Husk meg
Brukernavn
Passord

Trusler til styret

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 okt 07, 15:27
Helt ærlig så tror jeg aldri det har kommet noen som helst trusler. Dette er bare et taktisk spill fra Ulf Berg for å beholde fler medlemmer og stenge ute de som mener noe annet enn han. Jeg snakket blant annet med Ulf Berg og kom med konstruktiv kritikk, ikke en eneste trussel!! Men etter dette så er det hvertfall klart at i Plankehaugen hører ikke jeg hjemme lenger. Ulf Berg bare lyver og er falsk!!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 07, 15:45

Opprinnelig postet av schpa84
Dette er bare et taktisk spill fra Ulf Berg for å beholde fler medlemmer og stenge ute de som mener noe annet enn han.

eh nei, han og resten av PH vil ikke ha de som ikke følger reglene som er vedtatt, på PH feltet. (eller på noen av PH`s turer)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 okt 07, 15:48
Eh, var ikke det jeg mente da. Mente at hhan lyver om de truslene om brannbombene!! Det er noe forbanna løgn!! Han er redd for å miste medlemmer til den nye supporterklubben neste år! Derfor sier han dette. Lurer du ikke på hvorfor han ikke går til politiet med det?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 okt 07, 15:50
Endret: 03 okt 07, 15:50

Opprinnelig postet av schpa84
Helt ærlig så tror jeg aldri det har kommet noen som helst trusler. Dette er bare et taktisk spill fra Ulf Berg for å beholde fler medlemmer og stenge ute de som mener noe annet enn han. Jeg snakket blant annet med Ulf Berg og kom med konstruktiv kritikk, ikke en eneste trussel!! Men etter dette så er det hvertfall klart at i Plankehaugen hører ikke jeg hjemme lenger. Ulf Berg bare lyver og er falsk!!!

 

Altså... Etter å ha lest alt vissvasset som har vært skrevet av personhets, trusler o.l her inne de seneste ukene kan jeg ikke forestille meg at du, (pleier ikke å være veldig naiv), ikke kan tenke deg at noen har vært så trange i nøtta at de kan ha kommet med trusler overfor styret... Nå sier jeg ikke at de som evt har kommet med trusler vil gå til det skritt å iverksette noen av de, men allikevel, jeg har dessverre ingen problemer med å tro at enkelte har vært så sinte, skuffa  og lite overveide at de har smelt av gårde en mail eller sms...

 

At U.B eller noen andre involverte i styret velger å ikke anmelde forholdet er vel nettopp for å verne om den stakkaren som har sendt dette... Lite koselig å ha en slik anmeldelse hengende over seg sku jeg tro... De er faktisk ikke ute etter å ta noen i det hele tatt...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 07, 15:51

Opprinnelig postet av schpa84
Eh, var ikke det jeg mente da. Mente at hhan lyver om de truslene om brannbombene!! Det er noe forbanna løgn!! Han er redd for å miste medlemmer til den nye supporterklubben neste år! Derfor sier han dette. Lurer du ikke på hvorfor han ikke går til politiet med det?

Han har diskutert det med politiet.

Hvordan vet du at han lyver om de bombetruslene?

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 okt 07, 15:55
Har ikke noen beviser, men er personlig overbevist om det. Han har opptrett veldig merkelig i denne saken om kommer hele tiden med bombastiske utaleleser om PHs medlemmer

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 07, 16:04
Opprinnelig postet av DeKjök
Snæbbis, jeg tror du tar veldig feil mht at folk flest gir faen i hva som skjer på PH feltet.  Folk flest er på stadion for å se fotball og stemningen er helt klart en del av dette.  Men det går en grense.  Den grensen går ved hva folk flest oppfatter som aggressivitet og muligheter for vold.


Mulig det, men de 8 av 10 du snakker om sitter stort sett på HT og de andre tribunene, ikke PHtribunen, majoriteten beveger seg svært sjeldent eller aldri på bortekamp, og opplever så og si ingen aggresivitet og absolutt null vold. Jeg kan ikke se at disse har noen annen kilde til å bedømme påstander om aggresivitet og vold osv. med annen informasjon enn den de får gjennom aviser og PH. scenarioet er: familiefar tar seg en tur inn på FB, leser "bombetrussler mot Phstyret", blir engasjert og følsom en halvtimes tid, skriver en moralsk liten notis og glemmer det hele etter en halvtime inntil noe nytt og skremmende dukker opp. Den overveldende majoriteten av de 12000 som er på stadion kommer overhodet ikke i kontakt med noe som er i nærheten av bråk.

Opprinnelig postet av DeKjök
   Men BRH kan skylde seg selv.  Når man starter en gruppe og bruker ordet Brigade har man allerede der assosiert seg med terrorisme i forhold til de som er 35+ og de er det mnange av. 

