Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Odd Grenland - FFK (26. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 02 nov 07, 16:55
Nei, fy. Heller start en odd i tippeligaen...veit ikke om noe kjedeligere lag å se på en odd..ett lag som ikke har spilt god fotball siden midten av 1900-tallet fortjener ikke å være i tippeligaen!

---------------------------

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 nov 07, 17:09

Deilig! jeg som har unødig gått og vært litt snurt for at jeg ikke fikk med meg siste kampen, så hadde jeg glemt at det er i morra det skjer!

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 nov 07, 01:26

Håper FFK tar poenga, sjøl om skal det skje må det "skjeping i bånn" til.

Synes det hadde vært bedre med Start enn Oddrane i TL, bl.a fordi Start faktisk gjør et meget bra arbeid i ungdomsavdelingen, og fostrer fram en god  del spillere.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 nov 07, 08:05

Opprinnelig postet av rollz
Nei, fy. Heller start en odd i tippeligaen...veit ikke om noe kjedeligere lag å se på en odd..ett lag som ikke har spilt god fotball siden midten av 1900-tallet fortjener ikke å være i tippeligaen!

Odd var kjent som det laget som spilte høyt og langt på den tiden FFK virkelig var gode. De hadde et stempel på seg for å spille kjedelig, men dette er veldig lenge siden. Odd under Sandstø er et av de største offensive bidragene i norsk fotball i nyere tid og har hatt en veldig spillende stil under Sandstøe. Derfor mener jeg du bør "snu opp ned" på den siste setningen din. At Odd har blitt oppfattet som kjedelig i Media har vært en av de store problemene deres de siste årene. De har slitt med å markedsføre seg. Det har nok mye å gjøre med den lave fotballinteressen i Skien.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 nov 07, 15:42
Endret: 03 nov 07, 15:42
Er det noen som kjenner til hvem som er skadet, syk , Hvem er det som spiller i dag?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 03 nov 07, 15:51
Opprinnelig postet av dracula

Håper FFK tar poenga, sjøl om skal det skje må det "skjeping i bånn" til.

Synes det hadde vært bedre med Start enn Oddrane i TL, bl.a fordi Start faktisk gjør et meget bra arbeid i ungdomsavdelingen, og fostrer fram en god  del spillere.

 

Og det gjør ikke odd??? De har pr i dag en av de beste juniorlagene i Norge, de har vel også spillere på samtlige aldersbestemte landslag.. Ser du også noen få år tilbake så ser du også hva som har forsvunnet av spillere derfra..

Start har nok i de senere år vert heldigere med de unge, akurat som FFK, som hadde tre Trosvik spillere på U-19 samtidig, Da blir spørsmålet, er dette Trosviks fortjeneste som har de fra 12 til 17, eller er det FFK sin fortjenste som henter de som 17 åringer, jeg bare spør hvem som har stått for det grunnleggende Dette var ikke kritikk til FFK og deres arbeider, heller at det er litt tilfelldig hvor talentene er, og kommer fra...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 nov 07, 15:57

Greit Anne, jeg vet at Odd gjør et bra ungdomsarbeid, Bl.a har de Gulsvik opp på A-laget nå, men jeg tror uten å kunne dokumentere det nå at Start har vært et lite hakk foran de seinere åra.

Du kan gjerne da rett, la oss da være enige om at begge har gode u.avdelinger.

Trolig er viktigste grunnen til at jeg heller håper at Start spiller i TL enn Odd, er at jeg håper at "kunstgress-laga" i TL forsvinner. I allefall sør for Nordland fylke.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 nov 07, 17:45

http://www.f-b.no/article/20071103/FFK/71103012/1009/AKTUELT

Dette er laget.

Shaaban - Czwartek, Gerrbrand, Piiroja, Shabani - Elyounoussi, Bjørkøy, Gashi, Kouadio - Tegström, Fofana.

Synes laget ser veldig bra ut. Synd at Raymond og Kasey ikke kan være med.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 07, 18:19
vi ligger unner 0-2.

---------------------------

http://keiko99.net


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 18:20
2-0 til Odd etter 20 minutter. Vi er så dårlige! Gudskjelov at plassen er sikret. Avslutningen på sesongen har vært elendig.

misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 03 nov 07, 18:20
Dårlig som dritt. Det eneste positive er Start rykker ned men jeg er skremt over hvor passive og dårlige FFK er.

---------------------------

"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."

-Winston Churchill


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 18:22
fy faen!....ja der gidder ikke jeg mer... og dette skal være proffe spillere!
De har faen ikke svetta en dråpe etter at det ble klart at vi ikke kunne rykke ned..

---------------------------

Go Tottis!!!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 03 nov 07, 18:22
Må FFK ha en sukkerbitt for at de skal spille bra?? . Syntes de spiller tamt og dårlig.  Typisk når de spiller borte!! . Kanskje vi har så mange svakheter at vi kun vinner på hjemmebane!!  Har det med entusiasmen å gjøre??   For dette er FLAUT!!!!!!!!   

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 03 nov 07, 18:24
Odd spiller jo som noen helter hele gjengen. Er vanskelig å slå dette laget.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 18:25
quote=Dokka]Odd spiller jo som noen helter hele gjengen. Er vanskelig å slå dette laget.[/quote]


..samma spillerene som har spillt i hele år...bare vi som er dårligere!

---------------------------

Go Tottis!!!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 18:26
Jeg pleier å besinne meg i uttalelsene, men...


FFFYYYYYY FAAAAAENN FOR EN MISERAAAABEL GJENG UTPÅ DER!!!!!

Puhh... godt å få det ut

Men vi har jo hatt et par sjanser, da, når sant skal sies. Får vi ett mål, så er det kamp igjen.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 nov 07, 18:26
Så lenge Start ligger under, håper jeg vi fortsetter like rææva.. Til og med jeg kunne blitt banens beste for FFK idag.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 03 nov 07, 18:27
Første gang de blir ordentlig heia på, sikkert som dop for de tenker jeg

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 03 nov 07, 18:27
Opprinnelig postet av lineker


..samma spillerene som har spillt i hele år...bare vi som er dårligere!


jeg tør å påstå at om odd hadde spilt slik de gjør idag i hele år, så hadde de vært på øvre halvdelen av tabellen.

enig i at ffk spiller tafatt, men odd spiller også bra

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 nov 07, 18:27
Rett og slett patetisk.. Virker som om de kun gir Odd "seieren"... Det er jo trossalt snakk om en del penger i FFK`s favør også... Hadde de klart å klatre litt på tabellen,så hadde de fått noen kroner ekstra også... Men men!! Så tendensene mot Sandefjord,og de ble mer synlige mot Godset og nå er det rett og slett horribelt!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f