Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 31 16

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 nov 07, 17:04
Tror Frode johnsen skulle bli i Japan i minst ett år til, ønsker meg ikke noen av de til jul uansett.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 nov 07, 17:07

Opprinnelig postet av eliot
Kontrakten til Frode Johnsen går ut i slutten av januar.  Vet ikke om han blir i Japan eller ikke.  Han scorer stadig vekk
bra med mål.  Han er kanskje litt gammel.   74 modell.  Daniel Braaten har ikke tillit i Bolton.  Han blir kanskje sendt
hjem på billigsalg.  Er noen av disse spissene noe for FFK?

Frode Johnsen hadde vært en god spiller å fått inn. En av de beste hodespillerene Norge har. Han passer også godt i et 4-4-2 system. Virker også som han vet hvor målet står fortsatt.

Daniel Braathen hmmm.... har ikke sansen for den "coole" holdningen han har på banen. Han er ikke noen naturlig goalgetter heller, men er meget god når han er i humør til det.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 nov 07, 17:11

Opprinnelig postet av eliot
Kontrakten til Frode Johnsen går ut i slutten av januar.  Vet ikke om han blir i Japan eller ikke.  Han scorer stadig vekk
bra med mål.  Han er kanskje litt gammel.   74 modell.  Daniel Braaten har ikke tillit i Bolton.  Han blir kanskje sendt
hjem på billigsalg.  Er noen av disse spissene noe for FFK?

 

Daniel Bråten er vel ving ? Uansett en spiller jeg kunne tenkt meg...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 07, 17:17
Frode Johnsen skrev for ikke lenge siden under en lenger kontrakt for at han likte seg så godt det..

Til bob Daniel Bråten går ikke fra england til oss uten at det vil koste dyrt

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 nov 07, 17:21
Endret: 19 nov 07, 17:21
Sikkert, men går ann å ønske ham for det da ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 nov 07, 17:59
Her er noe av drible ferdighetene: til Braaten.

www.youtube.com/watch


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 nov 07, 19:22

Opprinnelig postet av eliot
Her er noe av drible ferdighetene: til Braaten.

www.youtube.com/watch

 

Det hadde vært no det ja...helt klart...

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 nov 07, 19:33

Jeg er positiv til Ludvigsen, og tror det kunne vært en grei spiller for FFK. At han kommer gratis, gjør ingenting. Til de som mener vi ikke bør satse lenger, skulle vi aldri kjøpt Bjørkøy eller Bertelsen da? Eller Raio Piiroja? Det var store satsinger fra FFKs del.

At han har spilt dårlig i Strømsgodset, trenger nødvendigvis ikke si noe. Somen Tchoyi var jo ingen stor suksess i Odd Grenland...

At han er noen toppklassespiller, har jeg ingen tro på. Men jeg syns det hadde vært interresant å prøve ham på høyrekant, hvis Bjørkøy forsvinner vel og merke. Kan vi hente inn en spiller som kanskje kan forsterke laget gratis, så kjør på. Vil heller konsentrere meg om kjøp av sidebacker, og kanskje kunne bruke mer penger på det.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 07, 19:46
Endret: 19 nov 07, 19:47
Tchoyi var veldig god i Odd. Hvorfor de solgte ham og hvorfor vi aldri viste interesse da, skjønte jeg aldri.

Et kjøp av Ludde kan verken sammenlignes med ham eller våre kjøp av Piiroja, Bertelsen og Bjørkøy. I forhold til karrierekurve så er det mer nærliggende å sammenligne et kjøp av Ludde med eksempelvis Martin Wiig eller Anders Stadheim. Spillere som tidlig i karrieren slo til i trygge omgivelser, men som senere har stagnert noe fryktelig og ikke viser tegn til å bli noen stabil klassespiller. Ludde har fått sjansen i FIRE klubber etter at han "slo gjennom" i Bodø/Glimt, men han har falt gjennom over alt: i Rosenborg, i Hertha Berlin, i Brann og i Strømsgodset. Selvfølgelig KAN han plutselig blomstre når han skifter klubb igjen, men når vi i tillegg spiller 4-4-2 (en formasjon Ludde overhodet ikke passer inn i, han er totalt blottet for defensive fibre) så vil jeg ha liten forståelse for at det er VI som skal satse på et så usikkert kort.

