Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 33 30

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 des 07, 15:28
Opprinnelig postet av Lemmy

Har en magefølelse på at Barsom går til oss. Får vi i tillegg tak i en venstreback, står vi godt rustet før 2008sesongen.



Vi må ha inn flere forsvarsspillere om vi ikke skal få store problemer ved skader.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 des 07, 15:56
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje FFK bør ta kontakt med Agar Barsom igjen, nå ønsker han seg vekk fra Ørebro.

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm

Han er på blokka til Grønis og Haugen

   ting skjerwww.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/andraligor/595199.html

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 des 07, 16:02
Hva er mangemillionbud ?? 5 mill. ?? Det er i såfall ikke mange millioner. Mange, da bør det i hvertfall passere 10 mill. minst.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 des 07, 18:18

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva er mangemillionbud ?? 5 mill. ?? Det er i såfall ikke mange millioner. Mange, da bør det i hvertfall passere 10 mill. minst.

Det Svenske og det Norske overgangsmarkedet kan overhodet ikke sammenliknes. Hvis vi snakker om mye mer enn 3 millioner blir jeg overrasket...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 07, 06:35

Christian Berg har vært i kontakt med Bodø/Glimt, og innrømmer at klubben er hans førstevalg.

www.an.no/glimt/article3166893.ece


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 01 des 07, 18:00
for å oppsummere litt: de siste kampene uten raymond slet ffk med å score mål.. mens i de kampene raymond spilte ble det mål.. synes jeg da

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 des 07, 19:16

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
for å oppsummere litt: de siste kampene uten raymond slet ffk med å score mål.. mens i de kampene raymond spilte ble det mål.. synes jeg da

Jeg har ingen statistikk som kan motsi deg her. Vet ikke om du selv brukte noen statistikk, eller om det bare var egne synspunkter.

Og det kan godt hende at Raymond har bidratt til en del scoringer. Men jeg tror også Raymond kan bidra til tap. På en dårlig dag for Raymond, mister vi en spiller. For det er helt klart at vi mangler en mann både offensivt og spesielt defensivt når han har en dårlig dag.

Men på en dårlig dag, er det ikke bare nødvendigvis det som skjer. Hadde jeg spilt på FFK, hadde jeg fort brukt unødvendige krefter på å prøve å stramme ham opp, mens jeg ville brukt krefter på også å irritere meg over ham. Er det dårlig press på ballfører fra Raymonds side, kan det fort forplante seg i resten av laget.

Og det er jo ingen tvil om at Raymond er en medieklovn og en profil som er et slags varemerke for FFK. Men er det virkelig en sånn profil vi ønsker? For med all opphausing av Raymond( i tillegg til at han faktisk kan være fantastisk), er det ingen tvil om at han blir et forbilde for mange unge. Og er det da ønskelig at unge spillere skal droppe styrke og løpetrening, og ha en "slækk" stil på banen? Dette er satt veldig på spissen, men jeg tror det kan være sånn i enkelte tilfeller.

Salg av Raymond vil være vemodig, veldig vemodig. For han har bidratt og blitt en yndling hos oss supportere. Men sportslig sett tror jeg ikke det vil være et stort tap. Raymonds storhetsperiode er over, og en epoke i norsk fotball er over. Det må man bare godta, og så fornye seg med unge talenter som kan nå lengre enn Raymond.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 nov 07, 15:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Hoff er fristet av brann

Den linken hører vel ikke hjemme her Keiko? Dette er jo en tråd om bare FFK.

Han har vært nevnt før i denne tråden.

---------------------------

http://keiko99.net


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 29 nov 07, 02:41

Opprinnelig postet av bjorn
Snart på tide Harry går ut i media og lover noen storfisker

Det var tider det hehe! Savner litt de gode gamle tidene noen ganger :)

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 nov 07, 13:18
Opprinnelig postet av Shadar

Utspillet til Huth gå meg mer inntrykk av kontinuitet og fornuft fremfor å gå helt bananas med $Kr$ og forsøke å shoppe seg til gull slik 2 - 3 klubber allerede forsøker på.

Istemmer fullstendig. Det er ingen grunn til å tro at sponsorene er idioter og i Norge er det slik at "trygghet, langsiktighet og fornuft" er lettere å selge enn høytflyvende luftslott (vel... Terra er kanskje unntaket. ;)).

Når jeg leste kommentarene til Huth tenkte jeg : Endelig!!! Yes! En person som er i stand til å sette mål for klubben - mål som er realistiske, langsiktige og allikevel ambisiøse. For med tanke på den voldsomme pengespiralen vi ser i fotballen nå (Brann, VIF, LSK, RBK primært) er det bare den mest naive som tror at FFK er i stand til å matche dette - med mindre Høili & Co åpner slusene fullstendig - også for å dekke løpende kostnader som lønn.

Huth er kanskje en "blåruss" i forhold til at han påpeker ting som fans overhodet ikke bryr seg om (cashflow, avskrivninger, regnskapsmessige ting), men selv om FFK skulle fått (som i gratis) tre sykt gode klassespillere, er de ikke gratis i drift...

Eksempel: Det er mange som har kjøpt seg en dritdyr cabincruiser bare for å oppdage at brukskostnadene er så høye at de ikke har råd til å bruke båten... Bryggeplass koster penger. Opplag og service koster penger. Bensin koster penger. Dette er ikk e kostnader som "synes" når man vurderer om man har råd til å kjøpe båten.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3494

Lagt til: 27 nov 07, 13:29
Jeg vil si meg enig. Sunn fornuft, blåruss og Huth kan være en god og NY kombinasjon for FFK.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 27 nov 07, 13:35

Opprinnelig postet av Erikk
Sunn fornuft, blåruss og Huth kan være en god og NY kombinasjon for FFK.

Det spørs om det er like populært hos Væste-gutta.

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3494

Lagt til: 27 nov 07, 13:39

Det kan være smart å møte proffer med proffer


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 nov 07, 13:45
Hjelper ikke at noen betaler spillerne for FFK, når de ikke har råd til å betale lønn og andre utgifter for de samme spillerne selv.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 27 nov 07, 14:25

Helt enig i at det er en smart holdning av Huth å ha, men poenget er om det er smart å utbasunere det i all verdens presse;) Feks så gjør vi oss ikke akkurat mer attraktive for spillere som feks Hoff, som er blant de som står øverst på min ønskeliste:)

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 nov 07, 15:20

Problemet hvis vi hopper av lønskarusellen blir å få gode nok spillere slik at vi ikke rykker ned tillegg til å beholde dem vi allerede har.

Mange har jo påpekt det som en av grunnene til at vi rykka ned i `84, at vi rett og slett ble akterutseilt av andre klubber fordi vi ikke hev oss med på den profesjonelle fotballen....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 33 30

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340