Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Rosenborg (22. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 07, 01:00
JEG blir pinlig berørt og virkelig flau over ph hvis de drar igang FRED-RIK-STAAD. Det blir bare dummere enn dummest!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 07, 01:47
feil tråd og diskutere dette i. hold deg til før kamp prat.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 01:51

Opprinnelig postet av keiko99
feil tråd og diskutere dette i. hold deg til før kamp prat.

Det er vel før kampprat det også. Hvordan vi skal være på tribunen under RBK-kampen. Står vel ingenting her at dette bare skal dreie seg om taktikk og laguttak ??


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 sep 07, 08:29

Rami blir klar virker det som! Det er jo bra.

 

Multe blir nok høyre eller venstre back.

 

Vil ha Gardar på topp


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 27 sep 07, 10:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
feil tråd og diskutere dette i. hold deg til før kamp prat.

Det er vel før kampprat det også. Hvordan vi skal være på tribunen under RBK-kampen. Står vel ingenting her at dette bare skal dreie seg om taktikk og laguttak ??

Siden hele forumet fortiden er oversvømt av intrigekåte fjortiser så går det vel ann å holde en tråd fritt for fjortisdrama til ære for oss som faktisk er interesert i fotball og FFK!

Trenger ingen kommentarer på denne, la oss konsentrere oss om det som vil skje på banen i denne tråden.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 27 sep 07, 10:28
Endret: 27 sep 07, 10:31
Opprinnelig postet av ffkmufc

Rami blir klar virker det som! Det er jo bra.

 

Multe blir nok høyre eller venstre back.

 

Vil ha Gardar på topp

Håper på Multe på høyre. Tegan og Fofana på topp, de viste gode takter mot Stabæk. Tarik er ikke i form og blr starte på benken.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 sep 07, 10:35
Endret: 27 sep 07, 10:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Rami

Multe, Raio, Patrick, Sjøberg

Jonna, Wehrman, Ardian, Kvisvik

Hoås , Tegstrøm

 

Benk: Lasse, Tarik, Berg, Gardar, Kauodio



Hmmmm, ganske enig, men vil ikke ha Hoås på topp, han holder ikke tippeliga-nivå. Skjønner ikke hva den mannen gjør i tippeligaen, Fofana sammen med Tegan tror jeg funker bedre

---------------------------

Hiv styret!!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 sep 07, 11:01

                                              Rami

Pål-Andre         Gerrbrandt (på denne siden)  Raio           Sjøberg

 

Jonna                          Wehrman                 Gashi                 Kvisvik

 

                          Tegstrøm                    Fofana

 

Jeg ville vel kanskje hatt inn Gardar for Tegstrøm, men det blir helt feil å kjøpe inn Tegstrøm for å sette ham på benken. Han må få flere sjanser før han blir benket.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 27 sep 07, 11:06
Opprinnelig postet av Shadar

                                              Rami

Pål-Andre         Gerrbrandt (på denne siden)  Raio           Sjøberg

 

Jonna                          Wehrman                 Gashi                 Kvisvik

 

                          Tegstrøm                    Fofana

 

Jeg ville vel kanskje hatt inn Gardar for Tegstrøm, men det blir helt feil å kjøpe inn Tegstrøm for å sette ham på benken. Han må få flere sjanser før han blir benket.

PAC må sone. Støtter oppstillingen din om PAC erstattes av Multe. Tarik og Koaudio som jokere på benken.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 11:14
Opprinnelig postet av Kent

Trenger ingen kommentarer på denne, la oss konsentrere oss om det som vil skje på banen i denne tråden.

Hva vil skje på banen ?? Det er det vel ingen som vet på forhånd. Samme med laguttak også.Kun Grønis som vet. Man kan diskutere opp og i mente hva Grønis burde gjøre.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 27 sep 07, 12:02
Endret: 27 sep 07, 12:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kent

Trenger ingen kommentarer på denne, la oss konsentrere oss om det som vil skje på banen i denne tråden.

