Husk meg
Brukernavn
Passord

FORUMET - tiltak for å heve kvaliteten?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jun 08, 23:45

Opprinnelig postet av Rey
Du har jo en link på toppen av siden også.
En eventuell flytting av menykategorien får Holters ta seg av i tilfelle :)

Dæsken...den linken på toppen har jeg ikke lagt merke til før......ja ja ..lærte noe nytt i dag også  ...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 10 jun 08, 09:28
Ser dere har oppdatert forumet. Virker som det har blytt mye bedre, men jeg savner lest/ulest systemet som var i det gamle forumet.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 jun 08, 13:48

Opprinnelig postet av JipJap
Ser dere har oppdatert forumet. Virker som det har blytt mye bedre, men jeg savner lest/ulest systemet som var i det gamle forumet.

 

Savner den selv. Så da blir den fort fiksa Laughing

---------------------------

Sjefskodærn


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 jun 08, 23:09

,,, og hvorfor står det "endret 30 nov 99" ved hvert innlegg?


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 20 jun 08, 16:43

Ved flytting til nye forumet fikk alle uredigerte innlegg redigeringstidspunkt 0000-00-00 00:00:00 og ikke Null som det skulle være.. Så da prøvde php og gjøre om den tiden til en dato.. Og det ble 30 nov 99... Men nå ere fiksa se!

---------------------------

Sjefskodærn


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mar 10, 09:07

Det hadde vært artig å hatt en "se-hvem-som-er-online"-funksjon!

I tillegg er det artig når man er aktiv i en tråd, at man kan se hvem som leser emnet der og da.

---------------------------

2010: The new era begins.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 mar 10, 09:22

Det hadde vært flott hvis vi kunne avmerke med f.eks tommel opp eller ned på innlegg andre har skrevet for å markere at man er enig/uenig


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 mar 10, 19:37

Opprinnelig postet av Erikk

Det hadde vært flott hvis vi kunne avmerke med f.eks tommel opp eller ned på innlegg andre har skrevet for å markere at man er enig/uenig

Hvis det noensinne blir en ny versjon av ffksupporter.net, så vil vi gi dette en ny sjanse.

Forrige gang gikk det ikke bra. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 mar 10, 20:00

Men hvorfor gikk det ikke bra Holters?

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 mar 10, 20:15

Opprinnelig postet av Erikk

Men hvorfor gikk det ikke bra Holters?

Det ble veldig misbrukt. Folk stemte på innlegg (spesielt ned) på bakgrunn av om man (mis)likte personen eller ei.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 mar 10, 20:27
Det kan jo skje men det vil kanskje føre til at folk stemmer "ned" istdenfor å skrive "stygge" innlegg

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 mar 10, 20:31

Opprinnelig postet av Erikk
Det kan jo skje men det vil kanskje føre til at folk stemmer "ned" istdenfor å skrive "stygge" innlegg

Absolutt, og jeg tror tiden er inne for at folk har blitt mer kjent med den type funksjon.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 13:25

Holters:

"Welhaven sendte deg en personlig melding"-fungerer ikke.

Plassen hvor det ser ut som om navnet skal stå, er tomt.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 23 jun 10, 23:45
Endret: 24 jun 10, 12:40
Endret av: tgtgtgtg

Jeg får ikke helt til søkefunksjonen her mulig at jeg har blitt gammel (Fyller 16 så det er vel heller tvilsomt) men jeg klarer ikke finne tråden om da ffk ba om hjelp til nettsidene. EDIT : Hjelp !!

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 08 mai 11, 23:45
Endret: 09 mai 11, 03:28
Endret av: madcow

Forslag:

Automatiser prosessen med Spillerbørs slik at supportere kan komme med sine "terningkast" med en gang etter kamp, blir for gæli at spillerbørsen skal komme flere dager etter en kamp. ffksupporter.net sin egen vurdering av hver enkelt spiller kan heller komme i tillegg når dere har fått tid til å samle meninger. Evt kan den av dere som tar turen på stadion ta raske notater på dette og publisere det etter kamp. (skulle gjerne hjulpet til selv men ser ikke så mye på kampen alltid, så det blir en dårlig børs gitt.)

(skulle vel strengt tatt vært i den andre tråden ser jeg nå, bare å flytte denne da)


Til emnet:
Jeg mener forøvrig modereringen på forumet her har mye å si på kvaliteten av diskusjoner som kommer opp. Det er da et valg ffksupporter.net redaksjonen selv må ta. - om man ønsker aktivitet i form av mye besøk fra de samme menneskene og med samme "one liner"-postene gang på gang, eller om man ønsker at det skal være færre poster men bedre poster... (litt slik som artikler på fredrikstadfk.no - all ære til FFK for at det kommer noe der men .. mye av det er skuffende) 

Jeg syntes også det er uheldig at fredrikstadfk ikke linker oftere til forumet. Ser at det med facebook er veldig "enkelt" for fredrikstadfk å få brukere til å ha diskusjon og kommentering på deres artikkler der.. men er det facebook-tiltaket det man ønsker for å heve kvaliteten på både ffksupporter og fredrikstadfk? mulig det.. Men vet "nyere" supportere hva ffksupporter.net er? Kan det være markedsføringen av nettsiden som har sviktet og gjort at vi raskt blir glemt?

Dette var en gang i tiden en moderne og pen nettside, nå har den derimot blitt utdatert. Modernisering på både nettside og forum er muligens neste som står for dør? Vet at det er vanskelig å få tak i nok ressurspersoner til dette men det er sikkert flere som har idéer. og om de er gode nok og blir annonsert som "planlagte forbedringer" så kan det jo hende det er flere av oss med litt kompetanse som tar å byr oss frem fordi vi syntes de ønskede endringene er spennende og fordi vi kan bidra? :)

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24