Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Sandefjord (24. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 okt 07, 13:19
Endret: 21 okt 07, 13:30
Ser helt klart ikke frem til kveldens kamp.
Fredrikstad kommer til å slite i dag. Jeg aner ikke hvem som er suspendert eller ikke, da jeg over en lengre periode har oppholdt meg noen lengde- og breddegrader unna Fredrikstad, men jeg har uansett følelsen på at dette ikke blir en gøyal kamp. Som regel når jeg har denne følelsen av tap, blir det seier. I dag blir det ikke sånn. I dag blir det enten 0-0, eller 1-3. Fredrikstad har overhode ingen mulighet til å ta full pott i dag.

De er rett og slett ikke på det nivå at de kan oppføre seg profesjonelt når de ikke spiller for noen ting (Det blir vel kanskje noen kroner i kassa om de klatrer noen plasser, men det ser ikke ut til at spillerne bryr seg).

---------------------------

"Vi er en rød--- hvit arme"
rød -hvit armee
men kler oss ikke i rød-hvit for det

Vi vil ha burberry-klær
burberry-klær
så alle ser hvor tøffe vi er
tøffe vi eeer"

-stjernengutt


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 okt 07, 13:20
Endret: 21 okt 07, 13:31

Opprinnelig postet av Rasle


Ramberg? Sist jeg sjekka var Kråkerøy en del av Fredrikstad...

For å sette det på spissen: Du skulle sjekka hva Kråkerøy var for 25-30 år siden..... Kråkerøy var ikke Fredrikstad når Ramberg ble født .

Når det er sagt så mener jeg personlig at PAC, Tarik, Bråthen, Agim, Raymond, Hansi, Staw, Martin, Vidar og Trulsen (glemt noen?) alle er lokale. De er østfoldinger og det får være kriterie godt nok for å bli "anerkjent" som lokal i en klubb som tar mål av seg til å være hele Østfolds stolthet.

Håper vi får se mange unge talentfulle lokale spillere på laget, både idag og i framtida.

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 okt 07, 13:41

Jaja..Hvis alle fra hele fylket er lokale, hva er da spillere fra Fredrikstad? For det er forskjell på Askim og Fredrikstad, og da lurer jeg på hvilken betegnelse man går under når man er fra byen, siden man er lokal når man er fra et annet sted u fylket?

Er dritnervøs, forresten.. Spiller Piiroja, eller gjør han ikke? Det er det store spørsmålet. Håper noen kan roe nervene mine og si at han spiller, eller si at han ikke spiller så jeg slipper å tenke mer på det.. Agim kan godt ta over plassen til Gerrbrand, men tror at om vi flytter inn Sjöberg vil det få store konsekvenser for andre posisjoner. Har stor tro på Agim og Sjöberg, og tror de sammen vil vise seg. Begge to vil vise at de kan konkurrere med Gerrbrand og Piiroja!

Men kan ikke Sjöberg spille venstreback, blir det vel Multaharju. Og da tror jeg vi får se Tarik på kant, og Brian som spiss..

I det hele tatt meget nervøs, men seier er jeg sikker på at det blir- til oss.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 okt 07, 14:05
Opprinnelig postet av Lemmy

Jaja..Hvis alle fra hele fylket er lokale, hva er da spillere fra Fredrikstad? For det er forskjell på Askim og Fredrikstad, og da lurer jeg på hvilken betegnelse man går under når man er fra byen, siden man er lokal når man er fra et annet sted u fylket?

Er dritnervøs, forresten.. Spiller Piiroja, eller gjør han ikke? Det er det store spørsmålet. Håper noen kan roe nervene mine og si at han spiller, eller si at han ikke spiller så jeg slipper å tenke mer på det.. Agim kan godt ta over plassen til Gerrbrand, men tror at om vi flytter inn Sjöberg vil det få store konsekvenser for andre posisjoner. Har stor tro på Agim og Sjöberg, og tror de sammen vil vise seg. Begge to vil vise at de kan konkurrere med Gerrbrand og Piiroja!

Men kan ikke Sjöberg spille venstreback, blir det vel Multaharju. Og da tror jeg vi får se Tarik på kant, og Brian som spiss..

