Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette vår nye spiller?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 okt 07, 16:01
Opprinnelig postet av Shadar

Er det et albumcover fra et progrock-band du har som brukerbildet Flight?



Progrock!!!????  I hvert fall "IN rock"...

---------------------------

Svensk magi!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 16:01
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Følger Wehrman til FFK

Den var du treg med mister Keiko, smiler.

er ikke let å konke ut deg

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 okt 07, 16:14

Opprinnelig postet av Per Egil
Det er helt riktig, Flight. Jeg har inntrykk av at du derimot er en forgubba stakkar som ikke har innsett at prog-rocken er død, og som fast bestemt mener at all musikk laget etter 1975 er gnål.

Slett ikke verst gjettet du heller, min venn!

Men det er strengt tatt ikke prog-rock. Progressiv musikk i sin tid, ja, men snarere et av de første og viktigste fundamentene for hard-rocken og senere heavy-metallen. Låta "Flight Of The Rat" har klare assosiasjoner til Iron Maiden og det som ble kalt "New Wave Of Brittish Heavy Metal", bare at Purple var ti år forut for sin tid. Forskjellen fra prog er at den ekte progrocken, band som Yes, King Crimson etc i vesentlg grad skrev musikken og spilte etter noter. Deep Purple derimot nedprioriterte det innøvde, spesielt live hvor de gjerne åpnet konsertene med en uforberedt improvisasjon. Særlig likte de å gjøre det hvis de hadde et nytt medlem i bandet som de ville teste ut om holdt mål. Cluet er å utfordre seg selv og hverandre, og å skape noe nytt hver gang uten å gjenta seg selv.

Coveret  (Deep Purple In Rock, 1970) er en frekk variasjon av Mt Rushmore, det voldsomme monumentet som representerer de grunnleggende verdier det moderne demokratiet er bygd på.

Ah, ingenting er som å skli ut!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 okt 07, 16:16
Og dermed bekreftet du antakelsene mine . Jeg har for ordens skyld sittet og hørt på Prudence i hele dag.

Welkåm tu Fredrikstad, mister Stefanutto.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 okt 07, 16:17
Endret: 02 okt 07, 16:20

Opprinnelig postet av bjorn
 

Kan jeg få lov å slå fast én ting, jeg hater ikke Morgan,

Bra! Jeg skal gjøre mitt beste for å lese innleggene dine med det i bakhodet heretter.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 okt 07, 16:19

Opprinnelig postet av Per Egil

Welkåm tu Fredrikstad, mister Stefanutto.

Er det for tidlig, eller er det lov å juble litt nå??

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 02 okt 07, 17:19
I følge Romerike Blad har Stefanuttos samboer fått jobb i Fredrikstad distriktet.  Og så over til noe helt annet, angrer sånn
på at jeg solgte alle LP ene mine.  Deep Purple, Genesis, Yes, Led Zeppelin, Gong, Beatles, Rolling Stone, The Who,
Moddy Blues, Brain Eno osv. osv.  E r man blakk så er man blakk og dette er mange år siden.   

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 okt 07, 18:03
Stefanutto har jommen tatt seg bryet med å gi Kanari-fansen en redegjørelse på deres eget forum:

To surround up confusion

Tror aldri jeg har hørt om spillere som registrerer seg på fansens nettsider, men uansett en sympatisk gest.

Kom hit du, Shane.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 18:03

Opprinnelig postet av eliot
I følge Romerike Blad har Stefanuttos samboer fått jobb i Fredrikstad distriktet.  Og så over til noe helt annet, angrer sånn
på at jeg solgte alle LP ene mine.  Deep Purple, Genesis, Yes, Led Zeppelin, Gong, Beatles, Rolling Stone, The Who,
Moddy Blues, Brain Eno osv. osv.  E r man blakk så er man blakk og dette er mange år siden.   

Du har glemt Uriah Heep og Creedence. Har du ikke hatt noen av disse ?? For meg så ligger de som nr.2 og 3, bak Queen. Deep Purple har kun Made in Japan og Made in Europe og se tilbake på, men er nr 4 hos meg allikevel. Rolling Stones har jeg aldri hatt noen sans for og plasserer The Who foran. The Who var en knallgruppe på 60-tallet. Jeg hørte mer på The Who enn på Beatles.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 okt 07, 18:07
Jeg tror vi skal være forsiktige med å forstyrre troppen unødig i oppkjøring til neste sesong (det er forresten utrolig deilig å kunne planlegge neste sesong allerede nå uten å være engstelig for nedrykk), og det inkluderer ikke for mange ny-anskaffelser.

