Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen Odd Grenland - FFK (26. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 04 nov 07, 06:23
Opprinnelig postet av scheien

syns det er noe rart at vi skal vente så lenge med å komme oss til toppen når stabæk har klart å komme seg fra adecco til sølv plass i tippeligaen så fort. det sier litt om dyktigheten til styret/treneren¨å hele klubben spør du meg.



du snakker her om en klubb som har vært _1_ sesong i adecco siden 1995. Stabæk har også vært topp 6 i tippeligaen hver sesong utenom 9. plass i 1995, og 13. plass da de rykka ned i 2004.

Tar litt lenger tid å våkne fra 20 år i koma, enn 1 år lett søvn.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 04 nov 07, 08:53
Opprinnelig postet av skvik

Så dere klarte å tape for Odd. Og takk for råtten tifo mot slutten. Ingen ting er som å se fans så fulle av skadefryd mot Start som mange har her inne. Hva som startet dette enorme hatet fra FFK-fansen mot Start er uklart for meg. Dere har klart å ødelegge det meste for oss (selv om vi bidro sterkt selv i kveld). Kos dere med Odd til neste år.

Trist Start-fan



Det skal vi, så får dere kose dere med Alta og Hødd :)

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 04 nov 07, 09:06
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av scheien

syns det er noe rart at vi skal vente så lenge med å komme oss til toppen når stabæk har klart å komme seg fra adecco til sølv plass i tippeligaen så fort. det sier litt om dyktigheten til styret/treneren¨å hele klubben spør du meg.



du snakker her om en klubb som har vært _1_ sesong i adecco siden 1995. Stabæk har også vært topp 6 i tippeligaen hver sesong utenom 9. plass i 1995, og 13. plass da de rykka ned i 2004.

Tar litt lenger tid å våkne fra 20 år i koma, enn 1 år lett søvn.

Poenget er at vi har tatt et skritt tilbake fra fjor og dette har vi gjort til tross for forsterkningene som er kjøpt inn. Mener absolutt at sesongen sett under ett er en skuffelse. Vi vet at Grønhagen har hatt suksess det første året i de fleste klubbene han har vært innom, for deretter og skuffe. Kan nesten virke som om "blaffet" bare varte et halvt år her.

 Neida, jeg skal ikke dømme ikke Grønhagen enda. Det har vært mye negativt fokus og murring rundt klubben, og tror nok det vil være naivt å tro at det ikke har påviket spillerene.  

Nå får vi håpe på en god treningsvinter, et par skikkelige forsterkninger (håper ikke sponsorene har blitt skremt bort) og ro rundt klubben!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 nov 07, 09:11
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes dette er skammelig, vi spilte tross alt med en mann mer, vrker jo som FFK hadde blitt enig med Odd om å tape.

Ellers så har vel ikke Anders Grönhagen vært så veldig bra trener som flere skal ha det til.

I fjor kom vi 8. plass, men hadde fire poeng mindre, så det sier vel sitt om hvordan Anders Grônhagen har lykkes med FFK i år, enda han har fått flere klassespillere inn i laget.

Anders Grønhagen BLIR og HAR gjort en god innsats for FFK... Han kom jo hit en MÅNED før sesongstart så synes han har gjort en god jobb... Mye bedre enn eggen som lot spillerne sluntre unna treninger..

Blir forbanna på folk som tror at FFK vil havne på 1plass bare ved ett bytte av treneren + 2 klassespillere, det må tross alt mere til enn det!!

Eggen fikset oss i hvertfall cuptriumf.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 nov 07, 10:07
Opprinnelig postet av Patrioten
Eggen fikset oss i hvertfall cuptriumf.



Det blir helt feil å tenke slik. Cup er en del flaks og man må være best akkurat når det gjelder. Med Grönhagen har vi fått mer stabilitet og ingen kamp mot nedrykk. Selv om sesongen i fjor på papiret kanskje ser bedre ut så er det ingen tvil om at laget har tatt flere steg i år. Noen mellom sesonger mens laget bygges opp på nytt må vi regne med.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 nov 07, 10:09
Sånn som dette endte er jeg veldig skuffet over FFK. Det virker ikke som vi har spillere med vinnerskalle. Så fort de har sjansen til å slappe av gjør de nettopp det.

Undskyldningene i etterkant kan de bare spare seg, de er falske og de mener ikke det i det heletatt. Da hadde det ikke skjedd x antall ganger i løpet av en sesong.

