Husk meg
Brukernavn
Passord

Den jæv..... hesten igjen....

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 04 okt 07, 10:22
Opprinnelig postet av jambo

 En gave som forplikter at man bruker 70.000 i året på den.  

koster det det? eller er dette tallet tulle tall ?

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 07, 10:27
nei da det koster å ha hest. dem skal også starte med den.

---------------------------

http://keiko99.net


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 04 okt 07, 10:29

Opprinnelig postet av keiko99
nei da det koster å ha hest. dem skal også starte med den.

I startelvern?  Lei hele hesten uten å ha sett den engang. ( Selvfølgelig ikke hestens feil.)

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 okt 07, 10:47
Opprinnelig postet av Rune
Mener jo ikke at PH skal være en cash konsern. Men en god supporter klubb tenger jo penger. Penger for å støtte laget best mulig. Billige buss turer feks. Hva gjør vel en hest om den gjør at fler reiser på borte kamper....


Det er gambling, spill, med PH`s penger.  En hest er ikke noen garantert inntekt.  Derfor blir det veldig feil.  Dersom hesten blir et tapsprosjekt så må det ha konsekvenser for styret.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 okt 07, 10:56
Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyrene?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 04 okt 07, 11:19

Hi, Hi...dagens: Stoppe den ut og sette den i Domkirkeparken.......genialt.

Hest er best som pålegg...

---------------------------

Marching on together!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 04 okt 07, 11:45

..og hvor i helsike har Åpent Hus fått`n fra? noen som har glemt den igjen når de var på besøk der eller? he..he..

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 okt 07, 12:43
Opprinnelig postet av Brukernavn

..og hvor i helsike har Åpent Hus fått`n fra? noen som har glemt den igjen når de var på besøk der eller? he..he..

 

Mener å ha lest at de vant den, men hadde ikke råd til og ha den.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 04 okt 07, 12:46
Mener å ha lest at Åpent Hus også fikk hesten som en gave...?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 04 okt 07, 13:02
Opprinnelig postet av Per Egil
Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyrene?

---------------------------

A.Gashi


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 07, 20:01
Opprinnelig postet av jambo

Igjen er den hesten dratt frem i media. Men jeg ønsker bare å kommentere en ting til det Ulf sier i nettutgaven av demokraten idag.

Han sier at de følte at det fulgte med en forpliktelse med hesten. Det må jeg jaggu meg kalle en fin gave. En gave som forplikter at man bruker 70.000 i året på den. Da hadde jeg jaggu blitt irritert på den som ga meg en slik "gave".

Er det noen andre enn, Ulf B., som hadde vært villige til å ta imot en slik "gave"?

 

 

Da forventer jeg at du og alle andre som er i mot denne hesten, møter opp på neste generalforsamling og stemmer mot den hesten. Er selv i mot det, men det går ikke ann å slenge med leppa når man ikke møter opp på en generalforsamling og legger sin stemme, og man kan heller ikke forvente at sin stemme blir tatt til følge så lenge de er flertall for hesten.  Det er dette som kalles demokrati..

 

Og til dere som er i mot at PH tjener penger, tror dere tifo er gratis ? Tror dere blussere, konfetti, leie av busser etc er gratis ? Og var det ikke derfor at Bønna ble valgt inn i styre, for å ta seg av bl.a tribunekulturdelen ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 okt 07, 21:02
Opprinnelig postet av Bob Page

 

Og til dere som er i mot at PH tjener penger, tror dere tifo er gratis ? Tror dere blussere, konfetti, leie av busser etc er gratis ? Og var det ikke derfor at Bønna ble valgt inn i styre, for å ta seg av bl.a tribunekulturdelen ?



Hva hjelper det at bønna var der ?? Er lett å nedstemme han da.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 07, 21:11
Endret: 04 okt 07, 21:11

Da må de tjene dårlig på hesten, når de er så dårlige på Tifo.. Ok, det er bluss på noen kamper. Konfetti? Sjeldent. Bannere ol.?Sjeldent. Busser, ok der er det bra at de tjener penger.

Nå har PH kjøpt seg opp i Aristokraten, holder på med denne hesten og selger "Seigkællær". Vet ikke hvor mye de tjener på dette, men virker for meg som at altfor lite går til tifo. Beskylder dem ikke for noe pengelureri, ikke misforstå. Men det er mer rettet som en kritikk til at det er altfor lite fokus på bannere og lignende! Skjerpings på det området!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 okt 07, 21:19

Og hvis man ser på antall busser, så er de blitt færre og færre også. Så jeg lurer faktisk på hva PH bruker pengene til. Bussbillettene er ikke blitt rimeligere heller. Disse var billigere når vi var under 2000 medlemmer. Så hva skal vi med mange medlemmer etter når det ikke gir noe tilbake ?? Hadde disse sunget så hadde det enda vært noe.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 okt 07, 21:26
Endret: 04 okt 07, 21:28
Opprinnelig postet av Lemmy

Da må de tjene dårlig på hesten, når de er så dårlige på Tifo.. Ok, det er bluss på noen kamper. Konfetti? Sjeldent. Bannere ol.?Sjeldent. Busser, ok der er det bra at de tjener penger.

