Husk meg
Brukernavn
Passord

FB harhatt veddemål om å fjerne Morgan

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 okt 07, 16:26
Endret: 23 okt 07, 16:33

Skviset ut av Fredrikstad Blad

 Fredrikstad Blad skal ha bevisst gått inn for å fjerne Morgan Andersen fra sjefsstolen i FFK.
 Det mener supporterklubben Plankhaugens tidligere talsmann, Ulf Berg.
 Morgan Andersen, som er tiltalt for dokumentfalsk, tok ut sykemelding for drøye to uker siden med begrunnelsen om at mediepresset var for stort - spesielt fra lokalpressen.
 Nå går Berg kraftig ut mot det han mener er slett journalistikk fra Fredrikstad Blads side melder Kanal 24 i ettermiddag.
Hør mer på Kanal 24 klokken 18.00 ogt FBs svar.
 
 
 

 


effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 23 okt 07, 17:13

På tide at noen får kjørt seg litt kanskje......

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/article1402875.ece


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 okt 07, 18:24
Kan vel kanskje være greit å få lov å smake sin egen medisin innimellom. "Sannheten skal fram".

---------------------------

Svensk magi!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 okt 07, 18:48
Undertegnede registrerer at medie-manipulatoren Ulf Berg igjen er på banen.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 okt 07, 19:35

Ååh, som jeg hater sånne saker. Ord mot ord, umulig å vite hvem som har rett eller ikke.

Men det skulle ikke forundre meg om det er mye "snusk" i FB. Syns uansett synd på Morgan, og den medieoppmerksomheten han har fått av spesielt FB og VG.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 okt 07, 20:18

Jeg driter egentlig i om dette stemmer eller ikke. Dette er bare nok en sak som tabloidene sluker i seg med glupskhet. Slike "store" og "sjokkerende" skandalenyheter blir det eneste de skriver om, og det er direkte forsøplende. Møkkanyhet!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 okt 07, 21:39
Satt ikke Omviks kone i det gamle styret som ble "kuppet" da? Ligger vel kanskje noe der....... Uansett så synes jeg det bedre om Berg snart ligger litt lavere. Han drar det fram og fram igjen hele tiden. Har det ikke roet seg litt nå da?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 okt 07, 21:52

Opprinnelig postet av Magnum
Kan vel kanskje være greit å få lov å smake sin egen medisin innimellom. "Sannheten skal fram".

Eh, forstod ikke...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 okt 07, 22:16
Opprinnelig postet av HotDream

Eh, forstod ikke...



Eh... neivel?

FB har vært ganske "ivrige" etter å få fram "sannheten" (hva nå den er) i Morgan-saken. En del vil si at de har vært ganske ufine til tider. Derfor kan det kanskje være nyttig for dem å føle hvordan det er å stå i den andre enden av en sånn "granskning".

Vi utenforstående har selvfølgelig nøyaktig like gode forutsetninger for å si hva som faktisk har skjedd i denne situasjonen som vi har i Morgan-saken, dvs. absolutt null, nada og zilch. Men min helt personlige mening er en bitteliten tilfresstillelse à la den jeg får når det kommer skandaleavsløringer om Se og Hør, ergo det om å "smake sin egen medisin".

---------------------------

Svensk magi!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 okt 07, 22:20

Opprinnelig postet av Magnum


Eh... neivel?

FB har vært ganske "ivrige" etter å få fram "sannheten" (hva nå den er) i Morgan-saken. En del vil si at de har vært ganske ufine til tider. Derfor kan det kanskje være nyttig for dem å føle hvordan det er å stå i den andre enden av en sånn "granskning".

Nå forstod jeg .


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 23:30
blablabla er bare piss i avisene om dagen. umulig og ta side ord mot ord.. Men ettersom det er sjølvaste berg som er i avisa ser jeg ikke bort ifra at f-b har på sitt rene.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 23 okt 07, 23:30
Herre min hatt... Så Ulf Berg trekker seg som leder av plankehaugen fordi han mener Fredriksstad Blad har vært slemme mot Morgan?

---------------------------

#18™


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 23:40
her snakker vi sterk kameratskap

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 24 okt 07, 00:07

Opprinnelig postet av Liraren
her snakker vi sterk kameratskap

Jeg er redd hverken du, eller flere andre har forstått en dritt av hva sakens kjerne er. FB og noen av deres journalister har i lang tid drevet en ensidig negativ fokusering på Morgan A - noen vil kalle det heksejakt. Nå står flere vitner frem og forteller om journalister/redaktør som i ulike sammenhenger har uttalt at de har som mål å fjerne ham fra direktørstolen.

Isteden fokuserer dere negativt på Ulf Berg, som faktisk er en den som virkelig har baller til fronte en så prinsipiellt viktig sak.

Siste ord er  ikke sagt i denne saken. Her tror jeg noen journalister i FB svetter. Og det er bra at maktsyke journalister får smake sin egen medisin! 

 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 24 okt 07, 08:24
Opprinnelig postet av Liraren
blablabla er bare piss i avisene om dagen. umulig og ta side ord mot ord.. Men ettersom det er sjølvaste berg som er i avisa ser jeg ikke bort ifra at f-b har på sitt rene.


Første og andre setning: Helt enig:

Siste setning: Veldig fint om dere klarer å reservere pisspreket til Plankehaugen-kategorien. Det hadde endelig begynt å bli levelig her igjen.

---------------------------

Svensk magi!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 okt 07, 08:56
Helvete,nå hadde jeg sitti lang tid og skrevet innlegg. Så trykket jeg forhåndsvisning og så forsvant hele greia. Hva skjer ?

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 07, 09:53

Opprinnelig postet av 1947modell
Helvete,nå hadde jeg sitti lang tid og skrevet innlegg. Så trykket jeg forhåndsvisning og så forsvant hele greia. Hva skjer ?

Det var nok for kjedelig det du skrev, husk at moderatorene har fått nye verktøy fra FBI he..he..

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 okt 07, 10:00
Opprinnelig postet av Radoslaw
Undertegnede registrerer at medie-manipulatoren Ulf Berg igjen er på banen.

Er det noen som er gode på å manipulere media, så er det media selv. Pressen vil gjerne fremstå som en maktfaktor, og det å bruke makt for å påvirke samfunnet er ofte pressens agenda.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 okt 07, 11:38

Konspirasjonsteorier florerer, kanskje det var Bin-Laden som sto bak Shittu også.

Undskyld at jeg skriver dette, men at det var en "konspirasjon "i F-B som "felte" Morgan synes jeg er for drøy.

Morgan har sjøl klar å "rote" seg opp i saker som skaper interesse for aviser og medier, denne gangen dessverre for han noe med negativt fortegn. 

Ps Morgan er fortsatt uskyldig til dom er falt,  men at media forsøker å " belyse" saken fra forskjellige vikler er ikke noe uvanlig i saker ala denne.

.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 okt 07, 12:08
Opprinnelig postet av dracula

Konspirasjonsteorier florerer, kanskje det var Bin-Laden som sto bak Shittu også.

Undskyld at jeg skriver dette, men at det var en "konspirasjon "i F-B som "felte" Morgan synes jeg er for drøy.

Morgan har sjøl klar å "rote" seg opp i saker som skaper interesse for aviser og medier, denne gangen dessverre for han noe med negativt fortegn. 

Ps Morgan er fortsatt uskyldig til dom er falt,  men at media forsøker å " belyse" saken fra forskjellige vikler er ikke noe uvanlig i saker ala denne.

Er det å stå og vente utenfor hjemmet hans når han står opp om morgenen en naturlig fremgangsmåte å belyse saken på?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24