I det hele tatt meget nervøs, men seier er jeg sikker på at det blir- til oss.

Er ikke akkurat nervøs. Hadde vært mosomt å se Sjøberg/Agim som stoppere mot Sandefjord-spisser som ikke akkurat er de giftigste i TL... Og så håper jeg at vi kobler grep så tidlig at vi kan koste på oss å la fler ungdommer få prøve seg utover i kampen.

Spillere fra Fredrikstad er så vidt jeg vet også Østfoldinger, så da er de vel lokale de også kanskje..?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 okt 07, 14:53
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy

Jaja..Hvis alle fra hele fylket er lokale, hva er da spillere fra Fredrikstad? For det er forskjell på Askim og Fredrikstad, og da lurer jeg på hvilken betegnelse man går under når man er fra byen, siden man er lokal når man er fra et annet sted u fylket?

Er dritnervøs, forresten.. Spiller Piiroja, eller gjør han ikke? Det er det store spørsmålet. Håper noen kan roe nervene mine og si at han spiller, eller si at han ikke spiller så jeg slipper å tenke mer på det.. Agim kan godt ta over plassen til Gerrbrand, men tror at om vi flytter inn Sjöberg vil det få store konsekvenser for andre posisjoner. Har stor tro på Agim og Sjöberg, og tror de sammen vil vise seg. Begge to vil vise at de kan konkurrere med Gerrbrand og Piiroja!

Men kan ikke Sjöberg spille venstreback, blir det vel Multaharju. Og da tror jeg vi får se Tarik på kant, og Brian som spiss..

I det hele tatt meget nervøs, men seier er jeg sikker på at det blir- til oss.

Er ikke akkurat nervøs. Hadde vært mosomt å se Sjøberg/Agim som stoppere mot Sandefjord-spisser som ikke akkurat er de giftigste i TL... Og så håper jeg at vi kobler grep så tidlig at vi kan koste på oss å la fler ungdommer få prøve seg utover i kampen.

Spillere fra Fredrikstad er så vidt jeg vet også Østfoldinger, så da er de vel lokale de også kanskje..?

 

Eneste sandefjorspiller jeg beskymrer meg over er Munos (eller hvordan det nå skrives) men West bør ev komme inn på slutten hvis ffk leder. Han er for dålig til å starte mot et lag som ligger kompakt og forsvarer seg..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 21 okt 07, 15:32
Var nettopp en tur på svinesund. Så ut som det var en buss fra sandefjord der. Hørte de sang: "Syng med hvis du er Sandefjord", etterhvert gikk det over i "syng med hvis du har rykka ned" . Artig at de har litt selvironi iallefall.  :)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 okt 07, 18:17
Synd vi ikke leder foreløpig. hatt noen sjanser og fikk en feilaktig offside i mot oss..

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 okt 07, 18:28
Syntes Sandefjord har vært farlig frampå en del ganger nå i det siste også..!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 okt 07, 18:30
Vi blir leika med nå.. Må skjerpings til

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 okt 07, 18:37
Håper virkelig på bytter i pausa.. Venstresiden er rett og slett patetisk dårlig!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 okt 07, 18:47
En tafatt 1 omg... Bør være glad for at vi ikke ligger under!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 21 okt 07, 19:01
Huff...flaut å se på....

---------------------------

Go Tottis!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 okt 07, 19:14
Uff, synes ikke noe om å synge "porselen, porselen" når en spiller blir båret ut på båre...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 okt 07, 19:19
Nå har Tegström hatt 2 GIGA sjanser uten å putte!!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 21 okt 07, 19:29

Opprinnelig postet av lineker
Huff...flaut å se på....

Bytt ut alt på midten og spissene!

---------------------------

Fredd


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 okt 07, 19:38

Endelig!!! 1-0 

Fortjent??? Hmmmm....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 okt 07, 19:47

2 - 0 

2x Tarik i kveld!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 okt 07, 19:48
Endret: 21 okt 07, 19:49
Nyyyyyyydelig av Czwartek! Kjempebra å vinne den ballen, samt pasningen til Tarik var jo suveren!!!

Og selvsagt godt avsluttet av Tarik!

Vi fortsetter i denne tråden:
www.ffksupporter.net/forum/emne.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340