Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK-Strømsgodset. (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 okt 07, 08:18

keiko99, du kommer vel med dommer oppsettet som vanlig ?

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 07, 08:25
jada jeg har skuffet | gang og det var sandefjord kampen.

Dommere:
Hoveddommer:     Berntsen, Espen
Assistentdommer:     Nebben, Dag Roger
Assistentdommer:     Lien, Roe Vidar
Observatør:     Bondal, Håkon
4.dommer:     Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat:     Henriksen, Jan Roger

---------------------------

http://keiko99.net


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 23 okt 07, 09:56
Vi har noe å revansjere her, kampen borte mot godset var vi best og fikk 0 betalt.

I tillegg håper jeg FFK rigger en tribune ute på parkeringsplassen for bortesupportere, der de såvidt ser matta.
Holder ikke å ta 160 kr for bortetribuna til godset.

Så her forventer jeg full innsats og knus av godset på Stadion.
Lover vel ikke godt, med innsatsen mot Sandefjord.

------------------ Staw --------------------
PAC-----Gerr------Raio-----Shabani

Ray------Kacey----Gashi-----Bjørkøy

--Tegan/Gardar--Kouadio/Trulsen--

Trulsen kunne spille som innbytter?

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 okt 07, 11:01
Endret: 23 okt 07, 11:02
Opprinnelig postet av Superkjegle

------------------ Staw --------------------
PAC-----Gerr------Raio-----Shabani

Ray------Kacey----Gashi-----Bjørkøy

--Tegan/Gardar--Kouadio/Trulsen--

Trulsen kunne spille som innbytter?


Ray liker vel ikke å spille på høyre side, så hvis du bytter om Bjerka og Ray blir det bra.

Og du har helt rett: Hvis ikke spillere som kommer opp til neste år kan få spille nå, når skal de da få spille?

Shabani bør starte på venstre bekk, sjøl om han er stopper egentlig. Han er vår beste i den posisjonen okke som akkurat nå. Trulsen kan byttes inn etter pause etter avtale sånn at han kan forberede seg litt, og få en hel omgang uansett åssen det går.

Gardar sliter litt, han har litt dårlig balanse og en smule tempoproblemer, og bør kanskje brukes bare en omgang mot Strømsgodset avhengig av prestasjon, mens Tegström ser ut til å trenge matching for å finne tilbake til formen, for han kommer jo til kjempesjanser hver kamp og må få roa til å sette de ballene, så Tegström må spille, IMØ.

Jeg synes vel ellers at Tegström og Gardar samtidig på banen blir litt vel tungt, så jeg synes vel egentlig at vi skal spille med Tegström/Kouadio i første omgang, og Trulsen/Tegström i annen, og at Gardar blir brukt som innbytter.

Fofana er liksom ikke med lenger, så jeg skulle likt å hørt litt hva som skjer på trening som gjør at han ikke er aktuell i førsteoppstilling lenger. Han har kanskje ikke hatt den progresjonen som man har forventa, hva vet jeg. Kouadio virker friskere, mer innsatsvillig, og det er jo det som skiller klinten fra hveten, tross alt.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 okt 07, 12:00
Endret: 23 okt 07, 12:45

Opprinnelig postet av Asgeir


Fofana er liksom ikke med lenger, så jeg skulle likt å hørt litt hva som skjer på trening som gjør at han ikke er aktuell i førsteoppstilling lenger. Han har kanskje ikke hatt den progresjonen som man har forventa, hva vet jeg. Kouadio virker friskere, mer innsatsvillig, og det er jo det som skiller klinten fra hveten, tross alt.

 

Fofana var jo utestengt mot Sandefjord, så det ihvertfall en grunn til at han ikke spilte da.. Vil tro han blir aktuell igjen mot Godset.

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 okt 07, 12:18
Tror vi får se dette laget mot Godset:

                   Shabaan

PAC - Gerrbrand - Raio - Sjöberg

Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik

            Tegan - Fofana

Jeg skulle egentlig ønske at Shabani, Trulsen og Kouadio fikk spille i denne kampen, men jeg ser ikke helt muligheten for at alle tre skal få sjansen. Tipper vi ikke ser Multe i denne kampen, men at Shabani avløser Sjöberg i ca 20 minutter, og at Kouadio avløser enten en av kantene eller spissene vårei 30 minutter kanskje. Berg får noen sympatiminutter på bekostning av Gashi eller Wehrman på slutten, som før.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 okt 07, 15:08

Faktisk litt redd for Kovacs. Kan fort bli at dommere blir veldig observante på duellene med han og mest sannsynlig Piiroja, og da kan det hende at han blåser noen feilaktige frispark. Hvertfall min erfaring av det lille jeg har sett av Strømsgodset i år.

Tipper vel at dette er de 11 som løper ut på matta på søndag, 18.00.

