Husk meg
Brukernavn
Passord

Ditt (relativt realistiske) drømmelag for 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 nov 07, 19:56

Lag som trenger offensive backer vil kanskje vurdere Zanetti. Hvertfall den type sidebacker. Så flere ganger at Sandefjords backer var offensive på Stadion. Så også hvor farlige overlaper blir, når de utføres riktig(og ofte). Og det var Sandefjord gode på.

I tillegg scora jo Zanetti 2 mål i semifinalen mot Rosenborg i fjor. Det sier vel sitt om at han er offensiv i tankegangen.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 nov 07, 19:59

Han var god i en kamp ja... Han er OVERHODET ikke god nok for FFK. Han er ikke engang i nærheten. Ville heller hatt Bjørkøy på høyreback enn Zanetti..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 nov 07, 20:12
Ja, jeg mener personlig at Bjørkøy ville bekledd den rollen bra. Men det er avhengig av mye. Bla. så kan det jo hende at John Anders går(til RBK?), da vil vi trenge en ny back. I tillegg er det ikke sikkert at vi får en ny høyrekant, og jeg ville ikke dyrket Tarik på høyre!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 nov 07, 21:11

Opprinnelig postet av Husgutt
Hvem med sine fulle fem i behold vil hente Olav Zanetti?

Olav Zanetti er overalt på banen, husker mot RBK ifjor, da var han overalt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 nov 07, 21:21
Opprinnelig postet av SirLion

Opprinnelig postet av Husgutt
Hvem med sine fulle fem i behold vil hente Olav Zanetti?

Olav Zanetti er overalt på banen, husker mot RBK ifjor, da var han overalt..

Raio Piiroja er også overalt på banen SirLion. Men er det bra??? Jeg synes ikke det.


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 07 nov 07, 18:17

                                                             Lasse Staw

Pål Andrè Czwartek---Patrik Gerrbrand---Raio Piiroja---Agim Shabani

John Anders Bjørkøy/---Ardian Gashi---Kasey Wehrman---Raymond Kvisvik

Espen Hoff

                                        Tarik Elyounoussi---Arild Sundgot

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 nov 07, 20:42
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

                                                             Lasse Staw

Pål Andrè Czwartek---Patrik Gerrbrand---Raio Piiroja---Agim Shabani

John Anders Bjørkøy/---Ardian Gashi---Kasey Wehrman---Raymond Kvisvik

Espen Hoff

                                        Tarik Elyounoussi---Arild Sundgot

Det blir et knallsterkt lag. Særlig om alle andre bare får stille med 11 mann


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 10 nov 07, 21:01
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

                                                             Lasse Staw

Pål Andrè Czwartek---Patrik Gerrbrand---Raio Piiroja---Agim Shabani

John Anders Bjørkøy/---Ardian Gashi---Kasey Wehrman---Raymond Kvisvik

Espen Hoff

                                        Tarik Elyounoussi---Arild Sundgot

Det blir et knallsterkt lag. Særlig om alle andre bare får stille med 11 mann

 

Skjønte ikke den jeg....... Står jo  "John Anders Bjørkøy / Espen Hoff. Skråstrek = en av de to. Altså elleve.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 nov 07, 21:36
Endret: 11 nov 07, 12:12
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Skjønte ikke den jeg....... Står jo  "John Anders Bjørkøy / Espen Hoff. Skråstrek = en av de to. Altså elleve.

He he, ikke ta det så høytidlig . Bare kødder litt...


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 11 nov 07, 10:07
Endret: 11 nov 07, 12:13
Opprinnelig postet av HotDream

He he, ikke ta det så høytidlig . Bare kødder litt...

Vet at du kødder assa..... Men det var bare litt morsomt å se åssen du reagerte Og der har jeg jo ikke no å klage på....


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 12 nov 07, 10:10

Hoff skal visstnok være klar for lillestrøm..

Dette skal komme frem til pressekonferanse idag klokken 12.00.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 07, 16:38
Opprinnelig postet av bazel

Hoff skal visstnok være klar for lillestrøm..

Dette skal komme frem til pressekonferanse idag klokken 12.00.

 

det har ikke kommet noe om det enda og nå er klokken 16.34

---------------------------

http://keiko99.net


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 12 nov 07, 17:41
Var nok Ivar Hoff han mente.

---------------------------

Marching on together!


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 12 nov 07, 21:07
Nei altså, jeg fikk den beskjeden av en kilde i/veldig nær Lillestrøm.. mulig det ikke ble noe av.. men han sa ihvertfall dette "Espen Hoff, kommer til og bli lillestrøm spiller før neste sesong. Dette er 99% sikkert, og vi regner med og få med oss dette på Pressekonferansen idag".
Men nå er det jo flere andre lag som har brent seg på akkurat det samme, eller hva Knut Torbjørn Eggen?
Strømstad og Bjørkøy..

SKÅL

morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 07 nov 07, 20:42
Endret: 07 nov 07, 20:45
                                                                   Lasse Staw

Arnar Førsund                            Gerrbrand                                     Pirroja                    Corrales

 

Erkan Zengin                             Wehrman                                       Gashi                     Huseklepp

 

                                                                     Elyounoussi         Sundgot

 

Benk: Bråthen, Halvorsen, Thommasen, Fofana/Tegstrøm, Trulsen, Martinsen, Koaudio.