Med de spillerne vi har hentet bør det forventes mer altså....

I går var det flaut å være FFK-supporter, som så mange ganger på bortebane.

Ikke noe innsats og gutta står med lua i hånda.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 04 nov 07, 10:53
Jeg synes fortsatt TIFOen som Plankehaugen dro opp mot slutten av kampen om "God tur ned Solér - prekæst aldri mer" var en pinlig affære. Start rykker jo fordi FFK spilte en elendig kamp! Må innrømme at jeg ikke helt skjønner greia. En Start-fan på fevennen.no uttrykker det ganske presist, synes jeg:

PLANKEHAUGEN - FFK????? 04.11.07 - 04:12 Hei! Elendig kamp i dag, vi kan skylde oss selv. Vi er skuffet, men vi skal rett opp! Midt i det hele er jeg forundret over supportere fra FFK som stiller med banner hvor de gleder seg over Start sitt nedrykk. Hadde forstått det hvis siste kampen var FFK-Start, men å glede seg synlig over at et annet lag (som de ikke har noe dårlig forhold til) rykker ned, mens deres eget lag spiller RÆVA og taper. Merkelig? Jeg personlig har fått avsmak for Plankehaugens handlig - og håper at vi oppfører oss på en helt annen måte - med stil - den dagen FFK skulle rykke ned. Tenk å juble over tapte poeng! Meget meget spesielt... og barnslig. Gleder meg til vi får sjansen til revansje....på banen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 nov 07, 11:10
Opprinnelig postet av skvik

Så dere klarte å tape for Odd. Og takk for råtten tifo mot slutten. Ingen ting er som å se fans så fulle av skadefryd mot Start som mange har her inne. Hva som startet dette enorme hatet fra FFK-fansen mot Start er uklart for meg. Dere har klart å ødelegge det meste for oss (selv om vi bidro sterkt selv i kveld). Kos dere med Odd til neste år.

Trist Start-fan



Gå på menigheden.no å søk på ffk på forumet der, se hvor mye positivt som kommer frem om ffk da. Bare hat og dritt, forstålig nok da.

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 04 nov 07, 11:21

Hadde rollene vært snudd og FFK hadde rykket ned,så hadde det nok vært en del "go`skriving" på forumet til menigheden også!

 

Og til skvik som skriver " Dere har klart å ødelegge det meste for oss (selv om vi bidro sterkt selv i kveld)."....

Dere har fint klart å ødelegge for dere selv gjennom hele sesongen.. Først ved å la Bjørnebye holde på så lenge som han gjorde og ved å kaste ut flere millioner på spillere som ikke klarer å slå til!!

Så istedenfor å "legge" skylden på FFK i siste serierunde,så bør dere heller se på deres prestasjoner gjennom en hel sesong! Dere får som fortjent!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


skvik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 04 nov 07, 12:08
Opprinnelig postet av GurrBass

Hadde rollene vært snudd og FFK hadde rykket ned,så hadde det nok vært en del "go`skriving" på forumet til menigheden også!

 

Og til skvik som skriver " Dere har klart å ødelegge det meste for oss (selv om vi bidro sterkt selv i kveld)."....

Dere har fint klart å ødelegge for dere selv gjennom hele sesongen.. Først ved å la Bjørnebye holde på så lenge som han gjorde og ved å kaste ut flere millioner på spillere som ikke klarer å slå til!!

Så istedenfor å "legge" skylden på FFK i siste serierunde,så bør dere heller se på deres prestasjoner gjennom en hel sesong! Dere får som fortjent!

 

Det bestrider jeg ikke. Men TIFO`en deres i går var bare utrolig kvalm. Og den var godt planlagt. Sånt legges merke til, ikke bare blant oss i Menigheden.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 04 nov 07, 12:11
Enig med skvik her.. Synes vi kunne spart oss det baneret...

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 nov 07, 12:25
Det ble laget to banner, et om Odd rykket ned og et om Start rykket ned, ser ikke hva som er så galt i det, litt humor må vi da få ha, kampen var ganske uviktig for FFK uansett. Det virket som de fleste på turen i går heller ville ha Odd enn Start oppe. Det skal være litt mobbing og hets av motstandere.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 04 nov 07, 12:32
Opprinnelig postet av danan2
Det ble laget to banner, et om Odd rykket ned og et om Start rykket ned, ser ikke hva som er så galt i det, litt humor må vi da få ha, kampen var ganske uviktig for FFK uansett.