Nå har PH kjøpt seg opp i Aristokraten, holder på med denne hesten og selger "Seigkællær". Vet ikke hvor mye de tjener på dette, men virker for meg som at altfor lite går til tifo. Beskylder dem ikke for noe pengelureri, ikke misforstå. Men det er mer rettet som en kritikk til at det er altfor lite fokus på bannere og lignende! Skjerpings på det området!

 

Ikke arrogant ment men hva med å gå inn og gjøre en jobb selv? Kan ikke forvente at Ulf og andre i styret skal stå for tifo. Her er vel såvidt jeg vet fortsatt Øyvind ansvarlig, og da skjer det ikke rart før noen kommer med forslag, da er han ikke lei å be. Han stiller opp i tide og utide, men er vel kanskje ikke altfor dyktig på å dra i gang folk selv:-)

Etter min mening burde heller en gruppe som BRH gå i skammekroken for manglende og dårlig tifo. Unnskyldningene om at de ikke får lov til å ta med noe utras-tifo inn på stadion holder rett og slett ikke vann. Poenget med tifo er å støtte laget, man støtter vel laget vel så godt med en stor OH(uten ultraspreg), confetti, stripes e.l, fremfor med en knyttet neve på en tostangs?

Det jeg mener å si er at det ikke er styrets jobb å arrangere tifo på kamper. De har valgt en tifoansvarlig, og hans jobb kan sikkert vurderes. Det finnes sikkert også muligheter for å komme med forslag til nye tifo-ansvarlige, som evt kan gjøre en bedre jobb. Det beste var om de som til enhver tid klager, isteden valgte å stille seg til rådighet for tifogruppa, og komme med ideér for utvikling, forslag til koreografier osv.

Stå på!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 07, 21:21
bob vet du at ph tjener på hesten ?

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 07, 21:31

Opprinnelig postet av keiko99
bob vet du at ph tjener på hesten ?

 

Nope, har de slaktet hesten og solgt den som pølse ? Er da ingen info om nesten noen ting fra den kanten...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 07, 21:32

Dette var ikke rettet som noen stor kritikk mot styret. Jeg mener bare at med så mye penger som de nå faktisk må tjene, kan det vurderes om mer skal gå til tifo.

Og nei, jeg gjør ikke en jobb selv. Alle her maser jo om at et styre er demokratisk valgt, så da regner jeg med at de gjør noe med det. Ikke arrogant ment, det heller. :)

Hadde styret virkelig villet endre på tifoen på stadion, så hadde de gjort det. Jeg er helt sikker på at alle i styret støtter FFK 100% døgnet rundt, og stiller opp på veldig mye. Spørsmålet er om de ikke har valgt å fokusere på feil ting. For jeg skjønner at når de skal konsentrere seg om å stille til intervjuer på FFK-TV, ordne med denne mye omtalte hesten, ordne med Aristokraten som de har kjøpt seg opp i, ordne med støtte til Morgan, ordne med Seigkællær, ordne med at alle andre skal like oss osv.(faktisk ikke spydig ment, ser selv at det ser litt spydig ut, men det er jo et faktum at dette er noe de bruker mye tid på), da skjønner jeg at de ikke har tid til å tenke på tifo.

Hva med å starte litt "på nytt", og kanskje sette fokus på et par andre ting?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 07, 21:34
Opprinnelig postet av Lemmy

Da må de tjene dårlig på hesten, når de er så dårlige på Tifo.. Ok, det er bluss på noen kamper. Konfetti? Sjeldent. Bannere ol.?Sjeldent. Busser, ok der er det bra at de tjener penger.

Nå har PH kjøpt seg opp i Aristokraten, holder på med denne hesten og selger "Seigkællær". Vet ikke hvor mye de tjener på dette, men virker for meg som at altfor lite går til tifo. Beskylder dem ikke for noe pengelureri, ikke misforstå. Men det er mer rettet som en kritikk til at det er altfor lite fokus på bannere og lignende! Skjerpings på det området!

Der er jeg helt enig. Veldig tynt på tifofronten for tiden. og til dere som ber meg om å ta i et tak selv, er småbarnspappa samt skiftarbeider så tiden til slikt for min del finnes ikke..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 04 okt 07, 21:38
Endret: 04 okt 07, 21:42
Opprinnelig postet av Bob Page

Nope, har de slaktet hesten og solgt den som pølse ? Er da ingen info om nesten noen ting fra den kanten...



Stod om den i demokraten her om dagen. Og hva mener du de skal gjøre? Komme med daglige treningsrapporter for å fortelle om utviklingen?

EDIT: Og for dere som syns det brukes for lite på TIFO. Hvor mye syns dere skal brukes? Årets budsjett ligger her. Hva skal kuttes (bortsett fra hesten) og hvor mye skal egentlig brukes?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340