Hentes: Zengin (Hammarby), Sundgot(Lillestrøm), Førsund(Bosman), Corrales(Brann).

Ut: Bjørkøy,Shaaban og Kvisvik for ca 23 mill ? :D

 

Fristilt kontrakt: Christian Berg, Miikka Multaharju, Øyvind Hoås ( Alle er allerede fristilt) Sjøberg.

 

Selg: Vuorinen, Stadheim og west.            

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 nov 07, 20:55

Enig i at Førsund er en spennende spiller, men han er etter min mening feil for FFK. Det blir litt som Sjöberg og Agim, spillere som egentlig er midtstoppere. Og jeg vil ikke ha enda en, for å si det sånn. I tillegg så er det vi søker offensive backer. Joda, jeg vet at Førsund har spilt høyrekant i Vålerenga med suksess tidligere. Men jeg tror ikke han er en typisk back som vil komme på mange overlapper, i tillegg til at han ikke har så stor fart.

Corrales er en god spiller ja, men det er litt det samme med ham. Jeg vet han er god offensivt, med et strøkent ben. Men jeg vil helst se en kjapp back, som er god til å komme rundt på kantene. Det vil gjør det mye lettere for Kouadio/Kvisvik. De er begge to glade i å gå innover i banen. Med en kjapp venstreback(Bertelsen) som kommer rundt på kanten, vil det være lurt. a) det er rom for backen når kanten skjærer inn. b) det vil være vanskelig for back/midtstopper/sentral midtbane å fordele rollene.

I tillegg er Corrales nesten uaktuell, etter hva han har sagt. Han har uttalt at han vil hjem til USA. I tillegg kan jeg ikke skjønne hva som kan friste mer i FFK enn i Brann, unntatt mer spilletid.

Zengin får vi aldri i livet. Heller ikke Huseklepp. Hvertfall ørliten sjanse for det! Ørliten! Tror heller ikke Sundgot havner i FFK, men han er det lov å håpe på.

Men uansett, skjønner ikke budsjettet ditt? Hvis du spytter inn 20 millioner, er det greit, Morten. ;) Hvis ikke vil vi aldri ha råd til disse spillerne. Noen koster det å kjøpe, i tillegg til at alle disse vil kunne kreve en svært høy lønn. Men med dette laget(untatt backene), tror jeg vi ville blitt seriemestre.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 nov 07, 21:20

Olav Zanetti er en vits Lemmy. I tillegg er han over 30 år. Pål Andre Czwartek er mye bedre.

Når det gjelder Førsund så funker han ikke som høyre back, han er midtstopper. Ferdig med det. Vi vil vel ikke hente inn spillere for så å omskolere dem???? Samme kan sies om vår kjære Agim, han duger IKKE som venstre back. Som midtstopper kan han nok ha en fremtid, men jeg har mine tvil. Han mangler pr dags dato tempo og størrelse/styrke synes jeg. Er litt spent på om Christian Halvorsen kan ta steget fullt ut og kjempe seg inn på laget som venstre back allerede til året. Jeg håper forøvrig på å hente inn enten Espen Hoff (Lyn) eller Joakim Austnes (AaFK) også.

Mitt realistiske(?) lag:

                                                               Rami Shaaban

Mikael Lustig               Patrik Gerrbrand              Raio Piiroja               Jon Anders Rise

                                              Kasey Wehrman/Vadim Demidov

Erik Huseklepp                 Ardian Gashi/John Anders Bjørkøy             Raymond Kvisvik

                            Tarik Elyounoussi                      Andreas Tegström

 

Spillere jeg vil bli kvitt:

Christian Berg (allerede ferdig), Øyvind Hoås (allerede ferdig), Miikka Multaharju (allerede ferdig), Brian West, Anders Stadheim, Anders Prytz, Hermanni Vourinen.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 nov 07, 21:27
Mener bestemt at Førsund spiller back på U 21 landslaget, de spiller forøvrig med 4 midtstoppere fra sine respektive klubber i bakre fireren, med andre ord ingen rene klubbbecker på U 21 landslaget, dette viser kankje at det er en plass som kan vere vanskelig å bekle med unge tallenter, men at noen muligens må omskoleres. Førsund gjør foresten en god jobb som back på U-21, så kankje ikke helt håpløst og satse på..

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 nov 07, 21:32

Opprinnelig postet av Anne
Mener bestemt at Førsund spiller back på U 21 landslaget, de spiller forøvrig med 4 midtstoppere fra sine respektive klubber i bakre fireren, med andre ord ingen rene klubbbecker på U 21 landslaget, dette viser kankje at det er en plass som kan vere vanskelig å bekle med unge tallenter, men at noen muligens må omskoleres. Førsund gjør foresten en god jobb som back på U-21, så kankje ikke helt håpløst og satse på..

Hva som blir gjort på u-21 vet jeg ikke så mye om, men jeg vil hvertfall ikke ha inn spillere som må omskoleres. Førsund er også litt for "vill" etter min smak, litt sånn som Vidar Martinsen. Kan være god, men veldig ustabil og vi supportere sitter med "hjertet i halsen" fordi vi aldri vet hva de finner på for noe rart. Nei, da vil jeg heller "safe" med en habil Kristoffer Paulsen som kan spille både høyre back og venstre back.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340