Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 31 24

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 04 des 07, 18:42
Men hva er vitsen med å ha en spiller i troppen, som ikke vil være der?

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 des 07, 19:53

Opprinnelig postet av MadMax
Men hva er vitsen med å ha en spiller i troppen, som ikke vil være der?

Greit nok at han ikke vil være helt happy. Men han er nok motivert til å spille godt allikevel - husk at han skal selge ræva si til høystbydende om et halvt år. Har han spilt som en full sjømann er det ikke så mange som vil betale fett i hverken sign-on eller i lønn...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 04 des 07, 19:55

Jo, jeg skjønner den. Og skjønner hvorfor Odd vil beholde ham, han er jo en god fotballspiller.

Bare syntes det måtte vært mer effektivt for Odd å ha en spiller som var motivert til å spille for klubben også.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 des 07, 19:59
Må si meg enig med Madmax her, det nytter nesten ikke å ha en spiller i stallen som ikke vil være der, se bare på prestasjonene til Rami i slutten av årets sesong, virket som han ga mer eller mindre F... og alle vet jo at han ikke vil være i FFK

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 des 07, 06:19

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Må si meg enig med Madmax her, det nytter nesten ikke å ha en spiller i stallen som ikke vil være der, se bare på prestasjonene til Rami i slutten av årets sesong, virket som han ga mer eller mindre F... og alle vet jo at han ikke vil være i FFK

Hvis du er motivert for å få deg en ny og bedre jobb da er den første og største motivasjonen å gjøre en så bra jobb som mulig der du er for å nettopp få de resultatene du vil ha når du skal forhandle i den nye.

Mot slutten av sesongen så det forøvrig ut til at 90% av stallen ikke hadde lyst til å spille for FFK, så det at Rami hadde en liten downperiode (hadde han? jeg kan forøvrig ikke si jeg husker det...) var ikke enestående...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 05 des 07, 12:28

Rami har vært god i så å si alle kamper siden juni etter mitt syn. Han streber jo etter å signere en kontrakt ett eller annet sted i verden verdt ett dusin millioner på tampen av karrieren så det at han ikke har vært motivert er bare tull!

Kvisvik på den andre siden har vel ikke vært motivert siden han kom til FFK så en årslønn på 2,5 mill kan ikke være noe annet en ren ønsketenkning etter mitt syn. Hvorfor skal FFK gjøre Kvisvik til en av tippeligaens best betalte spillere når de overhodet ikke vil/ønsker/kan konkurrere med Brann om lønnen til Huseklepp? Kommer aldri til å skje!

 

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 07, 13:16
Anders Prytz vurderer å avbryte kontrakten med FFK og reise hjem til Sverige av sosiale årsaker. Jeg tviler sterkt på at FFK vil nekte ham....

http://www.f-b.no/article/20071205/FFK/858744672/1009/AKTUELT

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 07, 23:33

Berg klar for Glimt

Christian Berg og Bodø/Glimt ble tirsdag kveld enige om en toårskontrakt.

fotball.adressa.no/eliteserien/article95915.ece


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 des 07, 15:26
HJK Helsinki kjøper ikke Vourinen likevel ... men han har ingen framtid i FFK.

www.f-b.no/article/20071206/FFK/167497743/1009/AKTUELT

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 des 07, 15:45
synd at vi ikke prøver han da.. det bor noe i den gutten. Det lille han viste i blant annet cupen mot start var jo ikke dårlig, men som klubben sier vi bør vel satse på dem vi har.. bor vel mere kvalitet i tegstrôm og gardar

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 des 07, 09:43

Opprinnelig postet av keiko99
synd at vi ikke prøver han da.. det bor noe i den gutten. Det lille han viste i blant annet cupen mot start var jo ikke dårlig, men som klubben sier vi bør vel satse på dem vi har.. bor vel mere kvalitet i tegstrôm og gardar

Nå har han jo fått prøvd seg i Finland (igjen) uten å lykkes. Hvorfor skulle vi prøve igjen? Vi har da nok av andre spisser som bør få sjansen....


