Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 20:26
Opprinnelig postet av Radoslaw

Et mulig alternativ kan være;

"Den Rød Hvite Armé"

Et slikt navnevalg vil gi rom for å kunne samle alle undergrupperinger under én felles fane, (som f.eks. BRH m.fl.).



Synes dette var et enda bedre navnevalg!!! Flott forslag

---------------------------

Hiv styret!!!!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 20:27
Opprinnelig postet av Radoslaw

Et mulig alternativ kan være;

"Den Rød Hvite Armé"

Et slikt navnevalg vil gi rom for å kunne samle alle undergrupperinger under én felles fane, (som f.eks. BRH m.fl.).

 

Bare et uskyldig forslag fra undertegnede. 



jeg likte forslaget !! men det blir neppe godt motatt

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 23:51
Opprinnelig postet av Radoslaw

Et mulig alternativ kan være;

"Den Rød Hvite Armé"

Et slikt navnevalg vil gi rom for å kunne samle alle undergrupperinger under én felles fane, (som f.eks. BRH m.fl.).

 

Bare et uskyldig forslag fra undertegnede. 

Kunne kanskje bruke Horde i steden for ??


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 sep 07, 00:47

Interresant. Blir dette noe av skal det vurderes sterkt til neste år.

Og Kriss: Ta på deg et navnskilt når du er ute og går, jeg lover å ikke bremse når du går over gata...

 


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 27 sep 07, 11:00
Opprinnelig postet av Olavesen
Og Kriss: Ta på deg et navnskilt når du er ute og går, jeg lover å ikke bremse når du går over gata...

uff...

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 27 sep 07, 11:32
Så denne nye grupperingen skal bestå av hvem ? De 3 stk fra BRH som var på Ullevål på mandag + 10 andre som har vist interesse her inne ? De 4 utestengte er garantert utestengt fra den de eventuellt nye tildelte supporterplassene da det er ffk som har utestengt de i 1,5 år fra stadion. Mulig Zoran får stå der, men det bør dere ta opp med klubben.

Blir sikkert slagkraftig gjeng på ca. 20 personer dette....

Skjønner ikke helt forskjellen fra idag: BRH (4-10 pers) + PH 1800 pers....
Å separere ut 10 pers vil ikke merkes på lydnivået til PH :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 12:08

Opprinnelig postet av Frode
Så denne nye grupperingen skal bestå av hvem ? De 3 stk fra BRH som var på Ullevål på mandag + 10 andre som har vist interesse her inne ? De 4 utestengte er garantert utestengt fra den de eventuellt nye tildelte supporterplassene da det er ffk som har utestengt de i 1,5 år fra stadion. Mulig Zoran får stå der, men det bør dere ta opp med klubben.

Blir sikkert slagkraftig gjeng på ca. 20 personer dette....

Skjønner ikke helt forskjellen fra idag: BRH (4-10 pers) + PH 1800 pers....
Å separere ut 10 pers vil ikke merkes på lydnivået til PH :-)

Som jeg har sagt et annet sted her. Et sted må en ny supporterklubb starte, om det er 5-10-50-100 stk. Vi som starta Plankehaugen senior i 2002, hvor mange tror du vi var, nemlig 10 stk. Og jeg var en av dem. Så det skremmebildet du kommer med der, gir jeg ren F i du.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 27 sep 07, 14:44
Endret: 27 sep 07, 14:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Som jeg har sagt et annet sted her. Et sted må en ny supporterklubb starte, om det er 5-10-50-100 stk. Vi som starta Plankehaugen senior i 2002, hvor mange tror du vi var, nemlig 10 stk. Og jeg var en av dem. Så det skremmebildet du kommer med der, gir jeg ren F i du.



Er ikke noe skremmebilde, unskyld hvis du ble litt redd!

Poenget er at PH ikke vil savne 10-20-100 stk ut av 1800 :-) Så gjør hva dere vil og lykke til med å få en gjeng som er 100% enige av disse gutta som har debattert utrolig saklig de siste ukene. Er det denne gjengen som skal danne grunnlaget for organisasjonen så gleder jeg meg til stor humor i årene fremover :-)

PS! Denne tråden burde vel flyttes til "Åpent forum". Har ikke noe med Fredrikstad Fotballklubb å gjøre, ihvertfall ikke ennå.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 15:07

Opprinnelig postet av Frode

Er ikke noe skremmebilde, unskyld hvis du ble litt redd!

