Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette vår nye spiller?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 okt 07, 10:14
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Hadde vært glimrende å få inn Stefanutto. Jarstein er en arrogant figur vi ikke har behov for. Det vil jo også bli dyrt å reparere ting og tang etter utbrudda hans...

He..he.. Egen vaktmester som fotfølger han,..eeh blir for dyrt. Er nok ikke bare FFK som er skeptiske, synd for han..for han er en fantastisk keeper.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 02 okt 07, 13:37

Opprinnelig postet av Husgutt
Hva skal vi med Jarstein? Vi har Shabaan og forsvinner han har vi to gode keepere bak. Tull og tøys å kjøpe ny keeper.


Selv håper jeg på Shane Stefanutto, Espen Hoff og Espen Ruud. Ikke veldig sannsynlig at vi får alle disse men...

 

 

Må bare si det hadde vært rått med glassmester jarstein i Byn!! Digger spillestilen+ at han er en fantastisk god keeper( påpeker redningen hans fra bjørkøy i år!! ) Tar gjerne han framfor staw..Han trenger trenger et par i B stallen til Villa;D

---------------------------

Hammarby 16 aug!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 okt 07, 15:29

Opprinnelig postet av mysthical
Bare tre nye hehe. Satt opp en liste på 5 jeg hehe

Jarstein, Shane, Ruud, Onstad eller hva han heter fra AaFK og sundgodt hehe Litt usikker på jarstein da siden Staw imponere mer og mer.

 

Hva slags signaler tror du vi sender våre unge dyktige keepere hvis vi kjøper Jarstein? Hadde du blitt værende i FFK hvis du hadde vært Staw eller Bråthen hvis Jarstein hadde kommet? Det hadde sikkert vært okei hvis en dyktig keeper som Jarstein hadde kommet til klubben, på kort sikt. Spørsmålet er hva som skjer med egenrekrutteringen og lokale talenter. Vi må vise unge dyktige talenter som er villige til å satse og trene hardt at det virkelig lønner seg å velge FFK fremfor andre konkurrenter. Her synes jeg også at klubben tenker riktig når de sier at de saker Kevin Larsen i Lyn med tanke på Christian Halvorsens fremtid.

Sundgodt er sikkert dyktig han, akkurat for øyeblikket, selv om han ikke er forenlig med FFKs image og sportslige opptreden, men han er da ikke så ulik Gardar i egenskaper er han vel? Du kan vel kanskje si at Sundgodt er bedre alt i alt, men Sundgodt er noen år eldre enn Gardar, og mens Gardar er på vei oppover i karrieren, så er Sundgodt på hell. Jeg ville hatt litt is i magen før jeg skrek etter en mann som Sundgodt, selv om mannen har en cv som taler for seg selv.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 okt 07, 16:21

Hehe. Typisk Fredrikstad Blad..Syns ikke vi må bli helt i hundre hver gang en toppspiller vi har snust litt på blir ledig på markedet!

Men selvfølgelig, Shane Stefanutto er nok et hett navn i Fredrikstadleiren. Og han er akkurat den mannen jeg vil se i rød-hvitt!

Så blir spørsmålet: skal vi se oss om etter en ny høyrekant eller en venstrekant? Jeg mener at John Anders Bjørkøy bør få ha en slags innvirkning i om han skal spille høyreback eller høyrekant neste sesong. Han er diplomatisk, og uttaler alltid at han spiller der hvor treneren mener at han er best. Men, jeg tror ikke John Anders Bjørkøy er heltent på å spille høyreback for Fredrikstad neste sesong. Da velger han nok heller å gå til en annen klubb, for å spille sentral midtbane/høyrekant.

Derfor mener jeg at vi trenger en venstrekant! Raymond er mer enn god nok, men det skranter litt på helsa. Da er det godt å ha en annen venstrekant, og heller la Raymond slippe til litt på slutten hvis vi trenger ham.