Den skal jeg gi deg rett i, og kan til dels forstå, men det er så allikevel fordomsfull holdning inntil det motsatte eventuellt er bevist. jeg føler ikke at et bluss er tilstrekkelig bevis.

Opprinnelig postet av DeKjök
  Når så Ulf Berg utsettes for trusler er det kort vei mht hvor misstanken vil bli plassert. I denne debatten har flere forsøkt å vri dette over på Ulf Berg selv noe som jo er fullstendig tøvete.


Jeg forstår ressonementet med hvor mistanken er plassert, har forøvrig ingen formening om det er korrekt. Hva gjelder vridningen til Ulf B. kan den tas fra flere vinkler, og alle er nødvendigvis ikke tøvete. Er det virkelig så ille at noen har truet med å "brannbombe" Ph feltet vil jeg stille et gigantisk spørsmålstegn ved hvorfor i alle dager Ulf B og styret ikke har anmeldt dette? Det er tross alt sikkerheten til flere hundre mennesker vi snakker om her. istedenfor sier UB at han ikke orker å gå på kamp og sover dårlig. Nuvell, jeg har ikke lyst til å kverulere for mye over det der.

Opprinnelig postet av DeKjök
Årsaken til at tippeligaens store publikumsvekst er i stor grad at det er blitt et familieforeteelse å gå på kamp.  Dette er stor økonomi for klubbene og for at disse familiene skal fortsette å komme på kamp så er de avhengig av å føle trygghet.  Tribunen er et sted å se fotball, ikke et sted hvor man skal få ut aggressjon. 


Agreed, økonomien baserer seg mye på den jevnt over halvinteresserte mann i gata med familie, men at disse har følt utrygghet på stadion vil jeg påstå kun er pga. alt maset og skremmselsbildet som har oppstått rundt denne saken som er sprengt ut til en ufattelig proporsjon. Unntaket er en forsvinnende liten minoritet som har fått litt kjeft innad PH for ikke å være med å synge nok. Hva gjelder tribunen som et sted og se fotball og ikke få ut aggresjon er dette nesten helt riktig, og nesten hele stadion er da også avsatt til å se fotball. Unntaket er nettopp PHfeltet der det bør være ekstra rom for å banne, hoppe, kjefte, synge og være ekstra lidenskapelig, og da blir miksen av hardcore ildsjelsupportere og familier med småunger samt folk som bare vil ha billige biletter helt feil. De fleste klubber har et eget felt slik at nettopp disse over gjennomsnittet engasjerte kan stå for seg selv. det er heller ikke meningen at den vanlige supporter skal rote seg bort på dette feltet.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 03 okt 07, 16:03
Dette blir jo mer og mer et rent ultras forum

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 07, 16:03

Opprinnelig postet av schpa84
Har ikke noen beviser, men er personlig overbevist om det. Han har opptrett veldig merkelig i denne saken om kommer hele tiden med bombastiske utaleleser om PHs medlemmer

Jeg syns du drar det veldig lang, å kalle noen løgner og falsk (u)offentlig her, bør du ha litt mer en peronlig overbevisning å gå på,..mener nå jeg da.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 03 okt 07, 16:20
Opprinnelig postet av kriss
Dette blir jo mer og mer et rent ultras forum


Å stakkar deg, kriss, blir det et ultrasforum? Begynner du å gråte? Er det for mange tråder om de slemme ultrasene?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 03 okt 07, 16:39
Ber herved Moderator om å stenge denne tråden!! Den har som vanlig sklidd helt ut fra tema, som var de meget reele truslene som Styret i PH har blitt utsatt for. Istedenfor har det blitt mere personhets for og imot BRH/RHE og hva de kaller seg alle småungene!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 03 okt 07, 16:50
Opprinnelig postet av kriss
Dette blir jo mer og mer et rent ultras forum


La meg først få understreke at jeg aldri har eller kommer til å ha noe med BRH eller andre alternativer å gjøre, annet enn å synge med de når det passer seg.

Men det var ikke det jeg ville si. Det jeg derimot ville si er at du er en liten kjerring som har registrert deg med et annet nick for å kunne slenge dritt og falske påstander/rykter om BRH. Du har 23 poster i forumet pr nå, og brorparten av disse er usaklige, men direkte "BRH er søppel"-innlegg.

Jgeg utfordrer deg til å enten stå frem med navn, eller i det minste med ditt riktige nick. Da kan vi kanskje ta deg litt mer seriøst.


Hvis ikke så forventer jeg at admin eller mod tar ansvar!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 07, 16:51
Seriøst, folkens!

Nå må dere ta dere sammen fremfor å ødelegge hver bidige tråd her inne!

Stenges!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3