Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Start - Fredrikstad (23. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 okt 07, 11:31
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Lemmy

Leser at enkelte medier mener vi har 4 lette kamper foran oss. Jeg tror det er tvert i mot!

Dette er alle lag som kjemper om å unngå nedrykk, og som sikkert har en fandenivoldisk innstilling!

Det hadde vært mye lettere å møte Tromsø, Aalesund, Lyn og et lag til istedenfor 4 av de heteste nedrykkskandidatene. Håper bare vi kan være med på å avgjøre nedrykksstriden, og bli med i Royal League på vinteren!

Er enig, bare se hvordan det gikk mot Aalesund hjemme i 2005...

Ikke enig. Lagene i bånn kjemper riktignok me dkniven på strpen i dag - men innen vi møter de siste lagene kan det allerede være avgjort hvem av dem som rykker ned og hvem som overlever.

I alle tilfeller er det bare en beskjeden trøst å ha kniven på strupen når man hele sesongen har vært et av de aller svakeste lagene i serien, spesielt i den senere tiden, og den svake plasseringen langt på vei skyldes at man har en for tynn stall til å kunne mønstre et solid lag i kamp etter kamp.

Vi så det i fjor også. Av de lagene som lå på nederste halvdel av tabellen når fire serierunder gjensto var det ikke mange som tok særlig mye poeng. Hvor mye hjalp det Molde å ha kniven på strupen? Man kunne se at de kjempet innbitt, men det var ikke godt nok likevel. Jeg tror vi har grunn til å se med lyse øyne på sesongavslutningen.

Men jeg vil jo alltid se lyst på tingene, det må jeg innrømme.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 okt 07, 15:31

Håland mister trolig FFK-kampen

Start-kaptein Atle Roar Håland

www.fxt.no/tippeligaen/start/article1370669.ece


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 04 okt 07, 20:19

Er det noen som vt hvor mange som skal nedover? Jeg skal hvartfall;)

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 20:37
Tarrik prøver BLÅ fotballsko, og Tegstrøm spiller ikke... Mer om saken her: http://tv.f-b.no/player/?id=244

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 20:42

Tipper samme lag som mot RBK jeg.. Bortsett fra kanskje Czwartek inn for Multaharju..

Shaaban

Czwartek, Gerrbrand, Piiroja, Sjøberg

Jonna, Kasey, Ardian, Kvisvik

          Tarrik og Gardar

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 07, 21:23
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

---------------------------

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 okt 07, 21:35

Opprinnelig postet av keiko99
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

Øhhh, kanskje fordi PAC har vært blandt våre beste spillere gjennom hele høstsesongen? Multe er vel nærmest en sjanse på venstrekanten etter min mening, men det er jo mulig Grønnis er uenig med meg:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 04 okt 07, 21:36
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av keiko99
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

Øhhh, kanskje fordi PAC har vært blandt våre beste spillere gjennom hele høstsesongen?

 

måtte bare le jeg nå... kansje fordi jeg personlig ikke liker PAC , men synes ikke han har gjort noe spessielt jeg....

---------------------------

Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 okt 07, 21:50

Er sånn ca 100% enig med djpete. Czwartek har vært noe nær bunnsolid i kamp etter kamp.

Multe gjorde både seg selv og laget en tjeneste ved å spille bedre sist enn kanskje noengang før. Det lyser kvalitet av et lag som kan ha en så bra spiller på benken. Det skal vi bare være glade for. Vi får tidsnok bruk for Multe, ingen fare med det, tror jeg.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 04 okt 07, 22:32

At det lyser kvalitet ved å ha Multe på benken er vel kanskje å ta i men. Jeg synes Multe var en av de bedre forrige kamp. (talte 1 feilpass av han, mot normalt 1 som kommer frem) PAC er nok mannen å satse på i denne kampen pga hurtighet og rutine, men spiller han, eller Sjøberg under pari, så er det bare å gi Multe en sjanse igjen.

Ellers tror jeg at mye avgjøres av hvilket lag som får det 1. målet. Scorer Start så tidelig som VIF så tror jeg vi får se en blåkopi av VIF-FFK kampen, men om ffk står imot de 1. 20, så er det helt åpent etter min mening.

Laget :

                rami

pac gerr  raio  sjøb.

bjørk wer gashi kvisv

         tarik   gardar

tegan 60.min for tarik(som blir klippet stygt av midun lie(gult kort))

 

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 22:42
Opprinnelig postet av marevan

At det lyser kvalitet ved å ha Multe på benken er vel kanskje å ta i men. Jeg synes Multe var en av de bedre forrige kamp. (talte 1 feilpass av han, mot normalt 1 som kommer frem) PAC er nok mannen å satse på i denne kampen pga hurtighet og rutine, men spiller han, eller Sjøberg under pari, så er det bare å gi Multe en sjanse igjen.

