Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik: - Tror det ligger ny kontrakt under juletreet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 des 07, 00:21
Jeg starter en ny tråd om han jeg så kan vi diskutere hva vi mener/tror.  Link

Jeg tror det at kvisvik spiller feil kort. Hvorfor gå ut i media. Neppe smart

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 des 07, 00:29
Tror ikke FFK bøyer av for presset hans. Luerer litt på hvorfor Raymond går så hardt ut i media om dette. Har da alltid virket proff i media før. Kan det ha noe med Grønnhagen å gjøre tro ? At Raymond må slite litt mer på treningsfeltet enn uder Eggen ? Det er i alle tilfelle uhyret uproft av ham å kreve ny kontrakt nå selv om klubben sier at de ikke vil fornye kontrakten hans før til sommeren.  Det virket som om han hadde føleser for selve klubben, men nå skinner det igjennom at han er en leiesoldat, og ingenting annet.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 des 07, 06:34
Send griskheten hjem til Moa!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 07 des 07, 09:14

I den alderen og ikke minst formen som Kvisvik er i, så kan han ikke forvente en 3-års kontrakt! Hva har forresten Kvisvik gjort for å fortjene dette siden han kom til Fredrikstad?? Ja, han har spilt noen vilt gode kamper, og pasningsfoten, fotballforståelsen og teknikken hans er det ingen som betviler, men det holder ikke å vise fram dette i korte glimt (dvs. 5-10 min pe. kamp). At han derfor skal kreve en langtidskontrakt og høyere lønn blir derfor bare et latterlig utspill fra ham selv og hans griske agent. Hadde han vært 25 år, så hadde saken vært en helt annen.

Personlig så mener jeg at Kvisvik har maks ett år igjen på toppnivå - da blir det totalt feil av FFK å gi etter for hans urimelige krav.

Mannen har dårlig selvinnsikt. Send mannen på dør dersom han ikke føyer seg!

---------------------------

Pontus


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 des 07, 09:33
Endret: 07 des 07, 10:07
meget godt skrevet og jeg skal også like og se den fotball klubben som velger og skrive 3 år på han... han snakker om at VIF ønsker han.. ja vel hvorfor gjør han ikke det.. VIF skal ha gull i år og kvisvik du vet at FFK vil bygge ett lag og derme være det laget som vil finne seg midt på tabbellen. Nei jeg syns han bør gå jeg om han for tilbud fra andre steder. Kan han ikke vente til sommeren så hadet bra. Jeg var på aristokraten i går og dem kunne si at deon til kvisvik solgte bra. Det bør være lønn god nok

---------------------------

http://keiko99.net


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 07 des 07, 10:28
Kan nesten virke som om veddemål og giganthus koster litt mer enn han har råd til og
trenger penger... Det er ikke FFK`s problem i såfall....

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 07 des 07, 11:12
Ja, det er vel det som er årsaken. Trist hvis det skal ødelegge inntrykket av Raymond som en skikkelig klubbspiller. Vil være rart å se han i Vålerenga drakt, men hvis han vil dra så for all del.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 des 07, 11:39

Dersom dette er virkelig det Raymond tenker, mener og tror så håper jeg bare at FFK ikke bøyer unna.

Dersom han fortsatt furter, benk han.

Sutrekopper  som forsøker å presse klubber på denne måten bidrar til å ødelegge norsk fotball. Sett støvelen ned.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 des 07, 15:15
Faen FFK lar seg lure..  Nå skal faen meg raymond begynne å løpe mere.

Link

---------------------------

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 des 07, 16:32

Synes faktisk det er nok "humor" i FFk-administasjonen allerede, om en ikke skal ansette en "klovn".

Kanskje FFK /Haugen tenker seg tilbake til tiden hvor kongene hadde "hoffnarrer".

