Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Strømsgodset (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 okt 07, 19:34
Finstad har gjennom en endeløs haug av sesonger bevist absolutt ingenting i Tippeligaen. Øyvind Leonhardsen lever godt på navnet, men har vært anonymiteten og middelmådigheten selv i Strømsgodset. Peter Kovacs er et vandrende ungarsk frispark som verken har slått til i Tromsø, Viking eller Strømsgodset.

Jeg ville tatt Fredrikstad-gutten Hans Erik Ramberg og Gardar Johannsson foran disse tre hvilken dag som helst. End of discussion.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 okt 07, 19:42

Leonardsen lever på navnet, ja, men han er faktisk god fortsatt.

Kovacs er et vandrende frispark(klarte vel å gå to ganger i offside den lille tiden han var der), men det kan faktisk være lurt. Han hisser opp motspillere, og vinner jo faktisk noen dueller.

Finstad er ingen klassespiller, men jeg syns han glimtvis viser gode takter.

 

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 okt 07, 22:07
Her kommer du ingen vei Lemmy. Du har tydeligvis sett noe vi andre sliter med å se... Gratulerer til deg for det. Hehe. Og ja, igjen SKÅÅÅL!!!

Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06
Innlegg: 71

Lagt til: 29 okt 07, 22:48

 

Resultat under helhet i kampen var vel ett helt ok resultat for begge lag, som hadde store sjanser til å avgjøre til sin fordel, men alt ebbet ut i 1-1 som var et helt greit. Synes forøvrig Kouadio spilte veldig bra for FFK og Aas sleit med han til tider. Han blir god.

 

Forøvrig synes jeg som Godset- og Fredrikstad fan at pausen i kampen var meget flott å se på. Bølgen rundt hele stadion var fett og at alle på stadion (også Godsetunionen) sang: Dagfinn Enerly, Dagfinn Enerly osv. Veldig flott:D Og gratulerer med dagen til døtrene til Enerly!

 

Takk for kampen, Fredrikstad og Plankehaugen!

---------------------------

Leve Godset og FFK


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 30 okt 07, 15:18

Opprinnelig postet av Dokka
Svake utspark? Du så ikke været du tenker jeg.

 

Og du har ikke sett Shaban før. Mannen har tippeligaens dårligste utspark. I tillegge klarer han ALDRI å sett igang spillet kjapt, noe som har hindret oss i å sette igang haugevis med kontringer. Shaban er sterk på strek, og uslåelig 1 mot 1, men vi mister viktige dimensjoner ved spillet grunnet hans svakheter. Gleder meg til å se Staw eller Braathen vokte buret neste år.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 okt 07, 15:40
Må du gi deg, Shaban er god på utspark, og om man skal diskutere utkast kan vel dette henge sammen med at FFK ikke har noe godt kontringsspill. Tøv det du sier der altså!!

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 okt 07, 15:46
Shaaban er ikke akkurat veldig god på utspark. Det hender ofte at sparkene hans går for langt ut til siden. Og dette med å kaste ut rask er veldig viktig med de spillerne vi har. Tarik, Fofana, Kouadio, Kvisvik osv. De spillerne er best når motstanderen er uorganisert bakover og med raske utkast til backer kan vi utnytte disse ferdighetene bedre.

Lasse Staw er bedre på begge disse områdene og jeg synes han hadde mange gode utkast i kampen mot RBK. Satte spillet fint i gang i tillegg til at han skyter ut hardt og langt når det er nødvendig. Dagens keepere må være god på mye annet enn å redde baller.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 30 okt 07, 16:11

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Må du gi deg, Shaban er god på utspark, og om man skal diskutere utkast kan vel dette henge sammen med at FFK ikke har noe godt kontringsspill. Tøv det du sier der altså!!

 

Mangelen på kontringsspill henger nøye sammen med bl.a at Shaban aldri setter raskt igang. De kampene der Staw og Braathen har spilt, har de begge satt igang angrep raskt. Når disse klarer det uten å ha spilt mye sammen med de andre, så burde vel Shaban klare det samme. Og NEI, Shaban er ikke god på utspark. En god del går ut av banen, og de fleste flakser avgårde uten adresse.Her må du ha fulgt dårlig med i timen.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3