Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-ODD Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

freddy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jan 04
Innlegg: 4

Lagt til: 29 okt 07, 13:12
Endret: 29 okt 07, 13:14

Så er kampen over alle kamper kommet. ODD Grenland mot FFK. Og her kommer forklaringen :

Jeg er en utflyttet FFK patriot (idiot iflg min kone) i alle år har vi kranglet å kranglet om hvem som er best og slik. Min kone er svært slagkraftig da vi bor i Odd Grenland sitt rike.....hus fred er et ukjent begrep her etter at jeg var på cupfinalen i 84... og laget i mitt hjerte måtte ta den lange veien ned...mange tunge år med hånlig latter og direkte sjikane fra det kvinnemenneske jeg lever med....men nå kjære venner har jeg i løpet av 90 minutter muligheten til å slette nesten 20 år med nedvergelse å hån....gutta til helgen trenger bare å vinne over dette tafatte møkkalaget i fra Ibsens hjemby....da vil alle mine tanker om retferdighet komme til sin rett....ikke er jeg en kirkens mann...men jeg lurer på om jeg ikke skal ta meg en tur til søndag...og spørre pent om han kan hjelpe med til en trygg alderdom...for det vil det bli hvis FFK sender dette laget ned en divisjon....det vil bli en fin vinter med en svært så taus kjerring...å så deilig...hvis dette skjer skal jeg love å være snill resten av livet...hjelpe de gamle her i nærmiljøet, som sikkert vil sitte deprimert i parken med sine loslitte sorte og hvite skjerf...jeg lover å smile hele vinteren....å himmel å spennende dette er for meg.....

I framtiden ønsker jeg at Odd Grenland skal spille onsdags kamper....men det er vel for mye å be om....

Hvis FFK vinner å sender ned ODD en divisjon kommer jeg til byen å tatoerer et flagg bak på skulderen...lover..

 

FK

---------------------------

Utflyttet FFK fan, boende i ODD Grenlands sitt rike.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 29 okt 07, 13:21
Flott innlegg, men fint om du poster det i den eksisterende kamptråden:

www.ffksupporter.net/forum/emne.php

Stenger denne. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340