Husk meg
Brukernavn
Passord

Penger til TIFO

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 nov 07, 09:25
Det koster mye penger å drive med TIFO hører jeg. Da kan jeg fortelle at SpareBank 1 Fredrikstad har et gavefond som man kan søke penger av. Dette er midler som blir tatt ut fra overskuddet fra banken og gitt tilbake til lokalbefolkningen. Vet om flere som har fått penger derfra, helt opp til 100.000,-. Hvorfor ikke prøve og søke penger hos dem?

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 12 nov 07, 11:10


Er vel ikke akkuratt det de tenkte på å gi tilbake til lokalbefolkninga, var vel mere andre samfunns nyttige ting

 

Ps plankehaugen har vel ikke akkuratt dårlig økonomi heller, + Tifo problemet Plankehaugen har er vel heller det at folk ikke GIDDER å hjelpe til.....

 


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 12 nov 07, 11:25
Det skader vel ikke å prøve, kan umulig få noe værre enn et "nei".

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 nov 07, 14:07
Pengene har aldri vært problemet til Plankehaugen. Mye pga Ulf Berg.
 Problemet til Plankehaugen er at de har 1 million på bok,  200 syngende på tribunen, og 5-6 personer på TIFO-verkstedene, og det er som regel styret. Der ser du problemstillingen.

---------------------------

Den unge generasjonen...


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 nov 07, 15:17
Opprinnelig postet av Abby
Hm... Jeg tror ikke du har vært med å lage de store tifoene på stadion jeg, bønna. Plankehaugen HADDE et godt system som fungerte. Med ringelister over hvem som sto på TIFO-feltet og som kunne stille opp. Men så var det slik at TIFO-feltet ble fjærna for at det skulle komme en fjortisgerilja som bare ville synge. Ikke ha dugnader så de fikk samla inn penger til bluss og bannere, leie av lokale for å få laga de største bannerne og maling. Sånt koster penger. Mye penger. Men TIFO-feltet forsvant og mange av oss mistet totalt motivasjoen til å fortsette.

Jeg for min del kunne godt stå på banen og blusse før kampen, men når jeg ikke fikk plass etterpå for tribunen var full av fjortiser som bare kjefta fordi man skulle SYNGE og som ikke gadde det døyt å hjelpe til med det visuelle, da ga jeg blanke jeg og. Det var ikke få kvelder vi var på tifo-huset for å lage bannere hvor ingen andre gadd å stille opp. Det var et system som fungerte på en god måte, men det vet ikke du en dritt om, bønna, for du har aldri giddi å bry nesa di med det. Du er altfor opptatt med å rakk ned på oss tantene i tantehaugen til å få med deg hva som har vært og hva som skjer.

Og bare så du vet det, synes det var herlig at Zoran ble utestengt sammen med de andre idiotene som ikke fortjente bedre.
Endelig kan man gå på kamp for å kose seg med venner og nyte fotballen igjen.
Det eneste som gjenstår nå er å finne igjen motivasjonen til å faktisk gjøre noe med det.









Det er da noen som påstår at penger er roten til mye vondt...

Ikke vet jeg, men det er uansett mulig å søke penger derfra.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3