Husk meg
Brukernavn
Passord

BRHs hjemmeside - brigaderodhvit.com

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 14:54

Opprinnelig postet av denialsander

Vel. Nå skrev du "vise engasjement" og ikke "utagerende og aggressiv oppførsel". Det er ikke helt det samme...

Men: Dersom Roy Nilsen skal debatteres foreslår jeg å opprette en egen tråd til dette.

Nei dette er vel ordlyden som begrunnet hvorfor han var utestengt.  Min oppfatning er at han viste engasjement. Jeg var der nede og var vitne til det. Riktig at han også var aggressiv (faktisk også mot oss), men han gjorde vel ingenting galt? Det var vel en 70 % av resten av PH som var drita der nede også.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 aug 08, 15:05
Endret: 23 aug 08, 15:06
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Først, dropp den nedlatende tonen er du snill.

Når du er så nedlatende og tror at folk biter på den versjonen av saken du først faktisk serverte, så får du likt svar på tiltale.

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Akkurat som jeg sa, utagerende og aggressiv oppførsel i Skien er ene og alene årsaken.

Aggressiv og utagerende oppførsel er altså synonymt med engasjement hos deg? Så når du skriver engasjement heretter, så skal vi tolke det på den måten? Ok. Da beklager jeg at jeg ikke forstod hva du mente med en gang.......

Nei, vi andre som ikke var der får vel vente til vi får servert en litt mer objektiv og saklig beskrivelse av hendelsen før vi trekker noen konklusjoner.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 aug 08, 15:09

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nei dette er vel ordlyden som begrunnet hvorfor han var utestengt. 

Spør du her, eller forteller du at det var ordlyden?  Vi som ikke har blitt utestengt og som heller ikke har lest utestengelsesvedtaket kan ikke gjette på dette...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 15:12

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Akkurat som jeg sa, utagerende og aggressiv oppførsel i Skien er ene og alene årsaken.

Aggressiv og utagerende oppførsel er altså synonymt med engasjement hos deg? Så når du skriver engasjement heretter, så skal vi tolke det på den måten? Ok. Da beklager jeg at jeg ikke forstod hva du mente med en gang.......

Nei, vi andre som ikke var der får vel vente til vi får servert en litt mer objektiv og saklig beskrivelse av hendelsen før vi trekker noen konklusjoner.

Velger å bort fra den første idiotien din. Hvis du ikke skjønner at når man står på tribunen og synger for laget og prøver å få andre til å synge er man både utagerende og dels aggresiv kan du ikke ha vært på mange oppheta kamper. Hadde jeg oppført meg til vanlig som jeg gjør på en tribune hadde jeg jo vært sperra inne. På PH alene så kan du nok beskrive oppførselen til omtrent 300 pers der som aggresiv og utagerende. Det er jo det som skaper liv på tribuna. Ifølge deg så burde vi jo ha scoringsfeiring i kontrollerte former hvor kun applaus er tillat, hopping, skriking og ukontrollerte bevegelser må bli slått hardt ned på.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 23 aug 08, 15:13

Må presisere at han ikke er utestengt, bare utkastet av styret.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 15:15

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nei dette er vel ordlyden som begrunnet hvorfor han var utestengt. 

Spør du her, eller forteller du at det var ordlyden?  Vi som ikke har blitt utestengt og som heller ikke har lest utestengelsesvedtaket kan ikke gjette på dette...

Det ble sendt på SMS (greit det når du ikke tør å ta det opp ansikt-til-ansikt, eller på tlf). Jeg vet ikke akkurat hva det sto, men noe lignende det der


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 aug 08, 15:52

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Ifølge deg så burde vi jo ha scoringsfeiring i kontrollerte former hvor kun applaus er tillat, hopping, skriking og ukontrollerte bevegelser må bli slått hardt ned på.

Jepp. Sånn skal det være ifølge meg. Noen flere ord du vil legge i munnen min med det samme?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 16:10

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Ifølge deg så burde vi jo ha scoringsfeiring i kontrollerte former hvor kun applaus er tillat, hopping, skriking og ukontrollerte bevegelser må bli slått hardt ned på.

Jepp. Sånn skal det være ifølge meg. Noen flere ord du vil legge i munnen min med det samme?

Når du legger ord i munnen på meg er det akkurat det du får tilbake. Men hvordan ville en tribune uten utagerende og aggresiv oppførsel se ut som egentlig Holters? Eller finnes virkelig den i det hele tatt? Du svarer ikke på noe av det jeg skriver, annet enn at du henger deg opp i at jeg drar sluttningen; ikke akseptabelt med utagerende/aggresiv oppførsel på tribuna-> ingen bør vise utagerende/aggresiv oppførsel på tribuna.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 aug 08, 16:15
Endret: 23 aug 08, 16:15
Endret av: Holters

Det er en forskjell på engasjement og aggressiv/utagerende oppførsel, selv om du ikke ønsker å innrømme det.

