Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette vår nye spiller?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 okt 07, 23:24
Endret: 01 okt 07, 23:27

Opprinnelig postet av Husgutt
Hva skal vi med Jarstein? Vi har Shabaan og forsvinner han har vi to gode keepere bak. Tull og tøys å kjøpe ny keeper.


Selv håper jeg på Shane Stefanutto, Espen Hoff og Espen Ruud. Ikke veldig sannsynlig at vi får alle disse men...

Vi kan ikke hive to 20 åringer til ulvene riktig enda.De har ikke nok erfaring for å bli faste A-lagskeepere enda.

Hoff er faktisk ikke mer enn 25år,fant jeg ut nå!  

Jeg synes han har spilt i Tippeligaen i en evighet Han har også 6 mål,6 assist og 55 på VG-børsen. Ikke dårlig det. Han hadde vært et godt valg av FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 okt 07, 23:28

Espen Hoff er født i 1981. Han er født 20.november. Han fyller altså 26 om en måneds tid. En fin forsterkning hadde han vært for FFK.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 07, 23:32
Endret: 01 okt 07, 23:33
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi kan ikke hive to 20 åringer til ulvene riktig enda.De har ikke nok erfaring for å bli faste A-lagskeepere enda.


Hvorfor i all verden kan vi ikke kaste f.eks. Lasse Staw til ulvene neste sesong dersom Rami Shaaban selges? Hvordan skal de få erfaring hvis de ikke får tillit over tid? Hvorfor kan vi ikke være like tålmodige med Staw eller Bråthen som Brann var med Håkan Opdal for en del år siden? De gjorde et valg og bestemte seg for å bruke en 20 år gammel Opdal som førstevalg selv om han kunne være litt ustabil i begynnelsen. Nå er han etablert som førstevalg på landslaget og er fortsatt en ung keeper med masse Tippeliga-erfaring, takket være at Brann satset på han som fast førstekeeper i ung alder. Vi kan vel gjøre det samme! Opdal var ikke noe større talent enn Staw/Bråthen er nå.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 okt 07, 23:35

Kanskje ikke så rart at jeg følte han var eldre enn 25 år

Hoff er den yngste spilleren i norsk toppserie som først har nådd 100 spilte kamper. Dette oppnådde han da han kun var 21 år.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 07, 23:43
Opprinnelig postet av benksliter`n

Kanskje ikke så rart at jeg følte han var eldre enn 25 år

Hoff er den yngste spilleren i norsk toppserie som først har nådd 100 spilte kamper. Dette oppnådde han da han kun var 21 år.


Tarik Elyounoussi kan faktisk klare det samme. Han har resten av kampene i år pluss to sesonger til før han er 22 år, og mangler 50 Tippeliga-kamper på å runde 100...

Angående Espen Hoff husker jeg veldig godt at jeg hadde en liten kampanje på forumet for å få han til FFK da han spilte for Odd og var i ferd med å bli glemt. Da var prisen på et gunstig nivå, men FFK stod passive på sidelinjen og Hoff gikk til Lyn. Det kan nok være vanskeligere å få tak i ham nå, men det er fortsatt en spillertype vi mangler og han er i sin beste alder, så om muligheten er der så sier jeg det samme som jeg gjorde for noen år siden: Løp og kjøp!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 okt 07, 23:54
Endret: 01 okt 07, 23:56
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi kan ikke hive to 20 åringer til ulvene riktig enda.De har ikke nok erfaring for å bli faste A-lagskeepere enda.