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 des 07, 10:28
Vuorrinnen er enda et utslag av at FFK lønner middelmådlighet uen andre ambisjoner enn lommeboks, altfor høyt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 07, 12:15
Jeg mener fortsatt at Heavy holder vel så høyt nivå som Gardar. Hvilket nivå det er er et annet spørsmål. For meg så kan de sende begge på dør. Jeg vil ha noe bedre no.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 des 07, 12:24
Rune, det betyr vel at begge holde ett alfor lavt nivå for en "hardtsatsende klubb"

Nå har vi kjøpt Tegstrøm også, skal bli veldig spennende å se hvordan det går til året.

Han var jo en spiller vi bare måtte ha i følge ledelsen...
Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor vi kjøpte han i sommer, why why why!!!

Rekken av bomkjøp/flopper/whatever på spissplass begynner å bli komisk lang på få år.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 des 07, 12:23

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg mener fortsatt at Heavy holder vel så høyt nivå som Gardar. Hvilket nivå det er er et annet spørsmål. For meg så kan de sende begge på dør. Jeg vil ha noe bedre no.

Helt enig.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 08 des 07, 14:44

Er eing i at vi gjør det ene bomkjøpet etter det andre på spisspalss, har heller ingen tro på Tegstrøm. Når det gjelder Voininen kunne jeg ikke fatte hvorddan vi kunne finne på å kjøpe en så dyr spiller for så å benke han slik vi gjorde. Mot Start fikk han et innhopp og gjorde etter hva mine øyne fortalte meg en god figur fram til han ble utvist. På 2.laget spilte han ving noe han ikke passer til i det hele tatt. 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 des 07, 15:37

Mener at vi skal ha Gardar, Tegström, Fofana, Tarik og Michael Trulsen som spisser. De to første kan jobbe mot et langt bedre toppnivå og bestrebe seg på å holde et godt nivå over lengre tid. Tegström tror jeg vil utvikle seg mer, og med en vinter uten skader tror jeg han kan bli god å ha neste år.

Tarik, Fofana og Trulsen må videreutvikles. Tarik tror jeg går om et år, men han kan fortsatt bli bedre. Fofana og Trulsen må det jobbes nøye med både på det sportslige og det mentale plan. Begge to har mye å gå på, og det er små ting som avgjør om de blir gode eller ikke. Så får man håpe FFK og guttene selv er flinke til å fokusere på de små tingene. Kosthold, restitusjon, idrettspsykologi, målsetninger osv. er som sagt bare små ting. Men er man nøye på de, økes sjansen for å bli toppspiller betraktelig. Og først da tror jeg vi kan få se en Fofana eller en Trulsen selges til en klubb for mange millioner.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 08 des 07, 15:44

Hvis Fofana selges for mange milioner tilhører jo de Charlton. Ellers synes jeg vi har mange halvgode spisser og er usikker på hvem som bør bli Tariks makker. Hadde vært moro om det ble Voininen men har ikke troa.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 des 07, 16:47

Sjöberg fortsätter tveka: ``Ingenting är klart``

Virker som FFK vil beholde han, men....

Sjöberg har varit utlånad till Fredrikstad sedan sommaren och har gjort ett mycket bra intryck på den norska klubben. Försvararen har agerat ordinarie ytterback och Fredrikstad vill gärna behålla Sjöberg. I den andra änden står dock Elfsborg som vill få tillbaka 27-åringen inför kommande säsong. Det är också det sistnämnda alternativet som är troligast i dagsläget.

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 des 07, 17:01

Enig at Gardar kan gå sammen med "Heavy".

Men kanskje vanskelig å få solgt han, eller og  få han til å godta betingelser hos andre interessenter.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 31 24

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340