Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond forsvinner??

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 09 jan 08, 08:50

Ahhh...deilig lesing. Isteden for å synes synd på seg selv så har han bestemt seg for å reise seg og være offensiv.

Han gjorde ett ærlig forsøk på å få seg en bedre kontrakt, men overvurderte nok klubbens og supporterens syn på seg.

Jeg lurer på hvordan han kan gjøre det hvis han kommer seg i knallbra fysisk form? En Kvisvik i 100% form må vel være en drømmemakker for enhver spiss?

 

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 08, 09:14
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Apropos mangelen på etablert venstreback, kan Abgar Barsom eventuelt gjøre nytte på den plassen? Høres ut som en ballsikker venstreside i så fall, med Barsom og Kvisvik. Kan noe slikt bli aktuelt?

Eggen, er det deg?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 jan 08, 11:06
Deilig å lesa detta! Hvis Kvisvik kommer i form blir han meget viktig for oss. Håper vi får se hans beste sesong i FFK drakt detta året... Da har vi en meget sterk midtbane

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jan 08, 12:04
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Apropos mangelen på etablert venstreback, kan Abgar Barsom eventuelt gjøre nytte på den plassen? Høres ut som en ballsikker venstreside i så fall, med Barsom og Kvisvik. Kan noe slikt bli aktuelt?


Barsom har spilt venstreback i Djurgården, men han trives ikke med å spille der.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 08, 02:48
Raymond Kvisvik er tilbake på FFK-treningen. Ikke med en stor, men med en liten overraskelse til alle.

så Raymond skal nok vise seg håper jeg fra en mye bedre side.

---------------------------

http://keiko99.net


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 10 jan 08, 02:50
Endret: 10 jan 08, 02:51
" - Det tar jeg som en utfordring. Barsom ser ut til å være en god spiller, og at gode spillere kommer til FFK er bare positivt. Klubben må gjerne hente flere spillere av god kvalitet."

imponerende holdning.

har Bjørkøy noe å lære?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jan 08, 03:17

ahhh... deilig å lese! Jeg var overbevist om at Raymond nå skulle sette frem furteleppa noe til de grader, men istede reiser han seg og tar utfordringen på strak arm! Flott Raymond!

 

 

(se og lær Jonna)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 10 jan 08, 08:20
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

ahhh... deilig å lese! Jeg var overbevist om at Raymond nå skulle sette frem furteleppa noe til de grader, men istede reiser han seg og tar utfordringen på strak arm! Flott Raymond!

 

 

(se og lær Jonna)

Flotte nyheter, en proff Raymond på banen som ønsker å prestere kan utgjøre store forskjeller på kampresultatet. Nå er han Super-Ray igjen

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 10 jan 08, 09:41
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Apropos mangelen på etablert venstreback, kan Abgar Barsom eventuelt gjøre nytte på den plassen? Høres ut som en ballsikker venstreside i så fall, med Barsom og Kvisvik. Kan noe slikt bli aktuelt?


Barsom har spilt venstreback i Djurgården, men han trives ikke med å spille der.

Ok. Tror vi trenger en venstreback som trives med å være venstreback nå. Og som i tillegg er god nok. De siste årene har vi hatt mest enten/eller, har jeg inntrykk av.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jan 08, 10:56
Håper virkelig Grønhagen finner plass til begge to hvis Raymond kommer i skikkelig fysisk form. Kvisvik i form er en klassespiller. Men jeg tror Kvisvik må og bør spille på venstrekanten........

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 jan 08, 08:18
Kanskje Kvisvik og Barsom i blant kan bytte litt uforutsigbart på kantrollene, slik Kvsivik og Tarik tidvis har gjort?

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 11 jan 08, 11:53
Kvisvik har tidligere gjort det bra på høyre kant også han, har faktisk et bra høyrebein (bedre enn høyreinvaliden John Arne Riise, ingen sammenligning forøvrig)! Vi husker vel alle silkefotpasningen til Tarik i semifinalen mot Start for noen år sida....?