FFK kan ikke hente mange spillere i vinter, så det er viktig at man henter de riktige spillerne. I et slikt bilde blir det etter min mening feil å prioritere Trond Fredrik Ludvigsen. La noen andre ta den risikoen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 nov 07, 19:53

Tchoyi var ikke god i Odd i forhold til hva han har vist i Stabæk, mener jeg.

Nå må vi jo ta med at Ludvigsen har gått en del skadet, men nå er tilbake fra de. I Rosenborg syns jeg han glimtvis viste hva han kunne, og presterte helt greit det. I Brann gikk han som sagt en del skadet. Har ikke fulgt utviklingen i Strømsgodset, men etter hva jeg har hørt har han vært dårlig.

Har en følelse av at vi uansett kommer til å hente inn en kant som er veldig offensiv. Grönis har savnet en som kan utfordre en mot en, og da satser han nok på en offensiv kant. Hvis vi henter en stødig sideback, skulle det gå i orden.

Hvis FFK klarer å hente bedre spillere innenfor de økonomiske rammene som er satt, er jeg selvfølgelig for den løsningen isteden. Men personlig mener jeg at sidebackene våre er viktigere å forsterke enn høyrekanten. Derfor vil jeg heller at vi skal se oss om etter to nye sidebacker, hente inn en grei høyrekant, for så å hente inn en meget god høyrekant til sommeren eller neste vinter. Klarer FFK derimot ikke å hente inn merkbart bedre spillere som er billige/gratis, er jeg misfornøyd.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 nov 07, 20:14
Ludvigsen er overhodet ikke god nok og jeg forstår ikke hvorfor at noen vil ha han hit.. Eller, kommer han gratis og NAV betaler lønna hans, så skal jeg ikke klage

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 07, 22:52

”Fredrikstad hörde av sig”

I lördags avslöjade www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/hammarby/article1229272.abatt norska Fredrikstad jagar Hammarbys högerback David Johansson. – Vi har talat med Hammarby men just nu finns inget mer att förtälja, säger Fredrikstads sportchef Per Morten Haugen. Hammarbys informationschef Urban Rybrink är också förtegen. – Jag kan bekräfta att Fredrikstad hörde av sig men det finns inget konkret och därför inget att kommentera, säger Rybrink.

Om affären blir av väntas det dröja någon eller några veckor innan den är helt klar.


Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 21 nov 07, 09:40

Hva synes dere om Thomas Rasmussen fra Brøndby på venstreback? Hadde det vært et ok kjøp?

 

 

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 nov 07, 10:14
Opprinnelig postet av Newman

Hva synes dere om Thomas Rasmussen fra Brøndby på venstreback? Hadde det vært et ok kjøp?

Har du noe mer å fortelle om gutten?


Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 21 nov 07, 10:28
Endret: 21 nov 07, 10:32

Vet ikke så altfor mye om han, men han er en offensiv ventsreback /vingback med god innleggsfot og som liker å gå til dørlinjen, det er jo kvaliteter som passer godt inne med profilen av spillere som Grønis ønsker seg. Han har utenlandserfaring blant annet fra bundesliga, men gikk til Brøndy når klubben hans rykket ned. Han er også nylig aktuell  for det danske landslaget etter ha vært ute etter eget ønske for å prioritere Brøndby i en lengre periode. 

http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Rasmussen

 

 

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 nov 07, 10:51
Ser ut som det er fler som har lyst på Mikael Lustig fotball.aftenposten.no/eliteserien/article94971.ece
Blir spennende å se hva som skjer, hadde vært morro om vi kunne snappe han forran andre.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 nov 07, 07:15

... även Lustig kan förlänga – trots nytt norskt intresse

Molde, Fredrikstad, Rosenberg, och nu Viking Stavanger – var och varannan klubb i Norge vilar ögonen på Mikael Lustig.
Men ...
– Vi är i förhandlig med Micke och båda parter har ambitionen att förlänga kontraktet, säger GIF Sundsvalls klubbdirektör Urban Hagblom.

www.st.nu/sport/fotboll.php

 


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 23 nov 07, 07:32
Rosenberg?  

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 nov 07, 10:58
FFK dropper David Johansson

www.fredrikstadfk.no/content/view/652/1/

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 23 nov 07, 13:07


Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 31 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340