Husk meg
Brukernavn
Passord

Ulike meninger, en vei videre for FFKs supportermiljø -

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 06 des 07, 15:53

 

En utfordring til oss alle!

Nå gjenstår det å se om dere, uannsett gruppering eller ei, vil støtte FFK til året. Med all dem mistenkliggjøringen av hverandre og hverandres motiver, blir det nok mange som bør gå med flau smak i munnen, om dere ikke tar dere en pause i kampen om å finne noe å ta hverandre på.

En ting er det at noen av FFK fansen tar turen til Bergen sammen med BBB, og ønsker å se fotball og oppleve stemningen som kroaterne lager.

Det er ikke dermed sagt at de støtter vold som også hender i forbindelse med kampene mellom DZ og Hajduk.

Andre drar til England og blir ikke mistenkeliggjort selvom de skal se Chelsea, Millwall eller Leeds.

Andre velger "MacDonalds klubber" som Man%¤%ter U#¤&ed, Li#¤%&ool, eller Arsenal. Hver sin lyst, men la ikke dette bli til indre strid og verdensmesterskap i sandkasse krig blant oss som elsker FFK.

Noen tar seg en tur til Stockholm for å oppleve et Stockholms-derby, og synes det hadde vært gøy å se slagsmålet i forbindelse med kampen, uten at de selv er med på det.

Jeg kjenner noen ekte FFK supportere som drar for å se The Old Firm, og synes at det er spennende med det hatet mellom klubbene. Noe eksotisk kan man også si, og turen går til London for å se Millwall. Hvem skal kritisere dem for valget av kamper? Ingen har vel rett til det?

Det som er mangelvare her inne på dette ffksupporter.net er toleranse for hverandre, tross i ulikt syn på enkelte ting. Skal Plankehaugen bli stor, og FFK få enda flere supportere må toleranse komme inn i våre holdninger, og mistenkeliggjøring ut.

FFKs supporterskare er et tverrsnitt av befolkningen, men dets mangfold og egenart. Her er det narkomane, alkoholikere og andre kriminelle, det er lovlydige, arbeidsomme, late og utdannede og enkle mennesker, det er tykke og tynne osv....

Har jeg noe å utsette på folk i BRH eller i PH, så sier jeg det til vedkomne. Jeg synes det er pinelig å lese "se hva jeg fant om ultras-tråder", dere er sikker slik. Ta det opp med de det gjelder på en voksen måte.

PS: Jeg er ikke ultras. Jeg er Holygan, da trenger jeg ikke å være ultras! kanskje jeg er litt Red Beavers..

De siste ukers sandkasse krig her inne er direkte med på å undergrave og forsure supportermiljøet.

Hvor går veien videre og hvordan skal sangen bli bedre? Om du har på deg drakt eller ikke, vedkommer ikke meg, bare du synger.

Kom med konstruktive og saklige forslag til forbedringer!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 des 07, 16:51

Opprinnelig postet av Jonek
Kom med konstruktive og saklige forslag til forbedringer!

Jeg tror vi kommer veldig langt dersom folk ikke er så slephendte å utbasunere meninger basert fordommer. Det gir bare endeløse diskusjoner om synsing som er helt utrolig lite intressante for andre enn debatantene.

Godta at noen liker å passe inn i de store mengdene og godta at de som ikke passer helt inn har en viktig plass.

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 08 des 07, 14:58

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 16:47
Endret: 08 des 07, 17:18
Er enig med Jonek. Nå må vi FFK-supportere trekke i en retning og legge denne konflikten bak oss. Rekspekter hverandre for hva vi står for og that`s it. La oss synge sammen på stadion til neste år... 

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 07, 17:34

Opprinnelig postet av Bob Page
Er enig med Jonek. Nå må vi FFK-supportere trekke i en retning og legge denne konflikten bak oss. Rekspekter hverandre for hva vi står for og that`s it. La oss synge sammen på stadion til neste år... 

Hadde det enda vært så lett. På slutten så var det flere som holdt kjeft enn sang. Hvordan skal vi få bukt med det ??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 07, 17:39
Det er kun en vei og gå ikke bry oss om dem som ikke synger, men heller stå på og syng og syng til slutt kommer dem som ikke synger av seg selv, men jo mer fokus dem for jo dåligere blir vi

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 19:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bob Page
Er enig med Jonek. Nå må vi FFK-supportere trekke i en retning og legge denne konflikten bak oss. Rekspekter hverandre for hva vi står for og that`s it. La oss synge sammen på stadion til neste år... 