Hadde vi slått Odd og sendt dem ned hadde jeg selvsagt ikke hatt noe i mot et banner om det. Det hadde tvert i mot bare vært på sin plass, akkurat som jeg syntes det var helt greit at LYN-supporterne gaula og sang "Start skal spille i Adecco" mot slutten av kampen på Ullevål. Litt ondsinnet mobbing er helt fint...

Men det jeg altså sliter med er at vi skal kose oss over at et lag som spiller på en helt annen arena enn oss rykker ned, fordi FFK ikke gjør jobben sin! Synes det blir utrolig bakvendt, og vil i hvert fall bare være bensin på bålet til de som mener at FFK kom til Skien for å tape.

Jeg har heller ikke registrert at Start er FFKs fremste hatlag, selv om de vel har all grunn til å mislike FFK etter alt som har skjedd.

Mulig det bare er jeg som er surmaget og ikke ser humoren, men jeg synes altså dette ble teit.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 07, 12:31

Det banneret var todelt, ekstra banneret med soler ble tatt opp i forbindelse med at resultatene gikk den veien.

 

At svik eller skvik eller hva han kaller seg for noe her er grinete på FFK kan jeg egentlig ikke skjønne...

 

2005, Start må vinne for å ta gull, vi må vinne for å redde plassen: Fasit, FFK rundspiller start, er ikke det start sin egen feil?

 

2006, NM semi, FFK er klart best kampen igjennom og kun flaks gjør at start får ekstra omganger, Raio piiroja scorer i ekstra omgang 1 og sender Fredrikstad stadion til himmels, en super stemning, Start har en mann mindre og klarer aldri å komme tilbake. Skal vi få skylda for at vi spilte best?

 

2007, Start kan gjøre alt sjøl, klarer seg egentlig med uavgjort mot lyn borte, noe som ikke er så mye å forlange mot et lyn lag som ikke har noe å kjempe for. Ved scenarioet 0-0 på ulevål måtte odd vinne med 5-0 over FFK, FFK gjør riktignok en tragisk bortekamp (igjen). Men taper "bare" 2-0, start derimot, som da ville klart seg med uavgjort, presterer å tape 4-1 og blir rundspilt.

 

Kan dere start supportere snart fatte at alt dette er deres egen feil? At FFK er ett bedre lag en start bør dere vel gjøre noe med selv?

 

 

Sånn, bare så drita lei det pisset om at FFK ødelegger for start hele tiden, på tide at de får opp øya å ser at de kun har ødelagt for seg selv, hver eneste gang!

 

Kampen, hehe, hva fader skal en si om kampen, er jo ikke mye å si, vi spilte møk dårlig borte IGJEN!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 nov 07, 12:44
Det virket nesten som vi ønsket at Odd skulle vinne både på banneren og banespillet. Men ærlig talt Start, dere kunne ordnet dette selv og har bare dere selv å takke. Men banneren var unødvendig. Men til en trøst kan det sies at vi haddde en ennå mer idiotisk banner på Ullevål mot Vålerenga.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 07, 12:52
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Det banneret var todelt, ekstra banneret med soler ble tatt opp i forbindelse med at resultatene gikk den veien.

 

At svik eller skvik eller hva han kaller seg for noe her er grinete på FFK kan jeg egentlig ikke skjønne...

 

2005, Start må vinne for å ta gull, vi må vinne for å redde plassen: Fasit, FFK rundspiller start, er ikke det start sin egen feil?

 

2006, NM semi, FFK er klart best kampen igjennom og kun flaks gjør at start får ekstra omganger, Raio piiroja scorer i ekstra omgang 1 og sender Fredrikstad stadion til himmels, en super stemning, Start har en mann mindre og klarer aldri å komme tilbake. Skal vi få skylda for at vi spilte best?

 

2007, Start kan gjøre alt sjøl, klarer seg egentlig med uavgjort mot lyn borte, noe som ikke er så mye å forlange mot et lyn lag som ikke har noe å kjempe for. Ved scenarioet 0-0 på ulevål måtte odd vinne med 5-0 over FFK, FFK gjør riktignok en tragisk bortekamp (igjen). Men taper "bare" 2-0, start derimot, som da ville klart seg med uavgjort, presterer å tape 4-1 og blir rundspilt.