---------------------------

Makkara persese


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 jan 08, 12:26
Fordelen med å bruke en venstrebent spiller på høyre kant, er jo at skuddene blir mye bedre, dersom han går innover i banen. Men hvis høyrefoten er lam, så blir det jo litt knot med innleggene :-)

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 11 jan 08, 12:44
Personlig har jeg sansen for en kvisvik på høyrekant som kan gå inn i banen og skape plass for en offensiv høyreback... Eneste problemet er at vi da også trenger en ny høyreback. Tror ikke PAC kan fylle en slik oppgave... Kunne vært spennende med Bjørkøy...

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 jan 08, 13:38

Enig med Flemastro. En venstrebent høyrekantspiller og en offensiv sideback kan for bli en genial kombinasjon. Tror nok Grönhagen har tenkt tanken selv et par ganger. Med Kvisvik på høyre, som da får beskjed om å vandre innover og Barsom på venstrekanten som mener at han liker å ha ansvar inn mot midten, kan det fort åpne for to offensive sidebacker.

Forøvrig imponert over Raymond. Hadde forventa meg enda mer sutring, men det har snudd helt om. Flott! Selvom han kanskje er misfornøyd, trenger han ikke nevne det høylytt i media. At han klarer å være positiv over Barsom, nevne at han har gått ned et par kilo, ikke mase på kontraktsforslag fra FFK og å si at han må prestere for å få kontraktrsforslag til sommeren i et intervju er kjempebra!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 feb 08, 21:33

Raymond var på Tv 2 sporten nå.

Sa at han stikker hvis han ikke blir fast.

Visstnok mange inntereserte klubber. Og han sier han er i form.

 

Håper Raymond skjønner at han må prestere framover og at han ikke bare kan regne med fast plass.

Men jeg trur nok vi kan få mye glede av Raymond i år jeg. Bare han holder rett fokus..


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 22 feb 08, 21:36
Endret: 22 feb 08, 21:42
Opprinnelig postet av ffkmufc

Raymond var på Tv 2 sporten nå.

Sa at han stikker hvis han ikke blir fast.

Visstnok mange inntereserte klubber. Og han sier han er i form.

 

Håper Raymond skjønner at han må prestere framover og at han ikke bare kan regne med fast plass.

Men jeg trur nok vi kan få mye glede av Raymond i år jeg. Bare han holder rett fokus..


Jeg så det jeg og, og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gir seg med den masingen. Jeg skjønner at han føler seg truet av konkurransen, men sånn er det jo i alle klubber! Ingen burde ha klippekort, og det Raymond avslutter med skuffer meg: "Jeg har vel vist at jeg kan prestere tidligere". Klippekort er det, Raymond. Bare tull. Og det tullet med The King is back.. Uff..

---------------------------

FFK for alltid!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 feb 08, 21:55

Er ikke Barsom god på høyre kant også?

              Tegstrøm     Tarik

Kvisvik       Kasey      Gashi     Barsom

Fernando     Raio      Patrick         PAC

                      Staw/Bråthen

Venstrekanten var veldig bra i 1.omgang i treningskampen mot TIL, høyresiden nokså anonym. Føler denne 1.elvern kan funke bra!

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 feb 08, 21:58

Dessverre så ser det ut som om det går mot slutten av Raymonds karriere, og det virker som om han tror det selv også.

Slik han opptrer nå burde han holde seg for god til, han bør heller ta opp hansken, kjempe om plassen på laget og prestere.  Det er slik man får fremgang.

Jeg tror egentlig han har tatt opp hansken i vinter og at han kan kjempe om sin plass i elleveren, men han burde egentlig holde litt kjeft og heller vise at  "ja, jeg er god nok", det gjør han via prestasjoner.

Nå setter han et utilbørlig press på seg selv, og det kan gjøre det vanskeligere for ham å bevise hvor god han er, for god er han jo.

De klubbene han snakket om på TV2-sporten, har han noen garanti for å være i start-elleveren der da ?

Raymond ! Ta deg sammen og prester, det er du god nok til, det er morro at du prekær, men ikke opptre som en klovn !

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 22 feb 08, 22:06
Gode gamle sutre-Raymond er tilbake

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f