Hadde det enda vært så lett. På slutten så var det flere som holdt kjeft enn sang. Hvordan skal vi få bukt med det ??

Mener denne kranglinga har på forumet..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 19:27
En annen ting er sangkontrakt. PH-styret var for feige til å innføre det i fjor. Håper det blir gjort itil neste år...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 07, 19:29
Opprinnelig postet av Bob Page
En annen ting er sangkontrakt. PH-styret var for feige til å innføre det i fjor. Håper det blir gjort itil neste år...
det er for dumt. det finnes suportere som har vørt der føre du ble laget og du kan bare ikke kaste ut han p.g.a. at han ikke synger.. alt for dumt

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 19:32

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
En annen ting er sangkontrakt. PH-styret var for feige til å innføre det i fjor. Håper det blir gjort itil neste år...
det er for dumt. det finnes suportere som har vørt der føre du ble laget og du kan bare ikke kaste ut han p.g.a. at han ikke synger.. alt for dumt

 

Å få stå på PH-feltet er et privilegium, ikke en rettighet. Husk at PH-medlemer skal støtte laget både visuelt og verbalt. Kan han ikke det, er det mange andre plasser på stadion som han kan stå på..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 07, 19:47
Endret: 08 des 07, 19:48
du kan ikke hive folk vekk bob om du selv vil.. jeg skal vise deg hvem han er så kan du snakke til han og si: begynner ikke du å synge så har du ikke noe på ph og gjøre.

Å støtte laget betyr ikke bare synge.. hva om han f.eks. klapper.. det er ikke støtte ?

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 19:55
Endret: 08 des 07, 19:58

Tror jeg vet hvem du mener. Ok. Sett at alle bare klapper og slutter å synge, hva da ?

Saken er at vi må begynne et sted. Har du noe bedre forslag til å få folk til å synge er du velkommen med det...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 08 des 07, 20:14
Opprinnelig postet av Bob Page


 

Å få stå på PH-feltet er et privilegium, ikke en rettighet. Husk at PH-medlemer skal støtte laget både visuelt og verbalt. Kan han ikke det, er det mange andre plasser på stadion som han kan stå på..



Det er da ingen andre ståplasser på stadion. :)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 20:18
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Bob Page


 

Å få stå på PH-feltet er et privilegium, ikke en rettighet. Husk at PH-medlemer skal støtte laget både visuelt og verbalt. Kan han ikke det, er det mange andre plasser på stadion som han kan stå på..



Det er da ingen andre ståplasser på stadion. :)

Kverulant , du skjønte hva jeg mente...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 08 des 07, 20:32
Etter å ha lest mange nok av trådene her inne har det begynt å bli en refleks

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 07, 20:41
Bob jeg har sagt at kan du heller ha fokus på dem som synger så kommer kanskje dem andre etter..

---------------------------

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 08 des 07, 20:49

Problemet er jo at det er noen folk som er så gjerrige at de driter i om de lurer klubb og supporterklubb for å få billige billetter. De vil heller stå å ødelegge for de andre enn å betale normal billettpris.

Sangkontrakt er vel en enkel sak å gjennomføre, og tatt grunnlag for tidligere ekslusjoner i minne, så bør ikke PHs styre ha noe problem med å utvise de som ikke oppfyller kontrakten.

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 08 des 07, 20:57

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
(...) Sangkontrakt er vel en enkel sak å gjennomføre, og tatt grunnlag for tidligere ekslusjoner i minne, så bør ikke PHs styre ha noe problem med å utvise de som ikke oppfyller kontrakten.

Definitivt dagens gullkorn !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 des 07, 22:10

Opprinnelig postet av keiko99
Bob jeg har sagt at kan du heller ha fokus på dem som synger så kommer kanskje dem andre etter..

Du har jo sett (hørt) selv at det funker ikke slik. Da hadde hele haugen sunget i år da, siden det også var mange som ikke sang i fjor.  Bare naivt å tenke slik..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 07, 22:24
Fokuset i året som har gått har vært galt. Alle har fokusert på folk som ikke synger.. si hva du vil, men det mener jeg

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24