                           Shaaban

PAC        Gerrbrand      Piiroja       Sjöberg/ Shabani

Bjørkøy       Gashi         Wehrman    Kvisvik/Kouadio

                   Johansson          Tegström.

Kvisvik har hatt mange dårlige kamper på rad, og jeg er så irritert over de holdningene han viser i kamp. Det provoserer meg sterkt, og jeg tror han provoserer mange medspillere.

Til du som kalte Tegström for søppel(husker ikke hvem). Til deg har jeg ett ord: Dust!

Tegström var meget aktiv i førsteomgang, og spilte stort mot gamle lagkamerater. Den bevegligheten han har, er det klasse over. At han blir anonym utover forventet jeg, han har jo tross alt vært ute med skade en stund. Stå på Tegström!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 okt 07, 15:17
Jeg håper på:

Shaaban

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg

Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik

Tegström - Fofana

Jeg synes Tegström og Johannsson utfyller hverandre dårlig på topp. Og Tegström virket piggest mot Sandefjord, selv om han sliter foran mål. Johannsson har hatt en dalende formkurve. Fofana synes jeg har virket frisk de gangene han har kommet inn på høsten, og hadde ikke skadet å prøve han fra start igjen. På midtbanen kan Kvisvik starte på venstre, men hvis han har en dårlig dag - og det ser man gjerne ganske tydelig - kan han fint erstattes av Kouadio ganske tidlig i kampen. For eksempel til pause. Ellers synes jeg Sjöberg er vårt klart beste alternativ på venstreback, mens Czwartek får høyrebackplassen hårfint foran Miikka Multaharju.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 okt 07, 18:38
Er helt enig i den lagoppstillinga. Jeg tror Fofana har slitt, eller sliter med en eller annen sykdom, men tror han begynner å bli frisk igjen. Mot stabaek viste de to på topp at de snakket samme språk med beina, kanskje får vi reprise.. Ellers så tror jeg det skal bli veldig ålreit å få igjen det samspilte forsvaret igjen. Synes ikke Sjøberg gjorde seg bort mot Sandefjord, men man merket at det ikke var noen drillet enhet som jobbet sammen..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 okt 07, 18:45
Synes Sjøberg burde få muligheten igjen i midtforsvaret. Samtidig som Agim burde få starte på venstre back. Ellers så burde Kaesey få en kamp på benken og la Berg få starte en kamp.

                   Rami
Pac  Sjøberg  Raio   Agim

Multa  Berg  Gashi Parfyma

         Gardar Kouadio

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 okt 07, 19:06
Gerrbrandt er vel altfor god til å sitte på benken? I alle fall når han ikke har spilt seg ut? Ellers så er jeg ikke redd for å bruke Sjøberg i midten igjen. Hvem vet hvor god han kan bli i midtforsvaret igjen etter Elfsborgskaden sin ....  

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 okt 07, 19:41

Vil gjerne se Bjørkøy på høyreback mot Strømsgodset. Vi ser effekten av en offensiv sideback, når Pål Andrè er med på å avgjøre kampen mot Sandefjord ved å ha en offensiv tankegang. Gjerne Agim på venstreback.

Multaharju på høyrekant. Etter kampen mot Rosenborg(det var da han spilte sist??) syns jeg han viste at han har skjerpet pasningsspillet, noe som var nødvendig.

                     Shaaban

Bjørkøy       Gerrbrand      Piiroja       Shabani

Multaharju     Gashi          Wehrman    Kouadio/Kvisvik(Sterkt i tvil!)

                Elyounoussi      Tegström

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 okt 07, 20:15
Opprinnelig postet av Lemmy

Vil gjerne se Bjørkøy på høyreback mot Strømsgodset. Vi ser effekten av en offensiv sideback, når Pål Andrè er med på å avgjøre kampen mot Sandefjord ved å ha en offensiv tankegang. Gjerne Agim på venstreback.

Multaharju på høyrekant. Etter kampen mot Rosenborg(det var da han spilte sist??) syns jeg han viste at han har skjerpet pasningsspillet, noe som var nødvendig.

                     Shaaban

Bjørkøy       Gerrbrand      Piiroja       Shabani

Multaharju     Gashi          Wehrman    Kouadio/Kvisvik(Sterkt i tvil!)

                Elyounoussi      Tegström

Interessant lagoppstiling mtp Bjørkøy og Multe, selv om jeg tviler på at vi ser denne. Tarik på topp blir vanskelig, i og med at han soner karantene for gule kort

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 okt 07, 20:30

Er ikke dette byen hvor alt årnær sæ a, Scout? Å få Tarik klar skulle ikke være noe problem.

