vært ute og uttalt seg til støtte for MA. Som medlem av Plankehaugen var jeg ikke spesielt konfortabel med å stå bak det gigantiske støttebanneret de hengte opp på stadion i september.  Også den gang var visst et enkelt "styrevedtak" nok til å hevde at hele Plankehaugen sto samlet bak Morgan. Hvor mye kostet det banneret egentlig? Kunne kanskje brukt de penga på noe som gangnet klubben framfor en enkeltperson?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.3530743

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 feb 08, 19:52
Hvis Mikel ikke hadde "skrevet under" for Lyn og heller gått rett til Chelsea istedet for veien om United, så hadde Rune Hauge vært agenten hans, og ikke Shittu. Slik jeg har forstått det i alle fall. Dette er jo et ganske krystallklart motiv for at det er Shittu som har mixet og trikset litt.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 feb 08, 19:53
Endret: 11 feb 08, 20:05
Noen med mer juridisk erfaring enn meg som kan forklare hvorfor i alle dager man ikke har siktet Stein Hoff for medvirkning til dokumentforfalskning? Aktoratet sier jo at Hoff visste godt at de gjorde noe galt, så hvordan kan han da være helt stueren, selv om forfalskningen har skjedd "på vegne av Morgan Andersen"? Hvorfor unnlater de å sikte ham?

Svein Holden presterer at på til å uttale følgende: "Stein Hoff er en ryddig og ordentlig mann." Altså en ordentlig og ryddig mann, som visste at det han gjorde var galt...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510681

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke er lov å bruke "en gammel kontrakt" om igjen... Er man tvunget til å "taste inn" hvert bidige ord på nytt fra bunnen av (på skrivemaskin:) når man skal inngå en kontrakt? Hvorfor er det så farlig dersom man har brukt den samme forsiden fra et tidligere dokument? Jeg forstår selvsagt at om man har forfalsket signaturene på den nye kontrakten, så er man ute på tynn is, men hva er problemet med å benytte en gammel kontrakt, gjøre noen endringer, partene ser over og godkjenner, og dermed signerer alle partene på nytt? (Noe som neppe er tilfelle, da det er noe muffens med signaturene også).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 feb 08, 20:10
Endret: 11 feb 08, 20:21

BRH sine ord om saken

Opprinnelig postet av www.brigaderodhvit.com

Som kjent startet den mye omtalte rettsaken mot Morgan Andersen idag. Brigade RødHvit har tidligere valgt å ikke skrive om denne saken, da vi er en uoffisiell supportergruppe for klubben FFK og ikke lønnede enkeltpersoner ansatt i den. Men etter at en gruppe Plankehaugen-medlemmer idag stilte seg utenfor Oslo Tingrett med et nytt støttebanner til Morgan, ser vi oss nødt til å gjøre det likevel.

Morgan Andersen er tiltalt i en alvorlig sak, der han ifølge aktor skal ha forfalsket en kontrakt og en avtale vedrørende John Obi Mikel og hans overgang til Chelsea fra Lyn Oslo, da han var sportslig direktør i sistnevnte klubb. Han skal også ha lagt inn en falsk anmeldelse mot John Obi Mikels agent John Shittu. Saken har fått stor pressedekning, og selve rettsaken startet 09:00 i dag.

Etter at det ble kjent at de blir reist tiltale mot Morgan Andersen i 2007, laget Plankehaugen et stort banner med påskriften "Morgan er en av oss", samt Plankehaugens logo. Dette ble reist på FFKs kamp mot Vålerenga IF hjemme den 26. mai 2007. I ettertid skapte dette reaksjoner og debatter da mange mente det var feil av Plankehaugen å ta del i et skyldspørsmål i en straffesak. Plankehaugen burde lært av dette, og ikke gått foran sine medlemmer, da ikke alle delte meningene til Plankehaugenstyret angående Morgan Andersen.
Men i FFKs kamp borte mot Vålerenga 24. septeber 2007 ble det samme banneret dratt opp over FFK-supporterne igjen. Ikke nok med at dette strider mot grunnleggende TIFO-prinsipper, men Plankehaugenstyret gikk igjen foran sine medlemmer ved å støtte en enkeltperson ansatt i klubben i en straffesak. Det skal også nevnes at Klanen hadde et banner med påskriften; "Morgan, du er en av dem", og bilde av en bak lås og slå. Dette ble tatt ille opp av FFKs sportslige direktør, og NFF bekreftet å ha mottatt en hendvendelse i forbindelse med Klanens banner.