Men for all del, Stefanutto er kanskje det beste kjøpet vi kan gjøre i vinter!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 01 okt 07, 17:40

vi får håpe at ikke ffk selger for mange av nøkkelspillrene våres men forsterker laget ytterligere...da trur jeg det blir artig til neste år.

Hva med kontrakten til Kvisvik, går den ut nå eller har han et år igjen?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 okt 07, 17:43
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=140648

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 okt 07, 17:44
Ideelt sett skulle vi vel hatt Huseklepp på høyrekanten..

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 07, 17:48
Synes jeg så i morgenavisa at Espen Hoff muligens var åpen for klubbskifte til LSK, det hadde vært mann for oss det!

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 07, 22:14
Morgan vil hente tre nye:

www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1364183.ece

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 okt 07, 18:07
Jeg tror vi skal være forsiktige med å forstyrre troppen unødig i oppkjøring til neste sesong (det er forresten utrolig deilig å kunne planlegge neste sesong allerede nå uten å være engstelig for nedrykk), og det inkluderer ikke for mange ny-anskaffelser.

Sånn som jeg ser vårt behov:
1) En habil venstrebekk, men beholde Sjöberg, siden han kan spille på begge sider, og vel er best på høyre. 3 bekker på 2 plasser holder, i mine øyne. Sjöberg kan også brukes i trespann med Raio og Gærry.
2) En venstre midtbanekant, siden vi må ha noen som kan slå pasninger derfra også når Raymond av en eller grunn ikke kan spille
3) Ingen nye angrepsspillere, vi har mange nå, med potensiale, stort spenn i spisskompetanse osv osv. Spissene vi har kan bøtte inn mål, bare de får roa, tryggheten og tilliten. Sundgot passer ikke inn i FFK, for en spiller som driver faenskap på den måten har ikke noe i FFK å gjøre, det være seg om han suger faenskapet fra eget eller andres bryst.
4) Ingen keeper! Staw og Bråten kan gjøre denne jobben helt fint, og de vil vokse med oppgaven. Dessuten skal Staw ha for at han har vært tålmodig, klubbtro osv osv. Det ligger symboleffekt i denne typen opprykk, helt klart.
5) Bjørkøy får jo spille kamp etter kamp, og vil således ikke finne seg en ny klubb så lenge han er førstevalg på en eller annen plass, det være seg høyre midtbane eller høyre bekk. For å utnytte hans motivasjon må han brukes offensivt, og jeg her helt sikker på at han kan levere 110% på høyresida etterhvert.

I mine øyne hadde to nye vært helt perfekt, fordi vi da ville ha fått styrka venstresida vår, og fordi bare to nye ville forårsake minimal uro i en spillertropp som etterhvert ser bra ut, både sosialt og sportslig.

morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 05 okt 07, 22:13
hvis Shaaban bli solgt og kanskje bjørkøy! Vil jeg ha Joakim Austnes fra Aafk og shane stefanutto! Vil bli rå kraft på venste sida det!! Kanskje også bort med kvisvik! og en ny venste flanke! Kanksje. Kvisvik må skjerpe seg

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 okt 07, 19:19
Derfor forsvinner Stefanutto

- Jeg kommer nok til å fortsette karrieren i Norge. Det hadde selvfølgelig vært gøy å få spille i en større fotballnasjon i Europa, men det var kun norske klubber som viste interesse i forrige overgangsvindu, så jeg antar at det blir en annen norsk klubb.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 12 okt 07, 18:33
Tror nok ikke det! Han er klar for Lyn. :(

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 okt 07, 20:41
Opprinnelig postet av morten95
Tror nok ikke det! Han er klar for Lyn. :(


Hørte det. P**s.

Ja ja. Det var det. Bare å stenge tråden...

---------------------------

Svensk magi!


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 12 okt 07, 21:56
Da er du fa..meg ambisiøs, hvis du går til Lyn mener jeg. Bedre med LSK da.

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 okt 07, 22:21
Kanskje han satser på å signe med Chelsea via Manchester United?

---------------------------

Svensk magi!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340