Husk meg
Brukernavn
Passord

Ditt (relativt realistiske) drømmelag for 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 12 nov 07, 10:10

Hoff skal visstnok være klar for lillestrøm..

Dette skal komme frem til pressekonferanse idag klokken 12.00.

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 nov 07, 16:34
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy

Hva f*** skal vi med Per Morten Kristiansen når vi har Lasse Staw og Erik Bråthen som faktisk er bedre?

I tillegg har de et mye større utviklingspotensiale. Personlig skjønner jeg ikke hva som gjør at folk er så sinnsykt begeistret for ham. Etter min mening har han store mangler, spesielt på utspillene sine, og når spillere kommer alene med ham.

Det vil være et hån mot de keeperne vi har, og mot unggutter som ønsker å stå for FFK i fremtiden, og et helt feil signal om vi henter Kristiansen. Heldigvis tror jeg det er uaktuelt for FFK.

Hmmm, hva f*** vet du om hvem som er best av Staw, Bråthen eller Kristiansen? . Tror med hånden på hjertet at du ikke har kompetanse til å bedømme det. Kristiansen ble ihvertfall kåret til  Adeccoligaens beste keeper ifjor og er en etablert lokal keeper. De to unggutta våre går jo skadet i vendinger og det ville være "sinnsykt" dumt å ha bare 2 keepere som duger... "Unggutter som ønsker å stå for FFK i framtida" må konkurrere om plass på laget som alle andre, og signalet de eventuellt får ved at FFK  eventuellt henter en etablert keeper er at det ikke er nok å være ung og lovende for å få spille i FFK (eller i TL generellt), det må presteres på et høyt nivå. De som ikke tåler det faktumet må bare finne seg en jobb og heller spille fotball på hobbybasis.

Åssen vet du noe om min kompetanse/vurderingsevne av keeperne? Hvis du skal svare på innlegget mitt, bør du jo komme med kritikk av innlegget mitt, ikke komme med kommentarer som er helt i det blå ang. meg og min kompetanse.

Skal vi hente Kristiansen fra Haugesund, vil det sikkert koste oss en eller to millioner. Det er penger vi heller kan bruke til spillere vi har større bruk for. For Staw og Bråthen er det lite motiverende å hente en keeper fra en lavere divisjon. FFK vil da også være litt "drittsekker". Når de hentet Bråthen i fjor, tror jeg det var i tankene at han skulle først utvikle seg, for så å konkurrere om keeperplassen etter en stund. Å hente inn Kristiansen nå, vil som sagt være et hån mot våre talenter.

Selvfølgelig vil det alltid være kamp om plassene, det er ikke det jeg sier. Men hvis FFK bruker tid, krefter og penger på å hente en keeper som ligger på ca. samme nivå som de vi har fra før av, er det skuffende for disse. Vi kan jo velge: Vil vi satse på lokale talenter, la dem utvikle seg og spille godt, for så å selge dem for en god del penger om 2-3 år? Eller vil vi hente tilbake en keeper som vi ikke får på langt nær like mye penger for ved et evt. videresalg?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 07, 16:38
Opprinnelig postet av bazel

Hoff skal visstnok være klar for lillestrøm..

Dette skal komme frem til pressekonferanse idag klokken 12.00.

 

det har ikke kommet noe om det enda og nå er klokken 16.34

---------------------------

http://keiko99.net


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 12 nov 07, 17:41
Var nok Ivar Hoff han mente.

---------------------------

Marching on together!


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 12 nov 07, 21:07
Nei altså, jeg fikk den beskjeden av en kilde i/veldig nær Lillestrøm.. mulig det ikke ble noe av.. men han sa ihvertfall dette "Espen Hoff, kommer til og bli lillestrøm spiller før neste sesong. Dette er 99% sikkert, og vi regner med og få med oss dette på Pressekonferansen idag".
Men nå er det jo flere andre lag som har brent seg på akkurat det samme, eller hva Knut Torbjørn Eggen?
Strømstad og Bjørkøy..

SKÅL


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f