Og ved rettsakens start idag 11/02/08 var 12 personer på plass med et rød-hvitt banner og følgende påskrift; "Vi støtter deg Morgan". Denne gangen greide supporterne å presisere i media at de ikke var der som representanter for Plankehaugen, men som enkeltpersoner og supportere av FFK (ikke Morgan). Dog kommer det tydelig fram av bildet i artikkelen at banneret er laget med utstyr fra, og i Plankehaugens egne TIFO-lokaler. Dette gir oss en liten assosiasjon til Plankehaugenstyrets tidligere meninger om skyldspørsmålet i straffesaken mot Morgan Andersen.

Brigade RødHvit vil presisere at vi ikke tar parti i rettsaken mot Morgan Andersen, men samtidig påpeker vi at ingen er skyldig i noe som helst inntil det motsatte er bevist.


Dette er også et viktig standpunkt for oss fordi flere av de fire utestengte ble uskyldig "dømt" av Plankehaugen, FFK, og medier rundt om i landet.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 feb 08, 21:02
Det hadde da greid seg med link, uten sitering av hele artikkelen ..

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Silje Stenmoe

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 11 feb 08, 21:04
Ærlig talt Martin! At det kommer helt klart fram at det er Plankehaugens maling og banner som er brukt - trenger det bety noe? Du vet vel bedre enn mange andre at Plankehaugen også tidligere har gitt bort både stofflengder og maling, som har gått til andres formål! Selv om det er skrevet på produkter Plankehaugen har bestilt, betyr ikke det at vi står bak det som blir skrevet! De som dro inn, gjorde det på eget initiativ - og vi gav dem bare stoff og maling.. Som vi også har gjort tidligere! Vi lærte av forrige gang (ja, det var kanskje rein idioti å bruke samme banner to ganger) - men vi har nå informert media om at Plankehaugen som organisasjon stiller seg nøytrale i denne saken.. Jeg var, for å si det på en pen måte, feilsitert på f-b.no tidligere i dag, og dette ble kjapt rettet opp! Altså: Plankehaugen er nøytrale - og kommer ikke til å uttale oss mer om dette; og de som dro inn er blandt Plankehaugenmedlemmene som støtter Morgan, og valgte å vise det på denne måten

---------------------------

SILENCE! I kill you..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 feb 08, 21:36
Endret: 11 feb 08, 21:37

Opprinnelig postet av Holters
  Noen med mer juridisk erfaring enn meg som kan forklare hvorfor i alle dager man ikke har siktet Stein Hoff for medvirkning til dokumentforfalskning? Aktoratet sier jo at Hoff visste godt at de gjorde noe galt, så hvordan kan han da være helt stueren, selv om forfalskningen har skjedd "på vegne av Morgan Andersen"? Hvorfor unnlater de å sikte ham?

Fordi de har bestemt seg for at det er Morgan Andersen som er skyldig. Siden de bestemte seg for det, og det er vel en god stund siden nå, så har de jobbet for å finne beviser som støtter den teorien, og forsøkt å så tvil om ting som peker i andre retninger. På den måten jobber de for å fremme en mest mulig overbevisende sak for retten, og på den måten ha størst mulighet for å vinne. Lykkes de i å vinne saken så har de per definisjon gjort en god jobb.

Det høres kanskje kynisk og spekulativt ut når det sies sånn, men det er ikke bare galt at systemet fungerer på den måten. Skal politiet noengang komme i land med vanskelig etterforskning og lykkes i å sette fast forbrytere så kan de ikke drive å tvile på sitt eget arbeid hele tiden. På et tidspunkt må man gjøre et valg, og sette ressurser inn på å forfløge en bestemt retning. Når de først har gjort det kan det være vanskelig å snu.

Gjenopptagelsesaker som tilfellene Per Liland og Fritz Moen er svært sjeldne for retten, først og fremst fordi det skal veldig mye til for å få en avgjort sak åpnet for ny prøving. Det er, desverre, ikke fordi politi og påtaleyndighet nesten aldri gjør feil. For det gjør de som alle andre, enten man tror det eller ikke.



Opprinnelig postet av Holters
 Svein Holden presterer at på til å uttale følgende: "Stein Hoff er en ryddig og ordentlig mann." Altså en ordentlig og ryddig mann, som visste at det han gjorde var galt...


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510681

Men som Svein Holden også sier, så vet de at det var Morgan Andersen som sto bak forfalskningen. Ergo vet de det, og da vet de det. De vet at de har rett fordi de vet at de har rett. Ganske alminnelig menneskelig, egentlig. Men strengt tatt ikke en 100% heldig uttalelse fra den relativt unge og uprøvede statsadvokaten (som forøvrig er en kjempehyggelig fyr).

