Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Odd Grenland - FFK (26. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 29 okt 07, 16:34
Går kampen på TV2 eller Zebra? Har ikke Sport, så håper den ikke går der.......

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 okt 07, 16:44
har du internett har du tv2 sport

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 29 okt 07, 19:02
Endret: 29 okt 07, 19:04

Man kan undre seg hva FFK er best tjent med av seier over Odd, men mest sannsynlig ikke uefacup allikevel, eller Start ned i gjørma. Jeg tror Start blir en MYE større konkurrent neste år i TL enn det Odd vil bli. Start er på mange måter en spesiell konkurrent pga likheten i publikumspotensial og fasiliteter, samt mye annet (som det har blitt diskuttert i en del eldre tråder). Jeg mener å ha lest et sted at Start vil tape et sted mellom 40 og 50 mill ved et evt nedrykk. Klart det hadde jo vært deilig å "rykka" fra Start litt reint sportslig og økonomisk. Men tror dere vi taper sportlig matching på å miste en såpass arg rival? Bayern München gav jo penger til Dortmund for at de skulle overleve i Bundesliga nettopp pga den spesielle matchingen de gir dem (Ja jeg vet at FFK ikke er hele norges svar på Bayern München, men dog).

På den ene skuldra mi sitter det en liten FFK-engel som sier at FFK burde tape slik at Start rykker ned, mens på den andre skuldra sitter det en annen FFK-engel (nei det finnes ikke FFK-Djeveler) som sier at vi burde fokusere på oppgavene våre, utvise fair play og forsøke så godt vi kan å vinne borte mot fordømte Odd og håpe på intertotto i det lengste..


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 29 okt 07, 19:03
koster 99 kroner å se kampen på web-tv

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 29 okt 07, 19:13
kampen går på zebra

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 okt 07, 19:37

Vi må jo gå ut for å vinne! Selvfølgelig hadde det vært deilig å sende Start ned, men vi må gå for å vinne!

Håper på dette laget:

                       Shaaban

PAC           Piiroja        Gerrbrand          Shabani

Bjørkøy      Wehrman      Gashi               Kouadio

                    Elyounoussi       Tegström

Shabani spilte meget bra mot Godset. Kouadio, greit nok, men litt udisiplinert defensivt. Tegström i bedre form, gjør mange lure løp, og er meget bevegelig. Håper alle gutter skjerper seg, og spiller en kanonmatch mot Odd!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 okt 07, 21:16
Kommer dommeroppsettet snart eller, keiko99?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 okt 07, 21:28
Beklager ass, men jeg har ekstremt lite trua på seier her. Vi møter et odd som har fått gløden tilbake og smaken av blod på plass, mens dimlingene i troppen vår har tatt juleferie straks det ble klart at vi ikke kunne rykke ned, bortsett fra Shaaban som har alle tanker i en godt betalt tyrkisk klubb hvor han kan oppfylle sine "ambisjoner" og jonna som drømmer om RBK.

Snæbbis stalltips: 3-1 til Odd. FFKmål av tarik

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 29 okt 07, 21:43
Opprinnelig postet av Per Egil
Kommer dommeroppsettet snart eller, keiko99?


Tom Henning Øvrebø dømmer. Må si meg fornøyd. Norges klart beste dommer i tillegg til at han er en herlig type. Uttalte blant annet til assistentene sine i pausa i VIF - Stabæk kampen i 2005:(Tatt fra hukommelsen og ikke direkte sitat) "-Fy faen for en stemning der ute!"
 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 okt 07, 21:45
Rasle, da. Du må ikke ta fra keiko99 jobben hans .

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 okt 07, 23:51

Vil absolutt heller ha Start enn Odd i Tippeligaen. Mye bedre med et lag som drar 10000+ med tilskuere, enn et lag som drar 5000- med tilskuere. Mer entusiasme og fotballbeer i Kristiansand enn i Grennland.