Hva vil skje på banen ?? Det er det vel ingen som vet på forhånd. Samme med laguttak også.Kun Grønis som vet. Man kan diskutere opp og i mente hva Grønis burde gjøre.

Så du mener vi skal endre forumet til å ikke handle om det som skjer på banen men heller det som skjer på tribunen? Hva med de resterende 11000 supporterene som går på kamp annenhver uke for at de elsker fotball og FFK? Hvor skal de diskutere lidenskapen sin da?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 12:17
Endret: 27 sep 07, 12:19
Opprinnelig postet av Kent

Så du mener vi skal endre forumet til å ikke handle om det som skjer på banen men heller det som skjer på tribunen?

Det er du som legger orda i munnen på meg. Jeg har ikke nevnt det du sier der. Jeg mener at det ikke bare bør være taktikkprat og formasjoner og slikt som som kan ligge under " før kamp ".

Hvor tror du flesteparten av folka ( 11000 ) diskuterer fotballen ?? I hvertfall ikke her inne. Heller hjemme eller på gata.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 sep 07, 12:45

Det dere diskuterer nå handler iallefall ikke om kampen.

Men det hadde kanskje vært en ide å holde kamptrådene til det som faktisk omhandler ffk, og holde tribuneliv/plankehaugen trådene på plankehaugen-forumet. Det er iallefall min mening

Håper iallefall at ffk reiser seg igjen til denne kampen, og spiller bra fotball igjen. Kanskje det blir 5-1 igjen :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 12:50
Opprinnelig postet av JipJap

Det dere diskuterer nå handler iallefall ikke om kampen.

Nei, men en meningsutveksling av som kan være under denne tråden. Og det er vel relevant eller ?? Eller skal vi starte en ny tråd for dette også ??


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 27 sep 07, 13:23
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Rami

Multe, Raio, Patrick, Sjøberg

Jonna, Wehrman, Ardian, Kvisvik

Hoås , Tegstrøm

 

Benk: Lasse, Tarik, Berg, Gardar, Kauodio

Hvorfor vil du ha Sjøberg på venstreback? Han trives vel bedre på høyre, gjør han ikke? Multe er vel den samme løpsmaskinen med midt-på-treet teknikk uansett hvor han spiller.

Ellers hadde jeg gjerne sett Tegstrøm og Fofana på topp. Gardar og Tarik som innbyttere. Kouadio primært for Kvisvik på kant, men egentilg tror jeg han kunne klart seg bra overalt på midten og framover.

Ellers vil det være bra om Berg kommer i kampform snart. Vi kan trenge en spiller som kan fylle Wehrmans rolle rimelig godt i tilfelle forfall eller rett og slett formsvikt. Kan være at Wehrman og Berg kunne blitt en god sentral midtbane, mye defensiv power og ikke helt fritt for offensive kvaliteter heller.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 sep 07, 13:31
Heller Shabani enn Multe..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 sep 07, 13:40
Det har vel kansje blitt litt for mange nye spillere nå i høstsesongen som skal rett inn i førsteelleveren, særlig med tegström, slik at det spillet som ble etablert nå lider av at gutta ikke kjenner hverandre bra nok.

Jaja, vi får se hvordan det går mot RBK, men jeg er nervøs.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 27 sep 07, 14:55
Vi scorer 3 mål. Det klarer ikke bartene, og vi vinner.

Jeg har talt.

---------------------------

-exit body, exit mind-


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 27 sep 07, 18:47

                         Rami/Lasse

Sjöberg        Raio        Patrik        Multe

 Jonna        Kasey       Gashi         Ray

                    Gardar      Serge

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 27 sep 07, 23:41

Tarik gjør sin 50 kamp i eliteserien allerede viss han spiller på søndag!

Gratulerer Tarik  

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article90995.ece

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24