Poenget er at PH ikke vil savne 10-20-100 stk ut av 1800 :-) Så gjør hva dere vil og lykke til med å få en gjeng som er 100% enige av disse gutta som har debattert utrolig saklig de siste ukene. Er det denne gjengen som skal danne grunnlaget for organisasjonen så gleder jeg meg til stor humor i årene fremover :-)

PS! Denne tråden burde vel flyttes til "Åpent forum". Har ikke noe med Fredrikstad Fotballklubb å gjøre, ihvertfall ikke ennå.

1800 som synger ?? Er ikke i nærheten en gang. Max. 100-200 som synger hele tiden på feltet. Kanskje opp i mot 500 som synger når det koker som verst. Hvis de 100-200 som synger hele tiden forsvinner over til en ny supporterklubb, så kommer det til å være rimelig tyst i Plankehaugen. Hvem skal  greie å dra i gang knehønene som ikke synger da ??


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 sep 07, 15:08
Opprinnelig postet av Frode
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Som jeg har sagt et annet sted her. Et sted må en ny supporterklubb starte, om det er 5-10-50-100 stk. Vi som starta Plankehaugen senior i 2002, hvor mange tror du vi var, nemlig 10 stk. Og jeg var en av dem. Så det skremmebildet du kommer med der, gir jeg ren F i du.



Er ikke noe skremmebilde, unskyld hvis du ble litt redd!

Poenget er at PH ikke vil savne 10-20-100 stk ut av 1800 :-) Så gjør hva dere vil og lykke til med å få en gjeng som er 100% enige av disse gutta som har debattert utrolig saklig de siste ukene. Er det denne gjengen som skal danne grunnlaget for organisasjonen så gleder jeg meg til stor humor i årene fremover :-)

PS! Denne tråden burde vel flyttes til "Åpent forum". Har ikke noe med Fredrikstad Fotballklubb å gjøre, ihvertfall ikke ennå.



si at 50 - 60 - 70 folk kommer seg til det nye feltet ,,, tror nok at man vil merke forskjell --- + at folk garantert vil komme etterhvert utover i sesongen ,, og det er noen ganger jeg lurer på hvor voksen du egentlig er i tankegangen Frode

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 sep 07, 15:10

Dette kan bli et bra tiltak. Men et spørsmål; vil dette da bli en ultrasgruppering? For jeg kommer ikke til å ville stå sammen med folk i "sosseklær". Ikke fordi jeg har noe i mot dem, men fordi jeg ikke vil bli assosiert med dem. Jeg er sterkt i mo merkeklær, og skjønner ikke at folk vil feks. betale mange penger for eb boksershorts med "Bjørn Borg" på. Men dette har jo ikke noe med saken å gjøre..

Det jeg vil, er å stå på et sangfelt med ålreite mennesker som synger og lager liv for guttane. Jeg syns de som er primus motorer til dette forslaget, bør ta det litt med ro. Mener å ha hørt noe sånn som at det blir sangfelt på PH neste år, og da vil nok dette være en bedre løsning. For uansett om dette er et bra forslag eller ikke, så vil det bli negativ oppmerksomhet rundt grupperingen og klubben. Da vil vi få et uromoment i klubben-igjen.

Så som sagt: Er dette en gruppe jeg får lov til å stå i FFKdrakta mi og synge uten at det er noen som helst måte bråk, blir jeg med. Jeg har i tillegg svært få muligheter til å dra på fotballkamper, og jeg håper da også at dette er greit.

Syns det burde vært litt mer kjøtt på beina, før denne nyheten ble lagt ut her. Savner info! Så gi oss litt mer info, værsåsnill!

Hva med Kvisthaugen som navn? Eller et navn som viser at vi vil synge.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 sep 07, 17:18
Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg er sterkt i mo merkeklær, og skjønner ikke at folk vil feks. betale mange penger for eb boksershorts med "Bjørn Borg" på. Men dette har jo ikke noe med saken å gjøre..

