Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 11 2

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 26 sep 07, 14:38
Riktig, klubben vil ikke ha noe av det, og da blir en særdeles dårlig start å kalle en supporterklubb akkurat det.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 18:35
Jeg er med

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 26 sep 07, 14:31
Så lenge dere velger å kalle dere Aristokratene, så tror jeg nok ikke dere vil få til noe samarbeid med FFK om et eget felt. (Jeg kan ta feil) De satt seg jo veldig på bakbena når Plankehaugen ville bytte til det navnet.

Det hadde vært ønskelig med litt mer informasjon, men det er kanskje litt tidlig enda?

Ellers er det bare å ønske lykke til

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 07, 14:33
Lykke til

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 07, 22:46

Opprinnelig postet av Rey

Så lenge dere velger å kalle dere Aristokratene, så tror jeg nok ikke dere vil få til noe samarbeid med FFK om et eget felt. (Jeg kan ta feil) De satt seg jo veldig på bakbena når Plankehaugen ville bytte til det navnet.

Det var ikke slik at PH ville bytte til dette navnet, men det ble foreslått av undertegnede for, jeg tror det er, 4 år siden.Forslaget ble forøvrig nedstemt i generalforsamling, bl.a etter at FFK hadde satt seg mildt sagt på bakbeina, til en slik benyttelse av navnet. De mente at det var FFK som klubb var forbundet med navnet, og ville ikke at det skulle benyttes av enkeltgrupper utenom klubben.

Litt merkelig var det da, at bare noen uker etterpå ble det dannet en gruppe i klubben som fikk nettopp navnet:....ja ...Aristokratene. Mener dette var en gruppe sponsorer, seniorer e.l, uten at jeg er helt sikker. (ps, sikter ikke til Aristokratpartnere) Dette falt inn under kategorien kameraderi, en nokså stor kategori under Kværneng sin periode i klubben.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 sep 07, 23:48

Aristokratene er et fint navn på en supporterklubb synes jeg også Dag. Synd ikke det navnet ble navnet til PH.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 sep 07, 15:10
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Dette er nok ikke negarivt nei. Bare pass litt på navnet, jeg mener å huske noe om at FFK ikke likte at supporter grupper bruker aristokrat navnet, da dette forbinnes veldig med klubben. Ellers ser det ut som et bra tiltak, bare husk det Jonek skriver...


Det er jo litt rart da, forbindes det brått formye med klubben? Går du ikke med supportereffekter forbindes du for lite med klubben, starter du en supporterklubb med navn Aristokratene forbindes du for meget.

Skal ikke henge meg opp i det, det var ikke ment til noen.

Kjør på.  Vil anbefale dere å tipse avisen for å få litt blest.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 26 sep 07, 15:17
Problemet med Plankehaugen er at den er blitt sugd opp av styret og adm. i FFK. Ulf Berg sitter i begge styrene og dermed får Plankehaugen problemer som en uavhengig organisasjon. Så Ulf; kom deg ut av FFks klubbstyre og lag litt distanse til adm.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 07, 15:37

Opprinnelig postet av Topscorer
Problemet med Plankehaugen er at den er blitt sugd opp av styret og adm. i FFK. Ulf Berg sitter i begge styrene og dermed får Plankehaugen problemer som en uavhengig organisasjon. Så Ulf; kom deg ut av FFks klubbstyre og lag litt distanse til adm.

Det er vel for at "vi" supportere skal få større innflytelse på klubben ?...så bli du Ulf

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 26 sep 07, 15:42

Opprinnelig postet av Topscorer
Problemet med Plankehaugen er at den er blitt sugd opp av styret og adm. i FFK. Ulf Berg sitter i begge styrene og dermed får Plankehaugen problemer som en uavhengig organisasjon. Så Ulf; kom deg ut av FFks klubbstyre og lag litt distanse til adm.

Jeg forstår ikke problemstillingen. De som føler for det må gjerne utdype.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 sep 07, 15:49
Opprinnelig postet av Martin_


Kjør på.  Vil anbefale dere å tipse avisen for å få litt blest.


Jeg vil nå heller anbefale å starte dialogen med klubben før en går til avisa. På den måten slipper enn at avisa ringer Morgan og spør hva han mener om den nye supportergruppa og at en nok en gang blir nedsablet på grunn av dårlig kommunikasjon.

Det er lett å trekke paralleller til oppstarten av BRH, hadde dialogen med klubben kommet før avisa snappet det opp hadde dette aldri blitt noen sak. Da kunne klubben bare ha svart avisa at "jada vi kjenner gutta i BRH, og vi har en fin dalog med dem. De er så snille gutter atte osv."

Skal man oppnå noe her i verden er taktikk (spesielt hvis man har en sak som går litt utover det som regnes som gjengse) alfa og omega. Prat med klubben, luft hva man vil og hvordan man kan få det til så tror jeg alt går i orden. PÅ denne måten vil en forhåpentligvis slippe ut luften av det meste av kritikk. (Det samme gjelder PHs håndtering av utkastelsessaken, som ble utført på en utrolig klønete måte.)

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 sep 07, 16:18

Er det bløff eller?

Finnes det en leder, styre osv? Eller er det bare en "ønsketenkning"?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 16:25
Opprinnelig postet av Svein

Finnes det en leder, styre osv? Eller er det bare en "ønsketenkning"?

Nå må du huske på at Plankehaugen har vært små en gang den også. Et sted må en begynne. Om det så er på babystadiet.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 sep 07, 16:40

Ja, men da får det lett stemplet, "ultras" , "casuals" osv.

Jeg tror det er viktig at de lager et styre med  én leder som tør å stå fram i media.

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 26 sep 07, 17:07

Endelig!!!!!!!

Nå skal jeg endelig få føle liv på stadion igjen! Gleder meg til og stå sammen med folk som setter tribunekultur fremfor kaffe og pølse!

Den siste hjemmekampen satt jeg igjen med en dårlig følelse i kroppen(tribuneliv = 0). Og gjenbruk av "morgan-Tifoèn, var dråpen for min del.

 Men lykke til videre plankehaugen. håper virkelig dere greier og heve dere mange hakk, for akkurat nå er dere bedrøvelig!

---------------------------

- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 07, 17:41
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

---------------------------

http://keiko99.net


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 sep 07, 17:48
Det kan godt være, men når det er nedslitt brunt og gjørmete på den sida man alerede står så ser alt annet bedre ut!!!

Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 26 sep 07, 17:54

Opprinnelig postet av keiko99
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

Overaskende at du er pessimistisk til dette også!
Men dere som vil spise pølse og drikke kaffe må jo også glede dere til dette?! Da får dere jo hele PH feltet for dere selv. Det slipper der jo og få litt kjeft a oss som prøver og skape liv på tribunen.

I tilegg flytter vi som vil synge for guttæne til et muligens eget felt!

Da løser konflikten seg og alle parter er fornøyde! ikke sant keiko99?!

---------------------------

- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 sep 07, 17:54
Endret: 26 sep 07, 18:00

Opprinnelig postet av keiko99
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

Dog foretrekker undertegnede naturlig gress fremfor kunstgress...

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 11 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340