Husk meg
Brukernavn
Passord

FORUMET - tiltak for å heve kvaliteten?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 04 okt 07, 16:28
det som kanskje ligger høyest på "ønskelista" mi må være en varsle funksjon. Slik at man kan varsle moderatorer osv om innlegg/brukere man mener bryter med reglene. Dette vil medføre en enklere jobb for moderatorene i mine øyne. Dette har jeg forøvrig foreslått før også.

og ja, jeg vet man kan sende slik i PM til en moderator, men det er en fryktelig tungvindt måte å gjøre det på.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 04 okt 07, 18:01
Opprinnelig postet av JipJap
det som kanskje ligger høyest på "ønskelista" mi må være en varsle funksjon. Slik at man kan varsle moderatorer osv om innlegg/brukere man mener bryter med reglene.


Dette er det første som vil bli gjort.

---------------------------

Sjefskodærn


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 04 okt 07, 20:14
hvorfor unstickia dere alle før kampen tråden osv?

er jo ingen som skriver i den lenger

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 okt 07, 15:47
HVordan går det? Har dere fått noe fornuftig ut av oss?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 okt 07, 16:06
Opprinnelig postet av Snæbbis
HVordan går det? Har dere fått noe fornuftig ut av oss?

Ja, kommer med ett lengre svar på hele tråden i løpet av helgen, men vi er igang og mye av de tingene som har dukket opp her er de samme tingene vi har diskutert internt. Den første nyvinningen blir nok et rapporteringssystem som vi håper å ha på plass om ikke så aaaltfor lenge i alle fall. Personlig ser jeg på det som den viktigste mangelen akkurat nå.

PM-systemet er også under utbedring.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 okt 07, 17:55

Har merket meg at "rangene" har forsvunnet. Ikke lenger juniorspillere, a-lagsspillere og sånn. Typisk, jeg som håpa å bli landslagsspiller etterhvert. :(

Men er det kommet noen flere nye ting/kommer det noe nytt?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 07 okt 07, 18:22
Har de forsvunnet?

---------------------------

Sjefskodærn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 okt 07, 18:26

Opprinnelig postet av Lemmy
Har merket meg at "rangene" har forsvunnet. Ikke lenger juniorspillere, a-lagsspillere og sånn. Typisk, jeg som håpa å bli landslagsspiller etterhvert. :(

Lemmy

A-lagspiller

A-lagspiller

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 okt 07, 18:55
Nei, sorry. Dataen som lurte meg. :) Sto ikke det på min data, men ser det nå(på en annen data) at det ikke er forsvunnet.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 okt 07, 19:06

Lurte på en ting.. Går det an å forenkle smileyen, ved at de kommer opp ved hjelp av tastetrykk..Som at feks ":)" automatisk blir til "" når man trykker de to symbolene. Eller feks. ";)" blir til ""?

Er ikke sikkert alle kan få en kode, men kanskje noen av de enkleste. Kall det gjerne latskap at jeg syns det er tungvindt å trykke to klikk ekstra per smiley, men da er jeg i såfall lat..;) ()

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 okt 07, 12:20
lemmy jeg støtter det der, for da kanskje vi slipper :=P :P :) :D osv..

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 okt 07, 12:36
Er det ikke lettere med 2 tastetrykk da ??

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 okt 07, 19:00
Jeg synes ikke det er lettere med to klikk. Holder helst hendene på tastaturet når jeg skriver og trykker kun send når jeg er ferdig. Er derfor enig i at de 3-4 enkleste burde kommet automatisk når man f.eks skriver :) .

Men vi er jo alle vant med forskjellige ting så da må det vel bli litt sånn at ikke alle er fornøyde :)

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 okt 07, 23:40
det er heller ikke slik at noen av disse 2 metodene eksluderer hverandre på noen som helst måte

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 19:23
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbis
HVordan går det? Har dere fått noe fornuftig ut av oss?

Ja, kommer med ett lengre svar på hele tråden i løpet av helgen, men vi er igang og mye av de tingene som har dukket opp her er de samme tingene vi har diskutert internt. Den første nyvinningen blir nok et rapporteringssystem som vi håper å ha på plass om ikke så aaaltfor lenge i alle fall. Personlig ser jeg på det som den viktigste mangelen akkurat nå.

PM-systemet er også under utbedring.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 mai 08, 09:38
Hvordan stiller folk seg til å opprette to nye forumkategorier?

1)
Et såkalt "Kamparkiv" der i hvert fall alle eldre kamptrådene vil høre hjemme, slik at det blir enklere å finne dem i ettertid, samt at de slipper å ta over hele forsiden på kategorien "Fredrikstad FK". Muligens også pågående kamptråder.

2)
En kategori der temaet skal være "de lange linjene" / "de store linjene". Her skal man utelukkende føre diskusjoner som fortsatt kan være interessant om for eksempel ett halvt års tid. Formålet er å få frem de mer fotballfaglige diskusjonene, men også at det skal være mulig å føre lengre, saklige diskusjoner over tid. For eksempel egne spillertråder. Det vil bli stilt et minimumskrav til lengde på innleggene, slik at kategorien ikke blir forsøplet av "one-liners".

Et eksempel på dette finner dere her:
sidelinien.dk/forums/

Har dere noen andre forslag på hvordan vi kan få frem mer varige og kvalitativ bedre diskusjoner?

Eller andre tips generelt?

Jeg tar også imot forslag på PM eller mail til support@ffksupporter.net.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 mai 08, 09:51
På andre forum (husker ikke hvilke i farta) har jeg sett at de har en knapp for "enig" og "uenig" som man klikker på om man er kremt... enig eller uenig i innlegget. Under hvert inlegg står det da hvem som er enig/uenig med innlegget. Kunne spart masse poster slik som "helt enig", "flotters" etc....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mai 08, 10:07
Vi hadde vel +/- til slutt i innleggene før - det hjalp ikke nevneverdig på kvaliteten. Å lese en haug med brukernavn på for eksempel kanariforumet for hvem som er enig i innlegget eller ikke blir også lite interessant for min del. Det er heller ikke en overflod av "enig"-innlegg på dette forumet syns jeg. De fleste skriver gjerne flere ord enn som så i sine innlegg.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jun 08, 23:12
Litt pirk kanskje, men er det mulig å flytte kinken til forumet lenger opp på framsiden? Før var det bare å klikke på forumet når man var ferdige med å lese nyhetssaken , men nå har det blitt så mye annet på menyen at forum-linken har havnet så langt nede og man må scrolle et stykke nedover siden før man finner den. Tross alt er det vel pga forumet de fleste er her. Men for all del, jeg klarer fortsatt å finne fram, men det er kun et bittelite forslag om å gjøre det en brøkdel enklere :-)

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 05 jun 08, 23:21
Endret: 05 jun 08, 23:22
Du har jo en link på toppen av siden også.
En eventuell flytting av menykategorien får Holters ta seg av i tilfelle :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3