Jeg mener også at hvis det hadde vært så klart at Morgan Andersen er den skyldige, så tror jeg virkelig ikke at en så rutinert forsvarer som Cato Schiøtz hadde stått så hardt på blank frifinnelse som han gjør. Han har selvsagt gransket det samme materialet som aktoratet legger til grunn, og ville neppe ha kjørt det løpet han gjør hvis han måtte innse at denne saken kunne han umulig vinne. En erfaren advokat gjør ikke det.

Opprinnelig postet av Holters
 Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke er lov å bruke "en gammel kontrakt" om igjen... Er man tvunget til å "taste inn" hvert bidige ord på nytt fra bunnen av (på skrivemaskin:) når man skal inngå en kontrakt? Hvorfor er det så farlig dersom man har brukt den samme forsiden fra et tidligere dokument? Jeg forstår selvsagt at om man har forfalsket signaturene på den nye kontrakten, så er man ute på tynn is, men hva er problemet med å benytte en gammel kontrakt, gjøre noen endringer, partene ser over og godkjenner, og dermed signerer alle partene på nytt? (Noe som neppe er tilfelle, da det er noe muffens med signaturene også). 

Det er absolutt ingenting galt i å bruke den første kontrakten om igjen. Det var tross alt en masse innhold i denne avtalen som partene var blitt enige om, og som ikke angikk formalitetene omkring Mikels alder. Hvis ingen av partene hadde endret syn på de vilkårene de først var enige om, så behøvde de selvsagt ikke å skrive ned de avtalepunktene på nytt.

Det er mulig det er noe muffens med signaturene, begge parter i saken mener visst det. Men det er og blir selvmotsigende at Mikel ikke ville undertegne kontrakten med Lyn om igjen når han vitterlig godtok tilbudet om å gå til klubben. Det er som om Rami Shaaban nå skulle kommet og sagt at han aldri undertegnet noen kontrakt med FFK (slik at han skulle gått gratis til Hammarby). Det er liksom litt sent, på en måte. Når man først har vært i en klubb over tid er det litt merkelig å komme i ettertid med at man aldri mente å signere for klubben man var i. Det er jo det denne påstått forfalskede signaturen uttrykker. Ikke detaljer i kontrakten, men selve enigheten mellom Lyn og Mikel om at Mikel skulle være i Lyn. "Yes I come to your club but no I will not sign your contract!" Hæ??? Ja hva annet er det gutten sier hvis han står på at han aldri undertegnet kontrakten? Han var jo i Lyn. Men han skrev visstnok aldri under på kontrakten.

Her har radarparet Shittu/Mikel et forklaringsproblem. Et forklaringsproblem som sakens andre radarpar, Andersen/Schøitz, har påpekt i lang tid.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 feb 08, 22:59
Endret: 11 feb 08, 23:00

Opprinnelig postet av Martin_
en masse tull som vanlig

 

kan dere ikke for en gang skyld våkne op littegrann? Vi heier da på FFK som klubb, og så lenge Morgan Andersen er en del av klubben så bør også han støttes! Han er fortsatt ikke DØMT, og derfor støtter jeg han!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 11 feb 08, 23:20
siste jeg hørte var at shittu og mikel ikke skulle vitne.. hvorfor ikke? de tør vel ikke??  jæ**** idioter!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 feb 08, 23:22

Det er da ikke så rart at noen vil uttrykke sin støtte til Morgan. Han har aldri gjort annet enn godt for FFK og er under et heftig og vedvarende press for tiden. Som andre har sagt så treffende, Morgan er bare et menneske han også. Det er lov å gi mennesker støtte.

Hele saken presenteres jo som en fotballkamp. Må da være greit at hjemmefansen har med et banner på tribunen?

Nei jeg synes jeg ser bortesupporterne svarer i morgen med banneret:

"Shittu vi støtter deg!"

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 feb 08, 23:26

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
siste jeg hørte var at shittu og mikel ikke skulle vitne.. hvorfor ikke? de tør vel ikke??  jæ**** idioter!

Nei, hva har vel de å vinne på å få fram fakta i denne saken?

Tror nok i alle fall John Shittu ville ha kommet rekende hvis han hadde noe å vinne på det.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 feb 08, 23:32
Er det ikke bedre å vente på at litt mer fakta ligger på bordet før man gir sin uforbeholdte støtte til en person som sitter tiltalt i en så alvorlig sak?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 feb 08, 23:41

Hvorfor det?

 

Han er tiltalt, ikke dømt! Så sant han ikke er dømt, er han uskyldig til det motsatte er bevist, ikke som USA, hvor du er skyldig til det motsatte er bevist!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3