Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide og sparke noen av spillerne?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 okt 07, 17:37
Opprinnelig postet av Lemmy

"ikke bake kake og heller gi straffetrening " osv......

 

Helt enig! Eggen sa alltid at de ikke trengte å få kjeft, men det er vel nettop det de trenger!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 okt 07, 17:44

Ja, han uttalte jo flere ganger at "nå trenger spillerne trøst". Og, vi skal ikke kjøre en gestapostil, det skal vi ikke. Og det er kjipt for spillerne når det ikke funker.

Men det er jo slik at man må lære seg forskjellen på når man spiller bra og dårlig. Selvfølgelig merker de det selv, men de trenger også å høre det fra trenerne. Og får man ikke en konstruktiv beskjed på hva man må jobbe med, er det vanskelig å forbedre seg.

Feks. er det mye lettere for en spiller og gjøre noe annerledes hvis han får en beskjed som feks. "Denne kampen spilte du ballen for lite ut til kantene, det må du gjøre neste gang" enn "stakkars deg, dette glemmer vi, går og tar oss en kake, tar treningsfri. Og neste kamp går det mye bedre, det er jeg sikker på".

Litt overdrevet og forenklet, men allikevel. Er jo ikke sikkert at Eggen og resten av trenerteamet(som også må tas med) har vært sånn som dette, men det virket som om det ikke var langt i fra..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 okt 07, 22:26
Slapp av folkens. Vi slipper å surre i bunnstriden i år. Laget har fått mange god enye spillere og flere er på gang. Fult trøkk på nye Fredrikstad Stdion. Mye positivit med andre ord, Alle lag gjør dårlige kamper og det er vel det som blir viktig for Grønnis å få FFK mer stabile, husk også at Grønnis ble ansatt relativt seint. Jeg ser lyst på neste sesong.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 okt 07, 22:42

Opprinnelig postet av Erikk
Tror du ikke han vil bli bedre til å komunisere når han får mer rutine?

Selvfølgelig.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 08 okt 07, 08:36
Den innsatsen fremkommer av at laget er fornøyd med å være middelhavsfarer. Hvor gode de egentlig er, ser vi når de har kniven på strupen, eller i kamper som betyr noe spesielt. Nå er plassen berget, everybody`s happy. Trist, synes jeg.

---------------------------

-Elsker alle-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 okt 07, 09:48
Spillerne burde blitt trekt 14 dagers lønn!

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 okt 07, 13:59

Helt enig med trådstarter. Spark alle spillerne, på dagen! Da lærer de leksa si og gjør aldri sånne idiotiske feil igjen.

Og da vinner FFK serien neste år, ettersom vi ikke har igjen en eneste spiller i stallen som gjør feil.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 09 okt 07, 17:02

Opprinnelig postet av Liraren
Herregud latterlig, får 50000000000 tusen i året og spiller med hjerte i rompa og ikke utpå drakta. Plankehaugen også lager ikke en dritt lyd! herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det mulig å skrive mer usammenhengende?? Hva har Plankehaugen med det å sparke spillere å gjøre?

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 okt 07, 17:20
Dette må være den mest idiotiske tråden ever..

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 okt 07, 10:56
Endret: 11 okt 07, 10:57
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Helt enig med trådstarter. Spark alle spillerne, på dagen! Da lærer de leksa si og gjør aldri sånne idiotiske feil igjen.

Og da vinner FFK serien neste år, ettersom vi ikke har igjen en eneste spiller i stallen som gjør feil.

Hvordan skal de klare det når du har sparket ALLE spillerne? Kjøpe 22 stykker da eller.....DUST.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 okt 07, 11:40

Altså jeg innrømmer at jeg trådstarter ikke var særlig innteligent når jeg startet tråden. Men i litt beruset tilstand og rett etter kampen ble det skrevet. Kanskje ikke sparke spillerne er løsningen;) Men når man viser slett innsats bør man bli straffet på en eller annen måte.

 

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 okt 07, 11:42
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Helt enig med trådstarter. Spark alle spillerne, på dagen! Da lærer de leksa si og gjør aldri sånne idiotiske feil igjen.

Og da vinner FFK serien neste år, ettersom vi ikke har igjen en eneste spiller i stallen som gjør feil.

Hvordan skal de klare det når du har sparket ALLE spillerne? Kjøpe 22 stykker da eller.....DUST.


Han var ironisk/sarkastisk...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 okt 07, 15:33
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Helt enig med trådstarter. Spark alle spillerne, på dagen! Da lærer de leksa si og gjør aldri sånne idiotiske feil igjen.

Og da vinner FFK serien neste år, ettersom vi ikke har igjen en eneste spiller i stallen som gjør feil.

Hvordan skal de klare det når du har sparket ALLE spillerne? Kjøpe 22 stykker da eller.....DUST.


Han var ironisk/sarkastisk...

Sier du det, da kunne han latt være å skrive et slikt dumt innlegg da.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 okt 07, 16:56
Endret: 11 okt 07, 16:56
Opprinnelig postet av Tiger

Sier du det, da kunne han latt være å skrive et slikt dumt innlegg da.



innlegget var jo genialt. Det var så opplagt sarkastisk at var en prestasjon av deg å ikke oppfatte det.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 okt 07, 17:05
Til holters, du kan godt stenge tråden/endre overskrift:) Som sagt tar jeg denne tråden på mi kappe over "usaklig" innlegg som gjør forumet bare enda dårligere.

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 okt 07, 18:09
Opprinnelig postet av Liraren
Til holters, du kan godt stenge tråden/endre overskrift:) Som sagt tar jeg denne tråden på mi kappe over "usaklig" innlegg som gjør forumet bare enda dårligere.


du får skaffe slik innloggingssak til pc-en som gjør at du må være edru for å bruke den...

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 okt 07, 18:12
hadde det fantes skulle jeg anskaffet meg det med engang;)

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 okt 07, 18:27
Tror vi stenger denne etter trådstarters eget ønske og diverse avsporinger.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340