Sånn som jeg ser vårt behov:
1) En habil venstrebekk, men beholde Sjöberg, siden han kan spille på begge sider, og vel er best på høyre. 3 bekker på 2 plasser holder, i mine øyne. Sjöberg kan også brukes i trespann med Raio og Gærry.
2) En venstre midtbanekant, siden vi må ha noen som kan slå pasninger derfra også når Raymond av en eller grunn ikke kan spille
3) Ingen nye angrepsspillere, vi har mange nå, med potensiale, stort spenn i spisskompetanse osv osv. Spissene vi har kan bøtte inn mål, bare de får roa, tryggheten og tilliten. Sundgot passer ikke inn i FFK, for en spiller som driver faenskap på den måten har ikke noe i FFK å gjøre, det være seg om han suger faenskapet fra eget eller andres bryst.
4) Ingen keeper! Staw og Bråten kan gjøre denne jobben helt fint, og de vil vokse med oppgaven. Dessuten skal Staw ha for at han har vært tålmodig, klubbtro osv osv. Det ligger symboleffekt i denne typen opprykk, helt klart.
5) Bjørkøy får jo spille kamp etter kamp, og vil således ikke finne seg en ny klubb så lenge han er førstevalg på en eller annen plass, det være seg høyre midtbane eller høyre bekk. For å utnytte hans motivasjon må han brukes offensivt, og jeg her helt sikker på at han kan levere 110% på høyresida etterhvert.

I mine øyne hadde to nye vært helt perfekt, fordi vi da ville ha fått styrka venstresida vår, og fordi bare to nye ville forårsake minimal uro i en spillertropp som etterhvert ser bra ut, både sosialt og sportslig.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 okt 07, 21:30
Opprinnelig postet av Per Egil
Stefanutto har jommen tatt seg bryet med å gi Kanari-fansen en redegjørelse på deres eget forum:


The contract I said no to, was an excellent offer. But... my main aim is to go an get the SoccerRoos left back jersey. As wonderful a club LSK is, my main aim in life has been to secure a jersey at international level on a regular basis.

Er det bare meg, eller kan en tolke dette som at han ønsker å komme seg litt høyere opp i verden enn norsk elitserie?

---------------------------

Svensk magi!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 okt 07, 21:35
Endret: 02 okt 07, 21:38
Jeg tenkte også det. Det kan virke som han sikter høyere enn norsk Tippeliga.

På den annen side kan det tenkes at han ser seg selv som andrevalg på venstreback bak en skadefri Marius Johnsen. Derfor må han bevege på seg for å få spille fast.

Vi får satse på det siste.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 07, 21:39
Han har ikke lagt skjul på at han ønsker seg til en bedre liga, og det er helt sikkert derfor han ikke ønsker å forlenge med Lillestrøm nå. Han vet veldig godt at sjansen for å komme til en bedre liga øker hvis han er uten kontrakt, og han fortalte også i et intervju tidligere i høst at det kanskje kunne være realistisk å havne i en klubb i Championship. Så han har helt sikkert en agent som jobber for ham og forsøker å få til noe sånt, men hvis det ikke kommer noen interesserte klubber på banen, så kan det godt hende han fortsetter i norsk fotball og havner i Fredrikstad. Jeg håper hvert fall det, men tar intet for gitt.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 okt 07, 21:48
Opprinnelig postet av Costanza
(...) men hvis det ikke kommer noen interesserte klubber på banen, så kan det godt hende han fortsetter i norsk fotball og havner i Fredrikstad.


Det hadde vært fint, det. Og jeg skjønner jo om han vil prøve å komme seg litt videre. MEN her på forumet (og i Romerike Blad, forsåvidt) har det jo de siste par dagene nærmest virka som om han allerede var klar, at det knapt engang gjensto formaliteter, og dama hans har fått seg jobb i Fredrikstad, og Morgan, den luringen, ville bare ikke offentliggjøre noe ennå av business-hensyn.