Videre er det også en forskjell på å vise aggressiv/utagerende oppførsel ut mot banen og det som forgår der.

Versus det å vise aggressiv/utagerende oppførsel mot egne supportere på eget supporterfelt.

Sistnevnte er ikke positivt ladd.

Denne oppførselen har tydeligvis blitt tolket negativt, muligens truende og støtende, og dermed som uakseptabel atferd av styret i Plankehaugen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 16:23
Endret: 23 aug 08, 16:24
Endret av: Supreme NTM

Jeg har vel aldri sagt at det er det samme. Det var jo det jeg snakka om når du legger ord i munnen på meg. Engasjement er et vidt begrep. Aggressiv og utagerende oppførsel kan være en liten del av begrepet, men det er likefullt en del av det.

Det blir jo som å si at fotball spilles alltid på sjuerbane. Nei, den gjør ikke det, men en del av den gjør det.

 

Nå var vi de eneste han viste aggressiv oppførsel mot; vi tåler det og når det viser seg at han viser mer engasjement i denne kampen og står på med en heroisk innsats som forsanger er det på alle måter tilgitt. Jeg holdt øye med han hele kampen siden vi skulle "koordinere" synginga, og han hadde ingen utbrudd mot andre supportere.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 aug 08, 16:26

Var som nevnt ikke der selv, så blir umulig å trekke noen konklusjoner før vi får servert litt mer informasjon fra flere sider av saken.

Når det er sagt, så virker dette veldig merkelig. Hvordan ble det avgjort at han skulle "sparkes" ut? Dersom han har, slik det hevdes her i tråden, fått beskjed over SMS om "utsparkingen", så har jo dette skjedd uten at de har hatt et styremøte på det.

Utrolig merkelig praksis i Plankehaugenstyret!!

... og jeg fikk nok og meldte meg ut for en stund siden. Føler det rett og slett er for useriøst drevet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 23 aug 08, 16:31
Endret: 23 aug 08, 16:32
Endret av: Thor Gunnar

hvor har dere hørt det ifra?

synes det blir for dumt når det spekuleres sånn som vi gjør her, om det er rykter, om han har sagt det selv eller hva som har skjedd.

synes vi skal ta opp dette igjen når plankehaugen har kommet med en utalelse selv jeg, om de gjør det


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 aug 08, 17:01

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Akkurat som jeg sa, utagerende og aggressiv oppførsel i Skien er ene og alene årsaken.

Vel. Nå skrev du "vise engasjement" og ikke "utagerende og aggressiv oppførsel". Det er ikke helt det samme...

Men: Dersom Roy Nilsen skal debatteres foreslår jeg å opprette en egen tråd til dette.

Jeg var ikke i Skien og har ikke fått med meg hva som har skjedd eller hva anklagene går på mot Roy.

Jeg synes ikke at vi skal lage noen tråder der "vi" skal debattere ham.

Jeg synes at han skal få mulighet til å uttale seg når det passer han. Som vi alle forstår er det ubehaglig nok å bli kastet ut av styret, som han har vært med i i mange år og lagt ned en stor dugnads jobb i. La oss vise at vi har lært noe av prosessen rundt vår tidligere forsanger.

La ikke denne debattsiden gjøre folk (Roy) til fritt vilt for oss med skrivekløe.

Hell kaldt vann i årene folkens, ikke bensin på bålet!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 aug 08, 17:15

hvis det er tilfelle det som er skrevet her??? ser lissom ikke helt grunden til å bli kastet ut av styret jeg da(var ikke der selv ) men alle kan vell gjøre feil vell?

 

på tide å vinne tilbake tribune livet på stadion .!!!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 23 aug 08, 20:29

hvis Roy blir kastet ut av styret pga dette, så bør vell folk se å skjerpe seg,  jeg er sikker på at 80% hadde fått i seg litt for mange øl og litt for mye sprit på denne turen, 

---------------------------

RHE


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 08, 21:56

Alkohol inntakt er ingen unnskyldning.

---------------------------

http://keiko99.net


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 aug 08, 22:04

Unnskyldning for hva keiko?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 23 aug 08, 22:19

Opprinnelig postet av Marcus

hvis Roy blir kastet ut av styret pga dette, så bør vell folk se å skjerpe seg,  jeg er sikker på at 80% hadde fått i seg litt for mange øl og litt for mye sprit på denne turen, 

spørs hvordan de andre var det


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 23 aug 08, 22:21

Vi lar den saken være nå...

Verken BRH eller noen andre har noe med hva som har skjedd eller årsaken til at han har blitt ''kastet ut''

---------------------------

www.brigaderodhvit.com

BRIGADE RØD HVIT

**Frihet For ULTRAS**

Hater: NFF


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 aug 08, 13:10

Opprinnelig postet av #8

Vi lar den saken være nå...

Verken BRH eller noen andre har noe med hva som har skjedd eller årsaken til at han har blitt ''kastet ut''

Har ikke PH`s medlemmer noe med hvorfor et styremedlem er kastet ut?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24