Hvorfor i all verden kan vi ikke kaste f.eks. Lasse Staw til ulvene neste sesong dersom Rami Shaaban selges? Hvordan skal de få erfaring hvis de ikke får tillit over tid? Hvorfor kan vi ikke være like tålmodige med Staw eller Bråthen som Brann var med Håkan Opdal for en del år siden? De gjorde et valg og bestemte seg for å bruke en 20 år gammel Opdal som førstevalg selv om han kunne være litt ustabil i begynnelsen. Nå er han etablert som førstevalg på landslaget og er fortsatt en ung keeper med masse Tippeliga-erfaring, takket være at Brann satset på han som fast førstekeeper i ung alder. Vi kan vel gjøre det samme! Opdal var ikke noe større talent enn Staw/Bråthen er nå.

tja....hvis Shabaan går,så må vi ha en ny keeper. Er Staw eller Bråthen bedre enn den nye keeperen(Jarstein),så hadde ikke noe vært bedre enn det

Jeg mener FFK bør hente en god  keeper med erfaring fra Tippeliganivå. Det bør være konkurranse om keeperplassene om FFK skal bli en toppklubb i Norge.Virker som Staw ønsker seg ut i den store fotballverdenen.(tenker på Aston Villa) Ikke så dumt å være føre var med å hente f. eks. Jarstein nå. Tipper både Shaaban og Staw fort kan forsvinne i vinter. Virker i hvert fall ikke som de drømmer om å spille for FFK resten av sin fotball-karriere.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 07, 00:04
Endret: 02 okt 07, 00:05
Når man er 20 år og har ambisjoner er det bare et sunnhetstegn om de ikke drømmer om å spille for FFK resten av karrieren.

Og begge er under kontrakt med FFK. Hvis de får signaler om at de (den beste av de to) vil bli satset på når Shaaban selges så tror jeg det er store muligheter for at de ønsker å bli i klubben (dersom ikke Shaaban skulle bli her veldig lenge) og da ser jeg ingen grunn til at vi kan gjøre det samme som Brann gjorde; nemlig avle frem en nasjonal toppkeeper og mulig landslagskeeper!

Jeg synes Lasse Staw har gjort et veldig positivt inntrykk de kampene han har fått forsøke seg i Tippeligaen. Det blir uansett helt feil signal å hente inn en ny førstekeeper nå hvis Shaaban selges.

EDIT: Oppdaget først nå at tråden var ment å handle om Stefanutto...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 okt 07, 00:14

Opprinnelig postet av Costanza
Når man er 20 år og har ambisjoner er det bare et sunnhetstegn om de ikke drømmer om å spille for FFK resten av karrieren.

Og begge er under kontrakt med FFK. Hvis de får signaler om at de (den beste av de to) vil bli satset på når Shaaban selges så tror jeg det er store muligheter for at de ønsker å bli i klubben (dersom ikke Shaaban skulle bli her veldig lenge) og da ser jeg ingen grunn til at vi kan gjøre det samme som Brann gjorde; nemlig avle frem en nasjonal toppkeeper og mulig landslagskeeper!

Jeg synes Lasse Staw har gjort et veldig positivt inntrykk de kampene han har fått forsøke seg i Tippeligaen. Det blir uansett helt feil signal å hente inn en ny førstekeeper nå hvis Shaaban selges.

EDIT: Oppdaget først nå at tråden var ment å handle om Stefanutto...

Tipper Staw griper sjansen,hvis han får 3-4 keeper plassen i Aston Villa istedet for å ta opp konkurransen om keeperplassen i FFK.

Forøvrig,så får jeg følelsen at Shane er klar for FFK eller veldig nær en overgang

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 okt 07, 07:23
Vi skal ikke kjøpe noen ny keeper hvis Rami forsvinner!! Sats på Lasse er min mening! Eller Bråthen hvis han er bedre. Men det jeg har sett av Lasse har vist at han kommer til å bli en meget god keeper. Sats på han fra neste sesong og vi vil få en kjempekeeper om noen år!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 okt 07, 07:53

Følger Wehrman til FFK skriver Romerikes Blad og er temmelig sikker på det, de mener også han snart er klar.

– Blir det Fredrikstad nå?

– Som sagt, ingen avtale er klar. Men klubben er et godt alternativ og de har ambisjoner om å være i toppen i Norge, sier Stefanutto til www.rb.no/lsk-magasinet/article3030757.ece


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 okt 07, 08:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Følger Wehrman til FFK skriver Romerikes Blad og er temmelig sikker på det, de mener også han snart er klar.

– Blir det Fredrikstad nå?