 

Kan dere start supportere snart fatte at alt dette er deres egen feil? At FFK er ett bedre lag en start bør dere vel gjøre noe med selv?

 

 

Sånn, bare så drita lei det pisset om at FFK ødelegger for start hele tiden, på tide at de får opp øya å ser at de kun har ødelagt for seg selv, hver eneste gang!

 

Kampen, hehe, hva fader skal en si om kampen, er jo ikke mye å si, vi spilte møk dårlig borte IGJEN!

Enig i alt du sier bortsett fra en ting:

Du sier at FFK rundspilte Start siste kampen i 2005. Sannheten er vel at FFK lå i forsvar i nesten hele kampen, de hadde nok med  å forsvare seg.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 nov 07, 13:30
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

2005, Start må vinne for å ta gull, vi må vinne for å redde plassen: Fasit, FFK rundspiller start, er ikke det start sin egen feil?

Den kampen kan du ikke ha sett. Start hadde vel 4-5 baller i stanga, vant sikkert sjansestatistikken 13-4. Men vi var effektive. Hehe.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

2006, NM semi, FFK er klart best kampen igjennom og kun flaks gjør at start får ekstra omganger, Raio piiroja scorer i ekstra omgang 1 og sender Fredrikstad stadion til himmels, en super stemning, Start har en mann mindre og klarer aldri å komme tilbake. Skal vi få skylda for at vi spilte best?

Vi hadde vel 10 mann hver. Start fikk Rune Nilssen utvist, FFK fikk Hermanni Vourinen utvist. 1-1 i utvisninger. Men at vi var klart best er jeg enig i da.

Ellers er jeg helt enig med du.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 04 nov 07, 15:22

Opprinnelig postet av danan2
Det ble laget to banner, et om Odd rykket ned og et om Start rykket ned, ser ikke hva som er så galt i det, litt humor må vi da få ha, kampen var ganske uviktig for FFK uansett. Det virket som de fleste på turen i går heller ville ha Odd enn Start oppe. Det skal være litt mobbing og hets av motstandere.

Kan knapt bli mer uenig. Skal vi ikke heie på eget lag egentlig?

Blir forbanna på denna fokusen på å kjøre andre ned i gjørma, lag banner som støtter guttæne istede.

Merket jeg ble flau på Fredrikstads vegne når jeg ble fortalt hva det sto på banneren over oss.

 

Synes det var god stemning på tross av forferdelig fotball ute på jæv... kunstgresset.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 07, 15:28
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

2005, Start må vinne for å ta gull, vi må vinne for å redde plassen: Fasit, FFK rundspiller start, er ikke det start sin egen feil?

Den kampen kan du ikke ha sett. Start hadde vel 4-5 baller i stanga, vant sikkert sjansestatistikken 13-4. Men vi var effektive. Hehe.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

2006, NM semi, FFK er klart best kampen igjennom og kun flaks gjør at start får ekstra omganger, Raio piiroja scorer i ekstra omgang 1 og sender Fredrikstad stadion til himmels, en super stemning, Start har en mann mindre og klarer aldri å komme tilbake. Skal vi få skylda for at vi spilte best?

Vi hadde vel 10 mann hver. Start fikk Rune Nilssen utvist, FFK fikk Hermanni Vourinen utvist. 1-1 i utvisninger. Men at vi var klart best er jeg enig i da.

Ellers er jeg helt enig med du.

 

hehe, husket ikke at vi hadde en mann utvist jeg... men stemmer det. At start ikke klarte å utnytte sjansene sine er jo også dems egen feil, er fortsatt ikke noe grunn til å mislike FFK, vi har aldri gjort de noe vondt med vilje ihvertfall!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 04 nov 07, 16:40
Opprinnelig postet av Tøfflus
  (Sitatet er fra "Før kampen"-tråden, som nå er låst).


Hva har dette med kampen å gjøre..? Det er vel et Plankehaugen-tema?

"Etter kampen" bør vel heller inneholde kommentarer på at den håpløse innsatsen på bortebane denne sessongen holdt seg til siste match, at taktiske disposisjoner som å sette innpå Ramberg umulig kan bidra til å snu 2-0 eller at Jonna ser ut som om han forsøker å senke prisen sin slik at han kan få spille et annet sted...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24