Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide og sparke noen av spillerne?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 okt 07, 20:28
Herregud latterlig, får 50000000000 tusen i året og spiller med hjerte i rompa og ikke utpå drakta. Plankehaugen også lager ikke en dritt lyd! herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 okt 07, 20:51
nytter ikke å sitte her å klage på plankehaugen.

---------------------------

http://keiko99.net


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 06 okt 07, 20:52
Svak innsats. Bare Staw som for godkjent for strafferedningen.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 okt 07, 21:13
Tåpelig tråd. Etter forrige kamp ble de samme spillerne genierklært og hyllet.

Men ja, innsatsen var under enhver kritikk i dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 06 okt 07, 21:18
Er vel heller en tråd som kan startes etter sesongslutt. FFK kan ikke sparke spillere etter en kamps vurdering. Må jo se sesongen over ett. Trådstarter burde benyttet en annen tittel.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 okt 07, 21:27

Er ikke bare etter en kamps vurdering. Ser ut som om de ikke gidder å gjøre en innsats på bortebane. Eller for den sakens skyld, gjøre en insats når kontrakten er sikra.. Skal FFK bli et topplag MÅ det være full instats HELE sesongen, ikke bare til ny tippeligakontrakt er sikra...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 06 okt 07, 21:30
Opprinnelig postet av Bob Page

Er ikke bare etter en kamps vurdering. Ser ut som om de ikke gidder å gjøre en innsats på bortebane. Eller for den sakens skyld, gjøre en insats når kontrakten er sikra.. Skal FFK bli et topplag MÅ det være full instats HELE sesongen, ikke bare til ny tippeligakontrakt er sikra...

Er enig med deg der. De får slutte å se på tabellen til sesongen er over. Men det var jo ikke snakk om å sparke spillere etter kampen mot Rosenborg. Så vi kan se på det når sesongen er slutt.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


FFK suporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 07
Innlegg: 2

Lagt til: 06 okt 07, 21:59

Opprinnelig postet av Liraren
Herregud latterlig, får 50000000000 tusen i året og spiller med hjerte i rompa og ikke utpå drakta. Plankehaugen også lager ikke en dritt lyd! herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plankehaugen lager jo lyd

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 okt 07, 22:36
Endret: 06 okt 07, 22:40

Opprinnelig postet av FFKPatriot
Svak innsats. Bare Staw som for godkjent for strafferedningen.

Ikke personlig ment, ment vi har utrolig store problemer med bruken av for og får her i byen..... Men tilbake til spm. Hvem er det som startet idag som fortjener sparken?...... Ellers så irriterer det meg litt at ikke vi var mer på allerten når det var mulig å få tak i Hulsker. Tror han hadde passet perfekt.......


benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 06 okt 07, 22:40

Opprinnelig postet av Holters
Tåpelig tråd. Etter forrige kamp ble de samme spillerne genierklært og hyllet.

Men ja, innsatsen var under enhver kritikk i dag.

 

 

sånn er fredrikstad og kommer alltid til og bli


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 okt 07, 22:45
sånn er privilegiet med å være supporter. vi trenger ikke være like rasjonelle som semb alle sammen. etter RBK syntes jeg gutta burde få sjampis og jordbær. i dag bør de kun få god gammeldags spank... :-)

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 06 okt 07, 22:48

Opprinnelig postet av Holters
Tåpelig tråd. Etter forrige kamp ble de samme spillerne genierklært og hyllet.

 

Fullstendig enig!!

Hver gang FFK går på en blemme,så dukker det opp slike tråder...

Sparke,boikotte,Morgan må fjernes osv osv..

Huff!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 okt 07, 09:50
Tja, tåpelig tråd siden det ikke går å sparke spillere, men jeg begynner å lure på hva som er problemet i Fredrikstad.

Vi har jo byttet trener og fortsatt ser vi spillere utpå der som ikke kjemper som om de brydde seg.
Provoserer meg noe sinnsykt!

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 07 okt 07, 12:53
eneste som fåt godkjent idag er staw og gardar! Gardar jo fordi han gjør jobben sin ved og score et mål. Staw er vel ikke vits i og komentere mere

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 okt 07, 13:00

Opprinnelig postet av shaggy
sånn er privilegiet med å være supporter. vi trenger ikke være like rasjonelle som semb alle sammen. etter RBK syntes jeg gutta burde få sjampis og jordbær. i dag bør de kun få god gammeldags spank... :-)

Helt enig!  litt god gammeldags juling!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 07 okt 07, 13:56

Å sparke spillere er å ta litt hardt i. Men å benke de som har slett innsats burde være på sin plass.

Å sette innpå Kvisvik er å gi KLAR beskjed til spillerne om at det går an å spasere ut på banen i 90 minutter.

Fra det 55 til det 80 minutt trodde jeg Kvisvik var bytta ut uten at jeg hadde fått det med meg. Men i det 81 minutt dukket han opp. La manne smake benk inntil han skjerper seg.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 okt 07, 17:02

Opprinnelig postet av Liraren
Staw er vel ikke vits i og komentere mere

Hvorfor ikke ?? Bare fordi han redda en straffe ?? Han har jo null kommunikasjon med de foran seg.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 okt 07, 17:05

Staw har absolutt ingen skyld i tapet i går, at Raio taper duel på duel mot hulsker, og at patrick og johan sjøberg er  på etterskudd i 9 av 10 tilfeller er ikke keeperen`s skyld!

Vi var tilbake på nivået vi har vært vant til de siste åra, total kolaps, taper andre baller og omtrent samtlige dueller både på midten og bak, og som ikke det var nok, når vi først vant ballen, så slo vi en håreisende pasning fremover i håp om at Tarik (!!!) skulle vinne ballen på hodet.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 07 okt 07, 17:06
Tror du ikke han vil bli bedre til å komunisere når han får mer rutine?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 okt 07, 17:33

Når Lasse får beskjed ikke så lenge før kamp, har han mer enn nok med å konsentrere seg om eget spill. Når vi spiller med en så rutinert backfirer som Sjöberg, Piiroja, Gerrbrand og Pål Andrè(kan han ikke endre til et litt lettere etternavn?), så burde de ta mer ansvar når de vet at det er Lasse som står.

Har ikke sett kampen, bare målene; og etter det syns jeg Lasse gjør en grei kamp. Flott strafferedning. Men, jeg la merke til en ting med straffa til Steffen Iversen opp mot Årst sin. Iversen plasserte den hardt i nettaket, Årst prøvde å plassere den i hjørnet. Med en sikkert veldig nervøs keeper som Lasse må ha vært, er det Iversens som er best. Hadde jeg vært Lasse, hadde jeg satsa på et av hjørnene, og slengt meg dit. Det tror jeg mange unge, urutinerte keepere gjør, isteden for å vente litt lenger.

Tilbake til tråden.. Ingen spillere bør sparkes, men det bør snakkes enda mer om holdninger. Funker ikke det, bør det få en konsekvens. Enkel psykologi. Det er greit å tape kamper, men innsatsen på være på topp. Og er alles innsats på topp, så er vi et godt nok lag til å ta de fleste i Norge. Så mitt råd er å innkalle samtlige spillere til straffeløpetrening, for slett innsats. Det kan kanskje gjøre sitt. Under Eggenperioden var det jo faktisk en gang FFK tapte etter nok en hårreisende dårlig kamp hvor det ble bakt kake som trøst til treningen dagen etter! Nei, kjør dem hardt til de forstår alvoret.

Nå hørtes jeg kanskje litt vel general-streng ut, men jeg vil bare at FFKguttane skal skjønne alvoret, og la være å stå med lua i hånda.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340