Nei, da satser jeg vel på Fofana, Trulsen eller Johansson som stedfortreder.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 okt 07, 20:37

Jeg håper å få se dette laget mot Godset:

 

Motivert

Mot     Agrisivitet    Tæl   Tempo

Trøkk    Insatts    Jobbing   Tru

Vilje     Beslutsomhet

 

 

Får vi starte med disse ellve, så vinner vi kampen..... Jeg savnet alle i sist kamp!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 07, 20:44
helt enig og veldig bra skrevet

---------------------------

http://keiko99.net


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 okt 07, 20:48
Endret: 23 okt 07, 20:49
Besluttsomhet soner for gule kort. Vilje er ute med lyskestrekk. Tempo skal spille landskamp. Tror du må rokkere litt på laget ditt, FP.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 24 okt 07, 03:11
Hvis jeg fikk lov til å sette opp laget ville jeg satt det opp slik :

                Staw

PAC - Rajo - Gerrbrand - Shabani

Bjørkøy- Gashi - Wehrmann - Kouadio/Ray

          Tegan - Fofana/Trulsen

Kouadio/Fofana som starter og Ray/Trulsen som innbyttere etter hvert.
Kouadio og Fofana kjenner hverandre relativt godt og har etter min mening hatt gode kombinasjoner de få gangene vi har sett de på banen sammen. Det er jo også slik at godset har slitt litt med høyreback-plassen sin i år og jeg ser på den plassen som deres svakeste punkt i forsvar. Ellers har jo godset et eldre lag med mye rutine, så litt afrikansk "magi" er kanskje hva som skal til å overraske litt. Og etter innsatsen samtlige hadde mot sandefjord kan man la noen nye slippe til fra start.

Ellers mener jeg at dette er kampen for å la være unge prøve seg. Det er jo en kamp som kan sees på som uviktig og bør derfor være en utmerket mulighet til å la våre unge få etterlengtet spilletid.

Selv om det er det laget jeg ville satt opp tror jeg det ender opp med :

                Rami

Pac - Rajo - Gerr - Sjöberg

Bjørkøy - Gashi - Wehrmann - Ray

       Tegan/Fofana - Gardar

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 okt 07, 19:34

Opprinnelig postet av pondus-
Hvis jeg fikk lov til å sette opp laget ville jeg satt det opp slik :

                Staw

PAC - Rajo - Gerrbrand - Shabani

Bjørkøy- Gashi - Wehrmann - Kouadio/Ray

          Tegan - Fofana/Trulsen

 

Ser at det er mange som foreslår Trulsen fra start, eller som innbytter. Gutten har foreløpig ingen proffkontrakt, og er dermed ikke tilgjengelig for spill.

Det er vel et lite ankepunkt mot Grønnis, at han ikke gir ungguttene nok sjanser, selvsagte unntak er Fofana og Tarik. En spiller som Agim burde vært foretrukket langt foran Prytz i siste match. Unnskyldningen om at man testet Prytz for evt kontrakt før neste sesong er tull. Han har bevist for lenge siden at han ikke holder mål. Trenger ikke D.kurs for å se det akkurat. Savner å se en utfordring av  potensialet til  Agim, gjerne på bekostning av Pryts, eller evt Sjøberg. En spiller som Kouadio har også fått for lite spilletid, på bekostning av f.eks Raymond.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 okt 07, 19:41
Opprinnelig postet av djpete

Ser at det er mange som foreslår Trulsen fra start, eller som innbytter. Gutten har foreløpig ingen proffkontrakt, og er dermed ikke tilgjengelig for spill.

Hvis de ikke har endret på reglene fra i fjor så er det mulig for en juniorspiller uten proffkontrakt å komme inn som innbytter, men ikke starte kampen.

Men jeg tror likevel Trulsen er uaktuell til denne kampen, og personlig synes jeg ikke han tar skade av å vente til vinteren med å prøve seg i treningskamper for a-laget. Dog har det kanskje noe å gjøre med at jeg har en litt lunken magefølelse til om han har det som skal til på dette nivået rent ferdighetsmessig...

Posisjonen jeg er mest usikker på er venstreback. Agim Shabani er lokal unggutt, et stort talent og bør egentlig få sjansen fra start i en kamp eller to sånn som situasjonen er nå. Problemet er at han ikke er venstreback og jeg føler at det ikke er den posisjonen han bør utvikle seg i. På den andre siden har Prytz vist mer enn nok til at han bør ha spilt sin siste kamp for FFKs a-lag, mens Johan Sjöberg etter all sannsynlighet er ferdig etter sesongen. Er det egentlig noe poeng å bruke han mot Godset da? Det siste alternativet er Miikka Multaharju, men også han er trolig ferdig etter sesongen. Venstrebackposisjonen har i det hele tatt skapt mye hodebry i mange år nå - med unntak av den perioden hvor Bertelsen spilte fast.

Jeg håper en reell forsterkning som faktisk er venstreback + Christian Halvorsen gjør at vi istedet får et luksusproblem på venstreback neste sesong...




Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340