Hva med Kvisthaugen som navn? Eller et navn som viser at vi vil synge.


Hva med The Traveling  Burberrys?  Det gir både assosiasjoner til sang og merkeklær. 

Samme hva du har på deg Lemmy, bare det er dyrt nok og man kan se hva det er.  Er det gore-tex i tillegg så slipper du gratis inn.   Sist på Ullevål hadde jeg olabukse, en tskjorte, jakke fra Zara, en hettegenser fra Jack & Jones og ullvangsiokker.  Det gikk helt fint, selv om kampen ikke var noe spess.  Idag er det blitt slik at du kan spasere rundt på en golfbane og være mer shabby kledd enn du kan i enkelte supportergrupperinger i Norge.  Fotballen er på helt ville veier.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 sep 07, 17:23
For de som har lest gjennom tråden settes det ingen spesielle krav til klesstil/uniformering i denne nye gruppen så vidt jeg har fått med meg.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 27 sep 07, 17:35
... og hvis man er medlem av PH samtidig får man billige reisebilletter ... :)

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 15:12
Endret: 27 sep 07, 15:15

Opprinnelig postet av Frode
Så gjør hva dere vil og lykke til med å få en gjeng som er 100% enige av disse gutta som har debattert utrolig saklig de siste ukene.

Jeg må bare presisere at jeg er avventende til en ny supporterklubb, men at det skal være så vanskelig å få på plass en slik en tror jeg ikke noe på. Og som til og med greier å synge ut Plankehaugen.

 


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 sep 07, 17:35

Vi har Plankehaugen,  som ikke er tøff nok. Med en salig blanding av julenisser, barn og gamle tanter. Vi har BRH som står for søreuropeisk "youtube kultur". Hoppe å synge "tjolahei skjolahopp" i 90+ min. Men hva står egentlig den nye supporterklubben for? Er det noe plan? Selv ønsker jeg meg en supporterklubb som utelukkende synger Nordiske sanger. Aller helst sanger som som er komponert av Fredrikstadfolk. F.eks " Dritevisa" av Blakken. CCCowboys har endel bra melodilinjer som kan brukes. Og selvfølgelig sanger som "Sommern er herlig i Fredrikstad". Sanger som vi føler tilhørighet til. Som kan synges med stolthet!

Jeg synger med på alle sanger nå også. Men føler  ALLEZ og TJOLLAHOPP som kunstig og lattelig. LSK var først ute med "Allezallez". Klanen og Godsetunionen sverger til England. Og de gjør det bra! Så la oss skape den nordiske Fredrikstadsupporterkulturen gutter.

Navnet på supporterklubben kan f.eks være: Det glade hjørnet

---------------------------

VærsteUltras


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 sep 07, 20:26
Opprinnelig postet av Møklegård

Vi har Plankehaugen,  som ikke er tøff nok. Med en salig blanding av julenisser, barn og gamle tanter. Vi har BRH som står for søreuropeisk "youtube kultur". Hoppe å synge "tjolahei skjolahopp" i 90+ min. Men hva står egentlig den nye supporterklubben for? Er det noe plan? Selv ønsker jeg meg en supporterklubb som utelukkende synger Nordiske sanger. Aller helst sanger som som er komponert av Fredrikstadfolk. F.eks " Dritevisa" av Blakken. CCCowboys har endel bra melodilinjer som kan brukes. Og selvfølgelig sanger som "Sommern er herlig i Fredrikstad". Sanger som vi føler tilhørighet til. Som kan synges med stolthet!

Jeg synger med på alle sanger nå også. Men føler  ALLEZ og TJOLLAHOPP som kunstig og lattelig. LSK var først ute med "Allezallez". Klanen og Godsetunionen sverger til England. Og de gjør det bra! Så la oss skape den nordiske Fredrikstadsupporterkulturen gutter.

Navnet på supporterklubben kan f.eks være: Det glade hjørnet

Håper du er ironisk

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 27 sep 07, 20:33
Eksempelvis britiske klubber når ikke PSG til knæra en gang...

For noe rør, tull, fanteri og historieløst forbannet dikt!

---------------------------

math



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340