Den siste lille vendinga her får det kanskje ned på et litt mer realistisk nivå?

---------------------------

Svensk magi!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 03 okt 07, 02:34

Synes også det er veldig mye som peker på at Shane havner i FFK men er enig med Costansa am at vi ikke må sprette Champagne flaskene før noe er offentligjort.

Kommer det et bra tilbud fra England med noen millioner i årslønn er det nok veldig fort gjort for dama hans å takke nei til jobben i Fredrikstad! Samt å sette vennskapet til Kasey på hold noen år!

Men blir Stefanutto i Norge føler jeg meg ganske sikker på at han er FFK spiller neste sesong.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 okt 07, 07:46

Det står vel ikke noe sted i artikkelen i RB (som er kilden til det siste forsterkede ryktet) at Shane`s samboer har fått jobb i Fredrikstad-distriktet?

Sitat:

"Etter det RB-sporten erfarer har Shanes samboer Tammy fått jobb i distriket, og paret har nettopp etablert seg i nytt hus i Rælingen. De har også datteren Stella som ennå ikke har fylt ett år. Fredrikstad som ny arbeidsgiver kan medføre at familien blir boende i området. "

Jeg tolker det heller dithen at samboeren har fått jobb i Lillestrøm-distriktet. Og med nylig kjøpt hus på Rælingen, samt at Fredrikstad ikke er alt for langt unna - kan det medføre at Shane m/fam fortsatt blir boende i Lillestrøm-området.

Men uansett bosted og arbeidsplass for samboer Tammy, virker mye som at Shane vil takke ja til kontrakt med Fredrikstad:

Sitat fra RB:

– Blir det Fredrikstad nå?

– Som sagt, ingen avtale er klar. Men klubben er et godt alternativ og de har ambisjoner om å være i toppen i Norge, sier Stefanutto.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 okt 07, 08:30

Velger å tro at Shane vil ha spilletid for å være med i landslagsdiskusjonen, og at han ikke absolutt vi ltil en større liga.  Hvis TL ikke hadde vært høyt nok nivå så hadde han sikkert ikke vært her i utgangspunktet. Bedre å spille fast i TL enn å slite benken i PL eller nivået under.

Bare bra at han har ambisjoner. Synes vel det ser sånn ut på spillet hans også. Krysser fingre og håper på det beste her!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 okt 07, 08:36

Opprinnelig postet av eliot
Og så over til noe helt annet, angrer sånn
på at jeg solgte alle LP ene mine.  Deep Purple, Genesis, Yes, Led Zeppelin, Gong, Beatles, Rolling Stone, The Who,
Moddy Blues, Brain Eno osv. osv.  E r man blakk så er man blakk og dette er mange år siden.   

Uff da. Har masser av medfølelse. Skikkelig kjipt når skoen trykker så hardt at man må gå til så drastiske skritt.

Det er kanskje en liten trøst at så og si all denne musikken er tilgjengelig på remastrede cd`er, men bare en liten trøst også. Ingenting slår sjarmen med en LP. Stort cover, støvklut, lett knitring - i tillegg til gleden av å ha en flott LP-samling i stedet for bare en simpel CD-samling.

Det er heldigvis fullt mulig å finne det aller meste på LP fremdeles. I alle fall det meste av det som er noe å ha!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 03 okt 07, 12:44
Opprinnelig postet av Magnum
Stefanutto har jommen tatt seg bryet med å gi Kanari-fansen en redegjørelse på deres eget forum:

The contract I said no to, was an excellent offer. But... my main aim is to go an get the SoccerRoos left back jersey. As wonderful a club LSK is, my main aim in life has been to secure a jersey at international level on a regular basis.

Det virker som at posten er fjernet og brukeren er borte, mulig en liten luring som hadde det litt gøy. Moderatorene på KFL var nok kjapt ute med å sjekke IP etter turbojenta fadesen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 okt 07, 12:56

Det behøver ikke være en fake selv om det er fjernet. Man kan lett tenke seg at samtlige fugler har lest denne meldingen i løpet av at par timer etter at den ble lagt ut. Ergo ingen grunn til å la den bli liggende i all evighet.

Hvis det var en fake likevel kan jeg ikke se hvilken skade den kan ha gjort, så da må vel alt være greit.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340