Dessuten har vi vel vært slemme nokk mot Kristiansand folka nå:

- Tok fra dem gullet i 2005

- Slo dem ut av cupen i 2006

Sende dem ned i Adecco ligaen i 2007 - nei det tror jeg ikke.,


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 30 okt 07, 09:12
Noen som vet hvor vi skal møtes før kampen? Kjører sjøl og må finne fram i en by(?) jeg ikke har vært i før. Har plass til 1 eller 2 i bilen hvis noen trenger skyss.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 30 okt 07, 17:01
Denne kampen taper vi klart, ingen tvil. Taper Start også så kommer det noe positivt ut av det, tross alt.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 07, 02:10
om ingen har sagt det går kampen på zebra.


Dommere:
Hoveddommer:     Øvrebø, Tom Henning
Assistentdommer:     Holen, Geir Åge
Assistentdommer:     Ræstad, Erik
Observatør:     Larsgård, Per Arne
4.dommer:     Sannerholt, Erik R.
NFF-delegat:     Eriksen, Espen

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 okt 07, 10:24

Hvem det går ut over driter jeg i, for den kampen her skal vi faan meg vinne.

Viktig å vinne siste kampen,...da blir julepresangene hardere og større.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 okt 07, 10:37
Kvisvik lover å løpe for Start

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 okt 07, 21:08

Håper på dette laget:

                                 Shaaban

PAC/Multe        Piiroja        Gerrbrand      Shabani

Bjørkøy        Wehrman       Gashi              Kouadio

                 Elyounoussi      Fofana

Har stor tro på samspillet mellom Kouadio og Fofana, og Kouadio virker foreløpig som en perfekt erstatter for Kvisvik. Vi får krysse fingrene for at RBK baner vei gjennom NFF slik at Kouadio får bli.

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 okt 07, 21:10

Bra det av Ray, men hvorfor vente til siste seriekamp å gjøre det ?

 

Uansett syns jeg utspillet fra Oddrane er smakløst. Her har Lyn sjangsen til å rykke opp med 2. laget sitt og sier at de vil bruke de beste spillerene sine til det fremfor i en ganske uviktig kamp (for Lyn`s del) mot Start. Har ingenting med fair play å gjøre i det hele tatt. Er da ikke Lyn`s feil at Odd er i den situasjonen de er i vel...

 

Syns forøvrig at det er hyggelig at vi er med i den positive delen av nedrykks-striden for en gangs skyld.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 okt 07, 22:13
Opprinnelig postet av Bob Page

 

 

Syns forøvrig at det er hyggelig at vi er med i den positive delen av nedrykks-striden for en gangs skyld.

 

Helt enig, nå kan vi reise til Skien med ingenting å tape og alt å vinne! Bare senke skuldrene å kose seg! Håper selvsagt på storseier og en knall kamp, men det gjør liksom ikke noe om vi skulle måtte sitte på bussen hjem etter en tap...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 31 okt 07, 22:51

Savner spenningen jeg da...mener jeg fikk mer valutta for pengene på stadion når vi faktisk måtte krige for hvert eneste poeng for å fornye kontrakten...høres absurd ut, men uansett.  Kan ikke tenke meg noe værre enn og følge en middelhavsfarer år etter år etter år etter år...ting må skje nå, sesongen under ett er ikke mye å skryte av  med tanke på stallen som har vært disponibel..høstsesongen (ble hekta totalt av topp4) har vært en kjempeskuffelse...

Forhåpentligvis vil Grønhagens opprydning bære med seg frukter neste år i tilegg til at vi både kjøper og selger riktig.

Alt i alt, vi ender på 7-8 plass..det er da ingen forbedring og feire ved sesongslutt. Ut i 3 runde i cupen og kun 1 borteseier (kanskje 2). Alt er som det har vært de siste 4 åra, det er da totalt likegylding om du havner på en 10ende eller 7ende...ingen medaljer, ingen europacup, ingen royal league...jeg stusser over den labre fremgangen med tanke på stallen og geniærkleringene som hagler rundt Grønhagen. Fjorårssesongen var i mine øyne bedre. Spenning til siste runde og cupgull!

 

---------------------------

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f