– Som sagt, ingen avtale er klar. Men klubben er et godt alternativ og de har ambisjoner om å være i toppen i Norge, sier Stefanutto til www.rb.no/lsk-magasinet/article3030757.ece

ovenfor LSK føler jeg at vi bytta bort kua og får 2 feler igjen.

Kom igjen Stefanutto !

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 okt 07, 09:08

Helt rått om vi får Stefanutto!  Til dere som vil ha jarstein. Hva slags signaler er det å gi til våre unge talenter da? Dersom vi aldri satser på våre talenter, vil de forsvinne til andre klubber... Rister på hodet over enkelte her inne.

 

Dessuten tror jeg Jarstein har en personlighet som kan (sier kan) være destruktiv for spillegruppa (og garderobedørene)

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 okt 07, 09:37

Stefanutto: JAAA! Strålende spiller, veldig fin type.

Hoff: JAAA! Strålende spiller, veldig fin type.

Jarstein: Nei! Strålende spiller, men virker veldig ustabil mentalt. Tror ikke han er den rette typen å få inn i klubbmiljøet.

Tror som en del andre at det vil være en langt bedre investering for fremtiden å gi alle de unge keeperne og spissene våre tillitt og spilletid istedet for dyr nyinnkjøpt konkurranse. Staw og Braathen vil ha nok med å konkurrere med hverandre. Tarik og Fofana kjemper om én plass, det gjør Gardar og Tegstrøm også. West er en joker. Mer enn nok konkurranse.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 okt 07, 09:38
Alle sammen nå:

For Shane elsker Fredrikstad, hurra, hurra!

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 02 okt 07, 09:45

Hadde vært glimrende å få inn Stefanutto. Jarstein er en arrogant figur vi ikke har behov for. Det vil jo også bli dyrt å reparere ting og tang etter utbrudda hans...

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 okt 07, 10:08
Når vi har sjans på en av de desidert beste v.backene landet venter man ikke, men jeg regner med Morgan bare sier det i media, han er jo mesterlig løgner :)

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 okt 07, 10:14
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Hadde vært glimrende å få inn Stefanutto. Jarstein er en arrogant figur vi ikke har behov for. Det vil jo også bli dyrt å reparere ting og tang etter utbrudda hans...

He..he.. Egen vaktmester som fotfølger han,..eeh blir for dyrt. Er nok ikke bare FFK som er skeptiske, synd for han..for han er en fantastisk keeper.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 10:14
Følger Wehrman til FFK

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 okt 07, 10:25
Endret: 02 okt 07, 10:28

Opprinnelig postet av bjorn
Når vi har sjans på en av de desidert beste v.backene landet venter man ikke, men jeg regner med Morgan bare sier det i media, han er jo mesterlig løgner :)

He he. Ja, tror du ikke det har sine fordeler i hans jobb? Hva skulle FFK ha å vinne på å flagge for hele verden at nå er vi interessert i å hente Stefanutto? Det hadde bare fått én konsekvens: en meningsløs og sterkt fordyrende budrunde hvor vi risikerer å miste spilleren. Det gjelder å holde kortene litt tett til brystet.

Vet ikke med deg jeg, men jeg er meget godt fornøyd med å ha Morgan til å gjøre den jobben. Måten han kapret Gashi og Wehrman bekrefter at han kan jobben sin, for å si det sånn. (Det samme gjelder måten han fikk Fofana og Kouadio spillbare for FFK).

Skjønt nå ser det ut til at kortet spilles ut. Dagens link fra Keikoo der!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 okt 07, 10:51
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
He he. Ja, tror du ikke det har sine fordeler i hans jobb? Hva skulle FFK ha å vinne på å flagge for hele verden at nå er vi interessert i å hente Stefanutto? Det hadde bare fått én konsekvens: en meningsløs og sterkt fordyrende budrunde hvor vi risikerer å miste spilleren. Det gjelder å holde kortene litt tett til brystet.


Jepp, akkurat det jeg mente. Derfor jeg regner med det er bare noe han sier, håper ihvertfall det.

Det kan jo hende han har hodet andre steder for tiden ...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340