Kviskvik har vært en bra fotballspiller, det er udiskutabelt, men kan ikke se for meg han i en rolle for en seriøs klubb.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 des 07, 19:11
Jeg henger meg på og repiterer at innsatsen han viser i alt for mange kamper kombinert med all støtten han har fått spesiellt fra de som bygde huset hans burde ført til at han gikk mye mer stille i gangene

Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 08 des 07, 16:33

Her må jeg "forsvare" Raymond. Jeg kan skjønne at han har lyst til å sikre fremtiden sin. Hvem ville vel ikke gjort det ?? Bare tenk med dere sjøl hvis dere spilte på et lag og så bort på benken eller tribunen at der satt det flere med dobbelt så mye i lønn som deg...!?  Det er veldig mye FFK sin feil. Og jeg betviler ikke ett sekund at Raymond vil bli værende i Fredrikstad. Og si at Raymond ikke fortjener en plass på laget er jo helt bak mål ! Greit, han har hatt sine "dårlige" kamper. Men hvem har ikke hatt det da ??? Jeg syns FFK kan strekke seg såpåss og ha med Raymond videre. Og en ting til. Det var vel ikke Raymond som forlangte at PH skulle bygge huset hans ? (selv om det var en kjempe innsats av PH)  Jeg sier det igjen, gi Raymond sjansen til å avslutte karrieren sin i FFK.

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 des 07, 16:38

Two wrongs make one right? Så hvis FFK har gjort noe feil tidligere (gi høy lønn til spillere) skal FFK bøte på feilen ved å gi flere spillere høy lønn, mener du?

Hvor mange i FFK har dobbelt så høy lønn som Kvisvik?
Hvor mange av disse er like gode eller bedre enn Kvisvik?
Hvor gammel er Kvisvik i forhold til de andre med lik eller høyere lønn?

En ting er at han er passert lønnsmessig av enkelte nykommere og enkelte som har fått reforhandlet kontrakt. En annen ting er at klubben faktisk må se litt på hva Kvisvik kan tilby FFK i åra som kommer før FFK kaster seg på en ny kontrakt.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 des 07, 16:41
Hadde vært fint det men da hadde det sett bedre ut om han jobbet bedre på banen. I flere av kamepen kunne det virke som han ikke var interessert i det hele tatt og da forstår jeg at folk på tribunen med 1/6 av lønna hans blir frustrerte. Enig i at andre spillere også hadde dårlige dager men kan du nevne navnet på en av våre spillere som har vist dårlrgere insats enn han i snitt i forrige sesong? Videre vil jeg si spillere som "gir faen" virker demotiverende på de andre og da blir det vel feil signal å gi han en slik super-kontrakt?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 16:54
Endret: 08 des 07, 16:56
Opprinnelig postet av Jegærn

Her må jeg "forsvare" Raymond. Jeg kan skjønne at han har lyst til å sikre fremtiden sin. Hvem ville vel ikke gjort det ?? Bare tenk med dere sjøl hvis dere spilte på et lag og så bort på benken eller tribunen at der satt det flere med dobbelt så mye i lønn som deg...!?  Det er veldig mye FFK sin feil. Og jeg betviler ikke ett sekund at Raymond vil bli værende i Fredrikstad. Og si at Raymond ikke fortjener en plass på laget er jo helt bak mål ! Greit, han har hatt sine "dårlige" kamper. Men hvem har ikke hatt det da ??? Jeg syns FFK kan strekke seg såpåss og ha med Raymond videre. Og en ting til. Det var vel ikke Raymond som forlangte at PH skulle bygge huset hans ? (selv om det var en kjempe innsats av PH)  Jeg sier det igjen, gi Raymond sjansen til å avslutte karrieren sin i FFK.

 

 

Dobbelt så høy lønn ? Hvem av FFK-spillerene tjener 3 mill i året ? Desuten har FFK sagt at de vil ha han med videre, men de vil ikke diskutere forlengelse NÅ, men til sommeren. Kan ingen fatte det eller ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 des 07, 16:58

Ikke uenighet om at Raymond kan /bør / ha muligheten til å avslutte karrieren i FFK.

Spørsmålet er bare på hvilke. premisser.

Får si om (husker ikke hvem) har som fast motto " Ingen spiller er større en klubben"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 09 des 07, 21:06
Enig med Jegærn, la Raymond avslutte karrieren i ffk. Håper de kommer til enighet.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 des 07, 22:16
han trenger da ikke en million ekstra i året for å avslutte i ffk. så god er han faktisk ikke, og skal man tenke sånn blir det hvertfall ikke penger til å lønne nye spillere.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 des 07, 00:24

Opprinnelig postet av HBL
Enig med Jegærn, la Raymond avslutte karrieren i ffk. Håper de kommer til enighet.

 

Hm. Har du fått med deg at FFK vil ha med Raymond videre, men de vil ikke diskutere ny knotrakt  men til sommeren.

Hva skal til for å få folk til å forstå dette ? 

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3