Ellers tror jeg at mye avgjøres av hvilket lag som får det 1. målet. Scorer Start så tidelig som VIF så tror jeg vi får se en blåkopi av VIF-FFK kampen, men om ffk står imot de 1. 20, så er det helt åpent etter min mening.

Laget :

                rami

pac gerr  raio  sjøb.

bjørk wer gashi kvisv

         tarik   gardar

tegan 60.min for tarik(som blir klippet stygt av midun lie(gult kort))

 

Tegstrøm spiller ikke pga skade..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 04 okt 07, 22:47

Eneste som teller er at vi dasker de ekle fra bibelbeltet. Makrellen har råtnet. Å sende dem til Adeccoligaen blir enda morsommere enn da vi snøt dem for gullet for to år siden.

 

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 okt 07, 22:50
Start er vel egentlig en fin klubb, og jeg synes sjeldent det har noe for seg å fokusere på det negative ved andre fremfor det positive ved ens eget. Derimot er ikke brukerne på menigheden av samme oppfatning som meg virker det som. Bare å sjekke ut FFK-hatet på forumet deres  Det gjør det fristende å "gosse" meg litt hvis de skulle dumpe ned!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 okt 07, 00:09

Ifølge menigheden er det sannsynlig at stiller Start med følgende lag:

                     Høie

Pedersen-Håland-IAO-Paulsen

    Borre-Strømstad-Ygor-Lie

               Hulsker-Årst

 

Et "slitsomt" spisspar de har fått seg der start. FÅr håpe Totte og Raio er konsentrerte og henger med på bakromsaktivitetene til Årst og Hulsker (Jeg vet det hørtes litt kinky ut, men dere skjønner sikkert hva jeg mener).. Er det derimot vanlig at Lie spiller kant? For det er vel Jon Midtun det er snakk om? Ellers er det virkelig synd at de mest sannsynlig velger bort Paulsen fra høyreback posisjon. De fant vel ut at han gjorde like god nytte for seg som om ingen spilte der overhodet. De regner med å få teipet sammen foten til Atle-Roar.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 okt 07, 00:15
Jon Midtun Lie er da best som kant han. Husker vi slet med han da han spilte for Sandejord. Spilte kant for Start nå sist mot Odd også.

Ellers er det definitivt spissparet til Start jeg frykter mest. Årst og Hulsker har på kort tid fått til et bra samspill og begge virker å være i god form. Med Ygor og Strømstad så har de også en meget god sentral midtbane. Men hei, det har jo vi også!

Tipper på uavgjort.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 okt 07, 10:09

Opprinnelig postet av Costanza
Jon Midtun Lie er da best som kant han. Husker vi slet med han da han spilte for Sandejord. Spilte kant for Start nå sist mot Odd også.

Ellers er det definitivt spissparet til Start jeg frykter mest. Årst og Hulsker har på kort tid fått til et bra samspill og begge virker å være i god form. Med Ygor og Strømstad så har de også en meget god sentral midtbane. Men hei, det har jo vi også!

Tipper på uavgjort.

Visste ikke at Lie egentlig spilte kant... Men han har vel blitt brukt en del som midtstopper for start også? Jeg var på Vif - Start, da ble han i allefall brukt der, og jeg håpte at han skulle spille der igjen mot oss, men det gjør han altså ikke.

Årst/Hulsker har funnet formen og samspillet sier du? Heldigvis ser det ut til at Tarik Gardar også har det. Tror ikke uavgjort er det dummeste resultatet, men det stemmer ikke med spådommene mine med 4 seier på de fire siste ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 okt 07, 11:23
Opprinnelig postet av Shadar

Visste ikke at Lie egentlig spilte kant... Men han har vel blitt brukt en del som midtstopper for start også? Jeg var på Vif - Start, da ble han i allefall brukt der, og jeg håpte at han skulle spille der igjen mot oss, men det gjør han altså ikke.

Jon Midttun Lie er opprinnelig kant ja. Han var veldig god for Sandefjord for noen sesonger siden. Han kan også spille venstre back, men er svak defensivt synes jeg. Midtstopper har han aldri vært. Mulig du blander han med Lars Martin Engedal som vel kan spille overalt i forsvaret, jevnt over svak på alle posisjonene. Ok som stopper.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 okt 07, 11:23
Opprinnelig postet av Shadar
Visste ikke at Lie egentlig spilte kant... Men han har vel blitt brukt en del som midtstopper for start også? Jeg var på Vif - Start, da ble han i allefall brukt der, og jeg håpte at han skulle spille der igjen mot oss, men det gjør han altså ikke.

Midtstopper faktisk... det har jeg aldri sett eller hørt om før. Da må Start ha hatt store skadeproblemer. Midtun Lie er egentlig venstre kantspiller, men har også blitt brukt en del som venstreback i Start. Men han er best offensivt.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 05 okt 07, 14:53
Han har blitt brukt litt som indreløper også. Kan egentlig spille over hele venstresiden, men er - som Costanza sier - best som ving.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340