Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 33 33

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 nov 07, 16:06
Endret: 11 nov 07, 16:07

Opprinnelig postet av solano2
Eies Bjørkøy av FFK eller av spillerinvest?

 

Hvis vi der bort i fra de spillerene som kom i vinter/sommer så er eierforholdet 50/50 på resten...

Hvordan det er med de som kom, hvet jeg ikke helt, men vet at Wherman eies 100% av invertorpoolen. Gashi også tror jeg..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 nov 07, 20:03

Opprinnelig postet av Husgutt
Takk for alt Jonna! Nå blir det vel mer spilletid på landslaget også, kjenner jeg Hareide rett

 

Jonna kommer nok ikke med på landslaget, da må det i så fall bli som høyreback.. Kan ikke se noen annen plass til han verken i Rosenborg eller på landslaget


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 07, 12:17
Vil ikke til Fredrikstad

vil ikke ha deg heller

---------------------------

http://keiko99.net


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 nov 07, 21:32
Endret: 07 nov 07, 21:39
Demidov Bosman-spiller? Vi snakker om Hønefoss-spilleren, ikke sant? Han har to år igjen av kontrakten, men Hønefoss har sagt seg villig til å slippe ham. Jeg tipper han kjapt kan komme til å koste 5 mill.

Bortsett fra Jørgen Jalland er Arnar Førsund muligens den spilleren VIF-fansen helst ser finner seg en annen arbeidsgiver. Førsund har absolutt ingenting å tilføre dagens FFK-lag.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 nov 07, 21:04
Opprinnelig postet av Mustang
Beholde Multa fordi?


Andre har i grunn svart for meg, f.eks. Costanza og denialsander, så jeg skal ikke gjenta de samme argumentene, bare poengtere at jeg tenkte på det samme. :-)

---------------------------

Svensk magi!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 07 nov 07, 16:04
Opprinnelig postet av Shadar
Hva med å utvikle noen selv? Hvis TL utvides i 2009 så kan vi vel ikke rykke ned i 2008. Bruk denne muligheten til å la egne lokale talenter til å spille...


Det blir vel slik at iallefall ett lar rykker ned kan jeg tenke meg. Men er ellers veldig enig i det du skriver. Lokale talenter må få prøve seg, og hvis de kan det uten at et tap eller to for mye har noe å si så må vi gi de sjansen synes jeg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 nov 07, 16:11
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Det blir vel slik at iallefall ett lar rykker ned kan jeg tenke meg. Men er ellers veldig enig i det du skriver. Lokale talenter må få prøve seg, og hvis de kan det uten at et tap eller to for mye har noe å si så må vi gi de sjansen synes jeg.

Det ligger an til å bli slik at ingen rykker direkte ned. De to siste spiller kvalifisering mot 3. og 4. plassen i 1. divisjon.

Uansett må vi jo finne en balansegang i forhold til å satse på lokale talenter og hente inn eksterne forsterkninger.

Men jeg føler at vi hente inn en høyreback og venstreback. Og minst én kantspiller.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 okt 07, 11:11
Opprinnelig postet av Per Egil
Bjørkøy bor på St. Hanshaugen i Oslo, han...

Jaha, trodde han bodde på Tøyen

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 okt 07, 11:12
Endret: 29 okt 07, 11:17
Nei, der bor jeg. Det er mange som blander.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 27 okt 07, 09:47

[quote=Costanza][quote=kjo]Mange mener jo at uforutsigbarheten i norsk fotball ved at det er såpass jevnt og vi knapt har et eneste stabilt topplag igjen, er en svakhet ved norsk fotball og noe som begrenser utviklingen vår. Og jeg forstår den tankegangen veldig godt, men for oss som er supportere for en av de mange klubbene som kanskje ikke blir en del av denne "makteliten" så kan det oppleves som frustrerende. Men for norsk fotball så tror jeg ikke det er så dumt om man får et skille.

Så spørs det hvordan man ser på hva som er best for norsk fotball. Tar man utgangspunkt i at det beste for norsk fotball er at et par klubber når lengst mulig i Europa, er det bra med et skille a la England, der de fire store ligger lysår foran resten. Men om man foretrekker en jevn, levende og spennende liga i Norge er det en tragidie. Jeg for min del tar utgangspunkt i FFK. Jeg må innrømme at for meg er en plass opp på tippeligatabellen for FFK langt viktigere enn RBK-suksess i Europa. For meg er RKB først og fremst en konkurrent til FFK, det perspektivet overskygger norsk fotball-perpektivet fullstendig.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 okt 07, 11:46
Jeg vet at vi ikke får 40 - 50 mill for Tarik internt i Norge. Det skjønner jeg og, så jeg har ikke mistet bakkekontakten helt. Det forrige innlegget mitt var skrevet med hjerte. Jeg har ikke lyst til å se Tarik hos en direkte konkurrent. FFK bør være en klubb som har økonomisk styrke til å ikke måtte si ja med en gang det kommer et greit tilbud fra RBK.

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 26 okt 07, 15:50

- Jeg har godt av å være her

Kontrakten til Tarik Elyounoussi med Fredrikstad går ut i 2009, og selv mener spilleren at han blir i FFK ut den tiden. Han forteller at han trives veldig godt i klubben, og i byen.

- Og jeg får jo trent veldig bra her, med tanke på den nye stadion og god treningsbane. Og jeg har gode trenere rundt meg, sier FFK-spilleren

(KILDE NRK/Østfold 22.10.07)

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 23 okt 07, 14:52

http://www.fxt.no/forstediv/article1401363.ece

 

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 okt 07, 15:01
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

http://www.fxt.no/forstediv/article1401363.ece

 


Tviler likevel på at han vil bli kjøpt opp av en Tippeliga-klubb. Han har vært en notorisk målscorer i mange år (3.div til 1. div), men i en alder av 30 år så har nok toget gått for ham, og det er en grunn til at han ikke har spilt i Tippeligaen. Historien er rik på eksempler på spillere som bøtter inn mål på et nivå, men som rett og slett ikke er gode nok som fotballspillere til å gjøre det samme på et høyere nivå. Kvalheim er nok en sånn type spiller. Hvis han hentes til en Tippeliga-klubb så vil det nok i hvert fall være for en klubb i nedre sjiktet av tabellen som en backup-spiller. I hvert fall ikke en spiller jeg ønsker meg til FFK. Da er det faktisk bedre å gi Trulsen den plassen.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 18 okt 07, 17:22
en vanskelig situasjon gor Martin, mener vel han burde vert leid ut til en 1. divisjonsklubb neste år, med den midtbanen FFk har i dag vil han bli lett er jeg redd for. Men kan utvikle seg godt i en 1. divisjonsklubb, Da kan han kankje om et år eller to komme tilbak og bidra positivt med mye spilletid..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jan 08, 07:52
Endret: 04 jan 08, 07:53
Ny tråd, da denne har blitt svært lang:

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?


"Bekreftede" overganger kan godt få egne tråder.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 33 33

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340